Tato akce již proběhla, ale můžete si zakoupit záznam. Podívejte se na připravované akce.

Program

9:00 - 9:10

Zahájení konference

Soňa Porupková Soňa Porupková

Moderátorka

Soňa Porupková

Moderátorka CNN Prima news, kde uvádí s Liborem Boučkem pořad Nový den. Předtím pracovala 8 let ve veřejnoprávní ČT24, kde moderovala pořad @online, který mapoval témata ze světa internetu a online trendů. Mezi zastávku si udělala v Televizi Seznam jako moderátorka zpravodajských relací a rozhovorů. Původně začínala s moderováním v komerčních rádiích.

9:10 - 9:35

E-commerce v době koronakrize aneb jak se změnilo nákupní chování zákazníků v e-shopech napříč CEE regionem

Uspíšila koronakrize digitalizaci trhu? Přestanou mít kamenné obchody smysl? Zatloukla koronakrize poslední hřebík do pomyslné rakve dobírky? A jestli podle dat Češi pekli a šili roušky, co dělali během koronakrize například Maďaři? Tomáš Braverman během své přednášky odpoví na obrovskou plejádu těchto a podobných otázek. Ve své prezentaci odhalí změny v kategoriích a jednotlivých segmentech, a to nejen v Česku a na Slovensku, ale napříč celou střední a východní Evropou. V souvislosti s nouzovým stavem a srovnáním s minulým rokem rozebere Tomáš všechny trendy a ukazatele spojené s online nakupováním, dotkne se také plateb v e-shopech nebo situaci mezi dopravci.

Tomáš Braverman Tomáš Braverman

CEO Heureka Group

Heureka Group

Tomáš Braverman

V čele Heureky pro Česko a Slovensko působí Tomáš už od roku 2013. Od loňska šéfuje také největšímu nákupnímu rádci a cenovému srovnávači ve střední a východní Evropě Heureka Group. Ve všech devíti zemích, na kterých Heureka Group působí, dohlíží Tomáš na strategický rozvoj a hladký chod celé Group. Jeho cílem je zároveň posilovat pozici lídra evropské e-commerce. Před svým nástupem do Heureky působil ve společnosti Internet Retail, která provozuje internetový obchod Kasa.cz a Hej.sk, kde zastával místo výkonného ředitele pro Slovensko a Polsko. Ve volném čase se věnuje rodině, velmi rád vaří a sportuje.

9:35 - 10:00

Krize v Alza.cz před i během covidu

Jakým způsobem fungují krizová opatření v Alza.cz? Jak vypadala před Covidem a jak zásadně se změnila během nástupu pandemie nemoci Covid-19, kdy se musela firma téměř ze dne na den vyrovnat s do té doby bezprecedentní situací? O tom všem bude vyprávět místopředseda představenstva Alzy Tomáš Havryluk.

Tomáš Havryluk Tomáš Havryluk

Místopředseda představenstva

Alza.cz

Tomáš Havryluk

V největším českém e-shopu Alza.cz zastává pozici místopředsedy představenstva, z níž řídí veškeré strategické projekty a je zodpovědný za hospodaření společnosti. Do e-shopu nastoupil v roce 2007, z pozice CIO pokládal základy celého IT obchodu a na kontě má i řadu inovací, jako jsou například platební automaty – Alza PayBoxy. Tomáš vystudoval obor softwarové inženýrství na Českém vysokém učení technickém v Praze.

10:00 - 10:25

SIKO - úskalí a přínosy digitální transformace

Tomáš Vala bude mluvit o těžkostech provázejících společnost SIKO na cestě za digitální transformací a také o tom, jak omnichannel přispěl v době „koronavirové krize“ k finanční stabilitě firmy.

Tomáš Vala Tomáš Vala

CEO

SIKO koupelny & kuchyně

Tomáš Vala

Tomáš Vala je v SIKO od vzniku v roce 1991. Před 6 lety převzal štafetu po zakladatelce Jaroslavě Valové v řízení firmy a postupně mění kamenný řetězec s 50 pobočkami a tržbami 4 miliardami korun směrem k moderním technologiím. Vedení SIKO proto doplnil o lidi ze světa e-businessu a navýšil podíl maloobchodního prodeje přes e-shop z 5 na 20 procent (v „covidovém“ roce 2020 to bylo cca 35 %). SIKO dokončuje tříletý proces digitální transformace s omnichannel řešením.

