Přihlaste se k odběru novinek

* povinná položka

Archiv akcí MARKETING MONDAY

12. listopadu 2012

Jak zacházet s novináři

„Žurnalistiku udržují v chodu lůzři bez pořádného vzdělání, outsideři, diletanti, frustrovaní právníci, nestydatí alkoholici a - ano - kreativní psychopati.“ (Jack Shafer). Předpokladem k žurnalistické práci skutečně bývá neklid, neschopnost soustředit se dlouhodobě na jednu věc, až chorobná zvědavost, grafomanie a egocentrismus. Mírněji řečeno, novináři mívají nejrůznější vzdělání a předchozí profesní zkušenosti. Jak s takovými lidmi vycházet v dobrém a získat je na svou stranu? To se dozvíte na listopadovém MARKETING MONDAY.

Více informací
10. září 2012

Lead generation

Nechtějte od naší Lídy, aby generovala leady… na to se musí jinak a důkladněji. Naše setkání vám ukáže, jak v dnešní době správně jít na generování leadů, jak jeho techniky propojit s ostatními aktivitami vaší firmy a jak to dělají ti zkušení.

Více informací
21. května 2012

Méně hádejte, více testujte

Bez testování na uživatelích jsou marketingové aktivity střelbou naslepo. Formulář na webu se zdá být srozumitelný - vám. Reklamní billboard se líbí - vám. Co si ale myslí uživatelé a potenciální zákazníci? Vědět to dopředu nemůžete, otestovat to můžete. A měli byste, jinak riskujete.


Kapacita setkání je naplněna.

Více informací
19. března 2012

Text, který prodává: Problémy, postupy a pravidla copywritingu

Smyslem velké části internetového obsahu je prodat zboží či službu. A velká část této velké části nefunguje. Jak se tedy mají psát dobré texty pro web? Kde se bere tolik samozvaných „zkušených copywriterů“? Jak poznat dobrého? Kolik co stojí? Jak s copywriterem spolupracovat, co děláte vy a co on?

Více informací
23. ledna 2012

Jak se dělá reklama: od zadání po vyhodnocení kampaně

REGISTRACE UZAVŘENA Z DŮVODU NAPLNĚNÍ KAPACITY SÁLŮ


Všichni žijeme s reklamou – jako příslušníci cílové skupiny, ale také občas jako její zadavatelé, poskytovatelé obsahu, který je pak nosičem reklamy – anebo i jako spolutvůrci v některé části řetězce, který reklamu vyrábí. Rozumíme ale všem jejím aspektům, nebo žijeme v nepřesných a zastaralých představách?

Více informací
7. listopadu 2011

Webová analytika


Setkání je určeno všem, kdo se zabývají tvorbou a optimalizací webu a přitom nejsou profesionály právě v oblasti webové analytiky. Poskytne lepší orientaci v tomto důležitém tématu a možnost setkat se špičkovými českými odborníky.

Více informací
12. září 2011

Redesign zpravodajských webů

KAPACITA NAPLNĚNA
Weby českých zpravodajských médií procházejí v letošním roce zásadní proměnou, ať jde o ekonomický iHNed nebo o bulvární Super. Do hry vstupují i tablety a speciální vydání pro ně, kde je aktivní například Respekt nebo Lidové noviny.

Více informací
16. května 2011

Televizní seriál v éře rychlého internetu a oslabených autorských práv

Před pěti lety si české televize uvědomily, že původní televizní seriál je nejspolehlivější způsob, jak přilepit diváky k obrazovkám – a vyždímat reklamní rozpočty inzerentů do poslední kapky. Jenže časy se mění.

Více informací
21. března 2011

Březen, měsíc e-knihy

Čtečky elektronických knih dorazily koncem roku 2010 ve velkém i do Česka. Ani zdejší nakladatelé už nemůžou před nástupem digitálního čtení zavírat oči. 

Více informací
24. ledna 2011

Kdo hledá, najde - současnost a budoucnost internetových vyhledávačů

Udrží si vyhledávače výsadní postavení, nebo se hlavní vstupní branou k internetovému obsahu stanou spíš sociální sítě?

Více informací

Partneři MARKETING MONDAY

  • Hlavní partner

  • Organizátor

  • Produkce

Partneři TUESDAY Business Network

  • Produkce