Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Chci prodat úžasný software zákazníkovi. Chci získat významnou pozici. Chci prodat firmu. Chci prosadit mé nápady mezi kolegy. Chci využít networking.“ Tyto a mnohé další situace, kdy potřebujete „prezentovat sebe, firmu, myšlenky“, zažíváte každý den. Ne však každý den máte možnost v „umění prodat se“ posunout pořádně dál. Na letním BOOTCAMPu Vás naši koučové naučí mnohé postupy a fígle, které si budete moci hned vyzkoušet, a zamyslíte se nad vaší firmou i sami nad sebou.Součástí BOOTCAMPu je i již v pořadí třetí networkingový večer 13.srpna.
Témata:
– Prezentace sebe – managera
– Prezentace firmy – vůči komu, forma, …
– Umění prodat své myšlenky – zaměstnancům, akcionářům, investorům, …
– Elevator Pitch je základ
– Umění využít networking
– Present to Win
– „Chyceni při činu“ aneb mediální obratnost
Proč se BOOTCAMPu zúčastnit:
- Seznámíte se s zakladateli firem/řediteli/podnikateli, kteří řeší podobné problémy jako vy
– Načerpáte inspiraci a zkušenosti koučů a úspěšných podnikatelů (jako vy)
– Můžete si při networkingu domluvit partnerství/spolupráci s dalšími firmami
– Získáte podněty pro workshopy/školení vašich lidí ve firmě
– Prožijete 2 náročné dny mimo kancelář
Pro přihlášení na BOOTCAMP vyplňte prosím registrační formulář
BOOTCAMP pro podnikatele – představení 2009
Podívejte se na prezentace, fotky a další informace o předchozím BOOTCAMPu (únor 2009, Cestou necestou)
Sledujte aktuality z BOOTCAMPu na Twitteru.
PODMÍNKY REGISTRACE A STORNO POPLATKY
Registrace na BOOTCAMP je závazná, při odhlášení do 1. srpna 2009 jsme nuceni fakturovat storno poplatek ve výši 50 % účastnického poplatku, po tomto datu je storno poplatek roven 100 % účastnického poplatku. Do dvou dnů před konáním konference je však možné převést Vaši registraci na některého z Vašich kolegů, ve výjimečných případech i na jinou firmu. O případné změně nás prosím informujte na info@tuesday.cz
Co je MEDIA MONDAY
Kdo se bude účastnit
Kdo
MEDIA MONDAY organizuje TUESDAY Business Network, podnikatelská síť sdružující profesionály zejména z oblasti technologického podnikání, spolu s partnerem Telefónica O2 Czech Republic.
Téma prvního setkání
Poslední měsíce přinášejí velké změny pro vývoj a obchodní modely (nejen mobilních) aplikací. Nabízet je on-line, nebo ke stažení? Vyvinout a prodávat přes iTunes App Store, Ovi Store, Android Market, Windows Skymarket? Nebo zkusit spolupráci s operátory? A co Facebook Platform? Společně se zástupci platforem, vývojářských společností a operátorů nabídneme účastníkům červnového COMMUNICATION WEDNESDAY přehled o trhu aplikací, jak se na něm orientovat, podle čeho rozhodovat a jaké obchodní modely volit. A na úvod setkání Vám představím několik novinek na trhu.
Hostem červnového NetClubu byl Petr Koubský, IT analytik a guru.
Project Management Day je druhý ročník celodenní konference o projektovém managementu zejména konzultačních a ICT projektů.
Účastníky konference budou zejména projektoví manageři, ICT manageři, majitelé a ředitelé ICT nebo konzultantských společností a HR manageři.
V programu se budeme věnovat:
– Řízení rizik a kvality projektů
– Jak poznat kvalitní projektový management a projektového manažera
– Proč si IT a business nerozumí
– Best practices z vlastních zkušeností řízení projektů
Pozornost bude věnována metodám získání maximálního množství informací nezbytných pro správná manažerská rozhodnutí a správné interpretaci dostupných statistik.
David Duroň byl nově jmenován na post ředitele portálů v oddělení internetových služeb skupiny Vodafone v Londýně.
