Proběhlé akce

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

13.  srpna  2009

Umíme se prodat?... aneb prezentujeme sebe, firmu, myšlenky



Chci prodat 
úžasný software zákazníkovi. Chci získat významnou pozici. Chci prodat firmu. Chci prosadit mé nápady mezi kolegy. Chci využít networking.“ Tyto a mnohé další situace, kdy potřebujete „prezentovat sebe, firmu, myšlenky“, zažíváte každý den. Ne však každý den máte možnost v „umění prodat se“ posunout pořádně dál. Na letním BOOTCAMPu Vás naši koučové naučí mnohé postupy a fígle, které si budete moci hned vyzkoušet, a zamyslíte se nad vaší firmou i sami nad sebou.Součástí BOOTCAMPu je i  již v pořadí třetí networkingový večer 13.srpna.

Témata:
 – Prezentace sebe – managera
 – Prezentace firmy – vůči komu, forma, …
 – Umění prodat své myšlenky – zaměstnancům, akcionářům, investorům, …
 – Elevator Pitch je základ
 – Umění využít networking
 – Present to Win
 – „Chyceni při činu“ aneb mediální obratnost

Proč se BOOTCAMPu zúčastnit:
- Seznámíte se s  zakladateli firem/řediteli/pod­nikateli, kteří řeší podobné problémy jako vy
 – Načerpáte inspiraci a zkušenosti koučů a úspěšných podnikatelů (jako vy)
 – Můžete si při networkingu domluvit partnerství/spo­lupráci s dalšími firmami
 – Získáte podněty pro workshopy/školení vašich lidí ve firmě
 – Prožijete 2 náročné dny mimo kancelář


Pro přihlášení na BOOTCAMP vyplňte prosím registrační formulář

BOOTCAMP pro podnikatele – představení 2009

Podívejte se na prezentace, fotky a další informace o předchozím BOOTCAMPu (únor 2009, Cestou necestou) 

Sledujte aktuality z BOOTCAMPu na Twitteru.


PODMÍNKY REGISTRACE A STORNO POPLATKY
Registrace na BOOTCAMP je závazná, při odhlášení do 1. srpna  2009 jsme nuceni fakturovat storno poplatek ve výši 50 % účastnického poplatku, po tomto datu je storno poplatek roven 100 % účastnického poplatku. Do dvou dnů před konáním konference je však možné převést Vaši registraci na některého z Vašich kolegů, ve výjimečných případech i na jinou firmu. O případné změně nás prosím informujte na
info@tuesday.cz

15.  června  2009

Zahájení MEDIA MONDAY - Média a problém švýcarského nože

Co je MEDIA MONDAY

  • Nová platforma TUESDAY Business Network, určená pro setkávání profesionálů z médií, sdílení informací a zkušeností a se záměrem podpořit realizaci nových nápadů/busines­s plánů
  • Zaměříme se na trh, kde se propojují média a informační a komunikační technologie
  • chceme spojovat profesionály z různých oborů, pomoci s osvětou a informováním klíčových osob
  • cílem projektu je definovat aktuální stav a trendy propojování médií a technologií
       

Kdo se bude účastnit

  • média – tisk, rozhlas, televize, internet a další média
  • poskytovatelé obsahu
  • mediální agentury
  • marketing
  • zadavatelé reklamy
  • informační a komunikační technologie
  • konzultanti
  • tvůrci prostředí – politici, státní úředníci, zástupci asociací, sdružení, apod.,
  • finance – investoři
  • ostatní

Kdo
MEDIA MONDAY organizuje TUESDAY Business Network, podnikatelská síť sdružující profesionály zejména z oblasti technologického podnikání, spolu s partnerem Telefónica O2 Czech Republic.

Téma prvního setkání

  • První část – představení platformy MEDIA MONDAY – Kdo, Co, Kdy, Jak a zapojení účastníků
  • Druhá část – Problém švýcarského nože aneb o specializaci versus konvergenci médií. Jak ovlivňuje stírání hranic mezi mediatypy plánování i každodenní práci médií? Půjdou média cestou specializace, ktará funguje desítky let, nebo konvergence?
  • Třetí část - networking na terase
     

 

10.  června  2009

Store Your Applications - Prodávejte vaše aplikace na internetu, pro mobily a PC

Poslední měsíce přinášejí velké změny pro vývoj a obchodní modely (nejen mobilních) aplikací. Nabízet je on-line, nebo ke stažení? Vyvinout a prodávat přes iTunes App Store, Ovi Store, Android Market, Windows Skymarket? Nebo zkusit spolupráci s operátory? A co Facebook Platform? Společně se zástupci platforem, vývojářských společností a operátorů nabídneme účastníkům červnového COMMUNICATION WEDNESDAY přehled o trhu aplikací, jak se na něm orientovat, podle čeho rozhodovat a jaké obchodní modely volit. A na úvod setkání Vám představím několik novinek na trhu.

3.  června  2009

NetClub s Petrem Koubským

Hostem červnového NetClubu byl Petr Koubský, IT analytik a guru.

2.  června  2009

Project Management Day

 

Project Management Day je druhý ročník celodenní konference o projektovém managementu zejména konzultačních a ICT projektů.
Účastníky konference budou zejména projektoví manageři, ICT manageři, majitelé a ředitelé ICT nebo konzultantských společností a HR manageři.

