Vladimír Rejlek
Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Práce dnes již není definována popisem pracovní činnosti. Pracoviště už není jen jedno konkrétní místo, kam každý den docházíme a mnoho pracovníků již nejsou tradičními zaměstnanci. Svět práce se změnil, mnohé hranice se setřely a zajeté pořádky už neplatí. V tomto příspěvku se dozvíte, jak se v novém světě neztratit a naopak být o krok napřed.
Andrea Černá
Manager
Andrea je manažerkou v týmu Poradenství v oblasti lidského kapitálu v Deloitte. Pomáhá českým i zahraničním společnostem na jejich cestě k digitální transformaci, a to skrze řízení změny a práci s mindsetem lidí. Dlouhodobě se zabývá trendy v oblasti HR, podobou budoucnosti práce a spolumoderuje podcast HR Espresso.
Ondřej Přerovský
Senior manažer poradenství v oblasti lidského kapitálu
Zkušený HR senior manažer s více než pětadvacetiletými zkušenostmi v oblasti lidských zdrojů z interního HR i z poradenství. Má zkušenosti s řízením lidí, projektovým řízením a migracemi (regiony EMEA, APJ a AME), implementací technologií (on-premise i v rámci cloudu). Ondřej má silné kulturní povědomí a vynikající komunikační schopnosti. Specializuje se na implementaci HR systémů, nastavení center sdílených služeb, migrace, vytváření nových koncepcí mezinárodního/regionálního náborového procesu, návrh a facilitaci workshopů, spolupráci v rámci regionu i napříč odděleními, mentoring.
Budu hovořit o tom, co je to autentický leadership, jak vytvořit psychologicky bezpečné místo, jak inspirovat ostatní a jak neztratit sám sebe v dnešní „flexibilní době“.
• Co je to autentický leadership
• Jak překonat strach z vlastní zranitelnosti
• Sharing is caring
• Mužské a ženské předsudky na pracovišti
Lenka Helena Koenigsmark
CEO a Founder
Ing. Lenka Helena Koenigsmark – jsem marketingový a komunikační profesionál s více jak 20 lety praxe. Mám prokazatelné zkušenosti z vrcholného managementu zahraničních firem, stejně tak z projektů ve středních a menších firmách. Jsem zvyklá efektivně řídit týmy, motivovat je a vést ke společnému cíli, pracovat úspěšně na více projektech zároveň, a to od konceptu až po konečnou realizaci. Jsem autentický lídr orientovaný na výsledky v řízení komplexních projektů napříč multifunkčními, mezinárodními a vzdálenými týmy.
Vedu odborné kursy, které se zaměřují především na roli žen ve vedení. Mám letité zkušenosti s prací s médii, hovořila jsem na mnoha konferencích a mimo jiné také kandidovala do Senátu a do Evropského parlamentu. Jako matka těžce postiženého dítěte jsem také vášnivou ambasadorkou diverzity a inkluze, léta se pohybuji v neziskovém sektoru – vytvořila jsem humanitární centrum Dobrodějna a založila jsem spolek CZEWIS. To vše mne přivedlo k práci na ESG, kde nabízím mimo jiné workshopy a tvorbu strategie pro menší a střední firmy. O mé práci a životní cestě vyšly mnohé články například ve Forbes, E15, idnes.cz, Mé psychologii, Heroine, Vogue, Deník.cz a dalších titulech.
Notino, jako firma s unikátním příběhem, si zaslouží i unikátní podporu HR. Představím, jak jsme měnili strukturu, cíle a přístup HR týmu, nastavovali společnou vizi a cestu. Zjišťovali, co od nás kolegové chtějí, řešili způsob a formu komunikace. Co to znamenalo pro nás v People Care Týmu, co to přinese Notinu a proč je důležité věřit tomu, co děláte.
Jiří Havel
People care manager
Vystudovaný andragog a personální manažer (již opravdu dávno). Více než dvacetiletá praxe v různých HR prostředích a typech společností (Tesco, GE Money Bank, Arval). Několik businessových odboček mimo HR - vedení celé fashion společnosti a obchodního týmu v leasingové společnosti. Aktuálně pomáhám utvářet svět krásy a zdraví v Notinu, největším evropském hráči v segmentu e-commerce.