10:25 - 10:50

Od skupiny e-shopů po předního integrovaného hráče

Jan Hanuš popíše, jakou cestou si skupina MALL za poslední čtyři roky prošla a nastíní, co všechno se událo uvnitř jednoho z největších e-commerce hráčů střední a východní Evropy – od velké integrace e-shopů bývalého E-commerce Holdingu pod střechu MALL Group až po spuštění MALL Pay, MALL.TV a přerod MALLu v online tržiště, které má ambici propojit trhy střední a východní Evropy. Jak si MALL stojí na jednotlivých trzích a jaké příležitosti z toho vyplývají pro české obchodníky? Nejenom o tom bude Jan mluvit.

Jan Hanuš Jan Hanuš

CEO

Mall Group

Jan Hanuš

Jan Hanuš patří mezi zkušené vrcholové manažery. Do MALLu přišel po dvouletém působení ve funkci CEO Telenor Hungary. V minulosti pracoval také jako CEO společnosti Emco nebo Kostelecké uzeniny. Jeho cílem je další posílení pozice MALLu na všech regionálních trzích a rozvoj marketplacu a programu MALL Partner.

10:50 - 11:10

Přestávka

11:10 - 11:35

Jízda na horské dráze aneb proměna e-commerce logistiky v krizi

Udržet funkční logistiku ve chvíli, kdy se v důsledku vládních nařízení situace mění z minuty na minutu, bylo mimořádně obtížné. Přepravní společnost Zásilkovna.cz musela čelit největší výzvě své desetileté historie. O tom, co vše to obnášelo a co si z toho odnesli do budoucnosti, promluví zakladatelka společnosti Simona Kijonková.

Simona Kijonková Simona Kijonková

Founder & CEO Packeta group

Zásilkovna

Simona Kijonková

Simona Kijonková je známá podnikatelka, vizionářka a investorka do start-upů. Je považována za první dámu e-commerce v České republice. V roce 2010 založila společnost Zásilkovna a během deseti let z ní vybudovala mezinárodní logistickou firmu s obratem téměř 1,3 miliardy korun. Aktuálně stojí v čele holdingu Packeta, což je deset firem, kam spadá i česká Zásilkovna a řídí více než 1000 zaměstnanců. Za svoji podnikatelskou a inovativní činnost získala řadu ocenění. Získala titul EY Podnikatel roku 2017 Hlavního města Prahy, v roce 2019 zvítězila v žebříčku TOP Podnikatelka roku 2018 vydavatelství Economia. Již řadu let se pohybuje na předních příčkách žebříčku nejvlivnějších žen Forbes. Ten ji v roce 2016 umístil na svoji titulní stranu, podruhé pak v červnu 2019. O problematice e-commerce přednáší, vysvětluje v médiích, i na řadě oborových akcí, z nichž mnoho také pořádá. Simona se zabývá také investicemi do start-upů především z oblasti ecommerce. SizeID.com je technologický projekt řešící velikosti při nákupu oblečení online a Robeeto je P2P komunitní platforma zprostředkující služby online. Spoluvlastní také IT firmu MYPS. Tato energická podnikatelka se ve volných chvílích věnuje svým třem dětem, sportu a cestování.

11:35 - 12:00

(NEW) Real-time sdílená logistika: Case study z blízké budoucnosti

Škálovatelná logistická síť na první i poslední míli? Hromadné závozy dostupné 24/7 a s možností absorbovat násobně velký load poptávky ze dne na den a bez předchozího avíza? Cena doručení za same-day delivery na úrovni, která se běžně platí za D+1? Zní to jako teleshoppingová nabídka, ale má pár háčků. Liftago dokazuje, že byť nesplňuje atributy klasické logistické služby, se správnými partnery dokáže zázraky.

Ondřej Krátký Ondřej Krátký

CEO

Liftago

Ondřej Krátký

Ondřej Krátký je spoluzakladatelem a ředitelem Liftaga, největší lokální logistické sítě na first/last mile přepravu lidí a věcí v České republice. Liftago se z nejlépe hodnocené taxi aplikace stalo platformou městské logistiky s vizí sdílení přepravní kapacity mezi jednotlivými segmenty osobní a zbožové dopravy a k tomu ještě s cílem dosáhnout nižších nákladů pro zákazníky i pro životní prostředí ve městě.

