Clarion Congress Hotel Prague, Freyova 33, Praha 9

Program

Program

V tuto chvíli pro Vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.

Zahájení konference

Soňa Porupková Soňa Porupková

Moderátorka

Soňa Porupková

Moderátorka CNN Prima news, kde uvádí s Liborem Boučkem pořad Nový den. Předtím pracovala 8 let ve veřejnoprávní ČT24, kde moderovala pořad @online, který mapoval témata ze světa internetu a online trendů. Mezi zastávku si udělala v Televizi Seznam jako moderátorka zpravodajských relací a rozhovorů. Původně začínala s moderováním v komerčních rádiích.

3 business fakta o LinkedIn, které změní váš pohled na tuto sociální síť

LinkedIn dnes: 670 milionů uživatelů, 20 milionů firem a 200 zemí
- Proč se business na LinkedIn dělá hlavně přes osobní profily?
- Kdo a proč je na LinkedIn nejvíce vidět?
- Hlavní mýty o sociální síti LinkedIn a proč už dávno neplatí?

Jiří Jambor Jiří Jambor

Business director

FUTURE SALES

Jiří Jambor

V B2B prodeji se Jiří pohybuje více jak 9 let, a to od start-upů až po nadnárodní korporace. Stále se zvyšující nároky na výsledky a snižující se efektivita klasických prodejních kanálů jej dovedly k přesvědčení, že pokud chcete dnes dělat prodej efektivně a hlavně globálně, pak je třeba zapojit vše, co vám dnešní svět nabízí - sociální sítě, digitální data a technologie.

I proto v roce 2018 založil společnost FUTURE SALES., kde se těmto tématům věnují a pomáhají klientům začlenit moderní technologie do jejich obchodních procesů.
V minulém roce také vyšla kniha “SOCIAL SELLING - Nakopněte svůj B2B prodej pomocí sociálních sítí” o LinkedInu a Twitteru a jejich využití v B2B businessu.

Jak se bránit fake news

Jakub ve své přednášce představí, jak mohou média pomoci účinně bránit šíření dezinformací, a co by měly dělat další složky společnosti, včetně vlády. Vychází ze svých zkušeností, které získal v Bruselu při práci v evropské diplomatické službě (EEAS), kde působil v unijním týmu zaměřeném na boj s ruskou propagandou a zakládal kampaň EUvsDisinfo. Nyní ve službách amerického think tanku Atlantic Council nadále upozorňuje na způsoby vedení a šíření pro-kremelských dezinformačních kampaní.

Jakub Kalenský Jakub Kalenský

Senior Fellow

Atlantic Council

Jakub Kalenský

Jakub je členem Euroasijského centra amerického think tanku Atlantic Council, kde upozorňuje na šíření a způsoby vedení pro-kremelských dezinformačních kampaní. V letech 2015 až 2018 působil v pracovní skupině East StratCom Evropské Unie, kde se věnoval boji s ruskou propagandou a vedl tým bojující s dezinformacemi. Předtím pracoval jako novinář v Lidových novinách, Týdnu, České televizi, Hospodářských novinách a České pozici. V roce 2012 obdržel cenu Novinářská křepelka udělovanou nadějným novinářům do 33 let. Vystudoval filozofii a rusistiku na FF UK.

Jak vyhodnocovat online kampaně v post-cookies době

Nabízíme „nekukinovský“ pohled na efektivitu. Chceme se podělit o ponaučení z kampaně, která byla optimalizovaná na široký zásah: zasažených cookies bylo mnoho, jejich behaviorální charakteristiky splňovaly zadání. Výrobky ale kupují lidé z masa a kostí. Proto jsme odhlédli od cookies a zaměřili se na lidské bytosti. Byli lidé, které kampaň pomocí cookies zasáhla, skutečně těmi, které měla zasáhnout? A jsou tedy virtuální identity vyjádřené cookies natolik hodnotné, že jejich zánik znemožní vyhodnocování online kampaní? Zamáčkněte slzu prolitou za cookies a pojďte dělat marketing.

Jan Jirsa Jan Jirsa

Digital Marketing Director

LEGO

Jan Jirsa

V oblasti digitálního marketingu se pohybuje více než 17 let a zkušenosti postupně sbíral jak v agenturách, tak na straně zadavatelů. Od roku 2010 je ve společnosti LEGO zodpovědný za digitální marketing v CEE, Rusku, na Blízkém východě a v Africe. Efektivita médií, rozdělení rozpočtů mezi TV a digitál, přesnost cílení a dopad mediálních investic na byznys je posledních několik let jednou z hlavních oblastí, kterým se intenzivně věnuje.

Ondřej Matula Ondřej Matula

Senior Client Business Partner

Nielsen Admosphere

Ondřej Matula

Po letech působení v tuzemské internetové jedničce se ho zmocnila zvědavost, jak vypadá mediální svět za branami tuzemského online. Dnes je nadšeným propagátorem mediálního nadhledu, který poskytují nezávislá měření reklamy.

Velká debata: Zachrání média placený obsah?

