Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

Majakovského sál

9:00 - 9:20

Zahájení konference

Pavlína Louženská Pavlína Louženská

Stratég

2FRESH

Pavlína Louženská

Pavlína Louženská má v agentuře 2FRESH na starosti tým, který se věnuje inovacím a produktům. Dříve vedla marketing v online obchodě s módou ZOOT a výkonnostní agentuře H1.cz. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes čtyři tisíce aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International a patronkou Social Impact Awards. Píše blog o módě a millenials pavlinaspeaks.tumblr.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.

Ondřej Malý Ondřej Malý

Koordinátor digitální agendy

Úřad vlády ČR

Ondřej Malý

Ondřej Malý je od dubna 2017 koordinátorem digitální agendy ČR. Jeho úkolem je kromě koordinace agendy také zajištění intenzivnější komunikace mezi ministerstvy, sociálními a hospodářskými partnery a IT byznysem. Ondřej Malý vystudoval na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy obory žurnalistika a americká studia. Dlouhodobě se věnuje oblasti telekomunikací a IT, nejprve jako redaktor deníku Lidové noviny a Hospodářské noviny, od roku 2012 do 2017 pak působil jako člen Rady Českého telekomunikačního úřadu.

9:20 - 9:50

Vydělám expanzí na zahraniční trh?

Vyplatí se mi to? Vydělám na tom? Má pro mě smysl vstupovat na nový trh? Otázky, které si při zvažování vstupu na další trh klade každý e-shop. Proto se v další studii zaměřím na obchodní potenciál zahraničních trhů, především nabídku produktů v rámci kategorií a jejich rozdílnou cenovou hladinu v jednotlivých zemích. Řeč přijde i na roli cenových srovnávačů, rozdílnost jednotlivých trhů a zákaznického chování. Vstup na velký zahraniční trh se mnohdy zdá velmi lákavý, ale vyplatí se? Uvidíme!

Tomáš Braverman Tomáš Braverman

CEO Heureka.cz a Heureka.sk

Heureka Shopping

Tomáš Braverman

Tomáš zastává pozici ředitele Heureky pro Českou republiku a Slovensko od roku 2013. Stará se o hladký chod celé firmy a jeho cílem je Heureku strategicky rozvíjet a posilovat její pozici jedničky na trhu. Před svým nástupem do Heureky působil a sbíral zkušenosti v oblasti e-commerce ve společnosti Internet Retail, která provozuje internetový obchod Kasa.cz a Hej.sk, kde zastával místo výkonného ředitele pro Slovensko a Polsko. Ve volném čase se věnuje rodině, velmi rád vaří a sportuje.

9:55 - 10:15

Expanze e-commerce v regionu CEE

Co je potřeba při expanzi na trhy CEE brát v úvahu a jaké jsou odlišnosti jednotlivých trhů v region CEE. Jaké modely expanze na jednotlivé trhy je možné aplikovat.

Vít Endler Vít Endler

Executive chairman a General manager

MALL.pl

Vít Endler

Vít Endler nastoupil do skupiny NetRetail Holding (MALL.cz) jako country manager polského MALL.pl, který dostal z nuly k miliardovému obratu. 2 roky pak vedl celou skupinu NetRetail Holding. Po úspěšném prodeji firmy do skupiny Rockaway a nově vzniklé MALLGroup, je nyní odpovědný za polský trh. Executive chairman a General manager MALL.pl (MALLGroup) V roce 2017 se stal také co-ownerem projektu Virtooal.com, který díky technologii virtuálního zrcadla přibližuje on-line nákupy reálnému nakupování.

10:20 - 10:40

Které země generují e-commerce šampiony ve střední Evropě?

Ve své přednášce se zaměřím na porovnání vývoje online poptávky ve vybraných kategoriích na hlavních středoevropských trzích. Zároveň se společně podíváme na to, jak se liší intenzita online konkurence a jakou roli hrají na jednotlivých trzích a zahraniční e-commerce skupiny. To nám také dá odpověď na otázku, ze kterých zemí pochází středoevropští e-commerce šampióni a třeba vás to inspiruje k tomu se jedním z nich také stát (pokud už jím nejste :-).

Jan Vraný Jan Vraný

Business Lead

Google

Jan Vraný

Jan Vraný je obchodní ředitel českého Googlu, kde se primárně zaměřuje na podporu tzv. digitálních exportérů, tedy firem, které z Česka či Slovenska pomocí internetu prodávají do zahraničí. Před příchodem do Googlu pracoval např. v poradenské společnosti McKinsey&Company, investiční bance Morgan Stanley nebo rychloobrátkovém gigantu Procter&Gamble.

