Tato akce již proběhla. Další akce HR (R)Evoluce 2025 se koná 6. 3. 2025.

Program

 

 

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

9:10 - 9:35

Jak na změny ve firmách a nezbláznit se z toho

Jan přinese praktický vhled do budování mentální stability a odolnosti jako základního předpokladu úspěšných změn. Ve své přednášce vás seznámí se syntézou a metodikou Granitree vystavěné na dvaceti letech zkušeností z krizového managementu a sérii silných spirituálních zážitků.

Jan Hanuš Jan Hanuš

DALNICEDOBOHNIC.cz

Jan Hanuš

Jan má za sebou 20 let zkušeností ve vrcholovém byznysu, change managementu a krizovém řízení. Pracoval ro firmy Kostelecké uzeniny, Emco, PPF včetně Telenor Hungary, MallGroup a do února 2024 byl ředitelem start-upu Woltair, šesté nejrychleji rostoucí technologické firmy ve střední a východní Evropě a jedním z TOP25 startu-pů, které se vyplatí sledovat podle CzechCrunch. Jan se věnuje také mentoringu a osobnímu rozvoji v rámci projektu DALNICEDOBOHNIC.CZ a je autorem knihy NEZLOMNÍ.

9:35 - 10:00

WTFlow. Produktivita, důvěra a leadership

Když jsme ve flow, přinášíme nejvyšší hodnotu, jsme 5× produktivnější a získáváme důvěru ostatních. Podíváme se na to, jak být ve flow co nejvíce.
A také jak dostat do flow své týmy. Protože i tam to platí.

Ivana Šedivá Ivana Šedivá

Mentorka, BEO

Czechitas

Ivana Šedivá

Ivana pracovala téměř 30 let v boardech mezinárodních korporací jako Johnson & Johnson nebo McDonalds's. Nyní už řadu let působí jako mentorka, lektorka, key note řečnice, členka advisory boardů. Spolupracuje s Google for Startups, mentoruje lídry i majitele firem. V poslední době pomáhá Czechitas v roli BEO posunovat ženy do/ v IT, a tím i Česko do lepší budoucnosti. Její témata zahrnují leadership, produktivitu, řízení změny, public speaking, vliv a vyjednávání i DEI.

10:00 - 10:25

HR ROBO SAPIENS: Megapraktické využití umělé inteligence v recruitmentu

V této přednášce se dozvíte tu nejaktuálnější situaci kolem technik a nástrojů umělé inteligence, a jak je můžete využít v procesu náboru zaměstnanců. José se zdaleka nezaměřuje pouze na ChatGPT, ale ukáže vám minimálně dalších 10 nástrojů, které využijete při tvorbě pracovních inzerátů, vyhledávání kandidátů na LinkedInu, na pohovorech nebo v procesu onboardingu. Bez těchto znalostí budete ztrácet svoji konkurenční výhodu na pracovním trhu.

José Kadlec José Kadlec

Co-Founder

Recruitment Academy

José Kadlec

José Kadlec je spoluzakladatel společností GoodCall, Recruitment Academy a Datacruit ATS, které se staly součástí žebříčků Financial Times FT1000 a Deloitte TOP50. S backgroundem softwarového engineera začal jako nekonvenční headhunter a talent sourcing architect. Stal se prvním oficiálně certifikovaným LinkedIn recruiterem ve střední a východní Evropě.

Kromě Recruitment Academy globálně zastřešuje talent sourcing vzdělávání např. pro Social Talent a SourceCon Academy. José také moderuje přední recruitment podcast Nelidské zdroje.

José je autorem knihy People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment a nově také HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment a HR Marketing.

10:25 - 10:50

Firemní kultura v bylinkové továrně

Náš příspěvek nebude o praktických tipech, moderních nástrojích, legislativě. Bude o lidech, firemní kultuře a o hodnotách jedné bylinkové firmy z jižní Moravy. Naše dlouhodobá zkušenost ze setkání s jinými firmami nám ukazuje, že nejdiskutovanějšími tématy nejsou procesy, technologie a AI, ale jsou to témata o lidech a jak s nimi pracovat. Budeme hovořit o tom, že fajn firemní kultura a žité hodnoty nejsou jen zbožná přání personalistů, ale že mohou být také důvodem, proč se zákazník rozhodne dát přednost právě vašemu produktu.

