Program

V tuto chvíli pro vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.

Zahájení konference

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Marketing & Innovation Director

Edenred CZ s.r.o.

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style a v současnosti vede tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED.

Aktuální trendy v oblasti lidského kapitálu – jak uvažují a jak se chovají zaměstnanci a lidé na trhu práce

Anotaci brzy upřesníme.

Ondřej Přerovský Ondřej Přerovský

Senior manažer poradenství v oblasti lidského kapitálu

Deloitte CZ Services

Ondřej Přerovský

Zkušený HR senior manažer s více než pětadvacetiletými zkušenostmi v oblasti lidských zdrojů z interního HR i z poradenství. Má zkušenosti s řízením lidí, projektovým řízením a migracemi (regiony EMEA, APJ a AME), implementací technologií (on-premise i v rámci cloudu). Ondřej má silné kulturní povědomí a vynikající komunikační schopnosti. Specializuje se na implementaci HR systémů, nastavení center sdílených služeb, migrace, vytváření nových koncepcí mezinárodního/regionálního náborového procesu, návrh a facilitaci workshopů, spolupráci v rámci regionu i napříč odděleními, mentoring.

Autentický leadership a agilita

Budu hovořit o tom, co je to autentický leadership, jak vytvořit psychologicky bezpečné místo, jak inspirovat ostatní a jak neztratit sám sebe v dnešní „flexibilní době“.
• Co je to autentický leadership
• Jak překonat strach z vlastní zranitelnosti
• Sharing is caring
• Mužské a ženské předsudky na pracovišti

Lenka Helena Koenigsmark Lenka Helena Koenigsmark

Marketing Manager

MATTEL Czech Republic

Lenka Helena Koenigsmark

Jsem marketingovou ředitelkou společnosti MATTEL Czech Republic pro ČR, SR a Maďarsko, což je místo, kde plníme dětské sny. Ráda a často mluvím o diverzitě a inkluzi což není s podivem, vzhledem k faktu, že sama mám těžce postižené dítě. Tato zkušenost mne přivedla k mnoha aktivitám, z nichž jedna je například vedení Instagramového profilu @Maxmilion_and_Me, kde denně sdílím náš život a který sleduje více než 10tisíc lidí. Také jsem hovořila na mnoha konferencích a loni na podzim jsem byla TEDx speaker.

Loni na podzim jsem také s heslem Aby každý hlas byl slyšet kandidovala do Senátu na Praze 6.

Dříve jsem pracovala pro LEGO a Wellu, ale úplně původně jsem vystudovala Masarykovu Univerzitu v Brně, obor Finanční podnikání. A je velkým štěstím, že jsem objevila marketing, jelikož se bojím, že bych možná některé společnosti přivedla k bankrotu.

Jsem matkou dvou dětí, snažím se denně hrát na piano, což byl můj dětský sen, který jsem si splnila až jako dospělá. Jsem také nadšená jógou a mým dalším milníkem je zvládnout stojku v prostoru.

Od zdrojů k péči o kolegy aneb jak v Notinu měníme mindset

Notino, jako firma s unikátním příběhem, si zaslouží i unikátní podporu HR. Představím, jak jsme měnili strukturu, cíle a přístup HR týmu, nastavovali společnou vizi a cestu. Zjišťovali, co od nás kolegové chtějí, řešili způsob a formu komunikace. Co to znamenalo pro nás v People Care Týmu, co to přinese Notinu a proč je důležité věřit tomu, co děláte.

Jiří Havel Jiří Havel

People care Team Director

Notino

Jiří Havel

Vystudovaný andragog a personální manažer (již opravdu dávno). Více než dvacetiletá praxe v různých HR prostředích a typech společností (Tesco, GE Money Bank, Arval). Několik businessových odboček mimo HR - vedení celé fashion společnosti a obchodního týmu v leasingové společnosti. Aktuálně pomáhám utvářet svět krásy a zdraví v Notinu, největším evropském hráči v segmentu e-commerce.

Sociální sítě pro nábor a HR

Většina lidí na sociálních sítích tráví 3–4 hodiny denně. Ne všichni to ale přiznají. Nikdo už nechce číst dlouhé inzeráty a studovat prezentace firem. Obsah krátkého videa do 1 minuty je král. Nejen pro prezentaci firmy, produktu či služby, ale i pro nábor kolegů.

Jana Jáčová Jana Jáčová

Ředitelka, majitelka

UOL

Jana Jáčová

Pocházím z Ústí nad Labem, ale první zaměstnání mne přivedlo do Prahy. Při škole jsem pracovala ve firmě, ve kterém jsem zůstala téměř 10 let. V roce 2004 jsem založila účetní firmu s vizí, že povedeme účetnictví on-line. V roce 2016 jsme měli v Praze 850 klientů a rozhodla jsem se budovat pobočkovou síť v CZ a SK. Aktuálně máme 43 poboček (34 CZ a 9 SK) a staráme se o téměř 3500 klientů a plánujeme jich v roce 2026 mít 10000.

ESOP hýbe HR světem – jak funguje a jak ho správně nastavit?

Zaměstnanecké motivační plány (Employee Stock Option Plan) využívá stále více firem napříč sektory pro své zaměstnance a spolupracovníky. Jak ale takový plán správně nastavit, aby na něm „vydělaly“ obě strany? Matěj Sýkora vám představí jednotlivé varianty ESOP programů včetně jejich právních i daňových (ne)výhod. Řekne vám také, jaké klíčové faktory by měly rozhodnout o správném řešení pro vaši společnost nebo na co byste se měli ptát před samotnou implementací programu. To vše na základě praktických zkušeností a bez citování paragrafů.

Matěj Sýkora Matěj Sýkora

Advokát

eLegal advokátní kancelář

Matěj Sýkora

Matěj je advokát v AK eLegal, kde se specializuje především na korporátní a závazkové právo. Ve své praxi nejčastěji řeší fúze a akvizice, restrukturalizace skupin nebo nastavování manažerských a zaměstnaneckých motivačních programů. Klientům také pomáhá s financováním podnikání a vstupy investorů, otázkami odpovědnosti managementu a nastavováním vztahů mezi společníky. A samozřejmě i s různorodou každodenní agendou. Věnuje se ale i komplexnímu smluvnímu právu, nemovitostem a sporné agendě.