12:00 - 12:25

Krize, motor změn v logistice e-shopů

Logistika, a zejména logistika v režimu poslední míle, se stala jedním z rozhodujících parametrů zdárného přežití krize. V přednášce se podíváme na to, jak koncoví zákazníci vnímají doručování z e-shopů a jak jejich pohled formovala situace nouzového stavu. Prozradíme vám, jak významný vliv může mít kvalitní logistika na výkon e-shopu.

Martin Marek Martin Marek

Managing Director

DoDo

Martin Marek

Martin má pod svými křídly logistický startup DoDo, kde zajišťuje každodenní, hladký chod společnosti. Dříve se věnoval řízení online portfolií a má za sebou řadu úspěšných projektů ve společnostech Burda Praha anebo News and Media Holding.

12:25 - 12:50

E-commerce na cestě ke spolupráci v celém oboru

Každá oblast podnikání nyní hledá způsoby, jak využít e-commerce k přežití a zlepšení svého byznysu. IT firmy čeká zlatý věk, práce je všude mnoho. Dokonce tolik, že ji nejde v rozumném čase zvládnout při daném počtu lidí v IT a programátorů zvlášť. Cesta vede přes spojení sil, platformy a propojitelná řešení.

Jaroslav Řasa Jaroslav Řasa

Zakladatel

ABRA Software

Jaroslav Řasa

Jaroslav Řasa sleduje moderní trendy a technologie a intenzivně se zabývá tím, jak je využívat v podnikání. Založil společnost ABRA Software, jejíž systémy pomáhají podnikatelům aplikovat chytré technologie přímo ve firmách. Pro e-commerce tvoří tyto systémy komplexní datovou a funkční platformu k propojení různých aplikací, s výhodou umístění a práce s daty na jednom místě. To dovoluje specializovaným firmám se plně věnovat svým řešením a přitom využít software ABRA jako platformu, která za ně řeší fakturaci, oběh zboží, DPH a další zákonné povinnosti. Společnost ABRA je otevřená všem formám spolupráce, které podporují unikátnost vašich řešení.

12:50 - 13:20

Oběd

13:20 - 13:45

Zákazník jako designér změny k udržitelnosti

V posledním průzkumu KPMG se Košík stal nejlépe hodnoceným supermarketem v Česku. Kudy vede cesta, aby online supermarket předčil kamenný retail v zákaznické zkušenosti? Košík vždy naslouchal zákazníkům a i díky tomu spustil celou řadu inovativních projektů – od bezobalových nákupů po první zálohované PET lahve. Jak se zákazník může podílet na designu nových produktů?

Tomáš Jeřábek Tomáš Jeřábek

CEO

Košík.cz

Tomáš Jeřábek

Tomáši Jeřábkovi se přezdívá praotec české e-commerce. V minulosti působil na pozici obchodního ředitele Mall.cz, kde pomáhal poprvé spustit online FMCG aktivity značek Procter & Gamble, Nutricia, Kofola, Nestlé a dalších. Posléze plnil stejnou misi v Rohlik.cz. Po návratu do Mall Group byl zodpovědný za nové nastavení interních systémových procesů a transformaci strategického řízení jednotlivých vertikál skupiny. Online supermarket Košík.cz vede od poloviny roku 2018 a za dobu svého působení spustil celou řadu inovativních projektů. Jako první v online spustil nákup sypkých potravin na váhu nebo ve spolupráci s Mattoni představil cirkulární zálohované PET lahve.

13:45 - 14:10

Tradice, udržitelnost a výroba kvalitní obuvi ve Zlíně

Výrobce ručně vyráběných bot Vasky od začátku sází na kvalitní obuv zhotovenou z lokálních materiálů. Zájemci si tak na své objednávky musí leckdy počkat, přesto firma loni ztrojnásobila svůj obrat, otevřela novou kamennou prodejnu v centru Prahy a v plánu má expanzi na zahraniční trhy. Proč má smysl sázet na tradici, kvalitu a udržitelnost v podnikání, o tom bude mluvit zakladatel Vasky Václav Staněk.

