Partneři

Generální partner

Heureka Group

Devět zemí střední a východní Evropy, přes 20 miliónů návštěvníků měsíčně a nabídka z více než 55 tisíc internetových obchodů. To je Heureka Group, největší cenový srovnávač a nákupní rádce v Evropě. Klíčovým posláním Heureka Group je propojování e-shopů a značek se zákazníky. Zákazníkům zjednodušuje a usnadňuje online nakupování. E-shopům, značkám a dalším partnerům pomáhá naopak oslovit všechny uživatele napříč celým regionem, poskytuje jim maximální podporu po všech stránkách a pomáhá jim s expanzí na své dostupné trhy. Buduje jednotný obsah a největší katalog produktů na evropském trhu e-commerce. Do skupiny Heureka Group patří další srovnávače Árukereső.hu v Maďarsku, Compari.ro v Rumunsku, Pazaruvaj.com z Bulharska, Ceneje.si ze Slovinska, Jetfinije.hr z Chorvatska, Idealno.rs ze Srbska a Idealno.ba z Bosny.

Hlavní partner

ABRA Software

ABRA Software je předním českým výrobcem komplexních ERP software pro řízení podnikových procesů. Poskytuje úplné služby podpory zákazníka ve fázi výběru, instalace, zavedení, používání informačního systému ABRA a dalších poprodejních služeb. Dodává špičkové konzultantské služby v husté síti vlastních i partnerských poboček na území České a Slovenské republiky.

Partneři

Daktela

Daktela nabízí komplexní řešení pro správu zákaznické podpory. Přes jedno webové rozhraní můžete zpracovávat základní komunikační kanály (hlas, email, SMS, webchat, facebook messenger) včetně modulů Daktela CRM a Helpdesk. K dispozici máte online a historické statistiky, výpisy hovorů včetně nahrávek, výpisy chatů atd. Helpdeskový modul funguje na tiketovacím principu a umožňuje párování všech zakoupených komunikačních kanálů. Celé řešení je postavené na API a nabízí neomezené integrační možnosti, např. synchronizace CRM kontaktů, automatické otevírání karty klienta, zobrazení nadefinovaných dat (např. poslední objednávky) včetně párování do vašeho systému. Daktela kontaktní centrum je doplňující modul pro Daktela virtuální ústředny. Daktelu je možno využívat kdekoliv, kde máte internet.

LCG New Media

LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Zaměřujeme se na vytváření strategií fungování značek a společností v digitálním prostředí. Navrhujeme unikátní ekosystémy pro společnosti na míru ať už prodejní, brandové nebo v rámci reputation managementu. Specializujeme se na propojování akvizičních kanálů a budování značky skrze sociální sítě a influencer marketing. Pro naše klienty řídíme kampaně na území Evropy, Ruska a US. Mezi naše klienty patří BAYER, STOCK, Edenred, HradyCZ , Galerie Harfa, Grandhotel Pupp, Festo a další firmy. V referencích má společnosti jako Omega Pharma/Perrigo, Bubbleology, BigBoard, Česká spořitelna, ASUS, ERV pojišťovna, nebo ERGO.

Pošta bez hranic

Od roku 2010 podporujeme české e-shopy v expanzi do zahraničí. S naší službou přepravy zásilek se zbavíte zásadní bariéry vstupu na nové trhy. Poradíme vám, které trhy stojí za to. Za ceny, které z vás činí konkurenceschopného prodejce, zajistíme doručování vašich zásilek v nejvyšším možném současném standardu.

Shopsys

Už od roku 2003 tvoříme na míru přední B2B a B2C e-shopy, které nově stavíme na vlastní platformě Shopsys Framework. Od strategické analýzy přes špičkový vývoj až po dlouhodobý rozvoj vašeho e-shopu, vždy s osobním přístupem a důrazem na individuální podporu i péči.

Zásilkovna

Zásilkovna je ryze český franšízový logisticko-technologický projekt Simony Kijonkové, který vznikl v roce 2010. Od té doby se vypracoval mezi nejúspěšnější společnosti v Česku, které poskytují komplexní logistické služby pro internetové obchody. Zásilkovna je součástí 14 společností holdingu Packeta, který působí v 8 zemích a do 33 zemí doručuje. Holding řídí Simona Kijonková. Zásilkovna provozuje také úspěšnou službu Mezi námi, která umožňuje fyzickým osobám posílat zásilky rychle, levně a bez front pomocí mobilní aplikace. Mezi Námi letos získala cenu Zlatého středníku a je mezi lidmi čím dál tím oblíbenější. Mobilní aplikaci denně využívají statisíce spokojených uživatelů, kteří skrze ní odeslali přes 2 miliony zásilek. Packeta má aktuálně více než 5 000 vlastních výdejních míst, téměř 91 600 partnerských výdejních míst a spolupracuje s více než 28 000 e-shopy. Obrat skupiny byl v roce 2019 téměř 1,3 miliardy korun, počet přepravených zásilek překonal 19 milionů kusů.

Mediální partneři

EXEC

E-commerce magazín EXEC cílí na přední manažery největších českých a slovenských e-shopů. Nenabízí zázračné tipy a triky, ale strategický pohled na jednu z nejrychleji rostoucích oblastí ekonomiky. Obsah se věnuje dlouhodobým trendům ovlivňujícím celé odvětví, aby byl možnou inspirací při rozhodování a nastavování strategie i po roce od vydání konkrétního čísla. EXEC vydává společnost Shopsys od roku 2016, za tu dobu bylo vydáno 10 čísel a EXEC si získal tisíce čtenářů i několik ocenění na oborových soutěžích.

Lupa.cz

Již více než 20 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

Marketing Journal

Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.

MediaGuru

MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.

Podnikatel.cz

Předává praktické rady, vykládá složité zákony, upozorňuje na časté chyby a naviguje k zisku i potřebnému optimismu. Podnikatel.cz denně servíruje rozhodující informace pro úspěšný byznys ve všech jeho fázích na různorodých trzích. Podnikavý tým šéfredaktora Michaela Hovorky vytváří užitečné místo pro živnostníky a firmy, které chtějí nastartovat a rozvíjet své podnikání.

Pořadatel a odborný garant

Asociace pro elektronickou komerci (APEK)

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je sdružením více jak 400 firem, podnikatelů a odborníků v elektronickém obchodu. Asociace byla založena v roce 1998 jako nezávislá organizace, která podporuje rozvoj elektronického obchodu v České republice. Mezi členy APEKu patří největší české internetové obchody, přední softwarové společnosti a finanční instituce.

Organizátor

TUESDAY Business Network

TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com

Produkce

Internet Info

Internet Info provides value-added contents. It offers expertise in the web, conferences, workshops and trainings. It presents unique topics, provides contexts, builds on the peculiarity of personalities and objectiveness of information with accurate hit. That's why the news service of Internet Info are read by more than 1,8 million people a month.

Internet Info publishes specialized servers on IT, Internet, telecommunications, new technologies, business, finance, taxes, digital broadcasting and lifestyle. It organizes dozens of educational events and operates TUESDAY Business Network, a social network in real world for companies and professionals.