Opravdu víte, co vaši zákazníci chtějí? Jste si jistí? A pokud ano, umíte se jim přizpůsobit nebo se je pouze snažíte silou přesvědčit, že jste ta nejlepší volba? Možná dokážete mnohem víc, než si myslíte.
Dnes jsou k dispozici skvělé nástroje, které firmám o potřebách a tužbách potenciálních zákazníků prozradí neuvěřitelné věci. Obvykle se však o takové know-how firmy nechtějí moc dělit. Naštěstí si ho můžeme předvést na příkladu, který sledovali všichni - na prezidentských volbách. Jak se rozhodování zákazníků/voličů měnilo, víme skoro všechno hodinu po hodině.
Co si z toho můžete odnést vy pro své marketingové cíle, a jak se dá o zákaznících přemýšlet díky nejpokročilejším nástrojům a analýzám, vám prozradí ti nejpovolanější - Josef Šlerka (StuNoMe, NFNŽ), Daniel Prokop (Median), František Vrabel (Semantic Visions), David Beška (Skrz.cz) a Jan Štangl (Česká produkční social media). Večer bude moderovat Ján Simkanič, výkonný ředitel Internet Info.
Stanice Staroměstská