Václav Staněk Václav Staněk

Zakladatel

Vasky trade

Václav Staněk

Václav Staněk založil obuvnickou značku Vasky ve svých 18 letech, kdy se rozhodl, že naváže na zlínskou obuvnickou tradici. Za čtyři roky fungování se podařilo prodat 20 000 párů a procestovat kus světa. Václav byl mimo jiné v roce 2019 zařazen do prestižního žebříčku Forbes 30pod30. Kromě Vasek je spolumajitelem značek Bagind, Wuders a Paon. O marketing jeho značek se stará agentura Inhubo, kterou v roce 2019 spoluzaložil s Adamem Sládkem. Na začátku roku 2020 vyhrál v soutěži “EY Podnikatel roku” v kategorii začínající podnikatel.

14:10 - 14:35

Může i malá firma pozitivně ovlivňovat svět kolem sebe?

Může i menší firma mít skutečný, viditelný dopad? Co má největší vliv?
Ukáži vám, jak v Econea.cz pracujeme s udržitelností, která je v samotné esenci našeho podnikání – ať už v provozu, při výběru produktů nebo se zákazníky.
Na příběhu zákazníka vám ilustruji, jak s námi může začít v malém a postupně ho inspirujeme k větší změně směrem k udržitelnějšímu a zdravějšímu životu.

Pavel Milan Černý Pavel Milan Černý

Zakladatel a náčelník kmene

Econea.cz

Pavel Milan Černý

Pavel je zakladatelem, spolumajitelem a náčelníkem ekologického e-shopu Econea.cz. Poté, co 10 let svého života věnoval finančnímu byznysu a hnal se za úspěchem a penězi, přišlo u něj ve 30 letech tvrdé vyhoření a vnitřní prázdnota. Zpět na nohy mu definitivně pomohl až zcela nový směr podnikání s hlubokým smyslem a přesahem - e-shop a inspirativní platforma s myšlenkou umožnit lidem dělat malé každodenní kroky pro zdravý a udržitelný život. Dnes je Econea.cz předním českým online prodejcem přírodních, zdravých a ekologických produktů pro domácnost a každodenní život. Pavel miluje svou rodinu, Alpy, běhání, cestování a výlety do přírody.

14:35 - 15:00

Zodpovědná e-commerce nejen pro Freshlabels

Jakub nastíní klíčové problémy zodpovědného přístupu firem k podnikání a upozorní na základní omyly, kterých se všichni můžeme dopouštět, protože nám chybí informace. Od obecného se zaměří více na společnou oblast fullfilmentu.

Jakub Veselský Jakub Veselský

CEO a Co-founder

Freshlabels

Jakub Veselský

Po studiu na VŠE se spolu s kamarádem Honzou Bouškou rozhodl, že budou do Čech vozit zajímavé zboží od čerstvých značek, které tu chybí a začali kurátorovat výběr, které spojuje důraz na kvalitu, design a jasnou přidanou hodnotu. V roce 2015 se začal zaměřovat na aspekt “udržitelnosti”, který se postupně stal hlavní motivací jeho i celé firmy. Freshlabels je dnes lídrem v této oblasti v CEE a v roce 2019 nastartovalo expanzi do Německa a zbytku EU.

15:00 - 15:20

Přestávka

15:20

Moderuje David Slížek

David Slížek David Slížek

Šéfredaktor

Lupa.cz

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

15:20 - 15:45

Retailoví hráči jako největší hrozba pro e-shopy?

Urychlená digitalizace se silně dotýká i tradičních kamenných obchodníků. Ti do digitálu přichází vyzbrojeni silným brandem, znalostí zákazníka i velkými rozpočty. Dnes mají paradoxně větší šanci být hrozbou pro e-shopy než kdy předtím, ale pouze za předpokladu, že se transformují nikoliv v online prodejce, ale v omnichannel prodejce. Za poslední měsíce jsme v roli technologického a konzultačního partnera realizovali desítky omnichannel auditů s předními retailery. (Nejen) na jejich základě jsme sestavili konkrétní scénáře i praktická doporučení, která vám pomůžou uspět v přicházející nové realitě prodeje.

