Tato akce již proběhla. Další akce Czech Internet Forum 2022 se koná 1. 11. 2022.

Partneři

Partneři

DameJidlo.cz

Dáme jídlo je největší česká služba rozvozu jídla, která spolupracuje s téměř 4 000 restauracemi ve 170 obcích po celé České republice. Svojí nabídkou tak pokrývá více než 60 % tuzemské populace. Během špičky doručí Dáme jídlo více než 4 000 objednávek.

Dobrý web

Dobrý web vzdělává Česko v digitálním marketingu od roku 2004. Za tu dobu prošlo veřejnými kurzy přes 10.000 lidí a realizovány byly desítky kurzů šitých na míru podnikům s různými stupni digitální vyspělosti. Od roku 2021 je možné vzdělávat se ONLINE IHNED v rámci natočených kurzů. Dobrý web pořádá také akademii digitálního marketingu DigiAka, čtyřměsíční kurz, během něhož se účastníci seznámí se všemi klíčovými oblastmi digitálního marketingu. Na kurzech školí výhradně lektoři s každodenní praktickou zkušeností z oboru a s vedením školení.

LCG New Media

LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Zaměřujeme se na vytváření strategií fungování značek a společností v digitálním prostředí. Navrhujeme unikátní ekosystémy pro společnosti na míru ať už prodejní, brandové nebo v rámci reputation managementu. Specializujeme se na propojování akvizičních kanálů a budování značky skrze sociální sítě a influencer marketing. Pro naše klienty řídíme kampaně na území Evropy, Ruska a US. Mezi naše klienty patří BAYER, STOCK, Edenred, HradyCZ , Galerie Harfa, Grandhotel Pupp, Festo a další firmy. V referencích má společnosti jako Omega Pharma/Perrigo, Bubbleology, BigBoard, Česká spořitelna, ASUS, ERV pojišťovna, nebo ERGO.

Mediální partneři

Demagog.cz

Demagog.cz je nezávislý factcheckingový projekt, který se zaměřuje na ověřování faktických tvrzení českých politiků. Usilujeme o kultivaci veřejné diskuse a klademe důraz na transparentní zdroje informací, kritické myšlení a mediální gramotnost. Věnujeme se i vyvracení manipulací a dezinformací v online prostředí.

EuroZprávy.cz

Mainstreamový zpravodajský server EuroZprávy.cz se zaměřuje na aktuální události z domova i ze světa. Nepřetržitě přináší čerstvé informace s důrazem na rychlost a nezaujatost, aktivně se věnuje potírání a vyvracení dezinformací a čtenáře zásobuje autorskými komentáři a zajímavými rozhovory s politiky, odborníky a známými osobnostmi.

Forbes

Forbes - Světový magazín o byznysu, podnikání, penězích a úspěchu. 

Forbes je globální značka s dlouhodobou tradicí, v USA vychází již od roku 1917 a pravidelně oslovuje více než 100 milionů čtenářů na celém světě. V češtině vychází od roku 2011. Během devíti let se české vydání Forbesu stalo nejčtenějším byznysovým měsíčníkem na českém trhu. Stejně jako mateřský časopis z New Yorku i ten český přináší příběhy úspěšných byznysmenů a upozorňuje na málo zřejmé trendy v byznysu.

Marketing Journal

Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.

MediaGuru.cz

MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.

SvětChytře.cz

Na webu SvětChytře.cz píšeme o nejmodernějších technologiích, které usnadňují život a šetří peníze. Přinášíme aktuální informace o Internetu věcí, Průmyslu 4.0, cloudových řešeních, tématech spojených s 5G nebo třeba o tzv. Big Datech – a o tom, jak to vše prakticky využít. Zástupci municipalit, státní správy, malí podnikatelé, velké firmy nebo koneční spotřebitelé – to jsou všechno naši čtenáři. Nechte se inspirovat i vy!

Za podpory

TUESDAY Business Network

TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com

Organizátor

Lupa.cz

Již více než 20 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

Produkce

Internet Info

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 3,5 milionu lidí měsíčně.

Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.