Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

9:00 - 9:10

Zahájení konference

Jan Mazal Jan Mazal

Moderátor

Jan Mazal

Začínal ve výzkumné agentuře Mediaresearch (dnes Nielsen Admosphere) v oddělení PR & MarCom. Pak ale "přeběhl" do médií - nejstaršího českého ICT vydavatelství IDG (dnes Internet Info DG) - kde se postupně stal šéfredaktorem magazínu ChannelWorld a začal moderovat kulaté stoly, webcasty a odborné konference. Po osmi letech se vrátil do vod marketingové komunikace, nyní působí jako CCO ve společnosti VPGC, která je ICT distributorem s přidanou hodnotou, a nárazově moderuje a přednáší na ICT konferencích.

9:10 - 9:40

Workplace transformation v kontextu posledních i příštích dní

Pracovní prostředí se v období COVIDu rychle proměnilo. Přímo před našima očima se uskutečnily změny, které jsme sice plánovali, ale nikdo si nedokázal představit, že se stanou ze dne na den. Co z toho vyplývá pro období následujících týdnů a měsíců a jaké jsou představy a očekávání lidí a firem? Technologie hrají v této změně významnou roli. Nejenom Home Office je totiž způsob práce, který pro nás bude častější volbou (či povinností). Návrat do kanceláří už postupně probíhá a jejich proměna bude určována právě změnami fungování pracovních týmů. Nedílnou součástí této změny bude i spolupráce napříč pracovním prostředím a právě týmy, která v řadě případů dozná výrazných změn. To jsou oblasti, kde zhodnotíme zkušenosti z týdnů minulých. Ty nám zároveň umožní připravit se na případné opakování podobné krize. Pojďte se s námi podívat, jak můžete změnit způsob své práce k lepšímu.

Ivan Sýkora Ivan Sýkora

Sales Specialist

Cisco Systems

Ivan Sýkora

Ve společnosti Cisco Systems pracuje na pozici produktového specialisty pro oblast Collaboration. Podporu partnerům i zákazníkům zajišťuje v Čechách a na Slovensku. Zabývá se také aktuální problematikou Workplace Transformation, která je jednou ze strategických oblastí Cisco a spadají pod ni jak konferenční služby, tak i vybavení moderních konferenčních místností pod hlavičkou Cisco Webex. 

Po studiích na Elektrotechnické fakultě ČVUT prošel několik technických pozic a podílel se na realizaci projektů ve firemní sféře i ve veřejném sektoru. Technické znalosti, doplněné o pracovní zkušenosti z globálních společností mu umožňují účastnit se transformačních projektů v oblasti týmové spolupráce a s tím spojených technologických inovací.

9:40 - 10:10

SASE, Secure Access Service Edge

Nikdo nepochybuje jak je důležité mít opravdu bezpečné řešení vzdáleného přístupu. A platí to dvojnásob v době, jako je ta dnešní. V době, kdy je klíčové, aby měli zaměstnanci přístup k firemním datům, ať už se připojují odkudkoliv. Odpovědí je SASE, Secure Access Service Edge. Cloudové řešení, které lze nasadit během několika hodin. Poskytuje konzistentní bezpečnostní služby a přístup ke všem aplikacím (včetně veřejného cloudu, privátního cloudu a softwaru jako služby).

Tomáš Horák Tomáš Horák

Regional Sales Manager, Czech & Slovakia

Palo Alto Networks

Tomáš Horák

Ve společnosti Palo Alto Networks působí na pozici regionálního obchodního manažera pro Českou a Slovenskou republiku. V předchozích dvaceti letech působil převážně na technických pozicích v několika mezinárodních společnostech v oblasti ICT - od systémového inženýra přes síťového architekta až po školitele. V posledních letech se také zabývá transformačními projekty a digitalizací z pohledu kybernetické bezpečnosti pro subjekty napříč řadou odvětví.