Zdeněk Chocholáček Zdeněk Chocholáček

Vedoucí Bylinkového ráje, prokurista firmy

Sonnentor

Zdeněk Chocholáček

Zdeněk Chocholáček je vedoucím turistického konceptu Bylinkový ráj a jako prokurista firmy zastřešuje také oddělení marketingu, obchodu a HR ve společnosti SONNENTOR, která na jižní Moravě zpracovává byliny, čaje a koření z ekologického zemědělství. Do firmy, která se za uplynulá léta proměnila v lovebrand, nastoupil jako grafik a po nějaké době začal připravovat a vést marketingový projekt Bylinkový ráj, který ročně přiláká do malé obce Čejkovice přes 75 tisíc návštěvníků.

Vítek Ráček Vítek Ráček

Personalista

Sonnentor

Vítek Ráček

Vítek Ráček je personalista ve společnosti Sonnentor, tradičním výrobci biočajů a biokoření v Čejkovicích u Hodonína. Původně měl ve firmě strávit jen jeden výpomocný měsíc. A už je to osm let. Díky tomu, že se předtím s personalistikou nikdy nesetkal, mohl (i musel) si věci dělat tak nějak po svém. Jednoduše řečeno, Sonnentor pro něj byl a stále je láskou na první nadechnutí.

10:50 - 11:20

Coffee break

11:20 - 11:45

Revoluce v HR v praxi a co musí překonat personalista v nadnárodní společnosti

Dnešní technologie a současná legislativa nám opravdu umožňuje skutečnou revoluci v personalistice formou její digitalizace. Proč je možné zbourat i ty poslední bloky, které nám brání vypnout tiskárny a žít ve světě bez papírů?

Martin Hanusek Martin Hanusek

Business Development Manager

RICOH

Martin Hanusek

Informačním technologiím se věnuji již v devadesátých letech minulého století. Od nástupu do německé společnosti IXOS Software v roce 1999 se plně věnuji návrhu a realizaci řešení v oblasti zpracování podnikového obsahu. V současné době pracuji ve společnost RICOH Czech Republic a mezi moje hlavní úkoly patří hledat společně se zákazníky optimální cesty pro digitalizaci dokumentů a automatizaci firemních procesů. Snažím se využít maximálně zkušenosti z realizace řešení pomocí různých informačních technologií pro zákazníky napříč jejich velikostí, zaměřením a místem podnikání. Hlavně mám rád pivo a rugby.

11:45 - 12:10

Intelligence Amplification koncept pro adopci AI ve firmě

V rámci adopce AI se firmy musí vypořádat s celou řadou výzev – extrémně rychle se měnící prostředí generativní AI, nepochopení možností ale i limitů využití AI, zaměňování AI za prostou automatizaci, rezistence zaměstnanců k adopci AI i měnící se nároky na nábor lidí. To vše lze chápat a pracovat s tím pomocí konceptu Intelligence Amplification. Kromě teoretického rámce představím konkrétní kroky pro podporu adopce AI v Effectixu – o kariérní cestě a KPIs, které máme, o vyhledávání ambasadorů, tvorbě akčních skupinek, přípravě podmínek pro adopci AI, nastavování cílů shora, i o procesu přizpůsobování se měnícím se podmínkám a možnostem až po to, jak se díváme na future-proof skill set lidí, které máme a které nabíráme. Protože věřím, že je pozdě připravovat naše lidi na aktuální stav AI. Management musí připravovat své lidi na stav za rok, za dva, za tři roky. Na stav, který neznáme, ale musíme na něj být připraveni co nejlépe.

Radim Kracík Radim Kracík

CTO

Effectix.com

Radim Kracík

Ve Effectixu mám na starosti produkční část firmy, tedy cca 65 lidí v Čechách i na Slovensku. Mým úkolem je nastavovat pravidla a prostředí tak, abychom drželi maximální kvalitu našich služeb, udržovat lidi aktivní a motivované a pomáhat vybírat nové členy týmu. Zároveň jsem si dal za cíl zavést generativní AI technologie do reálné produkce, což se nám již daří, ale i posunout vnímání AI na úroveň mindsetu AI-first. Dlouhodobě se snažím pěstovat multidisciplinární pohled na online marketing a rozvoj lidí. Věřím, že filosofický základ, datová gramotnost a odvaha k praktické aplikaci nových postupů bude v příštích letech stěžejní pro úspěšnou adopci AI technologií a pro rozvoj lidí a firmy.

