Program

10:00 - 10:05

Zahájení konference

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

CDO

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

10:05 - 10:45

LinkedIn trendy pro rok 2022

V přednášce Jiřího Jambora se můžete těšit na shrnutí dění na LinkedIn v roce 2021 a přehled aktuálních a chystaných novinek pro rok 2022, o kterých byste měli vědět. Dozvíte se, jak využít LinkedIn ve své B2B strategii a které trendy hýbou světem online marketingu: Account-based model, social selling či digitální networking. Zjistíte také, které segmenty jsou na LinkedIn nejaktivnější a má smysl v nich komunikovat, a které naopak na LinkedIn aktivní nejsou.

Jiří Jambor Jiří Jambor

Co-founder

FUTURE SALES

Jiří Jambor

Posledních 12 let je mojí hlavní doménou svět obchodu. Prošel jsem si za tu dobu neziskovkama, SMEs i korporacemi.

Mé hlavní zaměření je pak na B2B obchod, LinkedIn a obchodní automatizaci.

V roce 2019 jsme spolu s kolegou Honzou Kyselým napsali první knihu na téma Social Selling v CEE a doteď ji bylo prodáno přes 1500 kusů. Ve stejném roce jsme založili i Future Sales.

10:45 - 11:25

LinkedIn pro firmy nejen v B2B

Jaké možnosti dnes nabízí LinkedIn firmám? Jak ho správně využít? Podívejme se společně na jednotlivé pilíře firemní komunikace na LinkedIn, jejich možnosti i limity. Seznámí vás s nimi Filip a Peter ze společnosti Httpool, která je partnerem sociální sítě LinkedIn a dalších platforem (Twitter, TikTok, Snapchat a Spotify) pro prodej reklamy.

Peter Bodnár Peter Bodnár

Client partner

Httpool

Peter Bodnár

Partner prodeje reklam společnosti LinkedIn Marketing Solutions pro Českou republiku. Poradenství v oblasti B2B marketingové strategie.

Filip Kec Filip Kec

Commercial Director

Httpool

Filip Kec

LinkedIn | B2B Marketing | Lead Generation | Commercial Director @ Httpool CZ&SK

11:25 - 12:05

Ambasadoring na LinkedIn jako úspěšná B2B obchodní strategie

V mé přednášce se dozvíte, proč firmám ambasadoring na LinkedIn funguje. Ukážu vám jeho principy, výhody a rizika. Posdílím s vámi případové studie firem, které díky ambasadoringu na LinkedIn budují svou značku a generují zde obchodní leady, poptávky a zákazníky bez investic do reklamy.

Jana Bártíková Jana Bártíková

Zakladatelka, expertka na LinkedIn® strategie pro B2B prodej a marketing

Linked Akademie

Jana Bártíková

Obchodu se věnuji celý život. Už v roce 1991 jsem nastoupila na svou první manažerskou pozici. Od té doby jsem pro různé mezinárodní firmy a značky pracovala na zvyšování obratu a podílu na trhu. Od roku 2013 podnikám a LinkedIn se stal hlavním zdrojem mých zákazníků. Generuje mi 90 % mých prodejů, objednávek a zakázek. Z toho téměř 100 % poptávek přichází z LinkedIn za mnou... Už od roku 2015 předávám pod hlavičkou Linked Akademie svoje know-how firmám a podnikatelům, kterým pomáhám přeměňovat LinkedIn ve zdroj leadů, poptávek a zakázek.

12:05 - 12:35

Přestávka

12:35 - 13:15

Instagram: Nejen výkladní skříň vaší značky

Hlavní doménou Instagramu jsou bezesporu vizuály. O slovo se však výraznou měrou přihlásila také interaktivita. Instagram svými „easy-to-use“ formáty přiměl uživatele k vyšší míře zapojení, čímž obsah a tím i celou síť zatraktivnil. Honza se ve svém povídání zaměří na to, co Instagram nabízí a ostatní sociální sítě ne. Jakou roli hraje Instagram při budování značky či v konverzní cestě. Jak si nastavit cíle tak, aby byl potenciál Instagramu bezezbytku naplněn a jak vyhodnocovat jeho úspěšnost.

Jan Kočenda Jan Kočenda

Head of marketing

Trezor.io

Jan Kočenda

Honzova cesta vedla od novinařiny, přes copywriting, analytiku, marketing až k budování samotných značek. Tři roky působil na pozici marketingového ředitele obuvnické značky Vasky, která se řadí mezi nejrychleji rostoucí české startu-py. Zasadil se o vznik digitální agentury Inhubo. Aktuálně šéfuje marketingu v Trezoru. Tato technologická společnost jako první vynalezla hardwarovou crypto peněženku, která roste na popularitě po celém světě.

13:15 - 13:55

HR marketing na Instagramu jinak a lépe

Že je HR marketing doménou LinkedInu? Arina Kuranova a Nikola Viternová z agentury Publicis Groupe vám předvedou, že HR patří i na Instagram, stačí jen vědět, jak na to! V přednášce vám představí ty nejzajímavější profily, vysvětlí, proč stojí za inspiraci a poradí, jak si úspěšnou strategii HR marketingu na Instagramu nastavíte i vy.

Arina Kuranova Arina Kuranova

Social media specialist

Publicis Groupe

Arina Kuranova

Po studiu Mediálních studií na Metropolitní univerzitě se Arina vrhla do televizní produkce, ze které si šla pak odpočinout do eventové produkce, po které už si šla opravdu odpočinout a to za počítač a věnovat se sociálním sítím a marketingu. Již třetím rokem působí jako freelance Social media specialist a v Publicis groupe na částečný úvazek, ale s radostí pracuje v týmu a stará se o klienty jako Nestlé Infant a FOKUS optik.

Nikola Viternová Nikola Viternová

Social media manager

Publicis Groupe

Nikola Viternová

Ve světě marketingu se pohybuji od roku 2016, od té doby mám za sebou bakaláře v oboru Marketingová komunikace a PR na Univerzitě Karlově a magistra v oboru Digital Marketing na britské Northumbria University. Už od začátku nejvíce tíhnu ke content marketingu na sociálních sítích, který jsem si vyzkoušela už jak v agentuře, tak na straně klienta. Momentálně jsou mojí nejmilejší starostí SoMe klienti agentury Publicis Groupe, kde od června působím jako Social Media Manager.

13:55 - 14:35

Instagram reklama: Láska, peníze a trápení

Honzovi je 29 let a miluje Instagram reklamy. Od jediné možnosti promovat post na Instagramu uběhla dlouhá doba a nyní jsou možnosti několikanásobně větší. Jak má dnešní úspěšná reklama na Instagramu vypadat od postu přes stories až po reels? Jak tuto reklamu efektivně nastavit a především, jak ji vyhodnotit? To může přinášet spoustu zbytečného trápení, ale v Honzově přednášce se dozvíte, jak na to.

Jan Ryšánek Jan Ryšánek

Head of Social Media

WMC GREY

Jan Ryšánek

7 let v online marketingu z toho jeden rok web analytik a zbylých 6 let v social media jak na straně jedné z největších mediální skupině WPP tak na druhé v kreativní úspěšné agentuře WMC GREY (zisk Cannes Lions, Effie, Louskáček). Práce mě udržuje furt ve střehu a omlazuje o 9 let.

14:35

Předpokládaný konec konference