10:40 - 10:45

Vyhlášení vítěze APEK E-commerce Awards

10:45 - 11:15

COFFEE BREAK

11:15 - 11:35

Jaké legislativní překážky e-commerce jsou aktuálně řešeny na úrovni EU?

• Návrh na geoblokování: co znamená pro online obchodníky?

• Návrhy digitálních smluv na prodej zboží a poskytování digitálního obsahu: pomohou tyto směrnice omezit roztříštěnost spotřebitelského a smluvního práva?

• Modernizace pravidel DPH pro elektronické obchodování: zásadní změna pro online obchodníky?

• Obecná směrnice o ochraně osobních údajů a elektronickém soukromí: konečná lhůta se blíží

• Jak inovovat na trhu doručování zásilek: legislativní vs. tržní řešení

Přednáška bude v angličtině bez překladu

Luca Cassetti Luca Cassetti

Director of EU Public Affairs

Ecommerce Europe

Luca Cassetti

Luca Cassetti pracuje pro Ecommerce Europe od února 2015. V této evropské asociaci byl politickým poradcem do srpna 2017; od září 2017 je jmenován ředitelem pro veřejné záležitosti v EU. Ve své nové roli je Luca v Ecommerce Europe zodpovědný za každodenní řízení veřejných záležitostí a za strategie pro lobbing. Úzce spolupracuje s předsedy, spolupředsedy, politickými poradci a členy čtyř pracovních výborů Ecommerce Europe, a to se zvláštním zaměřením na e-regulace a e-logistiku. To znamená, že se věnuje celé řadě různých témat týkajících se digitálního jednotného trhu, jako je doručování zásilek, spotřebitelské a smluvní právo, DPH, geoblokování, ochrana údajů a soukromí, online platformy a elektronický obchod. Luca je také zodpovědný za udržování a rozšiřování vztahů Ecommerce Europe s evropskými institucemi a dalšími zúčastněnými stranami. Luca má magisterský titul v oboru veřejné správy, managementu a evropské politiky z Katolické univerzity v Louvain-la-Neuve (Belgie), kterou absolvoval v roce 2013.

11:40 - 12:00

Proč jsou "full-stack" e-commerce firmy úspěšnější při zahraniční expanzi?

Úspěšná zahraniční expanze díky "full-stack" přístupu k marketingu a datům. Firmy na správu svých online prodejních a marketingových aktivit využívají průměrně až 12 různých nástrojů, čímž se všechno zpomaluje a prodražuje. Své triky prozradí CEO společnosti, která měla za poslední rok 1000% nárůst MRR. V prezentaci (diskusi) si ukážeme, jak úspěšně růst změnou pohledu na zákazníka přes data a analytiku do zahraničí. Zároveň, jak efektivně a automaticky měnit doporučené produkty napříč zeměmi i zákaznickými preferencemi, a nezbláznit se při tom. Popovídáme si o tom, jak na nastavení efektivnější profitability a nákladů při růstu pro různé trhy i segmenty, a dotkneme se i tématu vykonávání efektivní kampaně ve více jazycích.

Peter Irikovský Peter Irikovský

CEO

Exponea

Peter Irikovský

Peter Irikovský je generální ředitel marketingového cloudu Exponea a partner ve společnosti LRJ Capital. Dříve působil jako CEO ve společnosti Slevomat, ze které pomáhal vytvořit jednu z nejrychleji rostoucích internetových firem ve střední a východní Evropě. Slevomat se za působení Petera stal jedničkou v šesti zemích s příjmy více než 100 milionů EUR. Peter Irikovský působil na vedoucích pozicích (regionální ředitel Groupon UK) a jako konzultant ve společnosti McKinsey. Je absolventem Univerzity Singularity a také předsedou dozorčí rady Mezinárodní ceny vévody z Edinburghu na Slovensku. Jako řečník vystoupil například na konferencích Forbes, StartupGrind či akcích Evropské komise.

12:05 - 12:25

Jak ztrojnásobit produktivitu a zvýšit prodeje skrze zákaznickou péči

Jak Alibaba poskytuje zákaznickou péči ve více než osmi zemích přes sociální sítě? Jak může expandující e-shop minimalizovat náklady na zákaznickou péči bez snížení spokojenosti zákazníků? Jak lze využít video chat, Facebook Messenger nebo chatbot v zákaznickém servisu? Tyto a další dotazy zodpoví Vítek Horký.

Vít Horký Vít Horký

Co-founder & CEO

Brand Embassy Ltd.