12:10 - 12:35

Konec papírování, digitalizujte a usnadněte si práci s identifikačním systémem Aktion

Představení českého produktu identifikačního systému Aktion, který Vám uvolní ruce při řízení firmy. Aktion už dávno není jen o zpracování docházky, ale nabízí řadu užitečných funkcí a nastavení pro HR a personalisty.

Kristýna Vocásková Kristýna Vocásková

Marketing Manager

EFG CZ

Kristýna Vocásková

Po studiích zaměřených na zahraniční obchod a cestovní ruch, Vysoké školy ekonomické jsem dostala příležitost zapojit se do týmu společnosti EFG CZ spol. s r.o. a proniknout do oboru, který mi nebyl úplně blízký, a to docházkové systémy, slaboproudé technologie, vlastně vše, co souvisí s bezpečností společnosti. A tak již více než 15 let komunikuji Aktion produkty pro identifikační a slaboproudé technologie. Jsem markeťák s technickou duší v těle a starám se o kompletní online i offline komunikaci firmy. Zajišťuji vše kolem firemních teambuildingů a budování zdravé firemní kultury. Snažím se věci podávat technicky jednoduše.

12:35 - 13:00

Digitální podepisování v HR - best practices podle Nového zákoníku práce

Univerzálně použitelné vychytávky, které zjednodušují HR práci třeba v Czechitas, Rohlíku nebo M&M realitách. Projdeme si různé use cases a varianty jejich řešení. Jak nenechat šéfy uklikat se k smrti? Jak zlepšit zážitek kandidátů a nastupujících kolegů během onboardingu? A jak řešit podepisování s chlapama na dílně nebo brigádníky na různých pobočkách?

Radim Studzinski Radim Studzinski

Business Development Manager

DigiSign

Radim Studzinski

Radim je duší obchodník. Nečekejte Horsta Fuchse, ale inspirátora. Praktika. Konzultanta. Přes 10 let získává firmy pro digitalizaci, pracoval s Plzeňském prazdroji, Makru i v poradenském Accenture. Podílel se na zavedení digitálního podepisování třeba v Czechitas nebo SGEF.

13:00 - 14:00

Oběd

14:00 - 14:25

Když se z HR stane firemní právník

Setkáváme se s tím často: „GDPR je o lidech, tak to hodíme na HR.“
Nebo: „Whistleblowing je o oznamovatelích a zaměstnancích, tak to necháme na HR.“ V dnešní době digitalizace, využívání AI nástrojů pro nábor, přechod do digitálního prostředí, to umí být docela výzva.

Jak se má personalista ve firmě poprat s právními výzvami spojenými s digitalizací a elektronizací? Co jsou ty nejčastější a jak je odřídit tak, aby se HR stalo hvězdou společnosti? Podíváme se na ochranu osobních údajů, ochranu oznamovatelů, pracovněprávní dokumentaci. A přidáme vše, co vás může pálit ve vaší firmě.

Jiří Hradský Jiří Hradský

Advokát, společník

SEDLAKOVA LEGAL

Jiří Hradský

V kanceláři SEDLAKOVA LEGAL pracuji více než 6 let. Specializuji se na ochranu osobních údajů, soukromí, whistleblowing a další právní oblasti související s technologiemi. Za dobu působení v kanceláři jsem provedl desítky firem GDPR audity, nastavením procesů souvisejících se zpracováním osobních údajů a nastavením práce se soukromím ve společnostech. Aktivně se věnuji také školení personalistů v právních oblastech, které potřebují pro svou práci se zaměstnanci a vedením. V roce 2022 jsem byl zařazen mezi finalisty ocenění právních inovátorů Deloitte Legal Disruptors Awards.

