Cubex Centrum Praha, Na Strži 2097/63, Praha 4 Pankrác

Program

Program

V tuto chvíli pro Vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně aktualizovat.

14:00

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

Moderátor

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole a čte knihy.

14:00 - 14:25

Transformace značky během insolvence a důraz na private label

Když stavíte brand znovu od začátku, jak získáte zpět důvěru zákazníků i partnerů a vyjdete silnější z insolvence? Ke stabilizaci a růstu Zootu pomohlo budování private labelu.

Lukáš Uhl Lukáš Uhl

CEO

ZOOT

Lukáš Uhl

Aktuálně CEO a krizový manažer ZOOTu, který se snaží firmu dostat zpět nejen do čela popularity módních eshopů v ČR, ale zejména do černých čísel. V minulosti stál v čele rozvážkové služby Dáme jídlo, kterou přivedl k prodeji nadnárodní skupiny Delivery Hero. Než přišla příležitost v ZOOTu, pomáhal transformovat Pietro Filipi.

14:25 - 14:50

Přednášet bude Václav Staněk ze společnosti Vasky

15:45 - 16:10

Marketingový a komunikační framework PAVRD

Pro řízení marketingu existuje řada frameworků, jako AIDA nebo STDC. Jsou ideální pro formulování obecné komunikační strategie. Při praktickém řízení aktivit ale brzy narazíte v lepším případě na jejich limity, v horším na naprostou nepoužitelnost. A co teprve, když se v průběhu stane něco nepředvídaného, třeba koronakrize. V digitální agentuře Taste proto vyvinuli nový framework PAVRD. Jeho podivný název je zkratkou slov Povědomí – Akvizice – Výkon – Retence – Doporučení. Je pragmaticky navržený pro skutečné používání v denní praxi, připravený na rychlé změny na trhu, orientovaný na cíle, KPI a výsledky. A je hlavně pochopitelný a srozumitelný pro všechny zapojené strany, od generálního ředitele až po marketingové specialisty či přizvané agentury. Přednáška vám celý framework nejen představí, ale i otevře pro každodenní používání při plánování, řízení a vyhodnocování vaší komunikace, kampaní a dalších marketingových aktivit. Navíc si s sebou odnesete sadu užitečných podkladů a doplňujících materiálů. A třeba si PAVRD nakonec i zamilujete.

Jan Tichý Jan Tichý

CPO

Taste

Jan Tichý

Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.