Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

9:00 - 9:25

Snídaně

9:25 - 9:30

Úvodní slovo

Filip Rožánek Filip Rožánek

Editor DigiZone.cz

Internet Info

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

9:30 - 10:00

Pro koho je vhodný prodej přes marketplaces

Úplně poprvé bude mluvit česky k místním online prodejcům zástupce nejhodnotnější značky světa – Amazon. Ten udává trendy nejen v oblasti online marketplaces, přes které jdou dvě třetiny všech online objednávek celého světa. Co ale může Amazon nabídnout českým prodejcům, pro koho je vhodný a kdo by měl na prodej přes Amazon zapomenout? Zaměříme se na specifika, která řeší Češi a Slováci při vstupu na marketplace.

David Cikánek David Cikánek

Business Sales Executive

EXPANDO global

10:00 - 10:30

Jak nastavit správnou cenu produktů na e-shopu?

Cena hraje klíčovou roli při rozhodování, zda u vás zákazník nakoupí. Na přednášce se dozvíte, že správná cena není vždy ta nejlevnější. Budeme společně hledat cesty, jak cenu a celkový zisk zvyšovat. Probereme úspěšné příklady na konkrétních případových studiích. Z přednášky si odnese sadu tipů a konceptů, které můžete použít hned další den pro zlepšení vaší cenotvorby.

Petr Bláha Petr Bláha

CEO Disivo

Disivo

Petr Bláha

Petr se po studiu ekonomie vrhnul na optimalizaci a datovou analytiku. V roce 2018 založil projekt Disivo, který se zabývá optimalizací cen v e-commerce. Spolu se svým týmem zkoumají českou, ale i evropskou e-commerce scénu, potkávají se se stovkami e-shopů napříč odvětvími a analyzují nejvhodnější cenové strategie a jejich dopady.

10:30 - 10:45

Odhalte informace o cestách vašeho spotřebitele napříč e-shopy třetích stran

Klíčem v každém businessu je měření. Ať už prodáváte svoje zboží přes partnerské e-shopy, nebo jen potřebujete pospojovat data o chování uživatelů z různých zdrojů, vždy budete stát nejen před otázkou, jak data získat, ale zejména jak je správně interpretovat. Představíme vám platformu, pomocí které dokážete nejen nahlédnout pod pokličku analytických dat z různých zdrojů, ke kterým nemáte ani přímý přístup, ale hlavně je správně pochopit a podle toho optimalizovat svoje aktivity.

Michal Vošahlík Michal Vošahlík

Digital Vision

Michal Vošahlík

Michal procestoval kus světa, prožil velkou část svého života v Kanadě a poslední 3 roky v Číně. Zkušenosti z různých zemí a různých odvětví od hraček po alkohol mu pomohli udělat si ucelený názor na to, co je v Ecommerce skutečně důležité. O své poznatky se chystá podělit i s vámi. Připravte se na profesionální zážitek, který si opravdu užijete.

10:45 - 11:00

Chytré vyhledávání pomůže vám i zákazníkům

Posvítíme si na to, jak lidé využívají vyhledávání na webu. A že chytré vyhledávání dokáže mnohem víc, než jen zkrátit návštěvníkům cestu k tomu, co je zajímá. Jak i ve výsledcích vyhledávání můžete uživatelům strategicky předložit obsah podle toho, co vy jim potřebujete ukázat. A jak využít feedback, který vám statistiky vyhledávání dávají, k dalšímu rozvoji svojí online prezentace a svého byznysu celkově.

Václav Soukup Václav Soukup

Product Owner

MEDIA FACTORY Czech Republic

Václav Soukup

Vašek je zkušený Product Owner, který s týmem vývojářů řeší implementaci custom online řešení. A ty se bez dobrého vyhledávání neobejdou. Ve volném čase organizuje debatní turnaje, takže po přednášce se s vámi rád dále pobaví, nejen na téma vyhledávání.

11:00 - 11:30

Jak si vybrat správný trh pro mezinárodní expanzi?

Zvolit Německo s více než 80 miliony obyvatel, nebo raději Polsko? Nebo bude lepší zaměřit se na pobaltské země, kde je menší konkurence?

Tato volba je ve vaší expanzní strategii pravděpodobně nejdůležitějším rozhodnutím. V naší prezentaci se:
• Podíváme na společnosti, které již v zahraničí uspěly a jak to dokázaly
• Poskytneme vám nástroje k pochopení konkurenční situace na novém trhu
• Ukážeme vám, jak lokalizujete svůj obchod pro novou zemi během 4 týdnů
• Podělíme se o naše nejlepší nástroje pro generování návštěvnosti na nových trzích

Před i po naší prezentaci jsme také připraveni zodpovědět vaše individuální dotazy na našem stánku.

Max Riis Christensen Max Riis Christensen

CEO

MakesYouLocal

Max Riis Christensen

Max byl v roce 2010 jedním ze zakladatelů společnosti MakesYouLocal. Před MakesYouLocal pracoval 10 let jako generální ředitel předních dánských internetových obchodů. Dnes je jedním z předních evropských odborníků na mezinárodní e-commerce a zkušený spíkr.

