Tato akce již proběhla, ale můžete si zakoupit záznam. Další akce Jak se stát úspěšným copywriterem se koná 10. 11. 2022.

Program

10:00 - 10:05

Zahájení konference

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Marketing & Innovation Director, EDENRED CZ

Edenred CZ s.r.o.

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style a v současnosti vede tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED.

10:05 - 10:45

Nejen mladí Češi jsou na TikToku, tak tam buďte taky

TikTok dnes patří mezi největší sociální sítě v Česku. Představíme si aktuální demografii českých uživatelů, ty nejaktivnější české značky na této platformě a také influencery (vlastně tiktokery). Podíváme se také na téma brand safety, které v těchto časech opět nabývá na významu.

Vítězslav Klement Vítězslav Klement

Social Media Skillhead

GroupM

Vítězslav Klement

Expert na strategickou komunikaci, přes deset let se věnuje online marketingu a sociálním sítím. Od roku 2013 je spojen s mediální agenturou GroupM. Přednáší na VŠE v Praze a absolvoval zahraniční pracovní stáže v Dubaji a Madridu.

10:45 - 11:25

Krátká videa - nejoblíbenější formát 21. století

Jak trend krátkých videí nabývá na popularitě a proč zrovna TikTok je trendsetter? Jak nastavit strategii na TikToku? Je lepší organika, influencer marketing nebo placená reklama? To vše a další do hloubky probereme skrze případové studie našich klientů, jako je SuperZoo, Worldee nebo Campiri.

Vít Janda Vít Janda

CEO

TikTokuj.cz

Vít Janda

Vít Janda je spoluzakladatel agentury TikTokuj.cz. Se svým Gen Z týmem pomáhá firmám a podnikatelům oslovit mladou generaci a vytěžit nové obchodní možnosti v digitálním světě skrze formát krátkých videí. Svou působnost dnes rozšiřují i na další sociální sítě. Mezi TikTokuj referencemi najdeme: Super Zoo, O2, DoDo, UOL účetnictví, Dáme jídlo, Niceboy, FAnn parfumerie atd.

11:25 - 12:05

Jak na obsah a reklamní formáty na TikToku?

S rostoucí popularitou TikToku se na tuto platformu připojilo už velké množství značek. Nicméně spoustu z nich překlápí obsah tvořený primárně pro jiné sítě právě na TikTok, aby tak naplnily jejich profily obsahem. Ať už jde o samotný obsah, nebo tonalitu komunikace, TikTok má svou jedinečnou kulturu, která by se v obsahu měla odrazit. V přednášce se dozvíte na co je dobré myslet při tvorbě TikTok videí a jaké reklamní formáty TikTok nabízí.

Claudia Mónica Gutiérrez Claudia Mónica Gutiérrez

Social Media Manager

World of Online

Claudia Mónica Gutiérrez

Se sociálními sítěmi začala poprvé pracovat ve Velké Británii, kde tvořila komunikační strategie pro globální trhy. V současné době působí jako social media manager v digitální agentuře World of Online, kde vede social tým. Tvoří kreativní obsah mimo jiné i na TikToku, pro klienty jako například ŠKODA AUTO nebo nově i Rohlík.

12:05 - 12:35

Přestávka

12:35 - 13:15

Case Study Pilot Pen & influencers

Jak oslovit a zaujmout generaci Z? S kampaní Back to school pro Pilot Pen jsme školáky díky naší online kampani motivovali k offline psaní.

Ve Fragile jsme dostali challenging úkol oslovit žáky a studenty a vrátit je do lavic nejen po prázdninách, ale také po dlouhém období distanční výuky. Boj to byl nelehký, ale využili jsme všechny účinné zbraně (líbivý vizuál, příběh, influencery, AR filtr i Tik Tok) a výsledek rozhodně stál za to.

Dominika Rejzlová Dominika Rejzlová

Influencer marketing manager

Fragile media

Dominika Rejzlová

Už několik let se věnuji influencer marketingu a mojí největší náplní je vyhledávání nových tváří ve světě blogerů, influencerů či youtuberů a starání se o ty stávající.

Momentálně pracuji v agentuře Fragile, kde vedu tým influencer specialistů, kteří pod mým vedením spravují influencerské projekty.

Vyhledala jsem nebo vyhledávám relevantní influencerské tváře pro značky jako Neutrogena, O. B., Johnson's Baby, Ovečkárna, FINO, La formaggeria Gran Moravia, Hartmann, Pilot Pen, ECCO, Bourjois, Max Factor, Grada a mnoho dalších.

Ctím etický kodex v influencer marketingu, a zároveň se starám o maximální využití vlivu influencerů pro dané brandy.

13:15 - 13:55

Využití Twitch.tv k propagaci produktu či značky

Herní průmysl je nejrychleji rostoucí zábavní odvětví současnosti. Profesionální hráči a influenceři jsou novodobými celebritami. Twitch.tv je jednou z nejvýraznějších platforem a nabízí nespočet možností pro propagaci širokého spektra produktů. Jak těchto příležitostí správně využít? Ladislav Dyntar vám na konkrétních case studies představí vhodné formy obsahu i možnosti inzerce na této sociální platformě.

Ladislav Dyntar Ladislav Dyntar

spoluzakladatel a CEO Good Game

Ladislav Dyntar

Před 18 lety založil historicky nejúspěšnější český esportový tým eSuba, poslední dva roky působí především jako CEO agentury Good Game. Ta jako první v ČR propojuje komerční značky se světem gamingu a esportu a stojí mj. za úspěšnými a oceňovanými kampaněmi pro Mastercard, Lego nebo Chio. Ve volném čase nejraději vypráví o svém (vysněném) titulu mistra Evropy ve hře Call of Duty.

13:55 - 14:35

Inzerenti objevují Roblox, TikTok i Twitch. Jaký je jejich reklamní potenciál?

Generaci Z televizní ani běžnou on-line reklamou příliš nezasáhneme. Statisíce mladých dnes tráví čas jinde – na platformách jako je TikTok, Twitch nebo Roblox. Podíváme se, jaké reálné možnosti nabízejí tato média z hlediska reklamních formátů, zásahu a měření kampaní. A ukážeme si i výsledky prvních českých reklamních kampaní na TikToku či Robloxu.

Lukáš Jakoubek Lukáš Jakoubek

Business Director

Publicis Groupe

Lukáš Jakoubek

S mediálním plánováním začínal v digitální agentuře Red Media, kde se zpočátku věnoval nákupu reklamy na Facebooku. Dnes vede v Publicis Groupe tým mediálních konzultantů, se kterými připravuje mediální strategie, plánování i nákup reklamního prostoru pro společnosti Samsung či Jägermeister.

14:35

Předpokládaný konec konference