Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Písmo, film, hudba. Kdo je nejvíce bit snadným sdílením souborů přes internet? Nejdéle ne(vy)řešeným problémem internetu je autorské právo a intelektuální vlastnictví. Autoři, vydavatelé i uživatelé již léta vědí, že současný stav je nevhodný, stále se však nepodařilo najít vhodné business modely. Na listopadovém MEDIA MONDAY se proto chceme věnovat této tíživé situaci. Nemyslíme si, že se nám podaří vyřešit problémy filmového či hudebního průmyslu, chceme především mluvit o nových možnostech a jak mohou autoři a vydavatelé chránit svá práva a přitom vyhovět uživatelům.
Odborná konference Czech Internet Forum 2009 mapuje aktuální stav českého Internetu z nejrůznějších úhlů pohledu. Své názory přednesou odborníci z prostředí internetového marketingu a médií, e-komerce
Mobilnímu marketingu jsme se na COMMUNICATION WEDNESDAY věnovali již dvakrát (2007 a 2008). Musíme si připustit: na mobilní marketing jsme se jako na nový obor dívali s růžovými brýlemi. Dnes chceme po našich vystupujících, aby byli realističtí s konkrétními příklady a čísly a hlavně, abychom vyslechli, co říkají KLIENTI.
Jsme velmi rádi, že na listopadovém COMMUNICATION WEDNESDAY přivítáme Paula Berneyeho, výkonného ředitele pro Evropu Mobile Marketing Association.
Hostem listopadového NetClubu byl Michal Klíma, bývalý generální ředitel Economia a.s..
„Jakpak je dnes u nás doma?“ Název textu Voskovce a Wericha plně vystihuje směřování nově vznikajících hyperlokálních médií. Ta se zaměřují na zpravodajství z malého regionu (obce až ulice) s přispěním místní komunity (více na Wikipedia nebo Online žurnalistika a Lupa.cz). Lokální zprávy nejsou novým fenoménem, jejich rozšíření pomáhá internet a mobilní technologie a snaha oslovit nové, dosud nevyužité inzerenty (podnikatele s místní působností). Na říjnovém MEDIA MONDAY se budeme bavit o nových projektech (Sedmička, Naše adresa), jak se na nové možnosti dívají další hráči na trhu. Jaký dopad mohou mít na tvorbu obsahu, fungování redakcí a uspějí u inzerentů?
Zapomínáte peněženku a přesto byste chtěli platit? Na říjnovém COMMUNICATION WEDNESDAY se budeme bavit o nastupující technologii NFC - Near Field Communication je technologie pro bezdrátovou komunikaci mezi přístroji na velmi krátkou vzdálenost (do 10 cm) nebo dotyk. To ji předurčuje pro bezkontaktní transakce (platby, jízdenky, vstupenky mobilním telefonem), propojení přístrojů nebo přístup k digitálnímu obsahu. V letošním roce probíhá v České republice několik pilotních testů a rozšiřuje se počet mobilních telefonů umožňujících NFC. Přijďte si promluvit o zkušenostech dodavatelů i uživatelů z testování a jak můžete NFC využít pro svůj business.
Na úvod setkání opět zopakujeme rychlé představení několika novinek What's Hot.
Hostem říjnového NetClubu s podtitulem Svět jako blog byl Daniel Dočekal, nezávislý publicista a konzultant.
E-Business Forum 2009 je konferencí o elektronickém obchodu (nejen) v České republice, kterou pořádá Asociace pro elektronickou komerci (APEK) společně s TUESDAY Business Network.
Konference je určena internetovým obchodníkům, dodavatelům služeb pro obchody, managerům internetových společností, marketingovým specialistům, právníkům, konzultantům a dalším.
Mediální magnát Rupert Murdoch způsobil v květnu 2009 velké pozdvižení, když oznámil šílený nápad, že do roka jeho News Corporation zpoplatní své zpravodajské weby. Počkat, šílený? Nikoliv. Jen naboural zažité schéma, že obsah na internetu je "zdarma“. A jak je to u jiných médií? Proč některá média žijí převážně z reklamy a jiná z předplatného? Jsou stávající modely financování dlouhodobě udržitelné? Na zářijovém MEDIA MONDAY vám chceme s našimi speakery představit alternativní modely a konkrétní příklady, jak se vypořádat se současným propadem výnosů médií.
Hosty poprázdninového NetClubu byli Jan a Petr Staňkovi, zakladatelé společnosti NetTravel.
Datové schránky jsou zejména pro uživatele IT a pro státní správu tématem číslo 1 během léta 2009. Na zářijovém BUSINESS TUESDAY se však chceme podívat dál – datové schránky nabízejí úžasnou příležitost nejen pro komunikaci s úřady, ale i pro nová řešení pro komunikace mezi firmami. Od 1. ledna 2010 se stanou datové schránky technologií, na které budou moci softwarové společnosti stavět vlastní řešení. Pro koho bude možné datové schránky využívat a za jakých podmínek?
Kompletní seriál o datových schránkách najdete na www.podnikatel.cz
Chci prodat úžasný software zákazníkovi. Chci získat významnou pozici. Chci prodat firmu. Chci prosadit mé nápady mezi kolegy. Chci využít networking.“ Tyto a mnohé další situace, kdy potřebujete „prezentovat sebe, firmu, myšlenky“, zažíváte každý den. Ne však každý den máte možnost v „umění prodat se“ posunout pořádně dál. Na letním BOOTCAMPu Vás naši koučové naučí mnohé postupy a fígle, které si budete moci hned vyzkoušet, a zamyslíte se nad vaší firmou i sami nad sebou.Součástí BOOTCAMPu je i již v pořadí třetí networkingový večer 13.srpna.
Témata:
– Prezentace sebe – managera
– Prezentace firmy – vůči komu, forma, …
– Umění prodat své myšlenky – zaměstnancům, akcionářům, investorům, …
– Elevator Pitch je základ
– Umění využít networking
– Present to Win
– „Chyceni při činu“ aneb mediální obratnost
Proč se BOOTCAMPu zúčastnit:
- Seznámíte se s zakladateli firem/řediteli/podnikateli, kteří řeší podobné problémy jako vy
– Načerpáte inspiraci a zkušenosti koučů a úspěšných podnikatelů (jako vy)
– Můžete si při networkingu domluvit partnerství/spolupráci s dalšími firmami
– Získáte podněty pro workshopy/školení vašich lidí ve firmě
– Prožijete 2 náročné dny mimo kancelář
Pro přihlášení na BOOTCAMP vyplňte prosím registrační formulář
BOOTCAMP pro podnikatele – představení 2009
Podívejte se na prezentace, fotky a další informace o předchozím BOOTCAMPu (únor 2009, Cestou necestou)
Sledujte aktuality z BOOTCAMPu na Twitteru.
PODMÍNKY REGISTRACE A STORNO POPLATKY
Registrace na BOOTCAMP je závazná, při odhlášení do 1. srpna 2009 jsme nuceni fakturovat storno poplatek ve výši 50 % účastnického poplatku, po tomto datu je storno poplatek roven 100 % účastnického poplatku. Do dvou dnů před konáním konference je však možné převést Vaši registraci na některého z Vašich kolegů, ve výjimečných případech i na jinou firmu. O případné změně nás prosím informujte na info@tuesday.cz