14:25 - 14:50

Zdravotní programy pro zaměstnance v praxi

V dnešní sedavé a rychlé době je stále těžší pečovat o fyzické a duševní zdraví. Jak kolegy podpořit v kanceláři i na home office, aby měli dostatek energie a nevytrácel se pocit sounáležitosti s týmem a firmou? Jaká je v praxi využitelnost zdravotních programů a co jsme se při implementaci pro desítky tisíc zaměstnanců naučili ve Fpohybu? Dozvíte se právě v této přednášce.

Nela Ďopanová Nela Ďopanová

Founder & CEO

Fpohybu

Nela Ďopanová

Nela je zakladatelkou a duší společnosti Fpohybu, která vede prostřednictvím hravých, chytře navržených wellbeing programů sedavě a manuálně pracující lidi k začlenění pohybu a zdravých návyků do jejich každodenní rutiny. Otvírá jim tak udržitelnou cestu ke zlepšení jejich zdraví, výkonnosti a duševní pohody. V současné době je Fpohybu na misi budování zdravější firemní kultury ve více než 77 českých i globálních společnostech.

Ve svém mladém věku se Nela dostala do užšího výběru na amsterdamskou Cenu kreativních hrdinů, byla vybrána státem Chicago do inovativního programu YTILI pro mladé inovativní lídry v USA a o jejím podnikání se dočtete ve Forbes a CzechCrunch. Nela s námi bude sdílet svoji cestu, kdy ji pohyb a práce na sobě doslova postavily na nohy navzdory její diagnóze. Mrkněte na krátké video a vžijte se během jediné minuty do jejího příběhu.

14:50 - 15:15

Novinky v pracovním právu pro digitální dobu

Během praktické přednášky představíme hlavní „digitální“ změny, které přinesla novela zákoníku práce; zaměříme se na novinky v oblasti digitalizace (elektronického uzavírání a doručování dokumentů) a na nová pravidla pro remote working (home office).

Tomáš Pauch Tomáš Pauch

Advokát, CEO

eLegal advokátní kancelář

Tomáš Pauch

Tomáš Pauch je advokátem a CEO v advokátní kanceláři eLegal, kde se věnuje IT právu, ochraně osobních údajů, právu veřejné podpory a obchodnímu právu. Ve své praxi se snaží klást důraz na nové technologie a prosazovat moderní a vstřícný přístup k poskytování právních služeb.

15:15 - 15:40

Proč management duševního zdraví může vaší firmě výrazně pomoci, a to i finančně

Představte si firmu o 100 lidech a průměrnou mzdou na zaměstnance 50 000 Kč
- 8 lidí bude pravděpodobně ve vysokém riziku rozvoje závažných duševních problémů,
- až 58 lidí může mít sníženou produktivitu, z nich právě těch 8, s velmi vysokou pravděpodobností
- celkové náklady v souvislosti s duševními problémy (retence, nižší produktivita) se mohou vyšplhat až k 7 milionům korun ročně

Co by mohl být první krok ke skutečné změně? Implementace garantovaných /validovaných E-health programů/nástrojů primární prevence duševního zdraví, zahrnující analýzu, podporu a management pozitivní změny s měřením dopadu.

Martin Bořil Martin Bořil

Co-Founder

MilkyWay be well

Martin Bořil

Martin je táta dvou malých dětí. 13 let se pohybuje v oblasti zdravotnictví. Prvních 10 let v prostředí velkých farmaceutických firem (GSK, MSD, Novartis), primárně na marketingových a obchodních pozicích, z toho 6 let jako člen vedení lokálních poboček v České republice. Poslední 3 roky se zabývá problematikou E-health na poli prevence a jeho rolí ve zdravotnictví.

Jako historicky první spin-off společnost Lékařské fakulty MUNI, ve spolupráci s dalšími odbornými a klinickými institucemi, učí lidi zodpovědnosti za vlastní zdraví a zdravotní gramotnosti.

Snaží se je zachytit v co nejranějších stádiích onemocnění, ukázat jim možnosti co s tím můžou dělat, a v případě potřeby, nasměrovat na odborníky. Využívají k tomu nejnovější vědecké poznání, klinickou praxi a nejmodernější technologie.

15:40

Předpokládaný konec konference