Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
První letošní BUSINESS TUESDAY bude ve znamení start-upů. Seznámíte se s těmi, kdo se rovnu pustili na celosvětový trh, což chce značnou míru odvahy.
Digitalizace světa dat je definitivně skončená — přes 99 % všech informací, jimiž lidstvo disponuje, je dnes v digitální podobě. O digitalizaci fyzického světa je již rozhodnuto a probíhá na plné obrátky — internet věcí, rozšířená realita, chytré budovy, geolokační aplikace…
Na prvním letošním MARKETING MONDAY uslyšíte příběhy o tom, jak vynalézavé online aktivity pomohly prodeji zcela tradičního zboží. Jaké to je, když se tímto způsobem doslova postaví značka založená na řemeslné důkladnosti? A co teprve, když se zapomenuté ctnosti devatenáctého století propojí s těmi nejlepšími dovednostmi naší doby? Přijďte si pro inspiraci, jak posílit vaše vlastní podnikání.
Lednem 2015 začala platit nová úprava s placením DPH v zemi pobytu zákazníka. Co vše to obnáší se dozvíte na připravovaném semináři, který vás s touto problematikou obeznámí a poradí vám, na co si dát pozor.
Cílem semináře je seznámit účastníky se změnami v oblasti mezd, zejména změnami daňovými, v sociální oblasti, v nemocenském pojištění a změnami v exekučních a insolvenčních srážkách. Seminář je určen zejména pro mzdové účetní, ale i další, které zajímá problematika mezd.
Přiznejme si to: reklamu milujeme. Ale ne ledajakou. Máme rádi vtipnou, vynalézavou, tvořivou reklamu, která dovede zasáhnout, okouzlit a prodat v jediné úderné zkratce. Máme prostě rádi skvělou reklamu. Přijďte se podívat na zasvěceně komentované ukázky nejlepších kampaní z ČR i ze zahraničí a diskutovat s lidmi, kteří reklamu vymýšlejí a umisťují i s těmi, kdo ji platí.
Poslední letošní BUSINESS TUESDAY bude povídáním s několika pozoruhodnými lidmi, kteří přišli ze zahraničí do ČR žít, pracovat a podnikat.
Slavnostní vyhlášení výsledků ankety Křišťálová Lupa 2014 proběhne 20. listopadu.
V listopadu nás čeká výjimečný host. Do Prahy zavítá Steve Koenig z CES.
Setkání proběhne v anglickém jazyce.
V obchodování B2C jsou mobilní aplikace normou a samozřejmostí. Není důvod, aby tomu bylo v B2B jinak, chce to jen víc vynalézavosti — uvažovat odlišným způsobem, zvažovat, co je přínosné a bude fungovat. Mobilní aplikace B2B jsou na začátku prudkého vzestupu i v ČR. Jestli chcete včas naskočit, nezmeškejte konferenci o trendu, který může hodně přinést i vám.
Aktuální trendy, zlatý základ, inspirace v oblasti digitálního marketingu formou přednášek, případových studií a analýz chování návštěvníků, rozdělené do 3 programových proudů se špičkami v oboru.
Televize a internet to spolu zkoušejí už dlouho, nikdy však nebyla k jejich symbióze tak příznivá situace jako dnes. Technologie dozrály jak na straně vysílacích a přenosových systémů, tak pokud jde o koncová zařízení. Tablety a chytré mobily začínají být běžnější než osobní počítače, což je velký impuls pro oblast OTT (Over -the-top).
Již 9. ročník klíčové celodenní konference českého internetu vás opět provede nejdůležitějšími trendy, zkušenostmi a příběhy, které určují aktuální vývoj českého online světa. Veletrh digitální inspirace přinese nabitý program ve 4 přednáškových sálech, skvělou atmosféru pro 400 účastníků, osobnosti domácí i zahraniční, inspirace, nové inovativní projekty, podnikatelské zkušenosti. S námi si určitě vyberete a přiložíte prst na rychlý tep dnešní digitální doby!
Vánoční koledy slyšíme z obchodů pomalu od srpna. Srpen je dávno pryč, podzim za dveřmi a Vy máte pocit, že jste zaspali? I v říjnu se toho dá spoustu dohnat. Proto jsme si vánoční kampaně vybrali jako téma podzimní E-Business Akademie. Pro inspiraci se podíváme na zoubek marketingovým kampaním, které zazářily v minulém roce.
Občas je rozumné vrátit se k základům a přesvědčit se, co všechno jsme už zapomněli, případně co je nového. Základem každého podnikání je business plan a obchodní model. Víme, jak s nimi pracovat opravdu efektivně a účelně? Dovedete na svůj startup aplikovat lean canvas? Anebo si myslíte, že to není potřeba? Případně — znáte něco lepšího? Přijďte na BUSINESS TUESDAY věnované plánování a promýšlení byznysu od samotných základů.