10:10 - 10:40

Mobilní zařízení jako efektivní pracovní nástroj

Mobilní zařízení jako plnohodnotný, efektivní a bezpečný pracovní nástroj.
Mobilní telefon, tablet či jiné mobilní zařízení je výkonný pracovní nástrojem moderní digitální kanceláře a nezbytnou součástí výbavy zaměstnanců ve všech odvětvích. Než se z něj však stane efektivní a bezpečný pracovní nástroj, je třeba jej přizpůsobit potřebám firmy a integrovat jej do firemního IT prostředí. Konfigurace mobilních zařízení pro firmu o desítkách až stovkách zaměstnanců je však za použití interních IT zdrojů těžko řešitelný problém. Proto nastupuje řešení Enterprise Mobility a to od předních hráčů na trhu, jako je VMware či Samsung aj. Výběrem a implementací nejvhodnějšího řešení firma získá přehled nad všemi mobilními zařízeními, eliminuje únik citlivých firemních dat a všechna zařízení snadno spravuje z jedné administrátorské konzole.

Ondřej Kubeček Ondřej Kubeček

Marketing a obchod

System4u

Ondřej Kubeček

Ondřej Kubeček je obchodním ředitelem společnosti System4u a.s., která firmám poskytuje služby Digital Workspace a životního cyklu mobilních zařízení, tedy vše, co zaměstnanci moderních firem potřebují k efektivní práci z domova. Ondřej vystudoval Technickou univerzitu v Liberci a poté pracoval na obchodní pozici u společnosti BlackBerry v rámci CEE regionu. Posledních 15 let se věnuje problematice Digital Workspace a Enterprise Mobility a stojí za mnoha úspěšnými projekty jak ve státní správě, tak v soukromém sektoru. Jeho ambicí je být s firmou System4u v oblasti poskytovaných IT služeb stále jedničkou na trhu.

10:40 - 10:50

Přestávka

10:50 - 11:20

Citrix Workspace – standardizace přístupu k firemním aplikacím a datům

Práce z domova, z libovolného místa, udržení produktivity a posílení postavení zaměstnanců, jsou jedny z nejdůležitějších faktorů pro dosažení očekávaných výsledků firem, ač jsou ovlivňovány různými externími faktory. Citrix přichází s universální platformou dávající zaměstnanci svobodu ve výběru koncového zařízení a místa, ze kterého pracuje. Pro IT pak zajišťuje potřebnou bezpečnost a kontrolu nad vším, co se v systému děje. Platformizace této části IT umožňuje firmám velmi flexibilně měnit model práce svých zaměstnanců s minimálními zásahy v IT.

Vladimír Střálka Vladimír Střálka

Market Development Manager CZ/SK/HU

Citrix Systems Czech Republic

Vladimír Střálka

Vladimír Střálka působí přes 20 let na vedoucích obchodních pozicích v regionálním zastoupení předních světových technologických firem: Adobe Systems, VMware ad. Pro společnost Citrix pracuje Vladimír od roku 2018 na pozici Development Manager pro Českou a Slovenskou republiku a Maďarsko. Zaměřuje se především na pomoc zákazníkům s inovacemi a obchodním růstem prostřednictvím technologií. Je odborníkem na prostředí firemních aplikací a řešení jednotného a bezpečného přístupu k nim. Vladimír Střálka vystudoval obor matematické analýzy na Přírodovědecké fakultě v Olomouci.

11:20 - 11:50

Účinné možnosti zabezpečení služeb využívaných při práci na dálku

Nejčastější i aktuální hrozby při práci na dálku. Praktické možnosti pro zvýšení bezpečnosti a zabezpečení cloudových služeb.

Filip Marvan Filip Marvan

Sales Engeneer

Trend Micro

Filip Marvan

Filip Marvan pracuje v IT security čtvrtým rokem, má zkušenosti s penetračním testováním, implementací bezpečnostních technologií a školením etického hackingu. Dříve pracoval jako síťový a serverový administrátor a má tak zkušenosti nejen z oblasti kybernetické bezpečnosti, ale také v oblasti správy firemní a cloudové infrastruktury.

11:50 - 12:20

Zabezpečit citlivá data v cloudu nemusí být náročné ani drahé

Práce z domova oprášila téma často diskutované. Můžeme mít citlivá data v cloudu? Je to bezpečné? Jak IT služby zabezpečíme? Jak řídit přístup k IT službám? Lze vše plnohodnotně monitorovat? Tyto a navazující otázky zodpovím v přednášce společnosti Thales. Představíme si jednoduchý návrh řešení, který se v principu opírá o bezpečnostní základy – důvěrnost, integritu a dostupnost. Ukážeme si některá z technologických řešení. Pevně věřím, že také rozptýlím obavy těm, kteří se obávají bezpečnosti práce na dálku.

