Endorfin, Petrohradská 216/3 (vstup do dvora z Petrohradské ulice), Praha 10 – Vršovice

Program

Program

18:00 - 18:10

Úvodní slovo

František Tlapák František Tlapák

Kouč, trenér komunikace, networker

František Tlapák

František Tlapák

Naše komunikace s okolním světem musí dávat smysl.

Pomůžu vám najít takový způsob a formu komunikace, aby se vám každá koruna a minuta investovaná do komunikace vyplácela.

Věnuji se především koučování, rozvoji osobních a týmových komunikačních dovedností, PR a marketingu.

18:10 - 18:30

Kam kráčíš obchode?

V dnešní době máme výrazně lepší a rychlejší přístup k informacím. Jak na straně prodávajících, tak i na straně kupujících. Máme možnost využívat celou řadu moderních technologických nástrojů, funkcí a propojení. Změnily se způsoby, jakým nakupujeme zboží a služby (např. srovnávače cen, sociální sítě atp.). I díky tomu firmy mění či minimálně pozměňují některé zavedené postupy, techniky a prodejní strategie. To se samozřejmě týká také práce prodejců, obchodních zástupců...  Jak jsme na tom v ČR? Reagují firmy na tyto změny pružně? Jsou připravené? Jak si stojí ve využívání nových digitálních technologií? Co vše se změnilo v práci prodejců, při jednání s dodavateli, v nákupním chování, zkrátka v obchodě a službách?

Michal Jeřábek Michal Jeřábek

Business Development Manager

Enehano Solutions

Michal Jeřábek

Má více jak 18 let zkušeností s consultingem a business developmentem pro české i zahraniční obchodní a výrobní společnosti.

Jeho zaměření je zejména na nastavování procesů, obchodní strategie, transformace obchodních služeb, projekty pro zákaznický sektor. např. projekty customer experience/customer journey, projektový management, implementace CRM systémů, CRM Audity atp. Rovněž i projekty související se vzděláváním a rozvojem pracovníků. Začínal jako obchodní zástupce i fundraiser, pokračoval jako metodik specialista v obchodní službě, dále jako projektový manager, konzultant, business development manager... Dva roky působil v JV Asii, zejména v Indonésii, kde se věnoval business developmentu, implementaci CRM systémů a projektovému managementu. V letech 2017/2018 pak v pozici senior business development managera pro emerging markets trávil v Africe, konkrétně v Ghaně a v JAR. Aktuálně spolupracuje se společností Enehano jako konzultant a business development manager pro Salesforce CRM. Historicky pracoval na projektech např. pro společnosti: Accenture, Unicredit bank, Astra Zeneca, Aegon, Ipsos, Staropramen, Richter&Frenzel, Maspex, Wood & Paper, Dr. Max, Pharmos, S&T, FEI Company, Kooperativa, ELK, Medipharm, Kasten, PNS Grosso, Rieder Beton, Penzijní fond ČP, DHL Express, Wuestenrot, ČMSS, SEW Eurodrive CZ, JJS Electronic, Magnesium Electron CZ, Crocodille, atd

18:35 - 18:55

V kontaktech je zlato, které se netěží

Jak by měla probíhat správa kontaktů ve firmách, aby se kontakty neztrácely, byly přístupné lidem, kteří je potřebují, a aby byla správa kompletní a přehledná? Pro firmy jsou jejich ekosystémy partnerů, klientů a dodavatelů klíčové a technologie nám umožňuje tyto ekosystémy mapovat, sdílet s kolegy a využívat jejich plný potenciál.

Miroslav Esser Miroslav Esser

Co-founder, own ventures CEO

Creative Dock

Miroslav Esser

Miroslav Esser je spoluzakladatel společnosti Creative Dock, kterou založil v roce 2011 po odchodu z Vodafone Česká Republika. Miroslav v Creative Dock vedl tým Big Data a pomáhal uvést na trh přes 35 startupů. Aktuálně je Miroslav v čele Creative Dock Ventures, tedy větve vlastních projektů Creative Dock.

Miroslav je otcem tří dětí, vášnivý sportovec a technologický nadšenec.

19:00 - 19:20

Smrt B2B obchodníka?

Do roku 2020 zanikne jen v USA 1 000 000 obchodních pozic. Jací obchodníci utrpí nejvíce a jak by moderní a profesionální B2B obchodník měl fungovat? Představíme vám, na jakých návycích by měl obchodník kontinuálně pracovat, aby byl co nejefektivnější, a kde často děláme chybu, když se snažíme o rozvoj našich obchodníků.

Josef Dvořák Josef Dvořák

Sales Performance Consultant

SBR CONSULTING SERVICES LTD

Josef Dvořák

Josef Dvořák po třinácti letech zkušeností s vedením obchodních týmů v Evropě i Spojených státech založil českou pobočku SBR. Má za sebou kariéru při níž vybíral, vedl, koučoval a motivoval zhruba třísetčlenný tým. V součastnosti se specializuje na práci s firmami v oblasti profesionálních služeb a především na uvolňování jejich obchodního potenciálu. Mezi jeho klienty patří především přední české ale i světové firmy z oblasti IT a podnikového poradenství.

19:25 - 19:45

Automatizace obchodu v době cloudové – pohled do zámoří

Má smysl plně automatizovat obchodní proces ve firmě o 50 lidech? Dnešním večerem přineseme pohled na automatizaci obchodu ze zámoří. Na příkladu US fintech společnosti Productboard ukážeme, kam až se dá zajít v automatizaci obchodního procesu díky Salesforce. Začínáme s automatizací už při sběru leadů, pokračujeme kampaněmi, scoringem leadů a prvním trial účtem. A teď přijde to nejdůležitější – rozhodnout se, kdy má smysl povolat obchodníka a kdy dál pokračovat automatizovaným obchodním procesem. Díky automatizaci jsme schopni predikovat budoucnost a s určitou přesností víme, kolik budeme mít příští kvartál nových zákazníků a kolik nám přinesou peněz. Jako třešničku na dortu ukážeme propojení Salesforce a IoT v praxi pro sales engagement

Jiří Mach Jiří Mach

CEO

Enehano Solutions

Jiří Mach

Je konzultantem v oblasti CRM a campaign managementu a zároveň zakladatelem společnosti Enehano Solutions, která je předním odborníkem na Salesforce v ČR. Enehano Solutions se specializuje na IT řešení na platformě Salesforce pro na oblast marketingu, CRM a zákaznického servisu. Kromě IT dodávek zároveň poskytuje i konzultační služby v daných business doménách, tak aby digitální transformace společnosti nekončila IT projektem, ale přinesla očekávané obchodní a marketingové výsledky.

Kromě budování a rozvoje společnosti Enehano Solutions se Jiří Mach ve volném čase věnuje výrobě dřevěných šperkovnic Fain Wood a zároveň má rád adrenalinové vodní sporty.

19:50

Vyhlášení výherce soutěže o zapůjčení modelu vozu Tesla X

Michal Peška Michal Peška

Sales Director

Enehano Solutions

Michal Peška

Mám za cíl pomoci svým klientům dosáhnout jejich obchodních cílů, zlepšit jejich výkon v IT službách a jejich řešení. 

Specializace: vývoj SW na zakázku, Salesforce CRM, řízení kampaní. Mám více než 17 let zkušeností s poskytováním IT řešení.