Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

Soňa Porupková

Moderátorka CNN Prima news, kde uvádí s Liborem Boučkem pořad Nový den. Předtím pracovala 8 let ve veřejnoprávní ČT24, kde moderovala pořad @online, který mapoval témata ze světa internetu a online trendů. Mezi zastávku si udělala v Televizi Seznam jako moderátorka zpravodajských relací a rozhovorů. Původně začínala s moderováním v komerčních rádiích.

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

Přednášející

Roman Baar

Roman pracuje v Daktele více než 10 let a je součástí rozvoje firmy na aktuálního lídra v oblasti zákaznické podpory. Postupně se přes technickou a obchodní činnost ustálil na aktuální pozici Senior technický konzultant. Jako konzultant pomáhá firmám optimalizovat zákaznickou podporu a zvýšit tak jejich efektivitu a konkurenceschopnost na trhu. V portfoliu zákazníků, o které se stará, jsou firmy různých velikostí se zákaznickou podporou od několika operátorů až po stovky operátorů.

Tomáš Braverman

V čele Heureky pro Česko a Slovensko působí Tomáš už od roku 2013. Od loňska šéfuje také největšímu nákupnímu rádci a cenovému srovnávači ve střední a východní Evropě Heureka Group. Ve všech devíti zemích, na kterých Heureka Group působí, dohlíží Tomáš na strategický rozvoj a hladký chod celé Group. Jeho cílem je zároveň posilovat pozici lídra evropské e-commerce. Před svým nástupem do Heureky působil ve společnosti Internet Retail, která provozuje internetový obchod Kasa.cz a Hej.sk, kde zastával místo výkonného ředitele pro Slovensko a Polsko. Ve volném čase se věnuje rodině, velmi rád vaří a sportuje.

Pavel Milan Černý

Pavel je zakladatelem, spolumajitelem a náčelníkem ekologického e-shopu Econea.cz. Poté, co 10 let svého života věnoval finančnímu byznysu a hnal se za úspěchem a penězi, přišlo u něj ve 30 letech tvrdé vyhoření a vnitřní prázdnota. Zpět na nohy mu definitivně pomohl až zcela nový směr podnikání s hlubokým smyslem a přesahem - e-shop a inspirativní platforma s myšlenkou umožnit lidem dělat malé každodenní kroky pro zdravý a udržitelný život. Dnes je Econea.cz předním českým online prodejcem přírodních, zdravých a ekologických produktů pro domácnost a každodenní život. Pavel miluje svou rodinu, Alpy, běhání, cestování a výlety do přírody.

Fruzsina Donáth

Fruzsina se pohybuje na trhu e-commerce přes deset let. Šest let působila jako CEO v Mall.hu a následně se věnovala konzultantské činnosti v oblasti digitální strategie firem. Od roku 2020 je zodpovědná za rozvoj velkého e-commerce startapu, který zahrnuje PriceKit and ConvKit. Je členem řídícího výboru E-commerce Maďarsko.

Jan Hanuš

Jan Hanuš patří mezi zkušené vrcholové manažery. Do MALLu přišel po dvouletém působení ve funkci CEO Telenor Hungary. V minulosti pracoval také jako CEO společnosti Emco nebo Kostelecké uzeniny. Jeho cílem je další posílení pozice MALLu na všech regionálních trzích a rozvoj marketplacu a programu MALL Partner.

Tomáš Havryluk

V největším českém e-shopu Alza.cz zastává pozici místopředsedy představenstva, z níž řídí veškeré strategické projekty a je zodpovědný za hospodaření společnosti. Do e-shopu nastoupil v roce 2007, z pozice CIO pokládal základy celého IT obchodu a na kontě má i řadu inovací, jako jsou například platební automaty – Alza PayBoxy. Tomáš vystudoval obor softwarové inženýrství na Českém vysokém učení technickém v Praze.

Tomáš Hofer

Tomáš Hofer je v Notino od roku 2016 zodpovědný za logistickou strategii, business development, dopravu, distribuční centra a ostatní sklady. Byl u toho, když Notino v roce 2017 vstupovalo na devět nových trhů (celkem 24). Připravil a stále připravuje operativu na každoroční dvojciferný nárůst objemů. Podílí se také na tvorbě strategie způsobů doručování v jednotlivých zemích. Implementuje různé způsoby balení a služby s přidanou hodnotou jako dárkové balení, EKO balení nebo gravírování.

Radek Hrachovec

Radek se věnuje dvacet let věrnostním programům a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Dostal jedinečnou šanci od základů vymyslet a spustit Baťa klub, o který se do roku 2010 staral. Poté přešel na volnou nohu a předává své bohaté zkušenosti formou konzultací, workshopů a kompletních projektů na míru. Patří mezi stálé členy poroty The Loyalty Awards v Londýně. Během let nashromáždil ohromné množství informací o stovkách různých věrnostních programů z celého světa a dal je do veřejně přístupné databáze na adrese dbvp.cz.

Tomáš Jeřábek

Tomáši Jeřábkovi se přezdívá praotec české e-commerce. V minulosti působil na pozici obchodního ředitele Mall.cz, kde pomáhal poprvé spustit online FMCG aktivity značek Procter & Gamble, Nutricia, Kofola, Nestlé a dalších. Posléze plnil stejnou misi v Rohlik.cz. Po návratu do Mall Group byl zodpovědný za nové nastavení interních systémových procesů a transformaci strategického řízení jednotlivých vertikál skupiny. Online supermarket Košík.cz vede od poloviny roku 2018 a za dobu svého působení spustil celou řadu inovativních projektů. Jako první v online spustil nákup sypkých potravin na váhu nebo ve spolupráci s Mattoni představil cirkulární zálohované PET lahve.

