Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

Eliška Vyhnánková Eliška Vyhnánková

Freelancer

Eliška Vyhnánková

Pracuje jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Kromě klasického poradenství je jejím hlavním cílem předávání znalostí v rámci veřejných i firemních školení. Letos zorganizovala již druhý ročník unikátního semestrálního kurzu Social Media Akademie, ve kterém vedou účastníky nejlepší čeští social media experti k lepší firemní strategii. Mezi její klienty se řadí společnosti RENOMIA, Prague City Tourism, Člověk v tísni, Johnson & Johnson, Unipetrol, Česká spořitelna, O2 Czech Republic, ČVUT, Rossmann, innogy a další stovky skvělých firem, podnikatelů i jednotlivců.

Ve volném čase je geekem s láskou k filmům, seriálům a knihám… speciálně těm se sci-fi tématikou. V minulosti vedla projekt Czech Star Wars Universe, spoluzaložila firmu na prodej filmového a seriálového merchandisingu, pořádala akce se zahraničními herci nebo pomáhala s rozjezdem startupu Filmtoro.

9:10 - 9:30

Jak nahradit prachy

Co kdyby vám meziročně klesl rozpočet na facebookovou reklamu o 93 %? A kdyby na Instagram a Twitter žádné peníze na reklamu nezbyly? V téhle situaci byly v roce 2017 zahraniční účty Prahy. I přesto dokázaly například navýšit engagement na Instagramu skoro o 20 000 % a na Twitteru téměř o 2 000 %. Jak dělat Facebook, Instagram a Twitter s omezeným rozpočtem, malým týmem a stejně dosáhnout skvělých výsledků?
Michaela Losekoot Michaela Losekoot

Digital storyteller

Prague City Tourism

Michaela Losekoot

Michelle je digitální vypravěč. Vymýšlí dobrý obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity, píše a školí. Pomohla s digitálním storytellingem třeba značkám Prague.eu, PUMA, Martinus, Česká spořitelna, UPC nebo Remoska. Po nocích píše. Její poslední kniha Bez jablka, kterou napsala společně s Milošem Říhou, byla nejúspěšnější prvotinou roku 2016.

9:35 - 10:05

Forbes Espresso: Jak jsme udělali nejlepší český newsletter

Newsletter Forbesu se za poměrně krátkou dobu stal čtenějším periodikem než některé celostátní deníky. Forbes Espresso je krátký, bez odkazů a nabízí porci nadhledu i ironie. Navíc je díky němu možné získávat stovky předplatitelů. Chcete si poslechnout, jak ve Forbesu dokázali vytvořit obsah, který odebírá 35 000 lidí a jehož reklamní prostor je vyprodán na rok dopředu? Jak se z nuly podařilo vytvořit newsletter, o němž se lidé baví na obědech, a s jehož obsahem se ztotožňují? Na přednášce se dozvíte, jak se to vlastně všechno semlelo a hlavně zjistíte, co bude dál.

Štěpán Horn Štěpán Horn

Apoštol digitální lásky, Kapitán inovací

Forbes

Štěpán Horn

Vytvořil a rozvíjí digitální svět Forbesu. Od webu, aplikací, nativní reklamy, nových formátů a nápadů, po chatboty a talkshow. Před Forbesem založil a řídil první tým datové žurnalistiky na iHnedu a byl editorem inovací Economie. Deset let před tím zakládal a poté vedl web Lidovky.cz.

10:10 - 10:40

Rozhovor: Tajný recept na úspěšná internetová videa

Stál za nejznámějšími internetovými pořady a seriály Stream.cz od Kazmovy ONE MAN SHOW po Kancelář Blaník, teď připravuje rozjezd nové internetové televize pro Mall Group. S Lukášem Záhořem, legendou českého videoobsahu na internetu, si bude povídat Ján Simkanič, výkonný ředitel Internet Info, o tom zda existuje tajný recept na úspěšné internetové video a v čem spočívá a jak s ním lze mít obchodní úspěch.

