OKsystem, Na Pankráci 125, Praha 4

Program

Program

Na programu stále pracujeme, v průběhu času bude aktualizován. Jména dalších řečníků se dozvíte již brzy.

Úvodní slovo

Eliška Vyhnánková Eliška Vyhnánková

Freelancer

Eliška Vyhnánková

Živí se jako konzultantka v oboru sociálních médií. Kromě klasického poradenství je jejím hlavním cílem předávání znalostí v rámci veřejných i firemních školení. Před odchodem na volnou nohu pracovala jako manažerka nových médií ve společnosti NEWTON Media, kde se starala mimo jiné i o rozvoj nástrojů na monitoring sociálních sítí.

Ve volném čase je hlavně geekem s láskou k filmům, seriálům a knihám ... speciálně těm se sci-fi tématikou. Je spolumajitelkou firmy FAN BASE, která je zaměřená na filmový a seriálový merchandising a pořádá akce se zahraničními (i českými hosty) pod značkou Stars in Prague. Od roku 2001 je také vedoucí projektu Czech Star Wars Universe, který sdružuje české a slovenské fanoušky Hvězdných válek, zastřešuje redaktory informačního serveru a podílí se na organizaci různorodých akcí.

Co dělat, když vás lidi nemají rádi?

Kvalitní a pečlivě vytvářený obsah dokáže nejenom sbírat palce a srdíčka, ale v dlouhodobém měřítku i měnit sentiment okolo celé značky. Přijďte si poslechnout, jak jsme Mekáči pomohli rozprášit hoaxy, umlčet hejtry a s minimálními náklady nasbírat oddané ambasadory.
Jiří Markvart Jiří Markvart

Idea Maker & Copywriter

Follow Bubble

Jiří Markvart

Jiří je Idea Maker a Copywriter v agentuře Bubble, kde pracuje nebo pracoval pro klienty, jako jsou McDonald's, Tchibo, Philips nebo T-Mobile. Dříve se věnoval herní žurnalistice, psal pro několik blogů a vydal jednu (nemotivační) knížku.

Virál nebo žaloba?

O čem přemýšlíte, když tvoříte obsah? Aby byl užitečný? Zábavný? Kreativní? Myslíte i na to, abyste si díky němu nevykoledovali flastra od úřadu nebo nepříjemnou žalobu od konkurence? Ocitnout se mimo zákonem vymezené hřiště můžete raz dva. Velcí hráči ale umí bravurně balancovat na hraně. Tajemství úspěchu? Vědět, kde už jste dávno za hranou a co to pro vás může znamenat.

Petra Dolejšová Petra Dolejšová

advokátka a jednatelka

eLegal advokátní kancelář

Petra Dolejšová

Petra je advokátkou a jednatelkou AK eLegal. Specializuje se na právo v oblasti marketingu, médií, GDPR a ochranu osobních údajů. Proškolila už stovky marketérů a začínajících i zkušených podnikatelů. Její přednášky vám utkví v hlavě nejen díky zajímavému a praktickému obsahu, ale taky díky osobitému výkladu – nečekejte citování paragrafů a strohou mluvu advokátů, ale nálož příkladů z praxe v podání, které vás rozhodně nebude nudit.

Jak nahradit prachy

Co kdyby vám meziročně klesl rozpočet na facebookovou reklamu o 93 %? A kdyby na Instagram a Twitter žádné peníze na reklamu nezbyly? V téhle situaci byly v roce 2017 zahraniční účty Prahy. I přesto dokázaly například navýšit engagement na Instagramu skoro o 20 000 % a na Twitteru téměř o 2 000 %. Jak dělat Facebook, Instagram a Twitter s omezeným rozpočtem, malým týmem a stejně dosáhnout skvělých výsledků?
Michaela Losekoot Michaela Losekoot

Digital storyteller

Prague City Tourism

Michaela Losekoot

Michelle je digitální vypravěč. Vymýšlí dobrý obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity, píše a školí. Pomohla s digitálním storytellingem třeba značkám Prague.eu, PUMA, Martinus, Česká spořitelna, UPC nebo Remoska. Po nocích píše. Její poslední kniha Bez jablka, kterou napsala společně s Milošem Říhou, byla nejúspěšnější prvotinou roku 2016.

Rozhovor: Tajný recept na úspěšná internetová videa.

Stál za nejznámějšími internetovými pořady a seriály Stream.cz od Kazmovy ONE MAN SHOW po Kancelář Blaník, teď připravuje rozjezd nové internetové televize pro Mall Group. S Lukášem Záhořem, legendou českého videoobsahu na internetu, si bude povídat Ján Simkanič, výkonný ředitel Internet Info, o tom zda existuje tajný recept na úspěšné internetové video a v čem spočívá a jak s ním lze mít obchodní úspěch.

Ján Simkanič Ján Simkanič

CEO

Internet Info

Ján Simkanič

Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování (např. vyhlášení ankety Křišťálová Lupa) a publicistice (blog Simindr.cz). V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

Lukáš Záhoř Lukáš Záhoř

Šéfproducent internetové televize

Internet Mall, a.s.

Lukáš Záhoř

Coby šéfproducent se Lukáš Záhoř v uplynulé dekádě zasadil o přeměnu Stream.cz z videoserveru v nejsledovanější tuzemskou internetovou televizi. Tomuto období předcházelo čtyřleté působení ve Filmové škole Zlín, kterou řídil v letech 2003–2007. Stojí i za seriálem večerníčků Krysáci, včetně jeho knižní podoby. Dnes se vyhledávání, vývoji a výrobě pořadů vhodných pro online publikum věnuje ve skupině Mall Group, která jako první český e-commerce subjekt nabídne uživatelům vlastní hranou tvorbu. Nová internetová televize bude pod jeho vedením spuštěna do konce roku 2018.