Většina lidí na sociálních sítích tráví 3–4 hodiny denně. Ne všichni to ale přiznají. Nikdo už nechce číst dlouhé inzeráty a studovat prezentace firem. Obsah krátkého videa do 1 minuty je král. Nejen pro prezentaci firmy, produktu či služby, ale i pro nábor kolegů.
Jana Jáčová
Ředitelka, majitelka
Pocházím z Ústí nad Labem, ale první zaměstnání mne přivedlo do Prahy. Při škole jsem pracovala ve firmě, ve kterém jsem zůstala téměř 10 let. V roce 2004 jsem založila účetní firmu s vizí, že povedeme účetnictví on-line. V roce 2016 jsme měli v Praze 850 klientů a rozhodla jsem se budovat pobočkovou síť v CZ a SK. Aktuálně máme 55 poboček a staráme se o téměř 3500 klientů a plánujeme jich v roce 2026 mít 10000.
HR oddělení patří mezi ty s enormním množstvím administrativy, rutinních úkolů a jehož náklady jsou tak trochu neviditelně rozprostřené do celé firmy. Často se jeden člověk stará sám o vyšší desítky zaměstnanců. V přednášce se podělím o několik příkladů, kde se nám díky chytrým řešením podařilo zvládnout agendu v HR v 1,5 FTE pro 100 lidí a za půl roku si ušetřit spoustu času i peněz.
Petra Kubita Nulíčková
HR
Petra Kubita Nulíčková působí ve skupině Pale Fire Capital jako HR manažer a zastřešuje celkovou HR agendu včetně hiringu klíčových rolí. Aktivně se zapojuje do HR a marketingových komunit, pravidelně přednáší na vysokých školách a věří v hodnotu sdílení zkušeností pod hashtagem #sharingiscaring. Je držitelkou prestižních ocenění Recruiter roku 2019 a HR Osobnost roku 2020.
Poradím vám, jak dosáhnout výsledků díky strategii Employee Branding a inbound marketing na největší profesní sociální síti LinkedIn z pohledu IT recruitmentu. Dále se dozvíte, jaká forma obsahu dnes funguje v digitálním prostředí a proč se zaměřovat na brandovou identitu.
• Klišé – zveřejňovat plat v inzerátu nebo nezveřejňovat?
• Jak sestavit inzerát, aby opravdu fungoval?
• Statický vs. video obsah? Animace nebo live video?
• Algoritmus na LinkedIn – mýty a legendy?
• Mobile vs. desktop 2023
• Rozdíl mezi soukromým a pracovním profilem na sociálních sítích
• Konec influencerů na sociálních sítích, tak jak je známe. Kdo je nejlepší ambasador pro Vaší firmu?
Vilém Terich
CMO
V oboru marketing pracuje více než 10 let. Vystudoval obor mediální komunikace. Specializuje se na inovace v digitálním marketingu se zaměřením na B2B, kde se stal uznávaným odborníkem. Byl jedním z prvních marketérů, který představil a zviditelnil na českém trhu strategii Employee Branding. Dále se zaměřuje na využití potenciálu sociálních sítí a to hlavně v oblasti recruitmentu. Jím implementovaný #coolpeople se na LinkedIn stal nejpoužívanějším v ČR v roce 2022. Během své kariéry pracoval pro velké a středně velké společnosti v oblasti e-commerce, B2B a B2C. Nyní působí na pozici CMO ve společnosti CoolPeople a zároveň je marketingovým konzultantem ve společnosti Hire Heroes, kde poskytuje odborné HR Marketing kurzy. Za své největší úspěchy považuje CoolJobs, kariérní portál s prvky sociální sítě pro IT odborníky.
1600 hodin. Právě tolik hodin v zaměstnání průměrně ročně prosedíme. Jak snížit negativní zdravotní následky častého sezení na naše tělo? Během vstupu získáte a osvojíte si jednoduché tipy pro zdraví. Věnujte si 15 minut. I pouhá chvilka vám pomůže se cítit lépe.
