Cubex Centrum Praha, Na Strži 2097/63, Praha 4 Pankrác

Program

Program

V tuto chvíli pro Vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně aktualizovat.

9:00 - 9:15

Zahájení konference

Soňa Porupková Soňa Porupková

Moderátorka

Soňa Porupková

Moderátorka CNN Prima news, kde uvádí s Liborem Boučkem pořad Nový den. Předtím pracovala 8 let ve veřejnoprávní ČT24, kde moderovala pořad @online, který mapoval témata ze světa internetu a online trendů. Mezi zastávku si udělala v Televizi Seznam jako moderátorka zpravodajských relací a rozhovorů. Původně začínala s moderováním v komerčních rádiích.

9:15 - 9:40

E-commerce v době koronakrize aneb jak se změnilo nákupní chování zákazníků v e-shopech napříč CEE regionem

Uspíšila koronakrize digitalizaci trhu? Přestanou mít kamenné obchody smysl? Zatloukla koronakrize poslední hřebík do pomyslné rakve dobírky? A jestli podle dat Češi pekli a šili roušky, co dělali během koronakrize například Maďaři? Tomáš Braverman během své přednášky odpoví na obrovskou plejádu těchto a podobných otázek. Ve své prezentaci odhalí změny v kategoriích a jednotlivých segmentech, a to nejen v Česku a na Slovensku, ale napříč celou střední a východní Evropou. V souvisloti s nouzovým stavem a srovnáním s minulým rokem rozebere Tomáš všechny trendy a ukazatele spojené s online nakupováním, dotkne se také plateb v e-shopech nebo situaci mezi dopravci.

Tomáš Braverman Tomáš Braverman

CEO Heureka Group

Heureka Group

Tomáš Braverman

V čele Heureky pro Česko a Slovensko působí Tomáš už od roku 2013. Od loňska šéfuje také největšímu nákupnímu rádci a cenovému srovnávači ve střední a východní Evropě Heureka Group. Ve všech devíti zemích, na kterých Heureka Group působí, dohlíží Tomáš na strategický rozvoj a hladký chod celé Group. Jeho cílem je zároveň posilovat pozici lídra evropské e-commerce. Před svým nástupem do Heureky působil ve společnosti Internet Retail, která provozuje internetový obchod Kasa.cz a Hej.sk, kde zastával místo výkonného ředitele pro Slovensko a Polsko. Ve volném čase se věnuje rodině, velmi rád vaří a sportuje.

9:40 - 10:05

Krize v Alza.cz před i po Covidu

Jakým způsobem fungují krizová opatření v Alza.cz? Jak vypadala před Covidem a jak zásadně se změnila během nástupu pandemie nemoci Covid-19, kdy se musela firma téměř ze dne na den vyrovnat s do té doby bezprecedentní situací? O tom všem bude vyprávět místopředseda představenstva Alzy Tomáš Havryluk.

Tomáš Havryluk Tomáš Havryluk

Místopředseda představenstva

Alza.cz

Tomáš Havryluk

V největším českém e-shopu Alza.cz zastává pozici místopředsedy představenstva, z níž řídí veškeré strategické projekty a je zodpovědný za hospodaření společnosti. Do e-shopu nastoupil v roce 2007, z pozice CIO pokládal základy celého IT obchodu a na kontě má i řadu inovací, jako jsou například platební automaty – Alza PayBoxy. Tomáš vystudoval obor softwarové inženýrství na Českém vysokém učení technickém v Praze.

10:05 - 10:30

SIKO - úskalí a přínosy digitální transformace

Tomáš Vala bude mluvit o těžkostech provázejících společnost SIKO na cestě za digitální transformací a také o tom, jak omnichannel přispěl v době „koronavirové krize“ k finanční stabilitě firmy.

Tomáš Vala Tomáš Vala

CEO

SIKO koupelny & kuchyně

Tomáš Vala

Tomáš Vala je v SIKO od vzniku v roce 1991. Před 5 lety převzal štafetu po zakladatelce Jaroslavě Valové v řízení firmy a postupně mění kamenný řetězec s 50 pobočkami a tržbami 4 miliardami korun směrem k moderním technologiím. Vedení SIKO proto doplnil o lidi ze světa e-businessu a navýšil podíl maloobchodního prodeje přes e-shop z 5  na 20 procent. SIKO letos dokončuje tříletý proces digitální transformace s omnichannel řešením.

