Proběhlé akce

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

30.  listopadu  2009

Piráti a autorské právo

Písmo, film, hudba. Kdo je nejvíce bit snadným sdílením souborů přes internet? Nejdéle ne(vy)řešeným problémem internetu je autorské právo a intelektuální vlastnictví. Autoři, vydavatelé i uživatelé již léta vědí, že současný stav je nevhodný, stále se však nepodařilo najít vhodné business modely. Na listopadovém MEDIA MONDAY se proto chceme věnovat této tíživé situaci. Nemyslíme si, že se nám podaří vyřešit problémy filmového či hudebního průmyslu, chceme především mluvit o nových možnostech a jak mohou autoři a vydavatelé chránit svá práva a přitom vyhovět uživatelům.

12.  listopadu  2009

Czech Internet Forum 2009

Odborná konference Czech Internet Forum 2009 mapuje aktuální stav českého Internetu z nejrůznějších úhlů pohledu. Své názory přednesou odborníci z prostředí internetového marketingu a médií, e-komerce

11.  listopadu  2009

Mobilní marketing 2010: Co na něj říkají klienti?

Mobilnímu marketingu jsme se na COMMUNICATION WEDNESDAY věnovali již dvakrát (2007 a 2008). Musíme si připustit: na mobilní marketing jsme se jako na nový obor dívali s růžovými brýlemi. Dnes chceme po našich vystupujících, aby byli realističtí s konkrétními příklady a čísly a hlavně, abychom vyslechli, co říkají KLIENTI.
Jsme velmi rádi, že na listopadovém COMMUNICATION WEDNESDAY přivítáme Paula Berneyeho, výkonného ředitele pro Evropu Mobile Marketing Association.

4.  listopadu  2009

Netclub s Michalem Klímou

Hostem listopadového NetClubu byl Michal Klíma, bývalý generální ředitel Economia a.s..

19.  října  2009

Hyperlokální média - bublina, nebo nový trh?

„Jakpak je dnes u nás doma?“ Název textu Voskovce a Wericha plně vystihuje směřování nově vznikajících hyperlokálních médií. Ta se zaměřují na zpravodajství z malého regionu (obce až ulice) s přispěním místní komunity (více na Wikipedia nebo Online žurnalistika a Lupa.cz). Lokální zprávy nejsou novým fenoménem, jejich rozšíření pomáhá internet a mobilní technologie a snaha oslovit nové, dosud nevyužité inzerenty (podnikatele s místní působností). Na říjnovém MEDIA MONDAY se budeme bavit o nových projektech (Sedmička, Naše adresa), jak se na nové možnosti dívají další hráči na trhu. Jaký dopad mohou mít na tvorbu obsahu, fungování redakcí a uspějí u inzerentů?

14.  října  2009

NFC - Mobily nahrazují peněženky

Zapomínáte peněženku a přesto byste chtěli platit? Na říjnovém COMMUNICATION WEDNESDAY se budeme bavit o nastupující technologii NFC - Near Field Communication je technologie pro bezdrátovou komunikaci mezi přístroji na velmi krátkou vzdálenost (do 10 cm) nebo dotyk. To ji předurčuje pro bezkontaktní transakce (platby, jízdenky, vstupenky mobilním telefonem), propojení přístrojů nebo přístup k digitálnímu obsahu. V letošním roce probíhá v České republice několik pilotních testů a rozšiřuje se počet mobilních telefonů umožňujících NFC. Přijďte si promluvit o zkušenostech dodavatelů i uživatelů z testování a jak můžete NFC využít pro svůj business.
Na úvod setkání opět zopakujeme rychlé představení několika novinek What's Hot.

8.  října  2009

Mobile Internet Forum 2009

Odborné setkání Mobile Internet Forum 2009 je druhým ročníkem úspěšné konference serveru o českém Internetu Lupa.cz. Jejím hlavním cílem je snaha zmonitorovat aktuální vývoj v oblasti mobilního obsahu
7.  října  2009

NetClub s Danielem Dočekalem

Hostem říjnového NetClubu s podtitulem Svět jako blog byl Daniel Dočekal, nezávislý publicista a konzultant.

6.  října  2009

E-Business Forum 2009

E-Business Forum 2009 je konferencí o elektronickém obchodu (nejen) v České republice, kterou pořádá Asociace pro elektronickou komerci (APEK) společně s TUESDAY Business Network.
Konference je určena internetovým obchodníkům, dodavatelům služeb pro obchody, managerům internetových společností, marketingovým specialistům, právníkům, konzultantům a dalším.