České mediální domy i jednotlivá média se přestávají bát říci si čtenářům o peníze za konzumaci obsahu, který nabízejí na internetu. Jaké výsledky jim to přináší a bude tato cesta do budoucna úspěšná?
Moderátor: Filip Rožánek, editor DigiZone.cz
Diskutující: Ján Simkanič, ředitel Deník N, Jiří Libánský, manažer placeného obsahu CNC, Štěpán Burda, ředitel Produktu & IT Economia

Jiří Libánský Jiří Libánský

Manažer placeného obsahu

CZECH NEWS CENTER

Jiří Libánský

Jiří Libánský je zodpovědný za projekt placeného obsahu ve společnosti Czech News Center. V současné době je služba placeného obsahu spuštěná na hlavních online magazínech (Blesk, iSport, E15, Reflex a Živě). Předtím působil v TV Nova, kde měl na starosti VOD službu Voyo.

Filip Rožánek Filip Rožánek

Editor DigiZone.cz

Internet Info

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

Ján Simkanič Ján Simkanič

Ředitel

Deník N

Ján Simkanič

Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.

Mediální synergie CNC a MALL.TV

Anotaci přednášky brzy upřesníme

Juraj Felix Juraj Felix

Co-CEO CNC & CEO MALL.TV

MALL.TV

Juraj Felix

Juraj Felix je spoluzodpovědný za celkové řízení a zejména tvorbu online strategie Czech News Center. V rámci obsahové a inzertní spolupráce mediálního domu CNC s MALL.TV zodpovídá také za výkon a ekonomické výsledky této internetové televize, zastřešuje její obchodní partnerství, určuje směr vývoje videoplatformy i reklamního systému. Předtím působil v evropské centrále Google v Dublinu, kde spolu s největšími česko-slovenskými digitálními agenturami plánoval rozvoj jejich klíčových klientů nebo se věnoval manažerskému poradenství, během kterého vedl transformační projekty napříč Evropou.

Proč reklamní tvůrci bojují proti reklamě?

V přednášce Roman Číhalík představí motivaci reklamních tvůrců bojovat proti dezinformacím v online prostředí a proč je pro značky důležité věnovat pozornost kontextu, ve kterém se jejich logo a komunikace nachází. V České republice nedávno vznikl spolek NELEŽ, který vyzývá firmy ke společensky odpovědnému chování a zastavení inzerce na dezinformačních webech. Jeho podporovatelé z řad reklamních zadavatelů jsou například firmy Česká spořitelna, T-Mobile, Komerční banka a řada dalších.

Roman Číhalík Roman Číhalík

Spoluzakladatel

NELEŽ

Roman Číhalík

Pocházím z úrodného kraje okolo Olomouce. Chvíli jsem koketoval s medicínou, ale nakonec jsem vystudoval učitelství, ke kterému se rád vracím jako přednášející na různých vysokých školách. Reklamní kariéru jsem začínal v Leo Burnett, v době největšího rozkvětu agentury na českém trhu. Později jsem prošel agenturami Kaspen/Jung von Matt, Mark/BBDO a VCCP. Další roky jsem strávil v digitálních agenturách Nydrle a Zaraguza, kde jsem se naučil, jak efektivně pracovat se značkou v online prostředí. Nyní spoluvedu kreativní oddělení v nejstarší ryze české agentuře Comtech_CAN. Během své kariéry jsem pracoval pro klienty Pilsner Urquell, O2, Kooperativa, ČSA, Vitana, Nestlé, Unilever, Mercedes-Benz, Samsung, Madeta nebo Tanec Praha. Za svou práci jsem získal řadu prestižních lokálních i zahraničních cen. Zasedal jsem v porotách ADC, ADCE, Young Lions a NY Advertising Festival. Také jsem je rád, že mé práce jsou publikované v prestižních světových magazínech Luerzers Archive a Shots. Jsem členem výboru ADC Czech Republic, protože mi obor komerční komunikace není lhostejný. Se stejným odhodláním se ve volném čase věnuji spolku NELEŽ.

Jak zvyšovat hodnotu Vaší značky s pomocí práva

Pokud budujete značku, myslete o pár kroků dopředu. Správně nastavené dokumenty a chytrá právní strategie vám (nejen) v případě prodeje firmy umí vykouzlit o něco širší úsměv na rtech. Pojďme se podívat, jak na to.

Petra Dolejšová Petra Dolejšová

Advokátka

Na volné noze

Petra Dolejšová

Petra je advokátka specializující se na právo v oblasti e-commerce a marketingu. Po jejích přednáškách budete mít pocit, že váš právní svět už nikdy nebude jako dřív.

Krize je příležitost - Seznam.cz v době čínské chřipky

Jak jsme se v Seznamu postavili k výzvě. Nebylo to jen o tom, jak zmírnit ztráty nebo zachránit byznys Seznamu. Snažili jsme se zachraňovat byznys hlavně našich klientů a pomáhat. Jako česká společnost pomáhat české ekonomice a českým uživatelům.

Tomáš Búřil Tomáš Búřil

Obchodní ředitel

Seznam.cz

Tomáš Búřil

V digitálních médiích se pohybuji od roku 1997. V roce 2002 jsem poprvé nastoupil do Seznam.cz, kde jsem končil v roce 2009 na pozici obchodního ředitele. Po krátké a intenzivní zkušenosti v Centrum Holdings na pozici Chief Commercial Director jsem od roku 2012 pomáhal budovat agenturu Adexpres. Po akvizici Adexpresu japonskou Dentsu jsem pokračoval na pozici obchodního ředitele celé skupiny Dentsu. Od března 2020 jsem se vrátil do Seznam.cz na pozici obchodního ředitele.