10:30 - 10:55

Od skupiny e-shopů po předního integrovaného hráče

Jakub Střeštík představí cestu, kterou skupina MALL prošla za poslední tři roky. Co všechno se událo v jednom z největších e-commerce hráčů střední a východní Evropy od velké integrace e-shopů bývalého E-commerce holdingu pod střechu MALL Group až po spuštění MALL Pay, MALL.TV a dalších služeb? Jak si stojí na jednotlivých trzích a jaké příležitosti z toho vyplývají pro české obchodníky? Nejenom o tom bude Jakub mluvit.

Jakub Střeštík Jakub Střeštík

Chief Commercial Officer

Mall Group

Jakub Střeštík

Jakub Střeštík pracoval na vedoucích manažerských pozicích v několika nadnárodních koncernech podnikajících v gastronomii, elektronice a retailu. Posledních devět let stál v čele společnosti Kika Nábytek v Česku a na Slovensku. Od ledna 2018 navíc šéfoval i Kika v Rumunsku. V MALL Group od dubna 2020 řídí obchodní a marketingové aktivity a rozvoj nových obchodních příležitostí.

10:55 - 11:25

Coffee break

11:25 - 11:50

Jízda na horské dráze aneb proměna e-commerce logistiky v krizi

Udržet funkční logistiku ve chvíli, kdy se v důsledku vládních nařízení situace mění z minuty na minutu, bylo mimořádně obtížné. Přepravní společnost Zásilkovna.cz musela čelit největší výzvě své desetileté historie. O tom, co vše to obnášelo a co si z toho odnesli do budoucnosti, promluví zakladatelka společnosti Simona Kijonková.

Simona Kijonková Simona Kijonková

Founder & CEO Packeta group

Zásilkovna

Simona Kijonková

Simona Kijonková je známá podnikatelka, vizionářka a investorka do start-upů. Je považována za první dámu e-commerce v České republice. V roce 2010 založila společnost Zásilkovna a během deseti let z ní vybudovala mezinárodní logistickou firmu s obratem téměř 1,3 miliardy korun. Aktuálně stojí v čele holdingu Packeta, což je deset firem, kam spadá i česká Zásilkovna a řídí více než 1000 zaměstnanců. Za svoji podnikatelskou a inovativní činnost získala řadu ocenění. Získala titul EY Podnikatel roku 2017 Hlavního města Prahy, v roce 2019 zvítězila v žebříčku TOP Podnikatelka roku 2018 vydavatelství Economia. Již řadu let se pohybuje na předních příčkách žebříčku nejvlivnějších žen Forbes. Ten ji v roce 2016 umístil na svoji titulní stranu, podruhé pak v červnu 2019. O problematice e-commerce přednáší, vysvětluje v médiích, i na řadě oborových akcí, z nichž mnoho také pořádá. Simona se zabývá také investicemi do start-upů především z oblasti ecommerce. SizeID.com je technologický projekt řešící velikosti při nákupu oblečení online a Robeeto je P2P komunitní platforma zprostředkující služby online. Spoluvlastní také IT firmu MYPS. Tato energická podnikatelka se ve volných chvílích věnuje svým třem dětem, sportu a cestování.

11:50 - 12:15

(NEW) Real-time sdílená logistika: Case study z blízké budoucnosti

Škálovatelná logistická síť na první i poslední míli? Hromadné závozy dostupné 24/7 a s možností absorbovat násobně velký load poptávky ze dne na den a bez předchozího avíza? Cena doručení za same-day delivery na úrovni, která se běžně platí za D+1? Zní to jako teleshoppingová nabídka, ale má pár háčků. Liftago dokazuje, že byť nesplňuje atributy klasické logistické služby, se správnými partnery dokáže zázraky.

Ondřej Krátký Ondřej Krátký

CEO

Liftago

Ondřej Krátký

Ondřej Krátký je spoluzakladatelem a ředitelem Liftaga, největší lokální logistické sítě na first/last mile přepravu lidí a věcí v České republice. Liftago se z nejlépe hodnocené taxi aplikace stalo platformou městské logistiky s vizí sdílení přepravní kapacity mezi jednotlivými segmenty osobní a zbožové dopravy a k tomu ještě s cílem dosáhnout nižších nákladů pro zákazníky i pro životní prostředí ve městě.

