Cubex Centrum Praha, Na Strži 2097/63, Praha 4 Pankrác

Program

Program

V tuto chvíli pro Vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně aktualizovat.

Velký sál

Zahájení konference

Soňa Porupková Soňa Porupková

Moderátorka

Soňa Porupková

Na ČT24 moderovala pořad @online, který mapoval témata ze světa internetu. Nejčastěji v něm s hosty diskutovala o aktuálních trendech jako je kyberšikana, sféra e-commerce, startupy, e-government a další. Nyní připravuje a moderuje pořady pro sociální sítě ČT24, kde současně pracuje i jako editorka. Vystudovala obor Mediální studia a žurnalistika na Fakultě sociálních studií v Brně. Řadu let pracovala jako moderátorka v komerčních rádiích.

E-commerce v době koronakrize aneb jak se změnilo nákupní chování zákazníků v e-shopech napříč CEE regionem

Uspíšila koronakrize digitalizaci trhu? Přestanou mít kamenné obchody smysl? Zatloukla koronakrize poslední hřebík do pomyslné rakve dobírky? A jestli podle dat Češi pekli a šili roušky, co dělali během koronakrize například Maďaři? Tomáš Braverman během své přednášky odpoví na obrovskou plejádu těchto a podobných otázek. Ve své prezentaci odhalí změny v kategoriích a jednotlivých segmentech, a to nejen v Česku a na Slovensku, ale napříč celou střední a východní Evropou. V souvisloti s nouzovým stavem a srovnáním s minulým rokem rozebere Tomáš všechny trendy a ukazatele spojené s online nakupováním, dotkne se také plateb v e-shopech nebo situaci mezi dopravci.

Tomáš Braverman Tomáš Braverman

CEO Heureka Group

Heureka

Tomáš Braverman

V čele Heureky pro Česko a Slovensko působí Tomáš už od roku 2013. Od loňska šéfuje také největšímu nákupnímu rádci a cenovému srovnávači ve střední a východní Evropě Heureka Group. Ve všech devíti zemích, na kterých Heureka Group působí, dohlíží Tomáš na strategický rozvoj a hladký chod celé Group. Jeho cílem je zároveň posilovat pozici lídra evropské e-commerce. Před svým nástupem do Heureky působil ve společnosti Internet Retail, která provozuje internetový obchod Kasa.cz a Hej.sk, kde zastával místo výkonného ředitele pro Slovensko a Polsko. Ve volném čase se věnuje rodině, velmi rád vaří a sportuje.

Krize v Alza.cz před i po Covidu

Jakým způsobem fungují krizová opatření v Alza.cz? Jak vypadala před Covidem a jak zásadně se změnila během nástupu pandemie nemoci Covid-19, kdy se musela firma téměř ze dne na den vyrovnat s do té doby bezprecedentní situací? O tom všem bude vyprávět místopředseda představenstva Alzy Tomáš Havryluk.

Tomáš Havryluk Tomáš Havryluk

Místopředseda představenstva

Alza.cz

Tomáš Havryluk

V největším českém e-shopu Alza.cz zastává pozici místopředsedy představenstva, z níž řídí veškeré strategické projekty a je zodpovědný za hospodaření společnosti. Do e-shopu nastoupil v roce 2007, z pozice CIO pokládal základy celého IT obchodu a na kontě má i řadu inovací, jako jsou například platební automaty – Alza PayBoxy. Tomáš vystudoval obor softwarové inženýrství na Českém vysokém učení technickém v Praze.

SIKO - úskalí a přínosy digitální transformace

Tomáš Vala bude mluvit o těžkostech provázejících společnost SIKO na cestě za digitální transformací a také o tom, jak omnichannel přispěl v době „koronavirové krize“ k finanční stabilitě firmy.

