Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Partneři

  • Partneři

    • logo Monitora Media

      Monitora Media

      Společnost Monitora Media, s.r.o. dodává komplexní služby v oboru monitoringu, měření a analýzy médií. Spolupracujeme se všemi předními vydavateli v ČR, monitorujeme více než stovky časopisů, deníků a magazínů a nespočet online serverů. Mediální archiv sahá až 20 let zpětně. Zaměřujeme se na dodávání kvalitního a komplexního monitoringu médií a současně poskytujeme svým klientům možnost pokročilých analýz a filtrů nad monitorovanými výstupy.

    • logo Seznam.cz

      Seznam.cz

      Seznam.cz je technologickým a mediálním domem, jehož domovskou stránku denně navštíví přes tři miliony reálných uživatelů. Služby a produkty Seznam.cz využívají už více než 20 let ti, co na internetu hledají informace, zábavu či jeho prostřednictvím chtějí vydělat peníze. Fulltextové vyhledávání, Mapy.cz, Stream.cz, katalog firem, e-mailová pošta s více než osmi miliony aktivních účtů, zpravodajství a odborné inzertní služby jsou běžnou součástí každodenního života českých uživatelů internetu.

  • Mediální partneři

    • logo Lupa.cz

      Lupa.cz

      Již 20 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

    • logo Marketing Journal

      Marketing Journal

      Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.

    • logo MediaGuru.cz

      MediaGuru.cz

      MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.

  • Produktoví partneři

    • logo Delatero

      Delatero

      Jsme moderní reklamní studio s tiskařskou a truhlářskou dílnou. Mezi naše speciality řadíme dárkové a upomínkové předměty ze dřeva, ale zvládáme také ostatní materiály. Pokud vás nezaujalo dřevo, tak si u nás můžete nechat udělat originální vizitky, které můžeme doplnit například o parciální lakování. Do našeho portfolia dále řadíme výrobu plakátů, letáků, roll upů, vizitek, bannerů, brožur, kalendářů, diářů a spousty dalšího co s tiskem souvisí.

    • logo Trenýrkárna.cz

      Trenýrkárna.cz

      Neznáte nás? Nevadí, nezlobíme se, chápeme to. Na druhou stranu, máme takové tušení, že nosíte spodní prádlo a to je přesně důvod, proč nás poznat. Máme na webu tolik trenek, boxerek a ostatního spodního prádla, že vám z toho půjde hlava kolem. Takže, jak jsme již psali na začátku, Trenýrkárna.cz. A kdybyste to náhodou zapomněli, tak je to Trenýrkárna.cz. Jo a prodáváme trenky.

  • Organizátor

    • logo TUESDAY Business Network

      TUESDAY Business Network

      TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com

  • Produkce

    • logo Internet Info

      Internet Info

      Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 2,7 milionu lidí měsíčně.

      Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.