Cubex Centrum Praha, Na Strži 2097/63, Praha 4 Pankrác

Program

Program

V tuto chvíli pro Vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně aktualizovat.

14:00

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

Moderátor

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole a čte knihy.

14:00 - 14:25

Transformace značky během insolvence a důraz na private label

Když stavíte brand znovu od začátku, jak získáte zpět důvěru zákazníků i partnerů a vyjdete silnější z insolvence? Ke stabilizaci a růstu Zootu pomohlo budování private labelu.

Lukáš Uhl Lukáš Uhl

CFO

ZOOT

Lukáš Uhl

Aktuálně CEO a krizový manažer ZOOTu, který se snaží firmu dostat zpět nejen do čela popularity módních eshopů v ČR, ale zejména do černých čísel. V minulosti stál v čele rozvážkové služby Dáme jídlo, kterou přivedl k prodeji nadnárodní skupiny Delivery Hero. Než přišla příležitost v ZOOTu, pomáhal transformovat Pietro Filipi.

14:25 - 14:50

Kroky Vasek v době koronavirové

Jaké kroky Vasky podnikly v koronavirové krizi. Co se nám povedlo a co ne v roce 2020. A co nás ještě čeká.

Václav Staněk Václav Staněk

Zakladatel

Vasky trade

Václav Staněk

Václav Staněk založil obuvnickou značku Vasky ve svých 18 letech, kdy se rozhodl, že naváže na zlínskou obuvnickou tradici. Za čtyři roky fungování se podařilo prodat 20 000 párů a procestovat kus světa. Václav byl mimo jiné v roce 2019 zařazen do prestižního žebříčku Forbes 30pod30. Kromě Vasek je spolumajitelem značek Bagind, Wuders a Paon. O marketing jeho značek se stará agentura Inhubo, kterou v roce 2019 spoluzaložil s Adamem Sládkem. Na začátku roku 2020 vyhrál v soutěži “EY Podnikatel roku” v kategorii začínající podnikatel.

14:50 - 15:15

Marketingový a komunikační framework PAVRD

Pro řízení marketingu existuje řada frameworků, jako AIDA nebo STDC. Jsou ideální pro formulování obecné komunikační strategie. Při praktickém řízení aktivit ale brzy narazíte v lepším případě na jejich limity, v horším na naprostou nepoužitelnost. A co teprve, když se v průběhu stane něco nepředvídaného, třeba koronakrize. V digitální agentuře Taste proto vyvinuli nový framework PAVRD. Jeho podivný název je zkratkou slov Povědomí – Akvizice – Výkon – Retence – Doporučení. Je pragmaticky navržený pro skutečné používání v denní praxi, připravený na rychlé změny na trhu, orientovaný na cíle, KPI a výsledky. A je hlavně pochopitelný a srozumitelný pro všechny zapojené strany, od generálního ředitele až po marketingové specialisty či přizvané agentury. Přednáška vám celý framework nejen představí, ale i otevře pro každodenní používání při plánování, řízení a vyhodnocování vaší komunikace, kampaní a dalších marketingových aktivit. Navíc si s sebou odnesete sadu užitečných podkladů a doplňujících materiálů. A třeba si PAVRD nakonec i zamilujete.

Jan Tichý Jan Tichý

CPO

Taste

Jan Tichý

Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.

15:45 - 16:10

Přednášku brzy upřesníme

16:10 - 16:35

Péče o zákazníka - je vaše zákaznická podpora skutečně efektivní?

Přednáška bude zaměřena právě na péči o zákazníka a samotnou zákaznickou podporu, neboť stále řada firem odsouvá komunikaci se zákazníky do pozadí (i když si to ani neuvědomují). Každá firma chce být prozákaznická, náš zákazník náš pán, ovšem ke spokojenosti jim stačí, že vidí své operátory telefonovat a že mají rozepsaný email. Již ale nevidí, kolik zákazníků se na jejich linku vůbec nedovolá nebo to, že na odpověď emailem čekají několik dní. Operátoři si píšou dotazy zákazníků do notýsku nebo na papír a denně ztratí desítky minut dohledáváním předchozí komunikace.
Na přednášce probereme práci operátorů, systémy, s nimiž pracují a jak operátorům usnadnit a zefektivnit jejich práci a zastupitelnost.

Roman Baar Roman Baar

Senior technický konzultant

Daktela

Roman Baar

Roman pracuje v Daktele více než 10 let a je součástí rozvoje firmy na aktuálního lídra v oblasti zákaznické podpory. Postupně se přes technickou a obchodní činnost ustálil na aktuální pozici Senior technický konzultant. Jako konzultant pomáhá firmám optimalizovat zákaznickou podporu a zvýšit tak jejich efektivitu a konkurenceschopnost na trhu. V portfoliu zákazníků, o které se stará, jsou firmy různých velikostí se zákaznickou podporou od několika operátorů až po stovky operátorů.