Clarion Congress Hotel Prague, Freyova 33, Praha 9

Přednášející

Moderátoři

  • Soňa Porupková

    Moderátorka CNN Prima news, kde uvádí s Liborem Boučkem pořad Nový den. Předtím pracovala 8 let ve veřejnoprávní ČT24, kde moderovala pořad @online, který mapoval témata ze světa internetu a online trendů. Mezi zastávku si udělala v Televizi Seznam jako moderátorka zpravodajských relací a rozhovorů. Původně začínala s moderováním v komerčních rádiích.

    Moderátorka

  • Filip Rožánek

    Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

    Editor DigiZone.cz

    Internet Info

  • David Slížek

    David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

    Šéfredaktor Lupa.cz

    Lupa.cz

Přednášející

  • Tomáš Búřil

    V digitálních médiích se pohybuji od roku 1997. V roce 2002 jsem poprvé nastoupil do Seznam.cz, kde jsem končil v roce 2009 na pozici obchodního ředitele. Po krátké a intenzivní zkušenosti v Centrum Holdings na pozici Chief Commercial Director jsem od roku 2012 pomáhal budovat agenturu Adexpres. Po akvizici Adexpresu japonskou Dentsu jsem pokračoval na pozici obchodního ředitele celé skupiny Dentsu. Od března 2020 jsem se vrátil do Seznam.cz na pozici obchodního ředitele.

    Obchodní ředitel

    Seznam.cz

  • Roman Číhalík

    Pocházím z úrodného kraje okolo Olomouce. Chvíli jsem koketoval s medicínou, ale nakonec jsem vystudoval učitelství, ke kterému se rád vracím jako přednášející na různých vysokých školách. Reklamní kariéru jsem začínal v Leo Burnett, v době největšího rozkvětu agentury na českém trhu. Později jsem prošel agenturami Kaspen/Jung von Matt, Mark/BBDO a VCCP. Další roky jsem strávil v digitálních agenturách Nydrle a Zaraguza, kde jsem se naučil, jak efektivně pracovat se značkou v online prostředí. Nyní spoluvedu kreativní oddělení v nejstarší ryze české agentuře Comtech_CAN. Během své kariéry jsem pracoval pro klienty Pilsner Urquell, O2, Kooperativa, ČSA, Vitana, Nestlé, Unilever, Mercedes-Benz, Samsung, Madeta nebo Tanec Praha. Za svou práci jsem získal řadu prestižních lokálních i zahraničních cen. Zasedal jsem v porotách ADC, ADCE, Young Lions a NY Advertising Festival. Také jsem je rád, že mé práce jsou publikované v prestižních světových magazínech Luerzers Archive a Shots. Jsem členem výboru ADC Czech Republic, protože mi obor komerční komunikace není lhostejný. Se stejným odhodláním se ve volném čase věnuji spolku NELEŽ.

    Spoluzakladatel

    NELEŽ

  • Petra Dolejšová

    Petra je advokátka specializující se na právo v oblasti e-commerce a marketingu. Po jejích přednáškách budete mít pocit, že váš právní svět už nikdy nebude jako dřív.

  • Juraj Felix

    Juraj Felix je spoluzodpovědný za celkové řízení a zejména tvorbu online strategie Czech News Center. V rámci obsahové a inzertní spolupráce mediálního domu CNC s MALL.TV zodpovídá také za výkon a ekonomické výsledky této internetové televize, zastřešuje její obchodní partnerství, určuje směr vývoje videoplatformy i reklamního systému. Předtím působil v evropské centrále Google v Dublinu, kde spolu s největšími česko-slovenskými digitálními agenturami plánoval rozvoj jejich klíčových klientů nebo se věnoval manažerskému poradenství, během kterého vedl transformační projekty napříč Evropou.

    Co-CEO CNC & CEO MALL.TV

    MALL.TV

  • Jiří Jambor

    V B2B prodeji se Jiří pohybuje více jak 9 let, a to od start-upů až po nadnárodní korporace. Stále se zvyšující nároky na výsledky a snižující se efektivita klasických prodejních kanálů jej dovedly k přesvědčení, že pokud chcete dnes dělat prodej efektivně a hlavně globálně, pak je třeba zapojit vše, co vám dnešní svět nabízí - sociální sítě, digitální data a technologie.

    I proto v roce 2018 založil společnost FUTURE SALES., kde se těmto tématům věnují a pomáhají klientům začlenit moderní technologie do jejich obchodních procesů.
    V minulém roce také vyšla kniha “SOCIAL SELLING - Nakopněte svůj B2B prodej pomocí sociálních sítí” o LinkedInu a Twitteru a jejich využití v B2B businessu.

    Business director

    FUTURE SALES

  • Jan Jirsa

    V oblasti digitálního marketingu se pohybuje více než 17 let a zkušenosti postupně sbíral jak v agenturách, tak na straně zadavatelů. Od roku 2010 je ve společnosti LEGO zodpovědný za digitální marketing v CEE, Rusku, na Blízkém východě a v Africe. Efektivita médií, rozdělení rozpočtů mezi TV a digitál, přesnost cílení a dopad mediálních investic na byznys je posledních několik let jednou z hlavních oblastí, kterým se intenzivně věnuje.

    Digital Marketing Director

    LEGO

  • Jakub Kalenský

    Jakub je členem Euroasijského centra amerického think tanku Atlantic Council, kde upozorňuje na šíření a způsoby vedení pro-kremelských dezinformačních kampaní. V letech 2015 až 2018 působil v pracovní skupině East StratCom Evropské Unie, kde se věnoval boji s ruskou propagandou a vedl tým bojující s dezinformacemi. Předtím pracoval jako novinář v Lidových novinách, Týdnu, České televizi, Hospodářských novinách a České pozici. V roce 2012 obdržel cenu Novinářská křepelka udělovanou nadějným novinářům do 33 let. Vystudoval filozofii a rusistiku na FF UK.

    Senior Fellow

    Atlantic Council

  • Jiří Libánský

    Jiří Libánský je zodpovědný za projekt placeného obsahu ve společnosti Czech News Center. V současné době je služba placeného obsahu spuštěná na hlavních online magazínech (Blesk, iSport, E15, Reflex a Živě). Předtím působil v TV Nova, kde měl na starosti VOD službu Voyo.

    Manažer placeného obsahu

    CZECH NEWS CENTER

  • Ondřej Matula

    Po letech působení v tuzemské internetové jedničce se ho zmocnila zvědavost, jak vypadá mediální svět za branami tuzemského online. Dnes je nadšeným propagátorem mediálního nadhledu, který poskytují nezávislá měření reklamy.

    Senior Client Business Partner

    Nielsen Admosphere

  • Ján Simkanič

    Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.