Menu Zavřít

Proběhlé akce

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

14.  února  2008

Innovation Thursday - zahájení

Zahajovací konference Innovation Thursday proběhne pod záštitou a za spolupořadatelství předsedy Senátu PČR, pana Přemysla Sobotky.
 
Innovation Thursday je nová platforma pro setkávání a sdílení informací i zkušeností se zaměřením na inovace v podnikání a jejich efektivnější uplatnění. Cílem projektu je demonstrovat význam inovací a jejich dopad na hospodářský rozvoj a priority státu a občanů, s konkrétními případy inovativních start-upů, SME stejně jako korporací a akademických týmů a projektů. Chceme umožnit setkávání a sdílení zkušeností mezi inovátory, investory a tvůrci prostředí a podpořit je v realizaci nápadů a uvádění výrobků na trh. Projekt bude organizován TUESDAY Business Network a Technologickým centrem AV ČR, ve spolupráci s Microsoft Česká republikadalšími partnery.

První setkání Innovation Thursday proběhne ve čtvrtek 14. února 2008 v Hlavním sále Senátu Parlamentu ČR, za spolupořadatelství předsedy senátu Přemysla Sobotky, ve spolupráci s hlavním partnerem, společností Microsoft, s přispěním partnerů, Jihomoravského inovačního centra, eStat.cz a Respekt Institut.
13.  února  2008

NetClub s Milošem Petanou

Prvním hostem NetClubu v seriálu setkání s významnými osobnostmi českého Internetu byl Miloš Petana.

5.  února  2008

Nekonference: Publikování na internetu

Dodnes jsme pro Vás setkání připravovali my. Teď máte příležitost udělat si setkání po svém.

Únorové Business Tuesday bude divočejší a neučesanější oproti standardním setkáním, za to bude mnohem živější, interaktivnější a s překvapivými výstupy. Rozhodli jsme se poprvé vyzkoušet nekonferenci (unconference).

Nekonference je setkáním, jehož obsah vytváří a schvalují sami účastníci. My (TUESDAY Business Network) Vám připravíme prostor a nastavíme základní pravidla, zbytek je již na Vás. Účastníky nekonference nejsou „posluchači“, ale aktivní vystupující, kdy každý účastník může být současně řečníkem (nebo i moderátorem, pokud si troufne).

Téma první nekonference jsme si dovolili stanovit: Publikování na internetu. Pokud máte zájem na nekonferenci vystoupit, pošlete nám do 1.2. anotaci na 3 řádky (na rafaj zavináč tuesday.cz).

Příklad anotace: Chci hovořit o firemních blozích. Proč je (ne)dělat, jaká jsou „zlatá pravidla“ úspěšného blogu a porovnat konkrétní příklady.

Zájem o vystoupení dosud projevili:

  • Barbora Zychová (Microsoft)
  • Petr Ulrich (Qbizm technologies)
  • Petr Ocásek (Beneta)
  • Robin Čumpelík (X ZONE MEDIA)
  • Adam Köppel (blog)
  • Luděk Podolka (DRBZ)
  • Martin Kopta (LMC)
1.  února  2008

Manažerem sám sobě

BOOTCAMP pro podnikatele je interaktivní trénink/workshop/se­minář, který přivádí dohromady
50 úspěšných i začínajících (nejen) technologických podnikatelů. 11. vydání bude zaměřeno
na poznání sama sebe jako manažera – s podtitulkem „Manažerem sám sobě“.
Oproti předchozím BOOTCAMPům se zaměříme více na osobu manažera než na aktivity, které řídí.
Účastníci se během intenzivních 2 dnů (a neformálního předvečera) dozví více o vedení sama sebe,
osobní motivaci, komunikaci, asertivitě, vystupování, koučování a v neposlední řadě také o tom,
jak sebe změnit, abych mohl vést druhé.
 