Matěj Kapošváry

Matěj Kapošváry je marketingovým a sales ředitelem společnosti Shopsys, předního vývojáře e-commerce řešení na míru. Kromě šíření dobrého jména Shopsysu se věnuje organizování konferencí a příležitostně jejich moderování v Česku i zahraničí. Stojí mimo jiné za magazínem EXEC pro manažery ze světa e-commerce.

Simona Kijonková

Simona Kijonková je známá podnikatelka, vizionářka a investorka do start-upů. Je považována za první dámu e-commerce v České republice. V roce 2010 založila společnost Zásilkovna a během deseti let z ní vybudovala mezinárodní logistickou firmu s obratem téměř 1,3 miliardy korun. Aktuálně stojí v čele holdingu Packeta, což je deset firem, kam spadá i česká Zásilkovna a řídí více než 1000 zaměstnanců. Za svoji podnikatelskou a inovativní činnost získala řadu ocenění. Získala titul EY Podnikatel roku 2017 Hlavního města Prahy, v roce 2019 zvítězila v žebříčku TOP Podnikatelka roku 2018 vydavatelství Economia. Již řadu let se pohybuje na předních příčkách žebříčku nejvlivnějších žen Forbes. Ten ji v roce 2016 umístil na svoji titulní stranu, podruhé pak v červnu 2019. O problematice e-commerce přednáší, vysvětluje v médiích, i na řadě oborových akcí, z nichž mnoho také pořádá. Simona se zabývá také investicemi do start-upů především z oblasti ecommerce. SizeID.com je technologický projekt řešící velikosti při nákupu oblečení online a Robeeto je P2P komunitní platforma zprostředkující služby online. Spoluvlastní také IT firmu MYPS. Tato energická podnikatelka se ve volných chvílích věnuje svým třem dětem, sportu a cestování.

Ondřej Krátký

Ondřej Krátký je spoluzakladatelem a ředitelem Liftaga, největší lokální logistické sítě na first/last mile přepravu lidí a věcí v České republice. Liftago se z nejlépe hodnocené taxi aplikace stalo platformou městské logistiky s vizí sdílení přepravní kapacity mezi jednotlivými segmenty osobní a zbožové dopravy a k tomu ještě s cílem dosáhnout nižších nákladů pro zákazníky i pro životní prostředí ve městě.

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. V roce 2012 založil digitální agenturu LCG New Media. Předtím byl v rámci skupiny LCG součástí komplexních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

Julia Lehnkering

Julia pracuje jako (mezinárodní) obchodní manažerka na online tržišti Kaufland.de (dříve real.de) od začátku roku 2020. Díky svým pracovním zkušenostem a předchozím studiím má prokázané znalosti v odvětví elektronického obchodování a v oboustranných obchodních modelech. Pro Kaufland.de získává Julia nové prodejce, současně podporuje a optimalizuje výkon současných partnerů.

Martin Marek

Martin má pod svými křídly logistický startup DoDo, kde zajišťuje každodenní, hladký chod společnosti. Dříve se věnoval řízení online portfolií a má za sebou řadu úspěšných projektů ve společnostech Burda Praha anebo News and Media Holding.

Jaroslav Řasa

Jaroslav Řasa sleduje moderní trendy a technologie a intenzivně se zabývá tím, jak je využívat v podnikání. Založil společnost ABRA Software, jejíž systémy pomáhají podnikatelům aplikovat chytré technologie přímo ve firmách. Pro e-commerce tvoří tyto systémy komplexní datovou a funkční platformu k propojení různých aplikací, s výhodou umístění a práce s daty na jednom místě. To dovoluje specializovaným firmám se plně věnovat svým řešením a přitom využít software ABRA jako platformu, která za ně řeší fakturaci, oběh zboží, DPH a další zákonné povinnosti. Společnost ABRA je otevřená všem formám spolupráce, které podporují unikátnost vašich řešení.

Václav Staněk

Václav Staněk založil obuvnickou značku Vasky ve svých 18 letech, kdy se rozhodl, že naváže na zlínskou obuvnickou tradici. Za čtyři roky fungování se podařilo prodat 20 000 párů a procestovat kus světa. Václav byl mimo jiné v roce 2019 zařazen do prestižního žebříčku Forbes 30pod30. Kromě Vasek je spolumajitelem značek Bagind, Wuders a Paon. O marketing jeho značek se stará agentura Inhubo, kterou v roce 2019 spoluzaložil s Adamem Sládkem. Na začátku roku 2020 vyhrál v soutěži “EY Podnikatel roku” v kategorii začínající podnikatel.

Jan Tichý

Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.

Tomáš Vala

Tomáš Vala je v SIKO od vzniku v roce 1991. Před 6 lety převzal štafetu po zakladatelce Jaroslavě Valové v řízení firmy a postupně mění kamenný řetězec s 50 pobočkami a tržbami 4 miliardami korun směrem k moderním technologiím. Vedení SIKO proto doplnil o lidi ze světa e-businessu a navýšil podíl maloobchodního prodeje přes e-shop z 5 na 20 procent (v „covidovém“ roce 2020 to bylo cca 35 %). SIKO dokončuje tříletý proces digitální transformace s omnichannel řešením.

Jakub Veselský

Po studiu na VŠE se spolu s kamarádem Honzou Bouškou rozhodl, že budou do Čech vozit zajímavé zboží od čerstvých značek, které tu chybí a začali kurátorovat výběr, které spojuje důraz na kvalitu, design a jasnou přidanou hodnotu. V roce 2015 se začal zaměřovat na aspekt “udržitelnosti”, který se postupně stal hlavní motivací jeho i celé firmy. Freshlabels je dnes lídrem v této oblasti v CEE a v roce 2019 nastartovalo expanzi do Německa a zbytku EU.