Tato akce již proběhla, ale můžete si zakoupit záznam. Další akce Tvorba obsahu pro sociální sítě se koná 13. 12. 2022.

Sociální sítě pro pokročilé: Instagram a LinkedIn

Letošní první MARKETING MEETING se zaměří na to, jak co nejlépe využít sociální sítě Instagram a LinkedIn pro podnikání. Nebudou chybět témata jako podpora a zviditelnění značky, získávání nových zákazníků či nastavení správné obsahové strategie.

Podíváme se na konkrétní příklady českých značek, na to, jak přistupují k placenému partnerství a výběru influencerů na Instagramu a posvítíme si na využití reklamy, stanovení rozpočtu a práci se statistikami na této sociální síti.

V případě LinkedInu se zaměříme na to, jak tuto nejúspěšnější sociální síť pro B2B využít k budování značky a k získávání nových zákazníků, jak pracovat s reklamou či jak nejlépe vytěžit možnosti B2B cílení.

Hlavní témata

  • Podpora a zviditelnění značky, akvizice nových zákazníků na Instagramu a LinkedInu 
  • Nastavení placené spolupráce s influencery na Instagramu 
  • Reklamní strategie, tvorba rozpočtu a práce se statistikami na Instagramu 
  • Jak změřit a vyhodnotit úspěšnost firemního instagramového profilu 
  • Realizace obsahové strategie a tvorba obsahu na LinkedInu a Instagramu 
  • Jak nastavit reklamu a B2B cílení na LinkedInu 
  • Konkrétní case studies značek

Pro koho

  • marketingoví manažeři a specialisté 
  • specialisté na sociální sítě 
  • obsahoví stratégové
  • tvůrci obsahu 
  • copywriteři 
  • kreativci

MARKETING MEETING v roce 2022

Na letošní rok pro vás chystáme 5 online setkání MARKETING MEETING.

Nabízíme vám zvýhodněnou cenu za celou sérii setkání nebo za pololetí. Nestihnete-li některé setkání online, budete mít k dispozici jeho záznam.

Video

Ohlédnutí za lednovým MARKETING MEETING

Partneři akce

Partneři akce

Více o partnerech akce

Partner

Mediální partneři

Organizátor

Produkce

Místo konání

Místo a kontakt

Akce proběhne online

Šárka Prchalová

Senior Event Manager