Ján Simkanič Ján Simkanič
Ján Simkanič

Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V tuto chvíli připravuje spuštění nového deníku ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.

Lukáš Záhoř Lukáš Záhoř

Šéfproducent internetové televize

Internet Mall

Lukáš Záhoř

Coby šéfproducent se Lukáš Záhoř v uplynulé dekádě zasadil o přeměnu Stream.cz z videoserveru v nejsledovanější tuzemskou internetovou televizi. Tomuto období předcházelo čtyřleté působení ve Filmové škole Zlín, kterou řídil v letech 2003–2007. Stojí i za seriálem večerníčků Krysáci, včetně jeho knižní podoby. Dnes se vyhledávání, vývoji a výrobě pořadů vhodných pro online publikum věnuje ve skupině Mall Group, která jako první český e-commerce subjekt nabídne uživatelům vlastní hranou tvorbu. Nová internetová televize bude pod jeho vedením spuštěna do konce roku 2018.

10:45 - 11:15

Coffee Break

11:15 - 11:35

Logo jako ego značky

Startovací výstřely myšlenek nad úlohou loga v dnešní komunikaci. Těší nás, když to naše logo všude vidíme? Opravdu větší znamená lepší? Jak často se za nějaké logo schováváme? Dovolíme ostatním, aby si s ním hráli? Můžeme se bez něj vůbec obejít? Je logo existenciální otázkou firmy? Proč se logo stalo samostatným tématem diskuse, komu to prospívá a komu škodí?

Lumír Kajnar Lumír Kajnar

Idea Designer & Brand Architect

Lumír Kajnar

Lumír Kajnar

Lumír Kajnar je grafickým designérem, tvůrcem log a poradcem v oblasti identity značek. Je absolventem Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a kariéru začínal jako grafik v Young&Rubicam, následně v Leo Burnett. Za svou práci byl několikrát oceněn v českých i mezinárodních soutěžích. V roce 2005 vyhrál české kolo soutěže Young Lions. Posledních 11 let působí samostatně a je podepsán pod aktuálním logem České pojišťovny, České rugbyové Unie, českých skautů, taxislužby Liftago i své domovské univerzity. Dlouhodobě spolupracoval s pojišťovnou Kooperativa, filmovou produkcí Stillking a od roku 2016 s Letištěm Praha. Jeho návrh platebních karet pro Českou spořitelnu nosí v peněženkách přes 2 miliony Čechů. Několik let vyvěšuje na facebooku grafické glosy k aktuálním domácím i světovým událostem.

11:40 - 12:00

Olympiáda #vednevnoci

Olympijská kampaň značky Coca-Cola trhala rekordy #vednevnoci. Jaký podílem se na úspěchu podepsal dopředu připravený obsah a kolik sehrály pohotové reakce během Olympiády? Nahrála Ester Ledecká parodii na svoje překvapení v cíli skutečně v Koreji? O zkušenosti se podělí Zuzana Kadlečková, social media manager společnosti Coca-Cola Company.

Zuzana Kadlečková Zuzana Kadlečková

Social Media Manager

Coca-Cola Czech Republic

Zuzana Kadlečková

Zuzana má aktuálně pod palcem social kampaně značek Coca-Cola, Fanta, Sprite, Fuzetea a Smartwater. V marketingové komunikaci se pohybuje již vice než 10 let, její druhou specializací je event marketing. Obě disciplíny ráda kombinuje, content pro kampaně ráda sbírá právě na skutečných eventech. Před nástupem do Coca-Coly pracovala pro značku T-Mobile.

12:05 - 12:25

Co dělat, když vás lidi nemají rádi?

