Menu Zavřít

Proběhlé akce

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

29.  listopadu  2007

Loterie, hry a marketingové soutěže a moderní technologie

Srdečně Vás zveme na seminář, který společně organizují Asociace provozovatelů mobilních sítí (APMS) a TUESDAY Business Network ve spolupráci s Asociací direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ), Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR), Sdružením pro informační společnost (SPIS), Unií vydavatelů, Asociací televizních organizací (ATO) a Asociací digitálních televizí (ADT).
22.  listopadu  2007

Jak udělat z obchodníků sehranou posádku

PostCAMP je půldenní workshop zaměřený na rozvoj a trénink obchodních a týmových dovedností. Cílem PostCAMPu je naučit se, jak postavit obchodní tým, jaké vztahy v něm fungují, jak toho využít při prodeji a jak ovládat prodejní techniky. PostCAMP proběhne formou manažerských her a praktických přednášek, založených na reálných situacích.
22.  listopadu  2007

Czech Internet Forum 2007

Odborná konference Czech Internet Forum 2007 je celodenní akcí, jejímž cílem je reflexe aktuálního stavu a vývoje internetového prostředí v České republice. Konferenci pořádá zpravodajský server o českém Internetu a telekomunikacích Lupa.cz.

7.  listopadu  2007

Mobilní marketing: Cesta růstu pro mobilní business?

Mobilní marketing je označován za „další velkou věc“ mobilního businessu, reálné využití je však stále na začátku. Podíváme se na mobilní telefony jako na reklamní médium, použití product placement, na propojení s digitální televizí a internetem, na spolupráci s mediálními a reklamními agenturami. A budeme hledat mezi uskutečněnými kampaněmi a zeptáme se na zkušenosti zadavatelů.
2.  října  2007

Workshop Selling Up Selling Out

„Translate years of hard work and technical genius into real personal wealth“

Pro většinu podnikatelů je nejdůležitějším krokem jejich obchodního života nalezení správného partnera. Vyžadujete to rozsáhlé znalosti, zkušenosti, plánování a přípravu na prodej strategickému partnerovi, většinovému vlastníkovi nebo obchodní alianci, nebo na prodej formou fúze, prodeje aktiv nebo akcií. Tento jednodenní intenzivní workshop ukáže managerům softwarových a technologických společností, jak porozumět množství variant a projít tímto složitým procesem úspěšně. Naučte se, jak dosáhnout maximální hodnoty při fúzích, akvizicích a prodeji aktiv.

Workshop SUSO je určen pro ředitele, vlastníky a strategické managery, kteří se zajímají o akvizice, fúze, prodej aktiv nebo strategická partnerství. Workshop je velkou příležitostí také pro investory, kteří se zajímají o softwarové a technologické společnosti. Nejedná se o všeobecný přehled. Jedná se o trénink založený na reálných zkušenostech lidí, kteří se těchto transakcí účastní, managerů, kteří vybudovali a následně prodali vlastní firmy.

Workshop Selling Up Selling Out je celý veden v angličtině. Kapacita workshopu je omezena. Účastníci workshopu získají navíc podrobně vypracovaný 250 stránkový manuál o postupu při fúzích a akvizicích. Workshopy SUSO jsou pořádány během podzimu 2007 v Praze, Helsinkách, Bostonu, Mnichově a dalších městech.

28.  května  2007

Broadband jde i bez drátů, milí uživatelé

S odkazem na slavný Cimrmanův nápad „Zkuste to bez drátů, milý Marconi“ se na květnovém Broadband Monday zaměříme na český trh s bezdrátovým připojením. Ten je zejména díky vysokému rozšíření Wi-Fi skutečnou anomálií v rámci Evropy. Zejména velká města jsou dokonale pokryta, technologie bezdrátového připojení hojně propagují i velcí operátoři a díky desítkám lokálních poskytovatelů se s „bezdrátem“ setkáte i v malých vesnicích. Na květnovém setkání Broadband Monday se podíváme, jak vypadá současný trh, kam směřuje a jak vypadá v porovnání s Evropou, své názory si budou vyměňovat zástupci velkých operátorů i malých firem.

25.  dubna  2007

Jak děti internetu mění mobilní business

Vývoj mobilních a internetových firem je v mnohém podobný, v mnohém odlišný. Jakým způsobem internetové firmy – „děti internetu“ – ovlivňují mobilní komunikace a naopak? Na současný vývoj se podíváme zejména se zástupci internetového a softwarového businessu. Celoevropský pohled přijede prezentovat Thorsten Schliesche, vícepresident pro Evropu společnosti Napster, dále vystoupí Jiří Donát, Associate Director A.T. Kearney. Společně s nimi budou diskutovat David Duroň, generální ředitel Atlas.cz, Tomáš Búřil, Account Director Seznam.cz a další.

Přečtěte si

Vytaženo z blogu

Zobrazit všechny články

Voicebot, digitální identita nebo čip v ruce. Mají všechny…

TikTok míří v Česku ke dvěma milionům, už není jen pro děti

E-Business Forum 2022 cílilo na spokojeného zákazníka

Jaké inovativní formáty se vyplatí používat? Ukáže…

Co zaznělo na konferenci BRANDstorming