Vít Horký

Vít je zakladatel a CEO technologické firmy Brand Embassy, která pomáhá firmám jako Alibaba, Puma, T-Mobile, Vodafone, Samsung, ZOOT a dalším zlepšovat digitální zákaznickou péči a zvyšovat prodeje. Brand Embassy s pobočkami v Praze, Londýně, Dubai, Bostonu a San Franciscu obsluhuje zákazníky ve více než 30 zemích světa na 5 kontinentech. Vítek v minulosti založil a úspěšně prodal jednu firmu a se stylem zavřel druhou. Vystudoval britskou Teesside University, žije mezi Prahou a Kalifornii a třetím rokem se učí trefit do golfového míčku.

12:30 - 13:30

LUNCH

13:30 - 13:50

Růst a expanze na regulovaném trhu Farmacie - 4 roky, 4 kanceláře, 30 poboček

V rámci prezentace představím všechna úskalí, čísla a problémy, které nás potkali od prvního dne fungování až po dnešní stav. Odprezentuji, jak jsme přistoupili ke stěhování kanceláří, změně pracovních náplní jednotlivých lidí či oddělení. Představím v krátkosti nástroje, které nám pomohly v organizaci práce pro zvládnutí rychlého růstu celé společnosti.

Michal Hanáček Michal Hanáček

CEO

Pilulka.cz

Michal Hanáček

Michal má za sebou bohaté zkušenosti s provozem online projektů a internetového marketingu v oblasti prodeje produktů a služeb na internetu v ČR a střední Evropě. Stál u zrodu holdingu Pilulka Lékáren, kde se za 4 roky podařilo vybudovat firmu s působností v ČR a SR s více než 250 zaměstnanci a obratem ve vyšších řádech stovek milionu korun.

13:55 - 14:15

Z nuly na 100 s pětistovkou

Moje přednáška se zaměří na využití vlastního potenciálu na 100 % , který dle mého může nahradit externí finanční příjmy. Dále si vysvětlíme, proč musíme mít jasno v tom, zda firmu máme na mléko, či na maso a že růst naší firmy je přímo úměrný tomu, co si o nás myslí zákazník. Naše firma je v mnoha ohledech netypická, a to například tím, že u nás “dělá marketing potrubářka”. A v posledních minutách bychom mohli zkouknout čísla a poradit si, “jak na to” bez peněz.

Petra Plemlová Petra Plemlová

CEO

unuodesign

Petra Plemlová

Petra Plemlová alias ta s těmi 4mi dětmi a dvěma e-shopy unuodesign.cz a unuo.cz. Marginalitou našeho businessu je prodej designové metráže a výroba dětského oblečení. Původně učitelka mateřské školy, nyní “mamina” firmy s 30 zaměstnanci a obratem přes 30 milionů korun ročně to vše bez investora a cizího kapitálu. V unuo.cz se řídíme heslem lepší zapálený amatér, jak frustrovaný profesionál.

14:20 - 14:40

Cross-channel marketing

Starají se vám o PPC, zbožáky, e-mailing, social nebo SEO různí lidé, různé týmy nebo dokonce různé agentury, které se spolu navzájem nebaví? Určitě jsou to všechno specialisté, každý z nich tomu svému oboru perfektně rozumí. Ale nepřijde vám na tom i tak něco špatně? Přestaňte brát svůj marketing jako řadu samostatných disciplín, které prostě stačí někomu zadat a rozhodit. Skutečná síla je ve správné kombinaci, intenzivní spolupráci a propojení všech vašich marketingových kanálů dohromady. Tedy v cross-channel marketingu.

Jan Tichý Jan Tichý

jednatel

Medio Interactive

Jan Tichý

Jan Tichý vede analytickou a konzultační společnost Medio Interactive a školicí agenturu Medio Akademie. Je oficiální Google Partners Certified Trainer a jeho firma je Google Analytics Certified Partner. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména Google Analytics, datovou analytikou, business intelligence, optimalizací obchodní výkonnosti webů, SEO, linkbuildingem a cross-channel marketingem obecně.

14:45 - 15:10

Rychlý růst správně. Zkušenosti a varování ze tří raketově rostoucích firem

Tomáš Čupr Tomáš Čupr

jednatel

Rohlik.cz

Tomáš Čupr

Tomáš Čupr je zakladatel Slevomat.cz, DameJidlo.cz a Rohlik.cz. Investor v Twisto.cz a LidskaSila.cz. Partner v investiční skupině Enern.