12:15 - 12:40

Krize, motor změn v logistice e-shopů

Logistika, a zejména logistika v režimu poslední míle, se stala jedním z rozhodujících parametrů zdárného přežití krize. V přednášce se podíváme na to, jak koncoví zákazníci vnímají doručování z e-shopů a jak jejich pohled formovala situace nouzového stavu. Prozradíme vám, jak významný vliv může mít kvalitní logistika na výkon e-shopu.

Michal Menšík Michal Menšík

CEO

DoDo

Michal Menšík

Michal Menšík, CEO logistického startupu DoDo a founder&CEO skupiny V-Sharp Ventures, která se zaměřuje na trvale udržitelné zvyšování efektivity e-commerce projektů. Michal se již přes 12 let pohybuje v e-commerce. V roce 2009 založil e-commerce akcelerátor Inveo.cz. Stál u počátku českého slevového byznysu a podílel na vývoji portálu Slevín.cz, ze kterého vytvořil třetí nejsilnější subjekt segmentu. Stál u zrodu transakční platformy PayLo. V roce 2017 do portfolia jeho aktivit přibyl data-driven logistický startup DoDo. Pod jeho vedením DoDo dosahuje triple digit růstů a stává se klíčovým hráčem na poli městské logistiky v regionu CEE. Mezi klienty, kterým DoDo pomáhá s logistikou, jsou třeba Tesco, Košík, Rohlík, KFC, Nespresso, Bibloo a mnoho dalších e-commerce hráčů. DoDo se také pravidelně umísťuje na předních místech startupových soutěží. 

12:40 - 14:00

Oběd

14:00 - 14:25

E-commerce na cestě ke spolupráci v celém oboru

Každá oblast podnikání nyní hledá způsoby, jak využít e-commerce k přežití a zlepšení svého byznysu. IT firmy čeká zlatý věk, práce je všude mnoho. Dokonce tolik, že ji nejde v rozumném čase zvládnout při daném počtu lidí v IT a programátorů zvlášť. Cesta vede přes spojení sil, platformy a propojitelná řešení.

Jaroslav Řasa Jaroslav Řasa

Zakladatel

ABRA Software

Jaroslav Řasa

Jaroslav Řasa sleduje moderní trendy a technologie a intenzivně se zabývá tím, jak je využívat v podnikání. Založil společnost ABRA Software, jejíž systémy pomáhají podnikatelům aplikovat chytré technologie přímo ve firmách. Pro e-commerce tvoří tyto systémy komplexní datovou a funkční platformu k propojení různých aplikací, s výhodou umístění a práce s daty na jednom místě. To dovoluje specializovaným firmám se plně věnovat svým řešením a přitom využít software ABRA jako platformu, která za ně řeší fakturaci, oběh zboží, DPH a další zákonné povinnosti. Společnost ABRA je otevřená všem formám spolupráce, které podporují unikátnost vašich řešení.

14:25 - 14:50

5 "C", která mění loajalitní programy v post-covid éře

Radek Hrachovec ukáže 5 trendů, které změnily přístup k věrnostním programům v roce 2020 a chytré firmy je už implementovaly. Jako bonus představí nejzajímavější vítěze mezinárodní soutěže The Loyalty Awards 2020.

Radek Hrachovec Radek Hrachovec

Partner

Pricewise

Radek Hrachovec

Radek se věnuje dvacet let věrnostním programům a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Dostal jedinečnou šanci od základů vymyslet a spustit Baťa klub, o který se do roku 2010 staral. Poté přešel na volnou nohu a předává své bohaté zkušenosti formou konzultací, workshopů a kompletních projektů na míru. Patří mezi stálé členy poroty The Loyalty Awards v Londýně. Během let nashromáždil ohromné množství informací o stovkách různých věrnostních programů z celého světa a dal je do veřejně přístupné databáze na adrese dbvp.cz.

14:50 - 15:15

Zákazník jako designér změny

V posledním průzkumu KPMG se Košík stal nejlépe hodnoceným supermarketem v Česku. Kudy vede cesta, aby online supermarket předčil kamenný retail v zákaznické zkušenosti? Košík vždy naslouchal zákazníkům a i díky tomu spustil celou řadu inovativních projektů – od bezobalových nákupů po první zálohované PET lahve. Jak se zákazník může podílet na designu nových produktů?

