Program

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

Jana Knížková Jana Knížková

Internet Info

Jana Knížková

Jana Knížková vystudovala učitelství, a poté sociální práce. Nakonec ale zběhla do světa médií. Prošla několika regionálními rádii, kde působila jako moderátorka. V letech 2008 - 2011 působila v regionální televizi TV Prima - R1 Vysočina. Zde působila jako reportérka, moderátorka a produkční zároveň. Od roku 2011 pracuje na rádiu Frekvence 1. Zároveň působí jako redaktorka  pro server Podnikatel.cz. V neposlední řadě se produkčně a moderátorsky podílí na podcastu serveru Podnikatel.cz.

9:10 - 9:40

Vystoupí zástupce firmy Amazon

Téma a anotaci přednášky pro vás zajišťujeme.

9:40 - 10:10

Jak nastavit správnou cenu produktů na e-shopu?

Cena hraje klíčovou roli při rozhodování, zda u vás zákazník nakoupí. Na přednášce se dozvíte, že správná cena není vždy ta nejlevnější. Budeme společně hledat cesty, jak cenu a celkový zisk zvyšovat. Probereme úspěšné příklady na konkrétních případových studiích. Z přednášky si odnese sadu tipů a konceptů, které můžete použít hned další den pro zlepšení vaší cenotvorby.

Petr Bláha Petr Bláha

CEO Disivo

Disivo

Petr Bláha

Petr se po studiu ekonomie vrhnul na optimalizaci a datovou analytiku. V roce 2018 založil projekt Disivo, který se zabývá optimalizací cen v e-commerce. Spolu se svým týmem zkoumají českou, ale i evropskou e-commerce scénu, potkávají se se stovkami e-shopů napříč odvětvími a analyzují nejvhodnější cenové strategie a jejich dopady.

10:10 - 10:25

Odhalte informace o cestách vašeho spotřebitele napříč e-shopy třetích stran

Klíčem v každém businessu je měření. Ať už prodáváte svoje zboží přes partnerské e-shopy, nebo jen potřebujete pospojovat data o chování uživatelů z různých zdrojů, vždy budete stát nejen před otázkou, jak data získat, ale zejména jak je správně interpretovat. Představíme vám platformu, pomocí které dokážete nejen nahlédnout pod pokličku analytických dat z různých zdrojů, ke kterým nemáte ani přímý přístup, ale hlavně je správně pochopit a podle toho optimalizovat svoje aktivity.

Michal Vošahlík Michal Vošahlík

Digital Vision

Michal Vošahlík

Michal procestoval kus světa, prožil velkou část svého života v Kanadě a poslední 3 roky v Číně. Zkušenosti z různých zemí a různých odvětví od hraček po alkohol mu pomohli udělat si ucelený názor na to, co je v Ecommerce skutečně důležité. O své poznatky se chystá podělit i s vámi. Připravte se na profesionální zážitek, který si opravdu užijete.

10:25 - 10:40

Chytré vyhledávání pomůže vám i zákazníkům

Posvítíme si na to, jak lidé využívají vyhledávání na webu. A že chytré vyhledávání dokáže mnohem víc, než jen zkrátit návštěvníkům cestu k tomu, co je zajímá. Jak i ve výsledcích vyhledávání můžete uživatelům strategicky předložit obsah podle toho, co vy jim potřebujete ukázat. A jak využít feedback, který vám statistiky vyhledávání dávají, k dalšímu rozvoji svojí online prezentace a svého byznysu celkově.

Václav Soukup Václav Soukup

Product Owner

MEDIA FACTORY Czech Republic

Václav Soukup

Vašek je zkušený Product Owner, který s týmem vývojářů řeší implementaci custom online řešení. A ty se bez dobrého vyhledávání neobejdou. Ve volném čase organizuje debatní turnaje, takže po přednášce se s vámi rád dále pobaví, nejen na téma vyhledávání.