Pavlína Lášticová
Co-creator
Pavlína je pohybovou specialistkou a spolutvůrkyní Fpohybu, kde se snaží přimět české i zahraniční firmy k fyzickému pohybu jako součást osobního rozvoje a duševní pohody. Společně s fyzioterapeuty, trenéry a psychology vede sedavě pracující lidi prostřednictvím chytře navržených programů k začlenění pohybu do jejich každodenní rutiny jako způsobu zlepšení jejich zdraví a výkonnosti.
Dnes už Fpohybu mění firemní pohybovou kulturu ve více než 70ti českých a zahraničních firmách. Pavlína má bohaté zkušenosti s lektorováním ve firmách jako např. Novartis, Komerční banka, IBM, Pilulka, Skanska, JLL. Ve volném čase učí tanec, chodí po horách a zajímá se o téma rozvoje firemní kultury.
Odnesete si ucelený přístup a praktické nástroje k rozvíjení organizací a dynamické kultury v globálních virtuálních a hybridních týmech.
Společně se podíváme na následující pilíře:
- Jak je skrze rozvíjení organizační kultury možné vytvářet skvělou zaměstnaneckou zkušenost a zlepšovat výsledky v zaměstnanecké anketě.
- Jak vytvářet pocit sounáležitosti pro všechny kolegy, a propojení ke společným cílům, kolegům a týmu v hybridním i virtuálním prostředí.
- Jak vytvářet dynamickou kulturu, která podporuje růst, úspěch a seberealizaci pro všechny.
- Jak vytvářet vysoce výkonné, vítězné týmy, a pro-růstové prostředí, které vede ke skvělým výsledkům a inovacím.
Jan Kvapil
Colleague Experience Manager
Johny Kvapil je expert v oblasti komunikace, HR a rozvíjení organizační kultury. Jeho zaměření je především na vytváření angažovaných, vysoce výkonných a vítězných organizací a vytváření skvělé zaměstnanecké zkušenosti. Během své praxe vytvořil řadu programů, iniciativ a kampaní, které vedou k neustálému zlepšování výsledků v zaměstnanecké anketě, zvyšování výkonnosti, i pocitu sounáležitosti.
Jak získat DNES kandidáty na volná místa, která vzniknou v budoucnu?
50 % všech nástupů z vlastních kariérek – fikce nebo realita?
Zkoušíte online kampaně na získání CVs? TOP rady jak na to.
Milan Mahovský
Recruitment inovátor
Milan po kariéře personálního manažera v O2 založil dvě personální agentury, které vyrostly do velikosti o 40 konzultantech, a to především díky inovacím a využívání IT. Po úspěšném pilotu využití umělé inteligence s Datasenticsem založil dream.jobs, jehož cílem je usnadnit kandidátům hledání práce, zrychlit a zlevnit recruitment. Milan tvrdí, že není nedostatek lidí, jen je neumíme efektivně propojit s jejich vysněným zaměstnáním „DREAM JOBEM“
Bolt, Wolt, Booking,…mají jedno společné.
Michal Harásek
Spoluzakladatel
Michal Harásek je spoluzakladatel Tymbe, největší české online platformy pro zprostředkování brigád. HR platforma, která automatizuje proces náboru a všechnu administrativu zvládne online, je na trhu 6 let a registruje více než 35 tisíc brigádníků. Mezi společnosti, které služeb Tymbe využívají, se řadí např. H&M, Zásilkovna, DEK stavebniny nebo Pilulka. Aktuálně se Michal nejvíce věnuje novému byznysu a produktové i zahraniční expanzi.
Za poslední roky jsme si prošli pandemií Covidu, válkou, inflací, drahými energiemi a rok 2023 na toto turbulentní období navazuje. Je zřejmé, že trh práce upadá do čím dál větší nejistoty a nerovnosti. Jak se všechny tyto nové výzvy, obavy i naděje propisují do priorit, požadavků a hodnot firem i pracovníků? Mají se pracovníci vrátit do kanceláří nebo se maximální možná flexibilita práce stala novou normou? Co jsou a jak s tím souvisí trendy quiet quitting a quiet firing? Dokážeme stále ještě najít společnou řeč mezi zaměstnavateli a zaměstnanci a neztratili jsme schopnost konstruktivně řešit problémy? Pojďme si odpovědět na tyto otázky a společně pomoci zaměstnancům, aby práce měla udržitelné místo v jejich životech i v dnešní nejisté době.
