Freelancer - Social Media Consultant
Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.
Digital storyteller
Michelle je digitální vypravěč. Vymýšlí dobrý obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity, píše a školí. Pomohla s digitálním storytellingem třeba značkám Prague.eu, PUMA, Martinus, Česká spořitelna, UPC nebo Remoska. Po nocích píše. Její poslední kniha Bez jablka, kterou napsala společně s Milošem Říhou, byla nejúspěšnější prvotinou roku 2016.
Newsletter Forbesu se za poměrně krátkou dobu stal čtenějším periodikem než některé celostátní deníky. Forbes Espresso je krátký, bez odkazů a nabízí porci nadhledu i ironie. Navíc je díky němu možné získávat stovky předplatitelů. Chcete si poslechnout, jak ve Forbesu dokázali vytvořit obsah, který odebírá 35 000 lidí a jehož reklamní prostor je vyprodán na rok dopředu? Jak se z nuly podařilo vytvořit newsletter, o němž se lidé baví na obědech, a s jehož obsahem se ztotožňují? Na přednášce se dozvíte, jak se to vlastně všechno semlelo a hlavně zjistíte, co bude dál.
Apoštol digitální lásky, Kapitán inovací
Vytvořil a rozvíjí digitální svět Forbesu. Od webu, aplikací, nativní reklamy, nových formátů a nápadů, po chatboty a talkshow. Před Forbesem založil a řídil první tým datové žurnalistiky na iHnedu a byl editorem inovací Economie. Deset let před tím zakládal a poté vedl web Lidovky.cz.
Stál za nejznámějšími internetovými pořady a seriály Stream.cz od Kazmovy ONE MAN SHOW po Kancelář Blaník, teď připravuje rozjezd nové internetové televize pro Mall Group. S Lukášem Záhořem, legendou českého videoobsahu na internetu, si bude povídat Ján Simkanič, výkonný ředitel Internet Info, o tom zda existuje tajný recept na úspěšné internetové video a v čem spočívá a jak s ním lze mít obchodní úspěch.
Ředitel
Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.
Šéfproducent Fameplay
Lukáš Záhoř je šéfproducent Fameplay. Vede kreativní a produkční tým který pomáhá vymýšlet a tvořit obsah internetových televizí značek, tváří a témat. Tato aktivita navazuje na jeho předchozí zkušenosti, kdy byl v rámci Mall.tv zodpovědný za vyhledávání, vyvoj a vyrobu pořadů vhodných pro online publikum. Připomeňme, že coby šéfproducent se Lukáš Záhoř v uplynulé dekádě zasadil o přeměnu Stream.cz z videoserveru v nejsledovanější tuzemskou internetovou televizi. Tomuto období předcházelo čtyřleté působení ve Filmové škole Zlín, kterou řídil v letech 2003–2007. Stojí i za seriálem večerníčků Krysáci, včetně jeho knižní podoby.
Startovací výstřely myšlenek nad úlohou loga v dnešní komunikaci. Těší nás, když to naše logo všude vidíme? Opravdu větší znamená lepší? Jak často se za nějaké logo schováváme? Dovolíme ostatním, aby si s ním hráli? Můžeme se bez něj vůbec obejít? Je logo existenciální otázkou firmy? Proč se logo stalo samostatným tématem diskuse, komu to prospívá a komu škodí?
Idea Designer & Brand Architect
Lumír Kajnar je grafickým designérem, tvůrcem log a poradcem v oblasti identity značek. Je absolventem Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a kariéru začínal jako grafik v Young&Rubicam, následně v Leo Burnett. Za svou práci byl několikrát oceněn v českých i mezinárodních soutěžích. V roce 2005 vyhrál české kolo soutěže Young Lions. Posledních 14 let působí samostatně a je podepsán pod aktuálním logem český skautů, České rugbyové Unie, taxislužby Liftago, triatlonistů i své domovské univerzity. Dlouhodobě spolupracoval s pojišťovnou Kooperativa, filmovou produkcí Stillking a Letištěm Praha. Jeho návrh platebních karet pro Českou spořitelnu nosí v peněženkách přes 2 miliony Čechů. Několik let vyvěšuje na facebooku a instagramu grafické glosy k aktuálním domácím i světovým událostem, za které v loňském roce získal cenu Zlatý ohníček českého Art Directors Clubu.
Olympijská kampaň značky Coca-Cola trhala rekordy #vednevnoci. Jaký podílem se na úspěchu podepsal dopředu připravený obsah a kolik sehrály pohotové reakce během Olympiády? Nahrála Ester Ledecká parodii na svoje překvapení v cíli skutečně v Koreji? O zkušenosti se podělí Zuzana Kadlečková, social media manager společnosti Coca-Cola Company.
Digital Manager
V marketingové komunikaci se pohybuje už přes 10 let. Aktuálně má pod palcem digitál a influencerské kampaně všech značek z portfolia The Coca-Cola Company. Patří sem především Coca-Cola, Fanta, Sprite, Kinley a další. Ráda kombinuje autentický digitál s offlinem. Právě proto content pro její značky vzniká na skutečných eventech a s reálnými lidmi.