10:40 - 11:10

Jak pomocí expedice zvýšit zisk a udržet si zákazníka

V Balíkobotu jsme už více než 2 500 klientům pomohli zefektivnit logistické procesy a ušetřit čas i peníze. Pomocí jednoduché automatizace můžete expedici i samotné doručování pozvednout na vyšší level a nabízet tak svým zákazníkům komfort po celou dobu nákupu. Ocení to i pracovníci ve skladu, kteří jednoduše vychystají zásilku a budou mít dokonalý přehled nad jejím pohybem. Balíkobot je integrován ve více než 100 systémech a je napojen na více než 30 dopravců.

Pavel Kročák Pavel Kročák

Partnership for IS

Balíkobot.cz

Pavel Kročák

Pavel se v e-commerce pohybuje od roku 2012. Nejdříve prostřednictvím porovnávače cen pomáhal e-shopistům k tomu, aby měli více objednávek. Dnes jim naopak pomáhá s expedicí. Aktuálně pracuje na tom, aby se služba Balíkobot dala ovládat přímo ze systémů, v kterých expedienti každodenně pracují s objednávkami a nemuseli se přihlašovat do dalších externích aplikací třetích stran.

11:10 - 11:50

Coffee break

11:50 - 12:20

Téma přednášky pro vás připravujeme

Nikola Brymová Nikola Brymová

Sales manager

EUROFAKTURA

Nikola Brymová

Nikola začala ve firmě Eurofaktura na pozici stážistky a vypracovala se až na vedoucí české pobočky Eurofaktury. Nyní je její snahou dostat Eurofakturu do povědomí především účetních firem, kterým chce zjednodušit každodenní workflow a udělat tak jejich práci efektivnější a příjemnější. Ať už je to uživatelská podpora, školení, prodej nebo testování nových funkcí - každá role je pro ni zásadní.

12:20 - 12:50

Jak využít reklamní kanály k nastartování růstu v e-commerce

Na přednášce se dozvíte, jak zařadit reklamní kanály do správné části funnelu (marketingového trychtýře), jak správně rozdělit rozpočty na kampaně. Seznámíte se s diagnostikou kanálů, zjistíte, které kanály vám v reklamním mixu chybí nebo které nedosahují potenciálu.

Řekneme si také, jak vylepšit jednotlivé reklamní kanály z pohledu návratnosti – kde klienti nejčastěji přichází o finance nebo o příležitosti. V neposlední řadě se podíváme také na to, jak se v oblasti reklamních kanálů porovnávat s konkurencí.

Lukáš Lesovský Lukáš Lesovský

Performance Marketing Lead

oXyShop

Lukáš Lesovský

Lukáš s jeho týmem vymýšlí, nastavuje a optimalizuje kampaně pro jedny z největších e-shopů na českém a slovenském trhu. Ať už se jedná o fototechniku, domácí potřeby nebo třeba vybavení pro děti. Je velkým fandou data-driven, testování, zkoušení nových postupů i nástrojů a spolupráce mezi marketingem a vývojáři.

12:50 - 13:20

Klíčem k úspěchu je spokojený zákazník

Adam se ve své přednášce bude věnovat využití zákaznického servisu a zkušenosti naplno. Podělí se s vámi o dlouholeté zkušenosti, jak se zákazníkem komunikovat, na co se zaměřit, a jak díky tomu zvýšit loajalitu a prodeje až o 50 procent. Zároveň otevře v dnešní době často skloňované téma využití chatbotů v zákaznické péči, jejich výhody i případná rizika.

Adam Koudelka Adam Koudelka

Head of Sales & Marketing

Comdata Czech

Adam Koudelka

Jmenuji se Adam Koudelka a v roce 2009 jsem začal svoji cestu v oblasti zákaznického servisu jako Call center support manager a od té doby jsem si prošel několika pozicemi napříč sektorem. Díky tomu jsem získal mnoho zkušeností z různých úhlů pohledu. Od roku 2018 jsem v Comdatě odpovědný za obchodní a marketingové oddělení a business unit. Vystudoval jsem aplikovanou kybernetiku v Hradci Králové takže i trochu IT záležitostí má v mé historii své místo.

13:20 - 14:00

Coffee break

14:00

Závěr akce