Tomáš Vala Tomáš Vala

CEO

SIKO koupelny & kuchyně

Tomáš Vala

Tomáš Vala je v SIKO od vzniku v roce 1991. Před 5 lety převzal štafetu po zakladatelce Jaroslavě Valové v řízení firmy a postupně mění kamenný řetězec s 50 pobočkami a tržbami 4 miliardami korun směrem k moderním technologiím. Vedení SIKO proto doplnil o lidi ze světa e-businessu a navýšil podíl maloobchodního prodeje přes e-shop z 5  na 20 procent. SIKO letos dokončuje tříletý proces digitální transformace s omnichannel řešením.

Od skupiny e-shopů po předního integrovaného hráče

Oldřich Bajer představí cestu, kterou skupina MALL prošla za poslední tři roky. Co všechno se událo během cesty od velké integrace e-shopů bývalého E-commerce holdingu pod střechu MALL Group, až po spuštění MALL Pay, MALL.TV a dalších služeb? Zaměří se mimo jiné také na to, jak si stojí tento e-commerce holding na jednotlivých trzích a jaké příležitosti z toho vyplývají pro české obchodníky.

Oldřich Bajer Oldřich Bajer

CEO

Mall Group

Oldřich Bajer

V čele nadnárodní MALL Group, která zaměstnává 4 600 lidí a má téměř dvacetimiliardové tržby, stojí od června 2019. Do světa byznysu Oldřich vstoupil ještě v devadesátých letech jako spoluzakladatel portálu Centrum.cz. Do roku 2018 byl investorem v e-shopu Zoot. Podniká ve sféře internetového byznysu a marketingu a angažuje se také na festivalech Rock for People nebo v projektech Kašpárek v rohlíku a Kefír. Vystudoval Dopravní fakultu Univerzity Pardubice.

Coffee break

5 "C", která mění loajalitní programy v post-covid éře

Ukážu vám 5 trendů, které změnily přístup k věrnostním programům v roce 2020 a chytré firmy je už implementovaly. Jako bonus představím nejzajímavější vítěze The Loyalty Awards 2020.

Radek Hrachovec Radek Hrachovec

Partner

Pricewise

Radek Hrachovec

Radek se věnuje dvacet let věrnostním programům a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Dostal jedinečnou šanci od základů vymyslet a spustit Baťa klub, o který se do roku 2010 staral. Poté přešel na volnou nohu a předává své bohaté zkušenosti formou konzultací, workshopů a kompletních projektů na míru. Patří mezi stálé členy poroty The Loyalty Awards v Londýně. Během let nashromáždil ohromné množství informací o stovkách různých věrnostních programů z celého světa a dal je do veřejně přístupné databáze na adrese dbvp.cz.

Zákazník jako designér změny

V posledním průzkumu KPMG se Košík stal nejlépe hodnoceným supermarketem v Česku. Kudy vede cesta, aby online supermarket předčil kamenný retail v zákaznické zkušenosti? Košík vždy naslouchal zákazníkům a i díky tomu spustil celou řadu inovativních projektů – od bezobalových nákupů po první zálohované PET lahve. Jak se zákazník může podílet na designu nových produktů?

Tomáš Jeřábek Tomáš Jeřábek

CEO

Košík.cz

Tomáš Jeřábek

Tomáši Jeřábkovi se přezdívá praotec české e-commerce. V minulosti působil na pozici obchodního ředitele Mall.cz, kde pomáhal poprvé spustit online FMCG aktivity značek Procter & Gamble, Nutricia, Kofola, Nestlé a dalších. Posléze plnil stejnou misi v Rohlik.cz. Po návratu do Mall Group byl zodpovědný za nové nastavení interních systémových procesů a transformaci strategického řízení jednotlivých vertikál skupiny. Online supermarket Košík.cz vede od poloviny roku 2018 a za dobu svého působení spustil celou řadu inovativních projektů. Jako první v online spustil nákup sypkých potravin na váhu nebo ve spolupráci s Mattoni představil cirkulární zálohované PET lahve.

