Cubex Centrum Praha, Na Strži 2097/63, Praha 4 Pankrác

Program

Program

V tuto chvíli pro Vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.

Zahájení konference

Soňa Porupková Soňa Porupková

Moderátorka

Soňa Porupková

Na ČT24 moderovala pořad @online, který mapoval témata ze světa internetu. Nejčastěji v něm s hosty diskutovala o aktuálních trendech jako je kyberšikana, sféra e-commerce, startupy, e-government a další. Nyní připravuje a moderuje pořady pro sociální sítě ČT24, kde současně pracuje i jako editorka. Vystudovala obor Mediální studia a žurnalistika na Fakultě sociálních studií v Brně. Řadu let pracovala jako moderátorka v komerčních rádiích.

Úspěch zákaznické zkušenosti: proč je pro váš byznys vším?

Oproti předchozím generacím vyznávají současní zákazníci zcela jiné hodnoty. Značky se stávají součástí jejich životních příběhů, které sdílejí jak v online světě, tak v osobním životě. Konverzaci svých zákazníků už značky nemohou ovládat, potřebují mít proto skvělý příběh a brand ambassadory, kteří budou dobrovolně vystupovat v jejich prospěch. Zážitek zákazníka se značkou musí být překvapivý, autentický, plný pozitivních emocí a přinášet jim radost. Jelikož umělá inteligence na sebe přebírá řadu rozhodnutí, která dříve činil zákazník sám, CX nehrála doposud nikdy větší roli. V prostředí naplněném vysokým očekáváním se stává hlavním pojítkem se spotřebitelem.
Ken se tak ve své prezentaci podívá na hodnoty, které vyznává současný zákazník a ukáže, ve kterých konkrétních bodech se utváří míra jeho zkušeností se značkou a jaké procesy na ni mají vliv. Zkušenost je zkrátka vším.

Ken Hughes Ken Hughes

Behaviorista, CEO Glacier Consulting

Ken Hughes

Ken Hughes

Ken Hughes je celosvětově uznávaný behaviorista a odborník na zákaznické chování. Díky svým rozsáhlým znalostem v oborech jako spotřebitelská psychologie, digitální antropologie, behaviorální ekonomie a neuromarketing dokáže predikovat budoucí vývoj a odhalit nové trendy v nakupování. Své zkušenosti získal během svého 18letého působení v čele agentury Glacier Consulting zaměřené na zákaznický insight. Radil značkám jako jsou Unilever, 3M, IKEA, Coca-Cola, AXA či Heineken v oblastech zákaznické zkušenosti, omnichanelu (vícekanálový prodej), shopper marketingu, retailu, komunikace s generacemi Y a Z či peer to peer ekonomie. Jako renomovaný autor, řečník, univerzitní profesor v oblasti chování spotřebitelů a herec v jedné osobě dokáže sdělit nejen hodnotné a provokativní myšlenky, ale podá je i zábavnou formou s pro něj typickým irským humorem.