Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Přednášející

Jana Bártíková

Obchodu se věnuji celý život. Už v roce 1991 jsem nastoupila na svou první manažerskou pozici. Od té doby jsem pro různé mezinárodní firmy a značky pracovala na zvyšování obratu a podílu na trhu. Od roku 2013 podnikám a LinkedIn se stal hlavním zdrojem mých zákazníků. Generuje mi 90 % mých prodejů, objednávek a zakázek. Z toho téměř 100 % poptávek přichází z LinkedIn za mnou... Už od roku 2015 předávám pod hlavičkou Linked Akademie svoje know-how firmám a podnikatelům, kterým pomáhám přeměňovat LinkedIn ve zdroj leadů, poptávek a zakázek.

Jiří Jambor

Posledních 12 let je mojí hlavní doménou svět obchodu. Prošel jsem si za tu dobu neziskovkama, SMEs i korporacemi.

Mé hlavní zaměření je pak na B2B obchod, LinkedIn a obchodní automatizaci.

V roce 2019 jsme spolu s kolegou Honzou Kyselým napsali první knihu na téma Social Selling v CEE a doteď ji bylo prodáno přes 1500 kusů. Ve stejném roce jsme založili i Future Sales.

Jan Kočenda

Honzova cesta vedla od novinařiny, přes copywriting, analytiku, marketing až k budování samotných značek. Tři roky působil na pozici marketingového ředitele obuvnické značky Vasky, která se řadí mezi nejrychleji rostoucí české startu-py. Zasadil se o vznik digitální agentury Inhubo. Aktuálně šéfuje marketingu v Trezoru. Tato technologická společnost jako první vynalezla hardwarovou crypto peněženku, která roste na popularitě po celém světě.

Arina Kuranova

Po studiu Mediálních studií na Metropolitní univerzitě se Arina vrhla do televizní produkce, ze které si šla pak odpočinout do eventové produkce, po které už si šla opravdu odpočinout a to za počítač a věnovat se sociálním sítím a marketingu. Již třetím rokem působí jako freelance Social media specialist a v Publicis groupe na částečný úvazek, ale s radostí pracuje v týmu a stará se o klienty jako Nestlé Infant a FOKUS optik.

Jan Ryšánek

7 let v online marketingu z toho jeden rok web analytik a zbylých 6 let v social media jak na straně jedné z největších mediální skupině WPP tak na druhé v kreativní úspěšné agentuře WMC GREY (zisk Cannes Lions, Effie, Louskáček). Práce mě udržuje furt ve střehu a omlazuje o 9 let.

Nikola Viternová

Ve světě marketingu se pohybuji od roku 2016, od té doby mám za sebou bakaláře v oboru Marketingová komunikace a PR na Univerzitě Karlově a magistra v oboru Digital Marketing na britské Northumbria University. Už od začátku nejvíce tíhnu ke content marketingu na sociálních sítích, který jsem si vyzkoušela už jak v agentuře, tak na straně klienta. Momentálně jsou mojí nejmilejší starostí SoMe klienti agentury Publicis Groupe, kde od června působím jako Social Media Manager.