Matěj Kapošváry Matěj Kapošváry

Sales & Marketing Director

Shopsys

Matěj Kapošváry

Matěj Kapošváry je marketingovým a sales ředitelem společnosti Shopsys, předního vývojáře e-commerce řešení na míru. Kromě šíření dobrého jména Shopsysu se věnuje organizování konferencí a příležitostně jejich moderování v Česku i zahraničí. Stojí mimo jiné za magazínem EXEC pro manažery ze světa e-commerce.

15:45 - 16:10

Velká příležitost pro Notino. Zákazníci rozhodnou

Jak ovlivnila letošní krize rostoucí trend obratu e-shopu s kosmetikou z počátku roku? Jak se během krize změnil způsob doručování zboží zákazníkům? Jaký má COVID-19 dopad na plány e-shopu do budoucna? To ve své prezentaci prozradí Tomáš Hofer, ředitel logistiky v Notino.cz.

Tomáš Hofer Tomáš Hofer

Ředitel logistiky

Notino

Tomáš Hofer

Tomáš Hofer je v Notino od roku 2016 zodpovědný za logistickou strategii, business development, dopravu, distribuční centra a ostatní sklady. Byl u toho, když Notino v roce 2017 vstupovalo na devět nových trhů (celkem 24). Připravil a stále připravuje operativu na každoroční dvojciferný nárůst objemů. Podílí se také na tvorbě strategie způsobů doručování v jednotlivých zemích. Implementuje různé způsoby balení a služby s přidanou hodnotou jako dárkové balení, EKO balení nebo gravírování.

16:10 - 16:35

Jak můžete řídit loajalitu zákazníků, když ji neměříte?

Hlavním důvodem, proč e-shopy přistupují k retenci aka loajalitě svých zákazníků liknavě je prostá skutečnost, že ji neměří. Průměrná firma má desítky KPI a ani jedno na loajalitu svých zákazníků. Přitom je prokázáno, že nejméně polovinu obratu a až 80 % zisku přináší vracející se zákazníci. E-shopy spustí věrnostní program a netuší, jestli něco přináší. Nemůžete vylepšovat něco, co neměříte. Ukážu Vám přínosy měření věrnosti zákazníků pomocí Net Loyalty Score. Představím rekordmana českého trhu a praktické ukázky jak pomocí Net Loyalty Score nastavit retenční strategii správně.

Radek Hrachovec Radek Hrachovec

Partner

Pricewise

Radek Hrachovec

Radek se věnuje dvacet let věrnostním programům a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Dostal jedinečnou šanci od základů vymyslet a spustit Baťa klub, o který se do roku 2010 staral. Poté přešel na volnou nohu a předává své bohaté zkušenosti formou konzultací, workshopů a kompletních projektů na míru. Patří mezi stálé členy poroty The Loyalty Awards v Londýně. Během let nashromáždil ohromné množství informací o stovkách různých věrnostních programů z celého světa a dal je do veřejně přístupné databáze na adrese dbvp.cz.

16:35 - 17:00

Péče o zákazníka - je vaše zákaznická podpora skutečně efektivní?

Přednáška bude zaměřena právě na péči o zákazníka a samotnou zákaznickou podporu, neboť stále řada firem odsouvá komunikaci se zákazníky do pozadí (i když si to ani neuvědomují). Každá firma chce být prozákaznická, náš zákazník náš pán, ovšem ke spokojenosti jim stačí, že vidí své operátory telefonovat a že mají rozepsaný email. Již ale nevidí, kolik zákazníků se na jejich linku vůbec nedovolá nebo to, že na odpověď emailem čekají několik dní. Operátoři si píšou dotazy zákazníků do notýsku nebo na papír a denně ztratí desítky minut dohledáváním předchozí komunikace.
Na přednášce probereme práci operátorů, systémy, s nimiž pracují a jak operátorům usnadnit a zefektivnit jejich práci a zastupitelnost.

Roman Baar Roman Baar

Senior technický konzultant

Daktela

Roman Baar

Roman pracuje v Daktele více než 10 let a je součástí rozvoje firmy na aktuálního lídra v oblasti zákaznické podpory. Postupně se přes technickou a obchodní činnost ustálil na aktuální pozici Senior technický konzultant. Jako konzultant pomáhá firmám optimalizovat zákaznickou podporu a zvýšit tak jejich efektivitu a konkurenceschopnost na trhu. V portfoliu zákazníků, o které se stará, jsou firmy různých velikostí se zákaznickou podporou od několika operátorů až po stovky operátorů.