Petr Kunstát Petr Kunstát

CEE Presales Security Consultant, Cloud Protection & Licensing

Thales Group

Petr Kunstát

Petr Kunstát pracuje ve společnosti Thales jako Security Consulant se zaměřením na řešení datové bezpečnosti (Data Security) a Identity and Access Management. Petr má také pracovní zkušenosti z oblasti automatizačních řešení IT Application Security, IT Operation Security a Quality Assurance z dob, kdy pracoval jako SW Presales ve společnosti HP. Zkušenosti má také s IT Management z nadnárodních společností, kde zastával roli Manažera IT týmu zaměřujícího se na integrace a E2E testování IT řešení.

12:20 - 12:30

Přestávka

12:30 - 13:00

Hybridní leadership: Rizika a příležitosti

Na začátku března 2020 pracovala podle statistik Eurostatu pravidelně z domova pouze 4% Čechů a Češek. Koronakrize nás ale uvrhla do druhého extrému – kdo mohl pracovat z domova, ten se v době karantény stáhl do režimu home office, s nímž se v mnoha případech seznamoval poprvé, a to hned „ve válečných podmínkách.“ Proto se spousta lidí – a hlavně manažerů – těšilo na návrat do normálu, až karanténa skončí. Jenže žádný „normál se nekoná“ a většina lidí chce pokračovat i nadále v pravidelném režimu práce z domova. Jaká jsou rizika vedení takzvaných hybridních týmů tvořených z lidí pracující jak z kanceláří, tak z domova a proč bychom se měli bát tvorby dvou „tříd“ zaměstnanců? Co mohou manažeři udělat, aby se zbavili předsudků, a neomezovali tak produktivitu svých lidí, ať už pracují odkudkoliv? A kde leží mimořádné příležitosti pro úspory času a peněz a pro optimalizaci procesů práce v novém normálu? O tom všem bude přednáška Cristiny Muntean: Hybridní leadership: Rizika a příležitosti.

Cristina Muntean Cristina Muntean

Jednatelka

Media Education CEE

Cristina Muntean

Cristina Muntean je odbornice na strategickou komunikaci a osobnostní rozvoj. Má více než 12 let zkušeností v českých, rumunských a mezinárodních médiích. V roce 2010 založila Media Education CEE, pražskou PR, poradenskou a vzdělávací agenturu. Jejími klienty jsou podnikatelé a manažeři TOP 100 firem v České republice a ve střední a východní Evropě. Cristina nabízí firemní i osobní poradenství, školení, koučing i mentoring na témata jako osobní branding, mediální i krizová komunikace, prezentační dovednosti a emoční inteligence pro leadership a komunikaci. Své služby nabízí v češtině, angličtině, francouzštině či rumunštině, jejím rodném jazyce.

13:00 - 13:30

Práce na dálku a právo

Brání právní předpisy efektivní práci na dálku? Můžeme uzavírat jednoduše smlouvy prostřednictvím elektronických systémů? A co monitorování zaměstnanců, jestli se věnují pracovní činnosti? Smyslem přednášky je podat stručný a praktický přehled i těm, kteří právním termínům nerozumí.

Zdeněk Kučera Zdeněk Kučera

Vedoucí praxe IT práva a soudních sporů

Kinstellar

Zdeněk Kučera

Zdeněk Kučera je vedoucím praxe IT práva a sporů v mezinárodní advokátní kanceláři Kinstellar v Praze. Ve své praxi se zaměřuje zejména na otázky elektronické kontraktace, sjednávání technologických smluv, zastupování klientů v IT sporech, odpovědnosti na internetu, ochrany osobních údajů a právní úpravy on-line marketingu. Věnuje se též veřejným zakázkám, zejména v oblasti technologií. Podílel se rovněž na právním posuzování zavádění IT produktů na trh, akvizicích IT společností a strukturování on-line projektů. Zdeněk je garantem výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT a IT právo přednáší rovněž na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Zdeněk je jedním z inovativních právníků ČR pro rok 2016, je doporučován jako IT právník Chambers Europe a Legal500 a v roce 2017 se stal právníkem roku v oblasti práva ICT.

13:30

Předpokládaný konec konference