Oběd

Vzdělávání copywritera: od opuštěného stolu ke smečce

“Mám pocit, že stagnuju.” “Mám pocit, že už mi to nic nového nedává.” “Vůbec nevím, kde a jak začít.” Jestli se sami staráte o obsah, nebo se staráte o člověka, který se stará o obsah, možná jste podobnou větu sami slyšeli. Nebo vyslovili. Představím vám bolestně ověřené zásady funkčního vzdělávání a posunu copywritera, díky kterým dokážete rychle ovládnout základy řemesla, předejít vyhoření a posouvat se stále dál.
Martin Brablec Martin Brablec

Majitel

Obsahová agentura s.r.o.

Martin Brablec

Martin Brablec je majitel copy & content marketingové agentury, tichý lídr a copywriter s 12 roky zkušeností. Vedle vedení firmy se věnuje i přednášení a školení, mimo jiné učí copywriting na Masarykově univerzitě.

I hodiny, které stojí, ukazují dvakrát denně správný čas

Delfíni dopraví ke břehu zhruba stejně tonoucích, jako jich utopí na širém moři. Ti druzí o tom ale nemůžou vyprávět. Puding na stěnu nepřibijete ani nejostřejším hřebíkem. Aneb Proč je chyba spoléhat jen na kvantitativní měření (analytiky), proč je chyba dělat obsah pro všechny a pro nikoho (styl a cílovka), a proč nejde úspěch předvídat, ani kopírovat (život).

Michal Schindler Michal Schindler

Head of Content

Creative Dock

Michal Schindler

Michal Schindler založil obsahovou redakci v Creative Docku. Tvrdé jádro Content teamu je složené ze zkušených profesionálních novinářů, manažerů přes socky, copywriterů a grafiků. Ti supervizují zhruba 50 prověřených externích spolupracovníků. Redakce dokáže vytvořit cokoli od sady SMSek po multimediální projekty. Hlavním hlediskem je kvalita, proto novinařinu dělají novináři a fotky fotografové. Služby Content Teamu tudíž také nejsou levné. V minulosti vedl Schindler 10 let magazín ČILICHILI a související projekty ve Vodafonu, momentálně patří mezi hlavní projekty jeho týmu Patalie.cz, Slavanazdarvyletu.cz pro externí klienty nebo např. HoppyGo.cz a ElektraCars.cz pro startupy, které v Creative Docku vznikají. Studoval žurnalistiku na FSV UK a filosofii na FF UK, pracoval v několika reklamních agenturách, psal pro Lidové noviny, Reflex, TVAR, Revolver revue atd.

Hlavně, aby bylo veselo

Co spojuje úspěšné autory na Hithitu? Udělali jsme průzkum mezi úspěšnými autory a jeden bod nás docela zaujal. Neobjevuje se totiž v žádných článcích a tipech. Je to humor.

Jana Ecksteinová Jana Ecksteinová

Forewoman

Hithit

Jana Ecksteinová

Jana se stará o rozvoj webu Hithit.com, kde dělají odměnový crowdfunding. Podpořili jste u nich třeba Jatka 78, nový film Prezident Blaník nebo stoličku Štokrle. Konzultovala už přes tisíc projektů a pořád ji to baví.

Jak vybudovat úspěšnou kampaň na Messenger Botovi

Story o tom, jak jsme na Kinder Buenu stvořili chatovacího ďábla, který nám svými výsledky vytřel zrak. Co tomu předcházelo, co následovalo a proč je z dlouhodobého hlediska dobré budovat loajální komunity?

Tereza Hažmuková Tereza Hažmuková

Social media & customer care manager

Socialsharks

Tereza Hažmuková

Tereza pracuje jako social media & customer care manager v agentuře Socialsharks. Stojí za obsahem profilů Kinder Bueno, Nutella, Raffaello, ale aby toho cukru neměla moc, stará se i o profil Prace.cz. Dlouhodobě buduje komunity na všech žraločích klientech a vede tým lidí, kteří vykonávají customer care. Zároveň je taky vytrvalá workoholička, závislačka na Stories, pekařka cupcakes a milovnice výběrové kávy.

Téma bude brzy upřesněno

Lumír Kajnar Lumír Kajnar

Idea Designer & Brand Architect

Lumír Kajnar

Lumír Kajnar

Lumír Kajnar je grafickým designérem, tvůrcem log a poradcem v oblasti identity značek. Už během studií na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně pracoval jako grafik v Young&Rubicam, v roce 2003 pak nastoupil jako art director do Leo Burnett. Za svou práci byl několikrát oceněn v českých i mezinárodních soutěžích v Portoroži a Austinu. V roce 2005 vyhrál českou soutěž Young Lions. Dvakrát bojoval ve finále o lva v Cannes. Posledních 10 let působí samostatně a je podepsán pod novou podobou loga České pojišťovny, České rugbyové Unie, českých skautů, služby Liftago. Dlouhodobě spolupracoval na vizuálním stylu Kooperativy a nové dynamické identitě filmové produkce Stillking. Jeho návrh platebních karet pro Českou spořitelnu nosí v peněženkách přes 2 miliony Čechů. Několik let vyvěšuje na facebooku grafické komentáře k aktuálním domácím i světovým událostem.