Menu Zavřít

Blog

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

Zapište si do kalendáře: 12. října Czech Internet Forum

 Autor: SP
Tradiční setkání osobností českého internetu, zástupců mediálních domů a agentur, marketérů a všech, pro které slovo „online“ znamená novou příležitost.
30. 8. 2021

Už po šestnácté se sejdou všichni na jednom místě a to na konferenci Czech Internet Forum 2021, která proběhne 12. října v Konferenčním centru City v Praze.

Letos se podíváme na důležitá témata z českého online světa. Naši přednášející se zaměří na aktuální legislativu, nové trendy v online reklamě, média či videobsah na internetu.

Na co se můžete konkrétně těšit?

Jak to vypadá na sociálních sítích pro mladé lidi do 25 let? Jaké taktiky a reklamy zde použít? Co je specifické v komunikaci pro takovou cílovou skupinu? Pro jaké značky se tyto sítě hodí? Tak na to vše odpoví Vojtěch Lambert z LCG New Media ve své prezentaci TikTok a Snapchat: Sociální sítě generace Z. A chybět nebudou ani ukázky kampaní.

David GruntCME se podívá na rozvoj placeného i neplaceného videoobsahu na českém trhu. Kromě toho zodpoví i následující otázky:

Jak si stojí placené videoslužby na českém trhu a jak se daří české videotéce Voyo v konkurenci nadnárodních hráčů jako jsou Netflix či HBO GO? Jaké je místo a budoucnost neplacených videoslužeb a online videoreklamy?

Letos pro vás chystáme i panelovou diskuzi na téma: Budoucnost personalizovaného cílení reklamy bez využití cookies třetích stran

Velké diskuze se zúčastní Jan Brendl ze Seznam.cz, Matěj Novák z DataSentics, David Voráček z CPEx a Lucie Zadák Pěnkavová z CZECH NEWS CENTER.

Martin Minařík z Unilever se podívá na to, jak probíhá digitální transformace ve společnosti, která řadu let svůj úspěch spojuje primárně s kamennými řetězci a tradičními médii.

Petra Dolejšová, advokátka na volné noze, vysvětlí právní změny, které se letos odehrávají v digitálním světě médií. Jak je to s vývojem remarketingu? A co přinese digitální směrnice?

Josefem Šlerkou z Univerzity Karlovy a Hanou Friedlaenderovou z výzkumné agentury Nielsen Admosphere se podíváme na to, jak obstálo zpravodajství v době pandemie COVID-19.

A to není vše, více informací a celý program najdete na webu konference Czech Internet Forum 2021.

Tentokrát to snad vyjde a z online prostředí konference se společně setkáme v jednom sále. Na viděnou v říjnu.

Čtěte dále

Přijďte v září na Mobile Internet Forum 2021

Ohlasy účastníků: Jaké byly naše akce v letošním roce?

MARKETING MEETING: Sociální sítě budují zásah i povědomí