Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

    Ředitel

    CPEx

Přednášející

  • Dagmar Bínová

    Dagmar Bínová působí ve společnosti Adastra na pozici Big Data Science Lead. Soustředí se na využití velkých dat, zaměřuje se především na modelování a datové analýzy, které mají významný přínos pro byznys zákazníky z bankovnictví, telekomunikací či automobilového průmyslu. V Adastře je již dvanáctým rokem, začínala jako konzultantka v oblasti Data Mining. Dlouhodobě se také věnuje lektorské a publikační činnosti. Dříve pracovala na Českém statistickém úřadě, kde se podílela na rozvoji nových statistických šetření a využívání administrativních zdrojů dat v oblasti zemědělství a bezpečnosti potravin. Zahraniční pracovní zkušenosti sbírala v lucemburském Eurostatu.

    BIG DATA SCIENCE LEAD

    ADASTRA

  • Pavel Doležal

    Potřebu řídit společnost a její aktivity dle dat poprvé zažil coby Chief Product Officer ve společnosti Atlas.cz v roce 1999. Každý den je používalo několik miliónů lidí a oni potřebovali vědět co hledají, co z toho je zajímavé pro jejich inzerenty a správně nastavovat ceny reklamních prostorů. Na druhou stranu židle se postavil při budování reklamní agentury Ataxo, která pro tisíce klientů ve třech zemích zajišťovala reklamu na Google, Seznamu a dalších místních mediích. Jelikož si jejich klienti reklamu většinou předpláceli, museli již tenkrát velice přesně pomocí dat předpovídat jak poroste poptávka a s ní i cena daných pozic. Náš tehdejěí IT team, který toto podporoval čítal deset lidí. Celá oblast dat a hlavně zjednodušení práce s daty pro manažery ho fascinovala. Byl si vědom, že ne každá společnost má 10 lidí, kteří mohou připravovat celý systém na míru. Proto, když potkal společnost Keboola.com a její systém Keboola Connection, který zjednodušoval tu nejtěžší část práce s daty (napojení, agregaci a pravidelnou přípravu pro vlastní analýzu) byl okamžitě "nakoupen". Stal se partnerem Kebooly a společně s kolegy začali s Keboolou růst do světa. Dnes mají zastoupení v Singapuru, Londýně, Vancouveru a otevírají Chicago. Svět dat pro manažery se za posledních pár let skvěle zjednodušil a je na čase se dat nebát a začít je využívat pro svou firmu.

    Managing Partner

    Keboola

  • Michal Charvát

    Pracuje jako Data Manager v mediální skupině GroupM a působí jako člen metodologické komise SPIRu. Vystudoval management informací na VŠE. Nyní se věnuje hlavně analýze a vizualizaci dat a zkoušení nových věcí. Čím déle je na Facebooku, tím radši má Twitter. Příležitostně externě přednáší, hodně čte, málo píše.

    Data Manager

    GroupM

  • Petr Jahn

    Petr Jahn byl u založení Adexpresu. Jedné z největších onlinových agentur v ČR. Jeho rolí bylo pousouvat klienty strategicky a technologicky. Po akvizici Adexpresu mediální skupinou DAN, se stal Strategickým ředitelem a nadále pomáhá rozvíjet klienty, ale i agenturu DAN v CZ.

    Strategie Director DAN

    Adexpres

  • Milan Janecký

    V datově založeném marketingu se pohybuje již více než 16 let. Aktuálně zastává pozici Business Development Directora pro Wunderman Group. Jeho zkušenosti jsou zejména z oblastí CRM a data-mining v telekomunikacích a finanční sféře. Kromě toho se zabývá problematikou konsolidace CRM a digital dat, omnichannel komunikačním přístupem a jeho vlivem na CX nebo automatizačními marketingovými platformami. Je ženatý a má dvě děti. Volný čas tráví nyní především s rodinou, pokud zbude čas, tak se dostane i na cyklistiku nebo lyžováni.

    Business Development Director

    Wunderman

  • Michal Kroupa

    Michal Kroupa pracuje ve společnosti IKEA na datové a digitální transformaci. Jeho cílem je na jedné straně vytvořit pro zákazníka unikátní personalizovanou zkušenost. Na straně druhé posunout společnost IKEA tak, aby se data a digital staly integrální součástí procesů a uvažovaní na všech úrovních. Vede tým odpovídající za širokou oblast od engagementu přes loyalty až po placená média pro oblast střední Evropy. Jako v jedné z prvních poboček IKEA ve světě zahájil budování smart data týmu. Do nedávné doby taky řídil komerční komunikaci značky IKEA pro region třech zemí. Má magisterské tituly z University of St. Andrews a Univerzity Karlovy. Ve volných chvílích cestuje po světě a zdolává korunu světa.

    Web and digital manager for CZ/HU/SK

    IKEA Česká republika

  • Zdeněk Kučera

    Zdeněk Kučera působí v mezinárodní advokátní kanceláři Kinstellar v Praze. Ve své praxi se zaměřuje zejména na řešení sporů, obchodní právo a IT právo. V rámci IT práva se specializuje zejména na strukturování komplexních projektů, akvizic IT společností, softwarové právo, otázky elektronické kontraktace, odpovědnosti na internetu, ochrany osobních údajů a právní úpravu on-line marketingu. Je garantem výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT v Praze a IT právo přednáší rovněž na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. V minulosti vedl též kurz například na Právnické fakultě Shandong University v Číně a byl poradcem v oblasti IT na Úřadu vlády České republiky. V roce 2016 byl zařazen do seznamu inovativních právníků České republiky a je doporučován Chambers Europe a Legal500 pro oblast TMT. V roce 2017 byl jmenován právníkem roku pro oblast IT práva.

    Vedoucí praxe IT práva a litigací

    Kinstellar

  • Pavel Trejbal

    Pavel vede v současné době rozvoj a fungování týmu datových analytiků a konzultantů v online marketingové agentuře Optimics. Za posledních šest let zde pracoval na desítkách projektů z oblasti pokročilé webové a zákaznické analytiky a vyhodnocování marketingových i business aktivit s využitím komplexních datových modelů a metod strojového učení. Ve volných chvílích se věnuje neurokoučinku.

    Team Leader

    OPTIMICS

  • David Vopelka

    David Vopelka řeší digitální marketing a jeho význam pro jednu z největších korporací u nás - Českou spořitelnu. Kromě běžné spolupráce s agenturami hledá cesty, jak pomocí programmatického nákupu, nejnovějších technologií a Machine Learningu udělat kampaně lepší jak pro banku, tak pro klienty. Hlavní výzvou je sladit potřebu neustále komunikovat desítky produktů s cílem prodávat, ale zároveň pomáhat lepšímu zákaznickému zážitku. A to jde jen a pouze s daty.

    Digital Marketing and Data Manager

    Česká spořitelna

  • Daniel Zrůst

    Dan Zrůst pracuje v AVASTU v performance marketing týmu. Jeho hlavní náplní práce jsou PPC kampaně ve vyhledávání, jejich automatizace a zajištění spolehlivého reportingu celého týmu napříč všemi kanály. Spolu s BI týmem pracuje na neustálém zlepšování kvality a dostupnosti dat plynoucích z reklamních a interních systémů. Ve volném čase publikuje články o využití Power Query v PPC světě na svůj web www.ExcelinPPC.com.

    Senior Digital Marketing Specialist

    AVAST Software