Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

11:15 - 11:20

Zahájení

Lucie Merunková Lucie Merunková

UX designer & UX copywriter

Česká spořitelna a.s.

Lucie Merunková

Absolventka oboru Studia nových médií na FF UK, kde zároveň přednáší o výzkumu na sociálních sítích. Čtyři roky sbírala zkušenosti v reklamě, ale po skončení studií se rozhodla přiblížit více technologiím a nyní je součástí týmu George, internetového bankovnictví České spořitelny.

11:20 - 11:45

Jaké metriky v online sledovat a proč?

Současná analytika je stále více o přemýšlení, strategii, kontextu a praxi. Markova prezentace posluchače nasměruje a ukáže, jak nad daty přemýšlet. Na praktických ukázkách se posluchač dozví: jak poznat profil zákazníka a jak zjistit, odkud zákazníci přicházejí. Jakými kanály má smysl inzerovat a jak vyhodnocovat úspěšnost marketingových aktivit? Jak odhalit chyby na vlastních stránkách a mnoho další tipů.

Marek Trubák Marek Trubák

Product Manager

Behavee

Marek Trubák

Marek má bohaté zkušenosti z oblasti retailu a e-commerce. Předním českým řetězcům pomáhal dělat strategická rozhodnutí v oblasti marketingu, cenotvorby a sortimentu. Má zkušenosti s řízením cenového nástroje pro obchodní řetězce ve střední Evropě a pokročilou datovou analytikou. V současné době pracuje jako produktový manažer společnosti Behavee, jejíž cílem je dělat marketing dostupným pro menší a střední hráče v oblasti e-commerce.

11:45 - 12:10

Co víme o posluchačích podcastů?

Kolem podcastů je v poslední době živo a stále více médií se vrhá do jejich tvorby. Jak ale mohou autoři podcastů měřit svůj úspěch, když si je lidé poslouchají v desítkách různých aplikací a často offline? A dá se údajům věřit? Co vše zatím víme o chování uživatelů? S Adamem se podíváme se na to, s jakými službami experimentuje Český rozhlas, co s informacemi dělá a na jaké limity zatím naráží.

Adam Javůrek Adam Javůrek

Analytik

Český rozhlas

Adam Javůrek

V Nových médiích Českého rozhlasu hledá nové cesty, jak dostat audio k posluchačům - ať už přes podcasty nebo chytré reproduktory. Před tím působil například jako editor inovací v IHNED.cz nebo šéf webových projektů v Respektu. Rád sleduje trendy v online světě a sní o kariéře skokana na lyžích.

12:10 - 12:35

Chatbot zákaznické podpory Logické olympiády 2019 - zkušenosti, statistiky

Popularita konverzačních rozhraní stále roste – je to budoucnost zákaznické podpory i marketingu. Co ale zvládá konverzační inteligence, chatbot, v českém jazyce v roce 2019? A co na to české děti? Seznámím vás se zkušenostmi z automatizované podpory soutěže se 71 tis. účastníky, kde přes web-chat proběhlo 1.000 konverzací s otevřenými otázkami. Dojde i na trolení bota či poskytování osobní terapie.

Marek Dědič Marek Dědič

Analytik

Asociace za lepší ICT řešení

Marek Dědič

Marek Dědič své zkušenosti z redakce PC Worldu a 20 let na zajímavých IT projektech zpřístupňuje v Asociaci za lepší ICT řešení. Usiluje o systematizaci a automatizaci sdílení osvědčené praxe a informační crowd-sourcing v oblasti firemních ICT řešení. Baví ho trénink umělé inteligence.

13:35 - 14:00

Dys4ia a reflexe autobiografického videoherního narativu transgender komunitou

Ondřej Trhoň, FF UK

13:35 - 14:50

BLOK: Představení diplomových prací studentů Studií nových médií FF UK

– Dys4ia a reflexe autobiografického videoherního narativu transgender komunitou: Ondřej Trhoň
- Vliv potvrzení o přečtení na transformaci mezilidské komunikace: Daniel Šlahař
- Fiktivní náboženství ve videohrách a jejich vliv na herní design: Jana Unzeitigová

14:00 - 14:25

Vliv potvrzení o přečtení na transformaci mezilidské komunikace

Daniel Šlahař, FF UK

14:25 - 14:50

Fiktivní náboženství ve videohrách a jejich vliv na herní design

Jana Unzeitigová, FF UK