Místo

Equitana Hotel Resort v Martinicích se nachází 20 km jižně od Příbrami. Popis cesty najdete na stránkách Equitany, nebo zkuste Mapy.cz či Google Maps. Příznivci GPS mohou hledat: 49°32´28.99´´N, 13°57´27.74´´E.

8.  ledna  2008

Indický high-tech business

!!!POZOR ZMĚNA ČASU ZAHÁJENÍ AKCE!!!

Indie se stala světovým centrem informačních technologií, Bangalore je již pojmem stejně jako Silicon Valley. Mnohé indické firmy rozšiřují působnost do Evropy, některé se již zabydlely v České republice. Proč k nám přicházejí a co je zde láká? Co nabízejí českým IT firmám? A co nabízí indické high-tech? Setkání se zúčastní indický chargé d´affaires v České republice Manish. Lednovým Business Tuesday navážeme na setkání o Japonsku z dubna 2007.

11.  prosince  2007

Vánoční Business Tuesday: Společenská odpovědnost firem

Vánoční Business Tuesday bude na téma, o kterém se u nás příliš nemluví a ještě méně dělá: Společenská odpovědnost firem (Corporate Social Responsility).
3.  prosince  2007

Bitva o média vzplála II

Po říjnovém setkání internetových a mediálních podnikatelů BROADBAND MONDAY o soupeření/pro­línání tradičních a internetových médií se dostáváme k další klíčové otázce: Jak nová média vydělávají? Jaké business modely fungují? Podíváme se na reklamu, placený obsah, předplatné a další možnosti. Podíváme se také zvyky čtenářů/diváků/u­živatelů a jak ovlivňují plánování kampaní. Zeptáme se zástupců médií, zadavatelů i internetových společností. Na setkání spolupracuje Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).
Součástí bude také vyhlášení výsledků soutěže BROADBANDOVÁ APLIKACE ROKU 2007.
29.  listopadu  2007

Loterie, hry a marketingové soutěže a moderní technologie

Srdečně Vás zveme na seminář, který společně organizují Asociace provozovatelů mobilních sítí (APMS) a TUESDAY Business Network ve spolupráci s Asociací direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ), Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR), Sdružením pro informační společnost (SPIS), Unií vydavatelů, Asociací televizních organizací (ATO) a Asociací digitálních televizí (ADT).
22.  listopadu  2007

Jak udělat z obchodníků sehranou posádku

PostCAMP je půldenní workshop zaměřený na rozvoj a trénink obchodních a týmových dovedností. Cílem PostCAMPu je naučit se, jak postavit obchodní tým, jaké vztahy v něm fungují, jak toho využít při prodeji a jak ovládat prodejní techniky. PostCAMP proběhne formou manažerských her a praktických přednášek, založených na reálných situacích.
22.  listopadu  2007

Czech Internet Forum 2007

Odborná konference Czech Internet Forum 2007 je celodenní akcí, jejímž cílem je reflexe aktuálního stavu a vývoje internetového prostředí v České republice. Konferenci pořádá zpravodajský server o českém Internetu a telekomunikacích Lupa.cz.

7.  listopadu  2007

Mobilní marketing: Cesta růstu pro mobilní business?

Mobilní marketing je označován za „další velkou věc“ mobilního businessu, reálné využití je však stále na začátku. Podíváme se na mobilní telefony jako na reklamní médium, použití product placement, na propojení s digitální televizí a internetem, na spolupráci s mediálními a reklamními agenturami. A budeme hledat mezi uskutečněnými kampaněmi a zeptáme se na zkušenosti zadavatelů.
Přečtěte si

Vytaženo z blogu

Zobrazit všechny články

Už jste letos hlasovali v anketě Křišťálová Lupa? Podívejte…

Videozáznam z konference E-Business Forum 2024

Budoucnost v získávání pozornosti zákazníků je ve využívání…

Velká mediální debata, obsahové projekty, AI nebo novinky z…

E-Business Forum: 15. narozeniny, symbolické vstupné