Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Ján Simkanič

Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.

Přednášející

David Beška

David se v oblasti internetu a digitálního marketingu pohybuje už přes 15 let. Šest let vedl digitální divizi finského vydavatelství Sanoma Media, má zkušenosti z agenturního prostředí a v posledních letech se věnuje výkonnostnímu marketingu v segmentu ecommerce.

David Beška

David se v oblasti internetu a digitálního marketingu pohybuje už přes 15 let. Šest let vedl digitální divizi finského vydavatelství Sanoma Media, má zkušenosti z agenturního prostředí a v posledních letech se věnuje výkonnostnímu marketingu v segmentu ecommerce.

Daniel Prokop

Daniel Prokop (nar. 1984) je sociolog. Vede sociální a politický výzkum v agentuře MEDIAN a působí jako výzkumník na Fakultě sociálních věd UK. Zabývá se zejména kvantitativní metodikou, výzkumem volebního chování a politických postojů. V komerční praxi pak také mediálním výzkumem a v akademické praxi výzkumem chudoby a sociálního vyloučení. Pravidelně na tato témata přispívá do českých médií.

Daniel Prokop

Daniel Prokop (nar. 1984) je sociolog. Vede sociální a politický výzkum v agentuře MEDIAN a působí jako výzkumník na Fakultě sociálních věd UK. Zabývá se zejména kvantitativní metodikou, výzkumem volebního chování a politických postojů. V komerční praxi pak také mediálním výzkumem a v akademické praxi výzkumem chudoby a sociálního vyloučení. Pravidelně na tato témata přispívá do českých médií.

Josef Šlerka

Josef Šlerka je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, bývalý šéf výzkumu ve společnosti Socialbakers a nynější ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky a vedoucí Studia nových médií na Univerzitě Karlově.

Josef Šlerka

Josef Šlerka je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, bývalý šéf výzkumu ve společnosti Socialbakers a nynější ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky a vedoucí Studia nových médií na Univerzitě Karlově.

Jan Štangl

Od září 2015 působí ve společnosti Česká produkční Social Media jako account manager. Zaměřuje se na online marketing a sociální sítě. Zkušenosti má však také s ATL i BTL reklamou. Během roku 2017 se podílel na digitální části prezidentské kampaně Jiřího Drahoše.

Jan Štangl

Od září 2015 působí ve společnosti Česká produkční Social Media jako account manager. Zaměřuje se na online marketing a sociální sítě. Zkušenosti má však také s ATL i BTL reklamou. Během roku 2017 se podílel na digitální části prezidentské kampaně Jiřího Drahoše.

František Vrabel

Je investorem, manažerem a poradcem v oblasti informačních technologií se zkušenostmi ze Silicon Valley. Má široký vědomostní základ a dokáže porozumět světu v souvislostech. Je člověkem s vysokou osobní integritou a vášní pro nové horizonty, možnost tvořit, je pro něho zásadní životní hodnotou. Vede tým, který získal několik světových technologických cen. Mezi jeho profesní zájmy patří využití záplavy informací na internetu a jejich přeměna ve využitelné znalosti pro účinnější řízení byznysu a společnosti. Jeho motto zní: „Umím myslet, umím čekat, umím se postit.“

František Vrabel

Je investorem, manažerem a poradcem v oblasti informačních technologií se zkušenostmi ze Silicon Valley. Má široký vědomostní základ a dokáže porozumět světu v souvislostech. Je člověkem s vysokou osobní integritou a vášní pro nové horizonty, možnost tvořit, je pro něho zásadní životní hodnotou. Vede tým, který získal několik světových technologických cen. Mezi jeho profesní zájmy patří využití záplavy informací na internetu a jejich přeměna ve využitelné znalosti pro účinnější řízení byznysu a společnosti. Jeho motto zní: „Umím myslet, umím čekat, umím se postit.“