Program

V tuto chvíli pro vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.

Jak pomocí expedice zvýšit zisk a udržet si zákazníka

V Balíkobotu jsme už více než 2 500 klientům pomohli zefektivnit logistické procesy a ušetřit čas i peníze. Pomocí jednoduché automatizace můžete expedici i samotné doručování pozvednout na vyšší level a nabízet tak svým zákazníkům komfort po celou dobu nákupu. Ocení to i pracovníci ve skladu, kteří jednoduše vychystají zásilku a budou mít dokonalý přehled nad jejím pohybem. Balíkobot je integrován ve více než 100 systémech a je napojen na více než 30 dopravců.

Pavel Kročák Pavel Kročák

Partnership for IS

Balíkobot.cz

Pavel Kročák

Pavel se v e-commerce pohybuje od roku 2012. Nejdříve prostřednictvím porovnávače cen pomáhal e-shopistům k tomu, aby měli více objednávek. Dnes jim naopak pomáhá s expedicí. Aktuálně pracuje na tom, aby se služba Balíkobot dala ovládat přímo ze systémů, v kterých expedienti každodenně pracují s objednávkami a nemuseli se přihlašovat do dalších externích aplikací třetích stran.

Jak využít reklamní kanály k nastartování růstu v e-commerce

Na přednášce se dozvíte, jak zařadit reklamní kanály do správné části funnelu (marketingového trychtýře), jak správně rozdělit rozpočty na kampaně. Seznámíte se s diagnostikou kanálů, zjistíte, které kanály vám v reklamním mixu chybí nebo které nedosahují potenciálu.

Řekneme si také, jak vylepšit jednotlivé reklamní kanály z pohledu návratnosti – kde klienti nejčastěji přichází o finance nebo o příležitosti. V neposlední řadě se podíváme také na to, jak se v oblasti reklamních kanálů porovnávat s konkurencí.

Lukáš Lesovský Lukáš Lesovský

Performance Marketing Lead

oXyShop

Lukáš Lesovský

Lukáš s jeho týmem vymýšlí, nastavuje a optimalizuje kampaně pro jedny z největších e-shopů na českém a slovenském trhu. Ať už se jedná o fototechniku, domácí potřeby nebo třeba vybavení pro děti. Je velkým fandou data-driven, testování, zkoušení nových postupů i nástrojů a spolupráce mezi marketingem a vývojáři.

Klíčem k úspěchu je spokojený zákazník

Adam se ve své přednášce bude věnovat využití zákaznického servisu a zkušenosti naplno. Podělí se s vámi o dlouholeté zkušenosti, jak se zákazníkem komunikovat, na co se zaměřit, a jak díky tomu zvýšit loajalitu a prodeje až o 50 procent. Zároveň otevře v dnešní době často skloňované téma využití chatbotů v zákaznické péči, jejich výhody i případná rizika.

Adam Koudelka Adam Koudelka

Head of Sales & Marketing

Comdata Czech

Adam Koudelka

Jmenuji se Adam Koudelka a v roce 2009 jsem začal svoji cestu v oblasti zákaznického servisu jako Call center support manager a od té doby jsem si prošel několika pozicemi napříč sektorem. Díky tomu jsem získal mnoho zkušeností z různých úhlů pohledu. Od roku 2018 jsem v Comdatě odpovědný za obchodní a marketingové oddělení a business unit. Vystudoval jsem aplikovanou kybernetiku v Hradci Králové takže i trochu IT záležitostí má v mé historii své místo.