Kvalitní a pečlivě vytvářený obsah dokáže nejenom sbírat palce a srdíčka, ale v dlouhodobém měřítku i měnit sentiment okolo celé značky. Přijďte si poslechnout, jak jsme Mekáči pomohli rozprášit hoaxy, umlčet hejtry a s minimálními náklady nasbírat oddané ambasadory.
Jiří Markvart Jiří Markvart

Idea Maker & Copywriter

Follow Bubble

Jiří Markvart

Jiří je Idea Maker a Copywriter v agentuře Bubble, kde pracuje nebo pracoval pro klienty, jako jsou McDonald's, Tchibo, Philips nebo T-Mobile. Dříve se věnoval herní žurnalistice, psal pro několik blogů a vydal jednu (nemotivační) knížku.

12:30 - 12:50

Vzdělávání copywritera: od opuštěného stolu ke smečce

“Mám pocit, že stagnuju.” “Mám pocit, že už mi to nic nového nedává.” “Vůbec nevím, kde a jak začít.” Jestli se sami staráte o obsah, nebo se staráte o člověka, který se stará o obsah, možná jste podobnou větu sami slyšeli. Nebo vyslovili. Představím vám bolestně ověřené zásady funkčního vzdělávání a posunu copywritera, díky kterým dokážete rychle ovládnout základy řemesla, předejít vyhoření a posouvat se stále dál.
Martin Brablec Martin Brablec

Majitel

Obsahová agentura

Martin Brablec

Martin Brablec je majitel copy & content marketingové agentury, tichý lídr a copywriter s 12 roky zkušeností. Vedle vedení firmy se věnuje i přednášení a školení, mimo jiné učí copywriting na Masarykově univerzitě.

12:55 - 13:55

Oběd

13:55 - 14:15

Virál nebo žaloba?

O čem přemýšlíte, když tvoříte obsah? Aby byl užitečný? Zábavný? Kreativní? Myslíte i na to, abyste si díky němu nevykoledovali flastr od úřadu nebo nepříjemnou žalobu od konkurence? Ocitnout se mimo zákonem vymezené hřiště můžete raz dva. Velcí hráči ale umí bravurně balancovat na hraně. Tajemství úspěchu? Vědět, kde už jste dávno za hranou a co to pro vás může znamenat.

Petra Dolejšová Petra Dolejšová

advokátka a jednatelka

eLegal advokátní kancelář

Petra Dolejšová

Petra je advokátkou a jednatelkou AK eLegal. Specializuje se na právo v oblasti marketingu, médií, GDPR a ochranu osobních údajů. Proškolila už stovky marketérů a začínajících i zkušených podnikatelů. Její přednášky vám utkví v hlavě nejen díky zajímavému a praktickému obsahu, ale taky díky osobitému výkladu – nečekejte citování paragrafů a strohou mluvu advokátů, ale nálož příkladů z praxe v podání, které vás rozhodně nebude nudit.

14:20 - 14:40

Hasiči na sociálních sítích aneb Jak využít sociální sítě ve veřejné správě

Čeští hasiči na Twitteru brilantně komunikují s veřejností i médii. Od února 2017 přitom změnili styl komunikace a výrazně se odlišili od ostatních účtů státních úřadů, policie ČR nebo jiných hasičských záchranných sborů. Čím se inspirují? Jak tvoří obsah, který si vymyslel sám život? Jaké mají plány do budoucna a co za tím vším stojí? Nejen to se dozvíte v přednášce Martina Kavky. Člověka, který tohle všechno dělá sám téměř 24/7.

Martin Kavka Martin Kavka

Tiskový mluvčí - vedoucí zjišťování příčin požárů

Hasičský záchranný sbor hlavního města Prahy

Martin Kavka

23 let vyšetřovatel příčin vzniku požárů v Praze. V roce 2000 založil a dodnes se podílí na provozu uznávaného odborného webu POZARY.cz, který se stal nejsledovanějším webem mezi hasiči. Český rozhlas si ho vybral do rozhlasového maratonu "100 statečných” jako zajímavou osobnost. V roce 2017 se stal tiskovým mluvčím a od roku 2018 je současně i šéfem pražských hasičských vyšetřovatelů.