Oběd

Velká příležitost pro Notino. Zákazníci rozhodnou

Jak ovlivnila letošní krize rostoucí trend obratu e-shopu s kosmetikou z počátku roku? Jak se během krize změnil způsob doručování zboží zákazníkům? Jaký má COVID-19 dopad na plány e-shopu do budoucna? To ve své prezentaci prozradí Tomáš Hofer, ředitel logistiky v Notino.cz.

Tomáš Hofer Tomáš Hofer

Ředitel logistiky

Notino

Tomáš Hofer

Tomáš Hofer je v Notino od roku 2016 zodpovědný za logistickou strategii, business development, dopravu, distribuční centra a ostatní sklady. Byl u toho, když Notino v roce 2017 vstupovalo na devět nových trhů (celkem 24). Připravil a stále připravuje operativu na každoroční dvojciferný nárůst objemů. Podílí se také na tvorbě strategie způsobů doručování v jednotlivých zemích. Implementuje různé způsoby balení a služby s přidanou hodnotou jako dárkové balení, EKO balení nebo gravírování.

(NEW) Real-time sdílená logistika: Case study z blízké budoucnosti

Škálovatelná logistická síť na první i poslední míli? Hromadné závozy dostupné 24/7 a s možností absorbovat násobně velký load poptávky ze dne na den a bez předchozího avíza? Cena doručení za same-day delivery na úrovni, která se běžně platí za D+1? Zní to jako teleshoppingová nabídka, ale má pár háčků. Liftago dokazuje, že byť nesplňuje atributy klasické logistické služby, se správnými partnery dokáže zázraky.

Ondřej Krátký Ondřej Krátký

CEO

Liftago

Ondřej Krátký

Ondřej Krátký, 35 let - Spoluzakladatel a ředitel Liftaga, největší lokální logistické sítě na first/last mile přepravu lidí a věcí v ČR. Liftago se z nejlépe hodnocené taxi aplikace stalo platformou městské logistiky s vizí sdílení přepravní kapacity mezi jednotlivými segmenty osobní a zbožové dopravy a s cílem nižších nákladů pro zákazníky i pro životní prostředí ve městě.

Krize, motor změn v logistice e-shopů

Logistika, a zejména logistika v režimu poslední míle, se stala jedním z rozhodujících parametrů zdárného přežití krize. V přednášce se podíváme na to, jak koncoví zákazníci vnímají doručování z e-shopů a jak jejich pohled formovala situace nouzového stavu. Prozradíme vám, jak významný vliv může mít kvalitní logistika na výkon e-shopu.

Michal Menšík Michal Menšík

CEO

DoDo

Michal Menšík

Michal Menšík, CEO logistického startupu DoDo a founder&CEO skupiny V-Sharp Ventures, která se zaměřuje na trvale udržitelné zvyšování efektivity e-commerce projektů. Michal se již přes 12 let pohybuje v e-commerce. V roce 2009 založil e-commerce akcelerátor Inveo.cz. Stál u počátku českého slevového byznysu a podílel na vývoji portálu Slevín.cz, ze kterého vytvořil třetí nejsilnější subjekt segmentu. Stál u zrodu transakční platformy PayLo. V roce 2017 do portfolia jeho aktivit přibyl data-driven logistický startup DoDo. Pod jeho vedením DoDo dosahuje triple digit růstů a stává se klíčovým hráčem na poli městské logistiky v regionu CEE. Mezi klienty, kterým DoDo pomáhá s logistikou, jsou třeba Tesco, Košík, Rohlík, KFC, Nespresso, Bibloo a mnoho dalších e-commerce hráčů. DoDo se také pravidelně umísťuje na předních místech startupových soutěží. 