21.  září  2009

Krize, nekrize - Jak (znovu) financovat média

Mediální magnát Rupert Murdoch způsobil v květnu 2009 velké pozdvižení, když oznámil šílený nápad, že do roka  jeho News Corporation zpoplatní své zpravodajské weby. Počkat, šílený? Nikoliv. Jen naboural zažité schéma, že obsah na internetu je "zdarma“. A jak je to u jiných médií? Proč některá média žijí převážně z reklamy a jiná z předplatného? Jsou stávající modely financování dlouhodobě udržitelné? Na zářijovém MEDIA MONDAY vám chceme s našimi speakery představit alternativní modely a konkrétní příklady, jak se vypořádat se současným propadem výnosů médií.

9.  září  2009

NetClub s bratry Staňkovi

Hosty poprázdninového NetClubu byli Jan a Petr Staňkovi, zakladatelé společnosti NetTravel.

8.  září  2009

Datové schránky - technologie pro nový business?

Datové schránky jsou zejména pro uživatele IT  a pro státní správu tématem číslo 1 během léta 2009. Na zářijovém BUSINESS TUESDAY se však chceme podívat dál – datové schránky nabízejí úžasnou příležitost nejen pro komunikaci s úřady, ale i pro nová řešení pro komunikace mezi firmami. Od 1. ledna 2010 se stanou datové schránky technologií, na které budou moci softwarové společnosti stavět vlastní řešení. Pro koho bude možné datové schránky využívat a za jakých podmínek?

Kompletní seriál o datových schránkách najdete na www.podnikatel.cz

13.  srpna  2009

Umíme se prodat?... aneb prezentujeme sebe, firmu, myšlenky



Chci prodat 
úžasný software zákazníkovi. Chci získat významnou pozici. Chci prodat firmu. Chci prosadit mé nápady mezi kolegy. Chci využít networking.“ Tyto a mnohé další situace, kdy potřebujete „prezentovat sebe, firmu, myšlenky“, zažíváte každý den. Ne však každý den máte možnost v „umění prodat se“ posunout pořádně dál. Na letním BOOTCAMPu Vás naši koučové naučí mnohé postupy a fígle, které si budete moci hned vyzkoušet, a zamyslíte se nad vaší firmou i sami nad sebou.Součástí BOOTCAMPu je i  již v pořadí třetí networkingový večer 13.srpna.

Témata:
 – Prezentace sebe – managera
 – Prezentace firmy – vůči komu, forma, …
 – Umění prodat své myšlenky – zaměstnancům, akcionářům, investorům, …
 – Elevator Pitch je základ
 – Umění využít networking
 – Present to Win
 – „Chyceni při činu“ aneb mediální obratnost

Proč se BOOTCAMPu zúčastnit:
- Seznámíte se s  zakladateli firem/řediteli/pod­nikateli, kteří řeší podobné problémy jako vy
 – Načerpáte inspiraci a zkušenosti koučů a úspěšných podnikatelů (jako vy)
 – Můžete si při networkingu domluvit partnerství/spo­lupráci s dalšími firmami
 – Získáte podněty pro workshopy/školení vašich lidí ve firmě
 – Prožijete 2 náročné dny mimo kancelář


Pro přihlášení na BOOTCAMP vyplňte prosím registrační formulář

BOOTCAMP pro podnikatele – představení 2009

Podívejte se na prezentace, fotky a další informace o předchozím BOOTCAMPu (únor 2009, Cestou necestou) 

Sledujte aktuality z BOOTCAMPu na Twitteru.


PODMÍNKY REGISTRACE A STORNO POPLATKY
Registrace na BOOTCAMP je závazná, při odhlášení do 1. srpna  2009 jsme nuceni fakturovat storno poplatek ve výši 50 % účastnického poplatku, po tomto datu je storno poplatek roven 100 % účastnického poplatku. Do dvou dnů před konáním konference je však možné převést Vaši registraci na některého z Vašich kolegů, ve výjimečných případech i na jinou firmu. O případné změně nás prosím informujte na
info@tuesday.cz

Přečtěte si

Vytaženo z blogu

Zobrazit všechny články

Mít SEO specialistu nestačí. Naučte se psát pro AI…

Content First: Dobrý obsah leží v datech, autenticitě i…

AI transformace: Umělá inteligence jako nová ropa

Firemní ambasadoři na LinkedInu fungují a AI je…

BRANDstorming: hledání zlatého grálu v brand buildingu