V programu se budeme věnovat:
 – Řízení rizik a kvality projektů
 – Jak poznat kvalitní projektový management a projektového manažera
 – Proč si IT a business nerozumí
 – Best practices z vlastních zkušeností řízení projektů

>>>UPOZORNĚNÍ<<<
 
Registrace na konferenci je závazná, při odhlášení do 22. května  2009 jsme nuceni fakturovat storno poplatek ve výši 50 % účastnického poplatku, po tomto datu je storno poplatek roven 100 % účastnického poplatku. Do dvou dnů před konáním konference je však možné převést Vaši registraci na některého z Vašich kolegů, ve výjimečných případech i na jinou firmu. O případné změně nás prosím informujte na info@tuesday.cz
28.  května  2009

Web Analytics – statistiky webu a jejich vyhodnocování

Pozornost bude věnována metodám získání maximálního množství informací nezbytných pro správná manažerská rozhodnutí a správné interpretaci dostupných statistik.

13.  května  2009

NetClub s Davidem Duroněm

David Duroň byl nově jmenován na post ředitele portálů v oddělení internetových služeb skupiny Vodafone v Londýně.

5.  května  2009

Evropské fondy trochu jinak aneb jak se k nim opravdu dostat

Evropské fondy – stokrát omílané  téma, ale málokdo se v nich orientuje. Květnové BUSINESS TUESDAY proto chceme udělat „návodně“, abyste si mohli na jeho konci konečně říct: ano, půjdu do nich / ne, nebudu se jimi zabývat. V průběhu večera Vám proto představíme jednoduchou a srozumitelnou formou, PROČ se jimi zabývat, JAK se v nich vyznat a CO je potřeba udělat pro úspěšný projekt. Partnerem květnového setkání je UniCredit Bank Czech Republic.

Podmínky registrace
Registrací berete na vědomí, že se jedná o závaznou registraci. Pokud byste se nemohli akce zúčastnit, je možné Vaši registraci zrušit písemně na adresu
info@tuesday.cz nejpozději 7 dní před konáním akce. Po tomto datu není možné registraci zrušit a registrační poplatek je splatný v plné výši. Registraci je však možné převést na jinou osobu, budete-li nás o takové změně informovat na adresu info@tuesday.cz.

22.  dubna  2009

Mobilní data – Broadband na každém kroku

Mobilní data stále nabývají na významu: v každodenní práci uživatelů, v příjmech operátorů, dodavatelů technologií i v plánech vývojářů aplikací a služeb. Na dubnovém COMMUNICATION WEDNESDAY budeme mluvit o současném stavu na trhu (přání uživatelů a realita), chystaných technologiích pro sítě (3G, LTE, …) i telefony/zařízení a dopad na vývoj aplikací a obsah (video). Budete mít možnost setkat se s předními evropskými odborníky, setkání proběhne v rámci konference European Mobile Media Conference.

Váš přehled o mobilních datech můžete využít a zapojit se do soutěže společnosti Vodafone o zajímavé ceny. Vyhlášení vítězů bude přímo na místě konání.



Podmínky registrace

Registrací berete na vědomí, že se jedná o závaznou registraci. Pokud byste se nemohli akce zúčastnit, je možné Vaši registraci zrušit písemně na adresu
info@tuesday.cz nejpozději 7 dní před konáním akce. Po tomto datu není možné registraci zrušit a registrační poplatek je splatný v plné výši. Registraci je však možné převést na jinou osobu, budete-li nás o takové změně informovat na adresu info@tuesday.cz.

9.  dubna  2009

Domain Day

Česká asociace držitelů domén ve spolupráci s TUESDAY Business Network Vás zvou na akci Domain Day, první oficiální českou konferenci na téma obchodování, monetizace a developmentu domén.

REGISTRACE
V případě zájmu o registraci kontaktujte pořadatele na info@cadd.cz, kontaktní osoba Jan Starčevič.

8.  dubna  2009

NetClub s Tomášem Kapalínem

Hostem dubnového setkání NetClubu byl Tomáš Kapalín, ředitel obchodu komunitního serveru Libimseti.cz.

7.  dubna  2009

Elektronická fakturace v roce 2009

Po mnoha letech příprav spustily v loňském roce první domácí utilitní společnosti a banky systémy na elektronickou fakturaci (EBPP). K podpoře elektronických daňových dokladů navíc přispěl ministr financí Miroslav Kalousek, který v říjnu 2008 podepsal se SPISem Deklaraci o společném postupu v oblasti elektronické fakturace. Na dubnovém BUSINESS TESDAY se podíváme, co elektronická fakturace přinese vydavatelům faktur (billerům), uživatelům a IT firmám. Diskutovat bude také o tom, proč je český trh roztříštěný do mnoha osamocených projektů, co přinese nový formát ISDOC a kam se posune elektronická fakturace v roce 2009.

1.  dubna  2009

Internetový marketing: Nové reklamní formáty

Poslední měsíce na internetu se nesou v hledání nových reklamních formátů. Vedle nejrozšířenější plošné reklamy (display), reklamy ve vyhledávačích a katalozích začínají firmy zkoušet sociální sítě, inzerci v mobilních telefonech, videu, hrách, apod. V rámci veletrhu REKLAMA & POLYGRAF 2009 se proto podíváme na novinky, které hýbou internetovým marketingem. Společně s našimi řečníky vám ukážeme na konkrétních kampaních, co funguje, co nefunguje a jak takové kampaně plánovat. Členové TUESDAY Business Network získají se vstupem na akci také vstupenky na veletrh REKLAMA & POLYGRAF 2009.

Přečtěte si

Vytaženo z blogu

Zobrazit všechny články

Právě odstartovalo hlasování ve 20. ročníku ankety…

20 let Czech Internet Fora: Výzvy českých médií a marketingu

To důležité z konference Jak na vymazlený copywriting

Copywriting, který prodává i v éře AI. Naučte se ho na…

Už po dvacáté hledáme to nejlepší z českého internetu.…