17:00 - 17:20

Přestávka

17:20 - 17:45

Řízení marketingových výdajů e-shopů v souvislostech

E-shopy často sledují a měří úspěch na bázi tržeb, ale zapomínají už na svoji bottom line, tedy jestli jejich marketingové aktivity opravdu vydělávají. Ukážeme si jaké metriky sledovat, jak správně vyhodnocovat a řídit digitální kampaně v souvislostech.

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

Executive director

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. V roce 2012 založil digitální agenturu LCG New Media. Předtím byl v rámci skupiny LCG součástí komplexních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

17:45 - 18:10

Marketingový a komunikační framework PAVRD

Pro řízení marketingu existuje řada frameworků, jako AIDA nebo STDC. Jsou ideální pro formulování obecné komunikační strategie. Při praktickém řízení aktivit ale brzy narazíte v lepším případě na jejich limity, v horším na naprostou nepoužitelnost. A co teprve, když se v průběhu stane něco nepředvídaného, třeba koronakrize. V digitální agentuře Taste proto vyvinuli nový framework PAVRD. Jeho podivný název je zkratkou slov Povědomí – Akvizice – Výkon – Retence – Doporučení. Je pragmaticky navržený pro skutečné používání v denní praxi, připravený na rychlé změny na trhu, orientovaný na cíle, KPI a výsledky. A je hlavně pochopitelný a srozumitelný pro všechny zapojené strany, od generálního ředitele až po marketingové specialisty či přizvané agentury. Přednáška vám celý framework nejen představí, ale i otevře pro každodenní používání při plánování, řízení a vyhodnocování vaší komunikace, kampaní a dalších marketingových aktivit. Navíc si s sebou odnesete sadu užitečných podkladů a doplňujících materiálů. A třeba si PAVRD nakonec i zamilujete.

Jan Tichý Jan Tichý

CPO

Taste

Jan Tichý

Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.

18:10 - 18:35

PriceKit – (Price)levelling up in e-commerce

Growing is self explanatory, but is it obvious that your e-shop will also level up in a digital world, just because market is flying with ultrasound speed? Although prices are still alpha and omega of e-commerce customers’ decisions, the environment how we should manage our portfolio – get the data, understand competitors, the timeframe to react, get the big picture etc. – has changed in an revolutionary extent.

How does a data driven solution fit into this ecosystem? In other words, why and how should you ease your daily routines with a pricing decision supporting tool? How it is linked to scalability, and the end of the day to your profits? What factors should you consider during selection of the proper repricing tool?

You can also get a glimpse of what is practically happening inside a repricing tool while you are concentrating to other valueble business actions.

Fruzsina Donáth Fruzsina Donáth

Director Of Business Development

PriceKit

Fruzsina Donáth

Fruzsina se pohybuje na trhu e-commerce přes deset let. Šest let působila jako CEO v Mall.hu a následně se věnovala konzultantské činnosti v oblasti digitální strategie firem. Od roku 2020 je zodpovědná za rozvoj velkého e-commerce startapu, který zahrnuje PriceKit and ConvKit. Je členem řídícího výboru E-commerce Maďarsko.

18:35 - 19:00

How do online marketplaces work and how can they act as a sales booster in your multichannel strategy?

Learn how online marketplaces work, how they can act as a sales booster in your multichannel strategy and what you can do to increase your sales. Julia from Kaufland.de will present her view on the perfect multichannel strategy and will show us tips and tricks for online marketplaces. And of course she will bring some time for your individual questions. Make sure to not miss this masterclass!

Julia Lehnkering Julia Lehnkering

International Sales Manager

Kaufland.de

Julia Lehnkering

Julia pracuje jako (mezinárodní) obchodní manažerka na online tržišti Kaufland.de (dříve real.de) od začátku roku 2020. Díky svým pracovním zkušenostem a předchozím studiím má prokázané znalosti v odvětví elektronického obchodování a v oboustranných obchodních modelech. Pro Kaufland.de získává Julia nové prodejce, současně podporuje a optimalizuje výkon současných partnerů.

19:00

Předpokládaný konec akce