14:45 - 15:05

I hodiny, které stojí, ukazují dvakrát denně správný čas

Delfíni dopraví ke břehu zhruba stejně tonoucích, jako jich utopí na širém moři. Ti druzí o tom ale nemůžou vyprávět. Puding na stěnu nepřibijete ani nejostřejším hřebíkem. Aneb Proč je chyba spoléhat jen na kvantitativní měření (analytiky), proč je chyba dělat obsah pro všechny a pro nikoho (styl a cílovka), a proč nejde úspěch předvídat, ani kopírovat (život).

Michal Schindler Michal Schindler

Head of Content

Creative Dock

Michal Schindler

Michal Schindler založil obsahovou redakci v Creative Docku. Tvrdé jádro Content teamu je složené ze zkušených profesionálních novinářů, manažerů přes socky, copywriterů a grafiků. Ti supervizují zhruba 50 prověřených externích spolupracovníků. Redakce dokáže vytvořit cokoli od sady SMSek po multimediální projekty. Hlavním hlediskem je kvalita, proto novinařinu dělají novináři a fotky fotografové. Služby Content Teamu tudíž také nejsou levné. V minulosti vedl Schindler 10 let magazín ČILICHILI a související projekty ve Vodafonu, momentálně patří mezi hlavní projekty jeho týmu Patalie.cz, Slavanazdarvyletu.cz pro externí klienty nebo např. HoppyGo.cz a ElektraCars.cz pro startupy, které v Creative Docku vznikají. Studoval žurnalistiku na FSV UK a filosofii na FF UK, pracoval v několika reklamních agenturách, psal pro Lidové noviny, Reflex, TVAR, Revolver revue atd.

15:10 - 15:40

Coffee Break

15:40 - 16:00

Reklama, kterou si rád přečteš

Lidé čtou to, co je zajímá, a úkolem každého správného markeťáka by mělo být dělat takovou reklamu, která pro čtenáře zajímavá bude. V Seznamu se tomu snažíme jít naproti. Nedávno jsme představili nový produkt: Seznam Native, který našim klientům s tvorbou skvělého obsahu pomáhá. Těšit se můžete na ukázky prvních realizací.

Ondřej Sitta Ondřej Sitta

Specialista reklamního prostoru

Seznam.cz

Ondřej Sitta

Andy Sitta se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii, kde se taky naučil pít Flat White (dávno před tím, než to bylo v Evropě cool). Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně, kde taky Brity učil, jak se pije čaj. Zhruba před rokem se vrátil zpátky do Prahy, kde pro Seznam.cz vymýšlí nové reklamní produkty a stará se o monetizaci služeb.

16:05 - 16:25

Jak vybudovat úspěšnou kampaň na Messenger Botovi

Story o tom, jak jsme na Kinder Buenu stvořili chatovacího ďábla, který nám svými výsledky vytřel zrak. Co tomu předcházelo, co následovalo a proč je z dlouhodobého hlediska dobré budovat loajální komunity?

Daniel Šilha Daniel Šilha

Online Advertising Manager

Socialsharks

Daniel Šilha

Daniel je Online Advertising Manager ve společnosti SocialSharks. Pokud zrovna nestaví kampaně a nenutí je dělat to, co KPIs káží, zjišťuje, co je kde nového ve světě social media marketingu. Rád také zabrousí do světa messenger botů a strategií.

16:30 - 16:50

Hlavně, aby bylo veselo

Co spojuje úspěšné autory na Hithitu? Udělali jsme průzkum mezi úspěšnými autory a jeden bod nás docela zaujal. Neobjevuje se totiž v žádných článcích a tipech. Je to humor.

Jana Ecksteinová Jana Ecksteinová

Forewoman

Hithit

Jana Ecksteinová

Jana se stará o rozvoj webu Hithit.com, kde dělají odměnový crowdfunding. Podpořili jste u nich třeba Jatka 78, nový film Prezident Blaník nebo stoličku Štokrle. Konzultovala už přes tisíc projektů a pořád ji to baví.

16:55

Předpokládaný závěr akce