OKsystem, Na Pankráci 125, Praha 4

Přednášející

Moderátor

  • Eliška Vyhnánková

    Pracuje jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Kromě klasického poradenství je jejím hlavním cílem předávání znalostí v rámci veřejných i firemních školení. Letos zorganizovala již druhý ročník unikátního semestrálního kurzu Social Media Akademie, ve kterém vedou účastníky nejlepší čeští social media experti k lepší firemní strategii. Mezi její klienty se řadí společnosti RENOMIA, Prague City Tourism, Člověk v tísni, Johnson & Johnson, Unipetrol, Česká spořitelna, O2 Czech Republic, ČVUT, Rossmann, innogy a další stovky skvělých firem, podnikatelů i jednotlivců.

    Ve volném čase je geekem s láskou k filmům, seriálům a knihám… speciálně těm se sci-fi tématikou. V minulosti vedla projekt Czech Star Wars Universe, spoluzaložila firmu na prodej filmového a seriálového merchandisingu, pořádala akce se zahraničními herci nebo pomáhala s rozjezdem startupu Filmtoro.

    Freelancer

Přednášející

  • Martin Brablec

    Martin Brablec je majitel copy & content marketingové agentury, tichý lídr a copywriter s 12 roky zkušeností. Vedle vedení firmy se věnuje i přednášení a školení, mimo jiné učí copywriting na Masarykově univerzitě.

  • Petra Dolejšová

    Petra je advokátkou a jednatelkou AK eLegal. Specializuje se na právo v oblasti marketingu, médií, GDPR a ochranu osobních údajů. Proškolila už stovky marketérů a začínajících i zkušených podnikatelů. Její přednášky vám utkví v hlavě nejen díky zajímavému a praktickému obsahu, ale taky díky osobitému výkladu – nečekejte citování paragrafů a strohou mluvu advokátů, ale nálož příkladů z praxe v podání, které vás rozhodně nebude nudit.

  • Jana Ecksteinová

    Jana se stará o rozvoj webu Hithit.com, kde dělají odměnový crowdfunding. Podpořili jste u nich třeba Jatka 78, nový film Prezident Blaník nebo stoličku Štokrle. Konzultovala už přes tisíc projektů a pořád ji to baví.

    Forewoman

    Hithit

  • Tereza Hažmuková

    Tereza pracuje jako social media & customer care manager v agentuře Socialsharks. Stojí za obsahem profilů Kinder Bueno, Nutella, Raffaello, ale aby toho cukru neměla moc, stará se i o profil Prace.cz. Dlouhodobě buduje komunity na všech žraločích klientech a vede tým lidí, kteří vykonávají customer care. Zároveň je taky vytrvalá workoholička, závislačka na Stories, pekařka cupcakes a milovnice výběrové kávy.

    Social media & customer care manager

    Socialsharks

  • Zuzana Kadlečková

    Zuzana má aktuálně pod palcem social kampaně značek Coca-Cola, Fanta, Sprite, Fuzetea a Smartwater. V marketingové komunikaci se pohybuje již vice než 10 let, její druhou specializací je event marketing. Obě disciplíny ráda kombinuje, content pro kampaně ráda sbírá právě na skutečných eventech. Před nástupem do Coca-Coly pracovala pro značku T-Mobile.

    Social Media Manager

    Coca-Cola Czech Republic

  • Lumír Kajnar

    Lumír Kajnar je grafickým designérem, tvůrcem log a poradcem v oblasti identity značek. Je absolventem Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a kariéru začínal jako grafik v Young&Rubicam, následně v Leo Burnett. Za svou práci byl několikrát oceněn v českých i mezinárodních soutěžích. V roce 2005 vyhrál české kolo soutěže Young Lions. Posledních 11 let působí samostatně a je podepsán pod aktuálním logem České pojišťovny, České rugbyové Unie, českých skautů, taxislužby Liftago i své domovské univerzity. Dlouhodobě spolupracoval s pojišťovnou Kooperativa, filmovou produkcí Stillking a od roku 2016 s Letištěm Praha. Jeho návrh platebních karet pro Českou spořitelnu nosí v peněženkách přes 2 miliony Čechů. Několik let vyvěšuje na facebooku grafické glosy k aktuálním domácím i světovým událostem.

