Přihlaste se k odběru novinek

* povinná položka
24. května 

Smart Data 2018

Znamená více platforem pouze více dat nebo i více informací? Jak namixovat ideální kombinaci jednotlivých platforem, aby získaná data znamenala lepší znalost zákaznického chování?

Více informací
22. května 

Zákaznická zkušenost: nový svatý grál pro značky a byznys?

Zákaznická zkušenost se v době zaměnitelnosti produktů a služeb jeví jako další velká příležitost, jak se odlišit od konkurence a využít při tom moderní nástroje a technologie.

Více informací
16. května 

E-shop jako zážitek

Česká republika má zhruba 36 tisíc e-shopů. V obrovské konkurenci je třeba se odlišit a nabídnout zákazníkovi něco navíc. Nakolik je důležité přívětivé prostředí? Ocení kupující vtipné texty? Jak by měl vypadat ideální uživatelský zážitek a co vlastně znamená peak-end rule v praxi? To vše a mnohem více na první letošní E-Business Akademii.

Více informací
15. května 

Kam kráčíš, obchode, ve 3. tisíciletí?

Digitalizace a technologické novinky ovlivňují všechny profese – obchod nevyjímaje. Zajímá Vás, jaké budou nároky na obchodní zástupce ve třetím tisíciletí, jak je správně vybírat a řídit? Chcete se dozvědět, jak je možné automatizovat obchodní proces a zda v době digitální opravdu nebudeme potřebovat obchodníky? Na konferenci Vám obchodní manažeři a konzultanti představí pohled na obchod a obchodní zástupce. Zároveň se můžete těšit na zákaznické case study, zapojení Internet of Things pro sales engagement a automatizaci obchodního procesu.

Více informací
25. dubna 

Jsou dnes značky „zajatci“ digitálu?

Druhé setkání věnujeme problematice značek v novém digitálním světě. Probereme, co dnes představuje značka, jaká je její role a význam, jak se může prosadit, jaký problémům a rizikům čelí a jak může rozvinout příležitosti, který tento nový svět nabízí.

Více informací
24. dubna 

TVCON 2018

Konference se zabývá možnostmi komerčního využití aplikací pro chytré televize (SmartTV), vývojem aplikací a jejich propojením s mobilními telefony, HbbTV, tzv. second screenu, OTT a dalšími tématy v oblasti zpřístupnění multimediálního obsahu konzumentům televizní zábavy.
 

  

Více informací
18. dubna 

Sdílený business: Lidé vs. regulace

Jak tuto oblast vnímají tradiční společnosti a živnostníci působící v segmentu služeb? Jak je snadné nebo naopak náročné spustit P2P projekt a dostat jej mezi lidi? Tato témata budeme diskutovat na konferenci, která bude v roli nestraníka tiše pozorovat všechny zástupce.

Více informací
16. dubna 

Fake news v marketingu

MARKETING MONDAY se tentokrát podívá pod povrch fenoménu současné doby. Pomůžeme vám, abyste se i vy mohli poučit z chyb jiných a sami se nenechali nachytat.

Více informací
10. dubna 

Klubový večer WebTop100: Moderní SEO v roce 2018

Čtyři špičkoví odborníci vám prozradí jak na optimalizaci webu pro vyhledávače v roce 2018.

Více informací
5. dubna 

Internet Advertising Conference 2018

11. ročník největší konference o internetové reklamě v ČR. Pojďte se podívat, co vás letos čeká.

    

Více informací
22. března 

Marketing v transformaci

Ojedinělá série čtyř diskusních setkání nad dobrou kávou s admanem a marketingovým guru Josefem Havelkou.

Od března do června probereme nejzásadnější výzvy dnešního marketingu, který se pod tlakem nových technologií mění stejně dramaticky jako celá společnost. Jako vždy přežije ten, kdo se nejlépe přizpůsobí.

Více informací
19. března 

Tohle je váš zákazník. Nevěříte? Vaše chyba!

Opravdu víte, co vaši zákazníci chtějí? Jste si jistí? A pokud ano, umíte se jim přizpůsobit nebo se je pouze snažíte silou přesvědčit, že jste ta nejlepší volba? Možná dokážete mnohem víc, než si myslíte.

Více informací
14. března 

BRANDstorming 2018

Hledáte krůčky k tomu, aby se z vaší značky stal lovebrand? Pojďte hledat s námi na čtvrtém ročníku konference BRANDstorming.

Více informací
3. března 

New Media Inspiration 2018

Sedmý ročník konference ovládne téma umělé inteligence. Dozvíme se, komu pomůže a koho naopak zničí. Na New Media Inspiration máme dveře otevřené jak zástupcům komerčního sektoru, tak i studentům a akademickým pracovníkům a baví nás propojovat svět všech tří.

Více informací
6. února 

GDPR v kostce aneb Zachovejte chladnou hlavu

Co jsou to osobní údaje? Co konkrétně znamená zpracování? Kdo je správce a kdo zpracovatel? Proč je potřeba to vůbec znát? S jakými povinnostmi bude potřeba se vypořádat? Jak zasáhne GDPR marketing? A co dělat jako první v případě kontroly?

Přijďte na přednášku Petry Dolejšové z AK eLegal. Bez odpovědí na všechny tyto otázky domů nepůjdete.

Více informací

Partneři TUESDAY Business Network

  • Produkce