Jan Klusoň
CEO for Czechia and Slovakia
Honza Klusoň je CEO pro Česko a Slovensko ve společnosti Welcome to the Jungle, evropské jedničce na trhu práce, která pomáhá firmám s budováním employer brandu. Vystudoval Multimédia v ekonomické praxi na VŠE v Praze a Marketingovou komunikci na ÚTB ve Zlíně. V roce 2015 byl jedním ze spoluzakladatelů kariérního showroomu Proudly, který úspěšně o 4 roky později exitovali. Přednáší, píše a mluví o všem, co souvisí s employer brandingem, HR marketingem a firemní kulturou. Pomáhá společnostem a zaměstnancům, aby práce našla udržitelné místo v jejich životě a byla pro ně byla opravdu zajímavá a vzrušující.
Wellbeing, psychologické bezpečí a duševní zdraví jsou buzz words, které se v HR prostředí firemních benefitů skloňují od covidové doby velmi často. Co to ale ve skutečnosti znamená? Jak online psychoterapii jako benefit vnímají zaměstnanci? Jaká je v praxi využitelnost a co jsme se při implementaci pro desítky tisíc zaměstnanců naučili v Hedepy?
Lukáš Krčil
CEO, spoluzakladatel
Lukáš se v posledních 10 letech věnoval budování 3 marketingových agentury (YYY, Bumernag.film a Spoj.se), které mají na svědomí tvorbu značek jako je CZC, Direct pojišťovna, nebo třeba Slevomat. V době covidu předal řízení agentur managementu a se svojí a manželkou založili online psychoterapeutickou platformu Hedepy, která se za 2 roky rozrostla do 8 zemí, získala několik investic a dnes pomáhá desetitsícům lidí.
Zaměstnanecké motivační plány (Employee Stock Option Plan) využívá stále více firem napříč sektory pro své zaměstnance a spolupracovníky. Jak ale takový plán správně nastavit, aby na něm „vydělaly“ obě strany? Matěj Sýkora vám představí jednotlivé varianty ESOP programů včetně jejich právních i daňových (ne)výhod. Řekne vám také, jaké klíčové faktory by měly rozhodnout o správném řešení pro vaši společnost nebo na co byste se měli ptát před samotnou implementací programu. To vše na základě praktických zkušeností a bez citování paragrafů.
Matěj Sýkora
Advokát
Matěj je advokát v AK eLegal, kde se specializuje především na korporátní a závazkové právo. Ve své praxi nejčastěji řeší fúze a akvizice, restrukturalizace skupin nebo nastavování manažerských a zaměstnaneckých motivačních programů. Klientům také pomáhá s financováním podnikání a vstupy investorů, otázkami odpovědnosti managementu a nastavováním vztahů mezi společníky. A samozřejmě i s různorodou každodenní agendou. Věnuje se ale i komplexnímu smluvnímu právu, nemovitostem a sporné agendě.
Pracovní právo v mnoha ohledech zaostává za technologickým vývojem, nicméně čas od času se přeci jen posune vpřed. Zásadní posun, který v této oblasti letos očekáváme, je velká novela zákoníku práce, která přinese změny především v elektronickém uzavírání a doručování dokumentů, u kterých to dnes není možné nebo je to tak komplikované, že se takový postup v praxi nepoužívá. Další velkou změnou je zakotvení pravidel týkajících se home-office nebo výrazné omezení flexibility dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr. Všem těmto novinkám se bude přednáška věnovat.
David Šupej
Advokát
Jsem advokát v advokátní kanceláři SEDLAKOVA LEGAL, kde se zaměřuji hlavně na pracovní právo, ale jsem i součástí týmu, který u nás řeší softwarové právo a právo duševního vlastnictví. Nejčastěji klientům pomáhám s revizí pracovní dokumentace, s náborem a ukončováním pracovněprávních vztahů se zaměstnanci a jinou každodenní pracovněprávní agendou, včetně např. správného nastavení vztahů společnosti ke kontraktorům (fyzickým osobám) nebo při kontrolách inspekce práce.