Martin Sulc Martin Sulc

MakesYouLocal s.r.o.

MakesYouLocal

Martin Sulc

Martin Šulc je zodpovědný za rozvoj MakesYouLocal v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Se svým týmem se stará o lokalizaci, podporu růstu a zákaznický servis pro e-shopy expandující do našeho regionu. Čerpá u toho nejen z vlastních zkušeností s online podnikáním v Česku.

11:30 - 12:30

Oběd

12:30 - 13:00

I účetnictví má své místo v e-commerce

Každá část businessu se více či méně přesouvá do online prostředí. Ne jinak je tomu v účetnictví. Existují ale stále firmy, které přepisují faktury a bankovní výpisy ručně, předávají své doklady účetní fyzicky nebo složitě sledují své sklady ve více systémech a ručně upravují stav v e-shopu. S Eurofakturou si takové firmy ušetří peníze i čas. U nás pohodlně a v jednom systému sledují účetnictví, faktury, ale i skladové položky a objednávky z e-shopu (i na mezinárodni úrovni). Vše automatizovaně a online!

Nikola Brymová Nikola Brymová

Sales manager

Eurofaktura.cz

Nikola Brymová

Nikola začala ve firmě Eurofaktura na pozici stážistky a vypracovala se až na vedoucí české pobočky Eurofaktury. Nyní je její snahou dostat Eurofakturu do povědomí především účetních firem, kterým chce zjednodušit každodenní workflow a udělat tak jejich práci efektivnější a příjemnější. Ať už je to uživatelská podpora, školení, prodej nebo testování nových funkcí - každá role je pro ni zásadní.

13:00 - 13:30

Jak pomocí expedice zvýšit zisk a udržet si zákazníka

V Balíkobotu jsme už více než 2 500 klientům pomohli zefektivnit logistické procesy a ušetřit čas i peníze. Pomocí jednoduché automatizace můžete expedici i samotné doručování pozvednout na vyšší level a nabízet tak svým zákazníkům komfort po celou dobu nákupu. Ocení to i pracovníci ve skladu, kteří jednoduše vychystají zásilku a budou mít dokonalý přehled nad jejím pohybem. Balíkobot je integrován ve více než 100 systémech a je napojen na více než 30 dopravců.

Pavel Kročák Pavel Kročák

Partnership for IS

Balíkobot.cz

Pavel Kročák

Pavel se v e-commerce pohybuje od roku 2012. Nejdříve prostřednictvím porovnávače cen pomáhal e-shopistům k tomu, aby měli více objednávek. Dnes jim naopak pomáhá s expedicí. Aktuálně pracuje na tom, aby se služba Balíkobot dala ovládat přímo ze systémů, v kterých expedienti každodenně pracují s objednávkami a nemuseli se přihlašovat do dalších externích aplikací třetích stran.

13:30 - 14:00

Jak využít reklamní kanály k nastartování růstu v e-commerce

Na přednášce se dozvíte, jak zařadit reklamní kanály do správné části funnelu (marketingového trychtýře), jak správně rozdělit rozpočty na kampaně. Seznámíte se s diagnostikou kanálů, zjistíte, které kanály vám v reklamním mixu chybí nebo které nedosahují potenciálu.

Řekneme si také, jak vylepšit jednotlivé reklamní kanály z pohledu návratnosti – kde klienti nejčastěji přichází o finance nebo o příležitosti. V neposlední řadě se podíváme také na to, jak se v oblasti reklamních kanálů porovnávat s konkurencí.

Lukáš Lesovský Lukáš Lesovský

Performance Marketing Team Leader

oXyShop

Lukáš Lesovský

Lukáš s jeho týmem vymýšlí, nastavuje a optimalizuje kampaně pro jedny z největších e-shopů na českém a slovenském trhu. Ať už se jedná o fototechniku, domácí potřeby nebo třeba vybavení pro děti. Je velkým fandou data-driven, testování, zkoušení nových postupů i nástrojů a spolupráce mezi marketingem a vývojáři.

14:00 - 14:30

Klíčem k úspěchu je spokojený zákazník

Lada se ve své přednášce bude věnovat využití zákaznického servisu a zkušenosti naplno. Podělí se s vámi o dlouholeté zkušenosti, jak se zákazníkem komunikovat, na co se zaměřit, a jak díky tomu zvýšit loajalitu a prodeje až o 50 procent. Zároveň otevře v dnešní době často skloňované téma využití chatbotů v zákaznické péči, jejich výhody i případná rizika.

Lada Hrbková Lada Hrbková

Business Development Manager

Comdata Czech

Lada Hrbková

Lada Hrbková aktuálně působí jako Business Development Manager pro ČR a Slovensko. Ve firmě začala jako telefonní operátor a vypracovala se až na aktuální pozici. Mimo jiné Lada stojí za vznikem projektu Care24, který se zaměřuje především na dostupnost outsourcingu zákaznického servisu menším podnikatelům a to zejména v oblasti e-commerce. Jejím cílem je zvýšit kvalitu zákaznického servisu v Česku a na Slovensku.

14:30

Závěr akce