Idea Maker & Copywriter
Jiří je Idea Maker a Copywriter v agentuře Bubble, kde pracuje nebo pracoval pro klienty, jako jsou McDonald's, Tchibo, Philips nebo T-Mobile. Dříve se věnoval herní žurnalistice, psal pro několik blogů a vydal jednu (nemotivační) knížku.
Ředitel
Martin Brablec je majitel copy & content marketingové agentury a copywriter s 12 roky zkušeností. Se základnami v Brně a Praze se s kolegy v Obsahové agentuře starají o 30+ klientů od Mall.cz po LMC. Martin často přednáší a školí, s kolegy připravil první ucelený kurz obsahové strategie na portálu Seduo.cz a k tématu vede předmět na Masarykově univerzitě.
O čem přemýšlíte, když tvoříte obsah? Aby byl užitečný? Zábavný? Kreativní? Myslíte i na to, abyste si díky němu nevykoledovali flastr od úřadu nebo nepříjemnou žalobu od konkurence? Ocitnout se mimo zákonem vymezené hřiště můžete raz dva. Velcí hráči ale umí bravurně balancovat na hraně. Tajemství úspěchu? Vědět, kde už jste dávno za hranou a co to pro vás může znamenat.
Advokátka
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Čeští hasiči na Twitteru brilantně komunikují s veřejností i médii. Od února 2017 přitom změnili styl komunikace a výrazně se odlišili od ostatních účtů státních úřadů, policie ČR nebo jiných hasičských záchranných sborů. Čím se inspirují? Jak tvoří obsah, který si vymyslel sám život? Jaké mají plány do budoucna a co za tím vším stojí? Nejen to se dozvíte v přednášce Martina Kavky. Člověka, který tohle všechno dělá sám téměř 24/7.
Tiskový mluvčí - vedoucí zjišťování příčin požárů
Hasičský záchranný sbor hlavního města Prahy
23 let vyšetřovatel příčin vzniku požárů v Praze. V roce 2000 založil a dodnes se podílí na provozu uznávaného odborného webu POZARY.cz, který se stal nejsledovanějším webem mezi hasiči. Český rozhlas si ho vybral do rozhlasového maratonu "100 statečných” jako zajímavou osobnost. V roce 2017 se stal tiskovým mluvčím a od roku 2018 je současně i šéfem pražských hasičských vyšetřovatelů.
Delfíni dopraví ke břehu zhruba stejně tonoucích, jako jich utopí na širém moři. Ti druzí o tom ale nemůžou vyprávět. Puding na stěnu nepřibijete ani nejostřejším hřebíkem. Aneb Proč je chyba spoléhat jen na kvantitativní měření (analytiky), proč je chyba dělat obsah pro všechny a pro nikoho (styl a cílovka), a proč nejde úspěch předvídat, ani kopírovat (život).
Head of Content
Michal se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru. Prošel se velkými síťovými agenturami a na dlouhý čas zakotvil u Oskara (Vodafone), kde měl od začátku na starosti jeden z nejznámějších obsahových projektů vůbec - Čilichili. Aktuálně už pátým rokem působí v Creative Docku, kde má na starosti obsahový tým. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.
Lidé čtou to, co je zajímá, a úkolem každého správného markeťáka by mělo být dělat takovou reklamu, která pro čtenáře zajímavá bude. V Seznamu se tomu snažíme jít naproti. Nedávno jsme představili nový produkt: Seznam Native, který našim klientům s tvorbou skvělého obsahu pomáhá. Těšit se můžete na ukázky prvních realizací.
Head of Seznam Brand Studio
Ondra se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii. Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně. Po návratu do Prahy nastoupil do Seznamu a od září 2020 vede nově vzniklé Seznam Brand Studio, které zastřešuje veškerý komerční obsah na Seznamu.
Story o tom, jak jsme na Kinder Buenu stvořili chatovacího ďábla, který nám svými výsledky vytřel zrak. Co tomu předcházelo, co následovalo a proč je z dlouhodobého hlediska dobré budovat loajální komunity?
Online Advertising Manager
Daniel je Online Advertising Manager ve společnosti SocialSharks. Pokud zrovna nestaví kampaně a nenutí je dělat to, co KPIs káží, zjišťuje, co je kde nového ve světě social media marketingu. Rád také zabrousí do světa messenger botů a strategií.
Co spojuje úspěšné autory na Hithitu? Udělali jsme průzkum mezi úspěšnými autory a jeden bod nás docela zaujal. Neobjevuje se totiž v žádných článcích a tipech. Je to humor.
Forewoman
Jana se stará o rozvoj webu Hithit.com, kde dělají odměnový crowdfunding. Podpořili jste u nich třeba Jatka 78, nový film Prezident Blaník nebo stoličku Štokrle. Konzultovala už přes tisíc projektů a pořád ji to baví.