Program

V tuto chvíli pro vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.

10:00 - 10:05

Zahájení konference

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

CDO

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

10:05 - 10:45

LinkedIn trendy pro rok 2022

V přednášce Jiřího Jambora se můžete těšit na shrnutí dění na LinkedIn v roce 2021 a přehled aktuálních a chystaných novinek pro rok 2022, o kterých byste měli vědět. Dozvíte se, jak využít LinkedIn ve své B2B strategii a které trendy hýbou světem online marketingu: Account-based model, social selling či digitální networking. Zjistíte také, které segmenty jsou na LinkedIn nejaktivnější a má smysl v nich komunikovat, a které naopak na LinkedIn aktivní nejsou.

Jiří Jambor Jiří Jambor

Co-founder

FUTURE SALES

Jiří Jambor

Posledních 12 let je mojí hlavní doménou svět obchodu. Prošel jsem si za tu dobu neziskovkama, SMEs i korporacemi.

Mé hlavní zaměření je pak na B2B obchod, LinkedIn a obchodní automatizaci.

V roce 2019 jsme spolu s kolegou Honzou Kyselým napsali první knihu na téma Social Selling v CEE a doteď ji bylo prodáno přes 1500 kusů. Ve stejném roce jsme založili i Future Sales.

11:25 - 12:05

Ambasadoring na LinkedIn jako úspěšná B2B obchodní strategie

V mé přednášce se dozvíte, proč firmám ambasadoring na LinkedIn funguje. Ukážu vám jeho principy, výhody a rizika. Posdílím s vámi případové studie firem, které díky ambasadoringu na LinkedIn budují svou značku a generují zde obchodní leady, poptávky a zákazníky bez investic do reklamy.

Jana Bártíková Jana Bártíková

Zakladatelka, expertka na LinkedIn® strategie pro B2B prodej a marketing

Linked Akademie

Jana Bártíková

Obchodu se věnuji celý život. Už v roce 1991 jsem nastoupila na svou první manažerskou pozici. Od té doby jsem pro různé mezinárodní firmy a značky pracovala na zvyšování obratu a podílu na trhu. Od roku 2013 podnikám a LinkedIn se stal hlavním zdrojem mých zákazníků. Generuje mi 90 % mých prodejů, objednávek a zakázek. Z toho téměř 100 % poptávek přichází z LinkedIn za mnou... Už od roku 2015 předávám pod hlavičkou Linked Akademie svoje know-how firmám a podnikatelům, kterým pomáhám přeměňovat LinkedIn ve zdroj leadů, poptávek a zakázek.

12:05 - 12:35

Přestávka

12:35 - 13:15

Instagram: Nejen výkladní skříň vaší značky

Hlavní doménou Instagramu jsou bezesporu vizuály. O slovo se však výraznou měrou přihlásila také interaktivita. Instagram svými „easy-to-use“ formáty přiměl uživatele k vyšší míře zapojení, čímž obsah a tím i celou síť zatraktivnil. Honza se ve svém povídání zaměří na to, co Instagram nabízí a ostatní sociální sítě ne. Jakou roli hraje Instagram při budování značky či v konverzní cestě. Jak si nastavit cíle tak, aby byl potenciál Instagramu bezezbytku naplněn a jak vyhodnocovat jeho úspěšnost.

Jan Kočenda Jan Kočenda

Head of marketing

Trezor.io

Jan Kočenda

Honzova cesta vedla od novinařiny, přes copywriting, analytiku, marketing až k budování samotných značek. Tři roky působil na pozici marketingového ředitele obuvnické značky Vasky, která se řadí mezi nejrychleji rostoucí české startu-py. Zasadil se o vznik digitální agentury Inhubo. Aktuálně šéfuje marketingu v Trezoru. Tato technologická společnost jako první vynalezla hardwarovou crypto peněženku, která roste na popularitě po celém světě.

13:55 - 14:35

Instagram reklama: Láska, peníze a trápení

Honzovi je 29 let a miluje Instagram reklamy. Od jediné možnosti promovat post na Instagramu uběhla dlouhá doba a nyní jsou možnosti několikanásobně větší. Jak má dnešní úspěšná reklama na Instagramu vypadat od postu přes stories až po reels? Jak tuto reklamu efektivně nastavit a především, jak ji vyhodnotit? To může přinášet spoustu zbytečného trápení, ale v Honzově přednášce se dozvíte, jak na to.

Jan Ryšánek Jan Ryšánek

Head of Social Media

WMC GREY

Jan Ryšánek

7 let v online marketingu z toho jeden rok web analytik a zbylých 6 let v social media jak na straně jedné z největších mediální skupině WPP tak na druhé v kreativní úspěšné agentuře WMC GREY (zisk Cannes Lions, Effie, Louskáček). Práce mě udržuje furt ve střehu a omlazuje o 9 let.

14:35

Předpokládaný konec konference