Coffee break

Retailoví hráči jako největší hrozba pro e-shopy

Anotaci přednášky brzy upřesníme

Lukáš Havlásek Lukáš Havlásek

CEO

Shopsys

Lukáš Havlásek

CEO firmy Shopsys, přední české vývojářské e-commerce společnosti sídlící v Ostravě, která zaměstnává více než 70 odborníků. Za posledních 12 let v e-commerce mu pod rukama prošly stovky online projektů - od těch menších až po ty největší B2B a B2C řešení. Jeho doménou je business poradenství a projektové a procesní řízení, o kterém pravidelně přednáší na konferencích a vysokých školách.

Transformace značky během insolvence a důraz na private label

Stavíme brand znovu od začátku. Jak získat zpět důvěru zákazníků i partnerů a jak vyjít silnější z insolvence? Ke stabilizaci a růstu nám pomohlo budování private labelu.

Lukáš Uhl Lukáš Uhl

CEO

ZOOT

Lukáš Uhl

Aktuálně CEO a krizový manažer ZOOTu, který se snaží firmu dostat zpět nejen do čela popularity módních eshopů v ČR, ale zejména do černých čísel. V minulosti stál v čele rozvážkové služby Dáme jídlo, kterou přivedl k prodeji nadnárodní skupiny Delivery Hero. Než přišla příležitost v ZOOTu, pomáhal transformovat Pietro Filipi.

Bonami - od nákupního klubu s bytovými doplňky k plnohodnotnému omnichannel retailerovi

Anotaci přednášky brzy upřesníme

Pavel Vopařil Pavel Vopařil

CEO

Bonami.cz

Pavel Vopařil

Pavel Vopařil působí jako CEO Bonami od roku 2019, zároveň je venture partner v investiční skupině Miton, ke které se přidal v roce 2017 poté, co vedl miliardový prodej Slevomatu. Má za sebou působení v několika finančních rolích v USA, v managementu vydavatelství Economia a také poradenské společnosti McKinsey.

Malý sál

Úvodní slovo

Radka Myšková Radka Myšková

Freelancer

Radka Myšková

Původně inženýrka ekonomie s diplomem z Jihočeské univerzity započala svou pracovní pouť životem na Úřadu vlády ČR coby pracovnice odboru premiéra. Navštívila na 50 zemí světa, nejvíce si zamilovala Mexiko, ve kterém prožila 3 roky života. O zemi opeřeného hada přednáší a také z ní přiváží ručně vyráběné přírodní šperky. V roce 2014 se stala akreditovanou ICF koučkou, členkou EMCC CZECH, o.s. Její velkou vášní je fotografování a tvorba prezentačních videí. Miluje děti a višňovou marmeládu. Radčino celoživotní přání je šířit inspirativní lidské příběhy.

Marketingový a komunikační framework PAVRD

Pro řízení marketingu existuje řada frameworků, jako AIDA nebo STDC. Jsou ideální pro formulování obecné komunikační strategie. Při praktickém řízení aktivit ale brzy narazíte v lepším případě na jejich limity, v horším na naprostou nepoužitelnost. A co teprve, když se v průběhu stane něco nepředvídaného, třeba koronakrize. V digitální agentuře Taste proto vyvinuli nový framework PAVRD. Jeho podivný název je zkratkou slov Povědomí – Akvizice – Výkon – Retence – Doporučení. Je pragmaticky navržený pro skutečné používání v denní praxi, připravený na rychlé změny na trhu, orientovaný na cíle, KPI a výsledky. A je hlavně pochopitelný a srozumitelný pro všechny zapojené strany, od generálního ředitele až po marketingové specialisty či přizvané agentury. Přednáška vám celý framework nejen představí, ale i otevře pro každodenní používání při plánování, řízení a vyhodnocování vaší komunikace, kampaní a dalších marketingových aktivit. Navíc si s sebou odnesete sadu užitečných podkladů a doplňujících materiálů. A třeba si PAVRD nakonec i zamilujete.

Jan Tichý Jan Tichý

CPO

Taste

Jan Tichý

Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.