Clarion Congress Hotel Prague, Freyova 33, Praha 9

Program

Program

V tuto chvíli pro Vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.

11:05

Úvodní slovo

David Slížek David Slížek

Šéfredaktor Lupa.cz

Lupa.cz

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

11:05 - 11:30

Marketing zaměřený na profit

Představte si následující situaci – marketingové oddělení ve firmě generuje skvělé výsledky a vypadá to, že investice do online se vyplácí. Ve skutečnosti ale na konci měsíce firma zjistí, že to tak úplně dobře nevychází. Rád bych vám ukázal něco, čemu říkáme profit marketing a díky čemu můžeme optimalizovat reklamní kampaně na reálné businessové výsledky a maximalizovat tak návratnost investic.

Jan Pátek Jan Pátek

CEO

Business Factory

Jan Pátek

Jan Pátek je CEO mezinárodní digitální agentury Business Factory, která se zaměřuje převážně na výkonnostní online strategie a vývoj inovací v oblasti reklamních technologií. Honza se ve světě online marketingu pohybuje už 10 let a za tu dobu se od marketingového specialisty posunul přes pozici performance leadera až do globálního vedení společnosti. Business Factory má hlavní sídlo v Brně, ale lokální pobočky v Praze, Varšavě a Dubaji, a spravuje reklamní kampaně více než stovce klientům.

11:30 - 11:55

3 business fakta o LinkedIn, které změní váš pohled na tuto sociální síť

LinkedIn dnes: 670 milionů uživatelů, 20 milionů firem a 200 zemí
- Proč se business na LinkedIn dělá hlavně přes osobní profily?
- Kdo a proč je na LinkedIn nejvíce vidět?
- Hlavní mýty o sociální síti LinkedIn a proč už dávno neplatí?

Jiří Jambor Jiří Jambor

Business director

FUTURE SALES

Jiří Jambor

V B2B prodeji se Jiří pohybuje více jak 9 let, a to od start-upů až po nadnárodní korporace. Stále se zvyšující nároky na výsledky a snižující se efektivita klasických prodejních kanálů jej dovedly k přesvědčení, že pokud chcete dnes dělat prodej efektivně a hlavně globálně, pak je třeba zapojit vše, co vám dnešní svět nabízí - sociální sítě, digitální data a technologie.

I proto v roce 2018 založil společnost FUTURE SALES., kde se těmto tématům věnují a pomáhají klientům začlenit moderní technologie do jejich obchodních procesů.
V minulém roce také vyšla kniha “SOCIAL SELLING - Nakopněte svůj B2B prodej pomocí sociálních sítí” o LinkedInu a Twitteru a jejich využití v B2B businessu.

11:55 - 12:20

Jak zvyšovat hodnotu Vaší značky s pomocí práva

Pokud budujete značku, myslete o pár kroků dopředu. Správně nastavené dokumenty a chytrá právní strategie vám (nejen) v případě prodeje firmy umí vykouzlit o něco širší úsměv na rtech. Pojďme se podívat, jak na to.

Petra Dolejšová Petra Dolejšová

Advokátka

Na volné noze

Petra Dolejšová

Petra je advokátka specializující se na právo v oblasti e-commerce a marketingu. Po jejích přednáškách budete mít pocit, že váš právní svět už nikdy nebude jako dřív.

12:20 - 12:45

Uvedení značky na trh skrze digitál? Proč ne!

Značky si často nedokáží představit dosažení velkého podílu na trhu bez TV reklamy. Ale jde to. Pustili jsme se do kampaně na launch značky Supradyn (doplněk stravy) na Slovensku, která zahrnovala čistě jen propojení digitálu a sales aktivit. Výsledek? 10 procent podílu na trhu za 3 měsíce.

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

Executive director

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American Univesity. V roce 2012 založil digitální agenturu LCG New Media. Předtím byl v rámci skupiny LCG součástí komplexních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Edenred, HradyCZ, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.

14:00 - 14:25

Jak vyhodnocovat online kampaně v post-cookies době

Nabízíme „nekukinovský“ pohled na efektivitu. Chceme se podělit o ponaučení z kampaně, která byla optimalizovaná na široký zásah: zasažených cookies bylo mnoho, jejich behaviorální charakteristiky splňovaly zadání. Výrobky ale kupují lidé z masa a kostí. Proto jsme odhlédli od cookies a zaměřili se na lidské bytosti. Byli lidé, které kampaň pomocí cookies zasáhla, skutečně těmi, které měla zasáhnout? A jsou tedy virtuální identity vyjádřené cookies natolik hodnotné, že jejich zánik znemožní vyhodnocování online kampaní? Zamáčkněte slzu prolitou za cookies a pojďte dělat marketing.

Jan Jirsa Jan Jirsa

Digital Marketing Director

LEGO

Jan Jirsa

V oblasti digitálního marketingu se pohybuje více než 17 let a zkušenosti postupně sbíral jak v agenturách, tak na straně zadavatelů. Od roku 2010 je ve společnosti LEGO zodpovědný za digitální marketing v CEE, Rusku, na Blízkém východě a v Africe. Efektivita médií, rozdělení rozpočtů mezi TV a digitál, přesnost cílení a dopad mediálních investic na byznys je posledních několik let jednou z hlavních oblastí, kterým se intenzivně věnuje.

Ondřej Matula Ondřej Matula

Senior Client Business Partner

Nielsen Admosphere

Ondřej Matula

Po letech působení v tuzemské internetové jedničce se ho zmocnila zvědavost, jak vypadá mediální svět za branami tuzemského online. Dnes je nadšeným propagátorem mediálního nadhledu, který poskytují nezávislá měření reklamy.