Evropské fondy – stokrát omílané téma, ale málokdo se v nich orientuje. Květnové BUSINESS TUESDAY proto chceme udělat „návodně“, abyste si mohli na jeho konci konečně říct: ano, půjdu do nich / ne, nebudu se jimi zabývat. V průběhu večera Vám proto představíme jednoduchou a srozumitelnou formou, PROČ se jimi zabývat, JAK se v nich vyznat a CO je potřeba udělat pro úspěšný projekt. Partnerem květnového setkání je UniCredit Bank Czech Republic.
Podmínky registrace
Registrací berete na vědomí, že se jedná o závaznou registraci. Pokud byste se nemohli akce zúčastnit, je možné Vaši registraci zrušit písemně na adresu info@tuesday.cz nejpozději 7 dní před konáním akce. Po tomto datu není možné registraci zrušit a registrační poplatek je splatný v plné výši. Registraci je však možné převést na jinou osobu, budete-li nás o takové změně informovat na adresu info@tuesday.cz.
Mobilní data stále nabývají na významu: v každodenní práci uživatelů, v příjmech operátorů, dodavatelů technologií i v plánech vývojářů aplikací a služeb. Na dubnovém COMMUNICATION WEDNESDAY budeme mluvit o současném stavu na trhu (přání uživatelů a realita), chystaných technologiích pro sítě (3G, LTE, …) i telefony/zařízení a dopad na vývoj aplikací a obsah (video). Budete mít možnost setkat se s předními evropskými odborníky, setkání proběhne v rámci konference European Mobile Media Conference.
Váš přehled o mobilních datech můžete využít a zapojit se do soutěže společnosti Vodafone o zajímavé ceny. Vyhlášení vítězů bude přímo na místě konání.
Podmínky registrace
Registrací berete na vědomí, že se jedná o závaznou registraci. Pokud byste se nemohli akce zúčastnit, je možné Vaši registraci zrušit písemně na adresu info@tuesday.cz nejpozději 7 dní před konáním akce. Po tomto datu není možné registraci zrušit a registrační poplatek je splatný v plné výši. Registraci je však možné převést na jinou osobu, budete-li nás o takové změně informovat na adresu info@tuesday.cz.
Česká asociace držitelů domén ve spolupráci s TUESDAY Business Network Vás zvou na akci Domain Day, první oficiální českou konferenci na téma obchodování, monetizace a developmentu domén.
REGISTRACE
V případě zájmu o registraci kontaktujte pořadatele na info@cadd.cz, kontaktní osoba Jan Starčevič.
Hostem dubnového setkání NetClubu byl Tomáš Kapalín, ředitel obchodu komunitního serveru Libimseti.cz.
Po mnoha letech příprav spustily v loňském roce první domácí utilitní společnosti a banky systémy na elektronickou fakturaci (EBPP). K podpoře elektronických daňových dokladů navíc přispěl ministr financí Miroslav Kalousek, který v říjnu 2008 podepsal se SPISem Deklaraci o společném postupu v oblasti elektronické fakturace. Na dubnovém BUSINESS TESDAY se podíváme, co elektronická fakturace přinese vydavatelům faktur (billerům), uživatelům a IT firmám. Diskutovat bude také o tom, proč je český trh roztříštěný do mnoha osamocených projektů, co přinese nový formát ISDOC a kam se posune elektronická fakturace v roce 2009.
Poslední měsíce na internetu se nesou v hledání nových reklamních formátů. Vedle nejrozšířenější plošné reklamy (display), reklamy ve vyhledávačích a katalozích začínají firmy zkoušet sociální sítě, inzerci v mobilních telefonech, videu, hrách, apod. V rámci veletrhu REKLAMA & POLYGRAF 2009 se proto podíváme na novinky, které hýbou internetovým marketingem. Společně s našimi řečníky vám ukážeme na konkrétních kampaních, co funguje, co nefunguje a jak takové kampaně plánovat. Členové TUESDAY Business Network získají se vstupem na akci také vstupenky na veletrh REKLAMA & POLYGRAF 2009.