    Idea Designer & Brand Architect

    Lumír Kajnar

  • Martin Kavka

    23 let vyšetřovatel příčin vzniku požárů v Praze. V roce 2000 založil a dodnes se podílí na provozu uznávaného odborného webu POZARY.cz, který se stal nejsledovanějším webem mezi hasiči. Český rozhlas si ho vybral do rozhlasového maratonu "100 statečných” jako zajímavou osobnost. V roce 2017 se stal tiskovým mluvčím a od roku 2018 je současně i šéfem pražských hasičských vyšetřovatelů.

    Tiskový mluvčí - vedoucí zjišťování příčin požárů

    Hasičský záchranný sbor hlavního města Prahy

  • Michaela Losekoot

    Michelle je digitální vypravěč. Vymýšlí dobrý obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity, píše a školí. Pomohla s digitálním storytellingem třeba značkám Prague.eu, PUMA, Martinus, Česká spořitelna, UPC nebo Remoska. Po nocích píše. Její poslední kniha Bez jablka, kterou napsala společně s Milošem Říhou, byla nejúspěšnější prvotinou roku 2016.

    Digital storyteller

    Prague City Tourism

  • Jiří Markvart

    Jiří je Idea Maker a Copywriter v agentuře Bubble, kde pracuje nebo pracoval pro klienty, jako jsou McDonald's, Tchibo, Philips nebo T-Mobile. Dříve se věnoval herní žurnalistice, psal pro několik blogů a vydal jednu (nemotivační) knížku.

    Idea Maker & Copywriter

    Follow Bubble

  • Michal Schindler

    Michal Schindler založil obsahovou redakci v Creative Docku. Tvrdé jádro Content teamu je složené ze zkušených profesionálních novinářů, manažerů přes socky, copywriterů a grafiků. Ti supervizují zhruba 50 prověřených externích spolupracovníků. Redakce dokáže vytvořit cokoli od sady SMSek po multimediální projekty. Hlavním hlediskem je kvalita, proto novinařinu dělají novináři a fotky fotografové. Služby Content Teamu tudíž také nejsou levné. V minulosti vedl Schindler 10 let magazín ČILICHILI a související projekty ve Vodafonu, momentálně patří mezi hlavní projekty jeho týmu Patalie.cz, Slavanazdarvyletu.cz pro externí klienty nebo např. HoppyGo.cz a ElektraCars.cz pro startupy, které v Creative Docku vznikají. Studoval žurnalistiku na FSV UK a filosofii na FF UK, pracoval v několika reklamních agenturách, psal pro Lidové noviny, Reflex, TVAR, Revolver revue atd.

    Head of Content

    Creative Dock

  • Ján Simkanič

    Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování (např. vyhlášení ankety Křišťálová Lupa) a publicistice (blog Simindr.cz). V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

  • Ondřej Sitta

    Andy Sitta se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii, kde se taky naučil pít Flat White (dávno před tím, než to bylo v Evropě cool). Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně, kde taky Brity učil, jak se pije čaj. Zhruba před rokem se vrátil zpátky do Prahy, kde pro Seznam.cz vymýšlí nové reklamní produkty a stará se o monetizaci služeb.

    Specialista reklamního prostoru

    Seznam.cz

  • Daniel Šilha

    Daniel je Online Advertising Manager ve společnosti SocialSharks. Pokud zrovna nestaví kampaně a nenutí je dělat to, co KPIs káží, zjišťuje, co je kde nového ve světě social media marketingu. Rád také zabrousí do světa messenger botů a strategií.

    Online Advertising Manager

    Socialsharks

  • Lukáš Záhoř

    Coby šéfproducent se Lukáš Záhoř v uplynulé dekádě zasadil o přeměnu Stream.cz z videoserveru v nejsledovanější tuzemskou internetovou televizi. Tomuto období předcházelo čtyřleté působení ve Filmové škole Zlín, kterou řídil v letech 2003–2007. Stojí i za seriálem večerníčků Krysáci, včetně jeho knižní podoby. Dnes se vyhledávání, vývoji a výrobě pořadů vhodných pro online publikum věnuje ve skupině Mall Group, která jako první český e-commerce subjekt nabídne uživatelům vlastní hranou tvorbu. Nová internetová televize bude pod jeho vedením spuštěna do konce roku 2018.

    Šéfproducent internetové televize

    Internet Mall