Tomáš Jeřábek Tomáš Jeřábek

CEO

Košík.cz

Tomáš Jeřábek

Tomáši Jeřábkovi se přezdívá praotec české e-commerce. V minulosti působil na pozici obchodního ředitele Mall.cz, kde pomáhal poprvé spustit online FMCG aktivity značek Procter & Gamble, Nutricia, Kofola, Nestlé a dalších. Posléze plnil stejnou misi v Rohlik.cz. Po návratu do Mall Group byl zodpovědný za nové nastavení interních systémových procesů a transformaci strategického řízení jednotlivých vertikál skupiny. Online supermarket Košík.cz vede od poloviny roku 2018 a za dobu svého působení spustil celou řadu inovativních projektů. Jako první v online spustil nákup sypkých potravin na váhu nebo ve spolupráci s Mattoni představil cirkulární zálohované PET lahve.

15:15 - 15:45

Coffee break

15:45 - 16:10

Velká příležitost pro Notino. Zákazníci rozhodnou

Jak ovlivnila letošní krize rostoucí trend obratu e-shopu s kosmetikou z počátku roku? Jak se během krize změnil způsob doručování zboží zákazníkům? Jaký má COVID-19 dopad na plány e-shopu do budoucna? To ve své prezentaci prozradí Tomáš Hofer, ředitel logistiky v Notino.cz.

Tomáš Hofer Tomáš Hofer

Ředitel logistiky

Notino

Tomáš Hofer

Tomáš Hofer je v Notino od roku 2016 zodpovědný za logistickou strategii, business development, dopravu, distribuční centra a ostatní sklady. Byl u toho, když Notino v roce 2017 vstupovalo na devět nových trhů (celkem 24). Připravil a stále připravuje operativu na každoroční dvojciferný nárůst objemů. Podílí se také na tvorbě strategie způsobů doručování v jednotlivých zemích. Implementuje různé způsoby balení a služby s přidanou hodnotou jako dárkové balení, EKO balení nebo gravírování.

16:10 - 16:35

Retailoví hráči jako největší hrozba pro e-shopy?

Urychlená digitalizace se silně dotýká i tradičních kamenných obchodníků. Ti do digitálu přichází vyzbrojeni silným brandem, znalostí zákazníka i velkými rozpočty. Dnes mají paradoxně větší šanci být hrozbou pro e-shopy než kdy předtím, ale pouze za předpokladu, že se transformují nikoliv v online prodejce, ale v omnichannel prodejce. Za poslední měsíce jsme v roli technologického a konzultačního partnera realizovali desítky omnichannel auditů s předními retailery. (Nejen) na jejich základě jsme sestavili konkrétní scénáře i praktická doporučení, která vám pomůžou uspět v přicházející nové realitě prodeje.

Lukáš Havlásek Lukáš Havlásek

CEO

Shopsys

Lukáš Havlásek

CEO firmy Shopsys, přední české vývojářské e-commerce společnosti sídlící v Ostravě, která zaměstnává více než 70 odborníků. Za posledních 12 let v e-commerce mu pod rukama prošly stovky online projektů - od těch menších až po ty největší B2B a B2C řešení. Jeho doménou je business poradenství a projektové a procesní řízení, o kterém pravidelně přednáší na konferencích a vysokých školách.

16:35 - 17:00

Bonami - od nákupního klubu s bytovými doplňky k plnohodnotnému omnichannel retailerovi

Jak COVID (ne)změnil cestu BONAMI od nákupního klubu k omnichannel retailerovi? Jak skloubit dlouhodobé strategické směřování a krátkodobé reakce na krizi? Reálný příklad posledního roku v Bonami z pozice CEO.

Pavel Vopařil Pavel Vopařil

CEO

Bonami.cz

Pavel Vopařil

Pavel Vopařil působí jako CEO Bonami od roku 2019, zároveň je venture partner v investiční skupině Miton, ke které se přidal v roce 2017 poté, co vedl miliardový prodej Slevomatu. Má za sebou působení v několika finančních rolích v USA, v managementu vydavatelství Economia a také poradenské společnosti McKinsey.

17:00

Předpokládaný konec akce a networking se sklenkou dobrého vína