Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
KAPACITA NAPLNĚNA
Weby českých zpravodajských médií procházejí v letošním roce zásadní proměnou, ať jde o ekonomický iHNed nebo o bulvární Super. Do hry vstupují i tablety a speciální vydání pro ně, kde je aktivní
například Respekt nebo Lidové noviny.
Přijďte se podívat, jaké nové webové startupy vznikají v Česku a na Slovensku. Tři finálové projekty Vám předvedou svůj krátký 5 min pitch - prezentaci.
KAPACITA SÁLU NAPLNĚNA !!!
Je na čase přestat se obávat neúspěchu, ale naopak ho začít vnímat jako učební nástroj pro naše podnikání. Představíme Vám příběhy podnikatelů, kteří se s Vámi o své neúspěchy podělí a získáte tak jedinečnou příležitost se z jejich neúspěchů poučit a připravit se na úspěch!
Máme pro Vás připraven záznam z Fail Stories, možnost stažení na odkaze zde
Plánujete prodat svoji společnost? Přijďte se dozvědět jak změnit předmět svého podnikání a zajistit si „předčasný důchod“ například výhodným prodejem své firmy.
Hostem červnového setkání NetClubu byl Michal Heisig, obchodní ředitel, Seznam.cz
Úspěch se neodpouští – ale můžeme se z něj hodně naučit. Pozvali jsme zapálené podnikatele, kterým se díky odhodlání a tvrdé práci, víře ve vlastní schopnosti nebo i s přispěním náhody podařilo uspět na náročných trzích.
SLAVNOSTNÍ VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ ANKETY MOBILNÍ APLIKACE ROKU 2011.
Cílem konference Finanční gramotnost v praxi je poukázat na stále nedostatečné vzdělání v běžných každodenních situacích občana-spotřebitele. Nabídnout praktické příklady, ukázky, řešení běžných životních situací a nastínit východisko.
Hostem květnového setkání NetClubu byl Olda Neuberger, zakladatel a již bývalý majitel Libímseti.cz
Před pěti lety si české televize uvědomily, že původní televizní seriál je nejspolehlivější způsob, jak přilepit diváky k obrazovkám – a vyždímat reklamní rozpočty inzerentů do poslední kapky. Jenže časy se mění.
Nejvýznamnější odborná konference o internetové a jiné reklamě pořádaná již počtvrté Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR).
Za každu korunu, kterou vyděláme a utratíme, zaplatíme na daních další korunu. Jenže české daňové předpisy patří k nejzapeklitějším textům, s jakými se člověk v životě setká. Číst se dají různě.
Hostem dubnového setkání NetClubu byl Martin Pomothy, zakladatel a provozovatel ČSFD.cz