15:15 - 15:45

COFFEE BREAK

15:50 - 16:10

Personalizovaný e-mailing IKEA: Umělá inteligence v praxi

IKEA letos začala využívat nový automatizovaný systém pro rozesílání plně personalizovaných e-mailů. Pro generování jednotlivých zpráv využívá inteligentní aplikaci, která sestaví obsah vždy na míru konkrétnímu zákazníkovi. Přesně podle toho, jakou si koupil kuchyň a které další produkty do ní bude potřebovat. Využití dat z věrnostního programu zvýšilo efektivitu e-mailingu o desítky procent a zpětná vazba zákazníků se teď na prodejně využívá ke zlepšení služeb téměř v reálném čase.

Iveta Kutišová Iveta Kutišová

IKEA FAMILY regional manager CZ/HU/SK

IKEA Česká republika

Iveta Kutišová

Iveta Kutišová pracuje ve společnosti IKEA Česká republika jako vedoucí věrnostního programu IKEA FAMILY pro Českou republiku, Maďarsko a Slovensko. V roce 2014 stála za zrodem CRM řešení společnosti, v roce 2015 digitální účtenky pro zákazníky IKEA v regionu. V současné době se věnuje direct marketingu a optimalizaci emailové komunikace.

Boril Šopov Boril Šopov

Senior Data Scientist

Nydrle s.r.o.

Boril Šopov

Boril v polovině roku 2017 založil společně s agenturou Nydrle specializovaný datový tým Navidator, který se zabývá aplikací statistického modelování, strojového učení a umělé inteligence v marketingu. Před spoluprací s Nydrle pracoval v Deutsche Börse, kde se věnoval implementaci modelů pro řízení tržních rizik. V minulosti působil také jako analytik v ČSOB, založil platformu investičních příležitostí Czech Investment Platform a vedl startup na aukce elektřiny BigEdison. Boril Šopov vystudoval ekonomii na Institutu ekonomických studií Fakulty sociálních věd UK, Řízení rizik na Duisenberg School of Finance v Amsterdamu, LL.M. na Masarykově univerzitě v Brně a v současnosti dokončuje PhD v ekonomii na Univerzitě Karlově.

16:15 - 16:35

“Za hranice bez hranic” aneb jak se poprat s finančními nástrahami expanze do zahraničí.

Geografické hranice byznysu se stírají, množství informací se zvyšuje, stejně jako požadavky na rychlost jejich přenosu. Pro každou firmu je důležité v zahraničí prodat své výrobky/služby a dodat je zákazníkovi včas. Je to však pouze jeden úhel pohledu. Neméně důležité je zabezpečit fungování denního byznysu z finančního pohledu, kam mimo jiné patří i specifické nároky e-commerce společností na platební metody v různých zemích světa, řízení likvidity, struktura účtů, pokrytí kurzového rizika nebo zefektivnění finančních procesů tak, aby to klientovi ušetřilo čas i peníze. Tento pohled bývá v začátcích expanze do zahraničí klienty často opomíjen, nicméně pro úspěšnou e-commerce společnost, která chce i nadále růst, je naprosto nezbytné, mít efektivní řešení pokrývající zmíněná finanční úskalí spojená s expanzí do zahraničí.

Díky zkušenostem s našimi lokálními i globálními e-commerce klienty a přítomnosti Citi ve více než 160 zemích světa, by se Martin chtěl zaměřit právě na výše zmíněná finanční úskalí a na konkrétních příkladech ukázat, jak jejich inovativní finanční nástroje fungují v praxi a jak mohou pomoci při expanzi právě vaší společnosti do zahraničí.

Martin Strauch Martin Strauch

Ředitel Corporate treasury sales

Citibank Europe plc

Martin Strauch

Je ředitelem oddělení Corporate treasury sales Citibank. Za dlouhou dobu působení v dané pozici se podílel na řešení lokální a regionální strategie v oblasti řízení rizik, eSales a eSolution.

16:40 - 17:00

Technologie a rychlost inovací jako hlavní pilíř expanze do zahraničí

ERP systém + e-commerce platforma a další technologie jsou dnes základním pilířem úspěchu e-shopu a e-commerce společností jsou proto čím dál více technologickými firmami. Schopnost rychle nasazovat, testovat a vyhodnocovat nové funkce se stává nejdůležitější konkurenční výhodou. A možná nejlépe to lze vypozorovat právě na expanzi do zahraničí, která sama o sobě znamená vždy obrovské množství změn a úprav na vašem e-shopu. Přijďte si poslechnout zkušenosti z desítek expandujících e-shopů a rady, jak se nenechat zpomalit nevhodným výběrem technologické platformy.

Petr Svoboda Petr Svoboda

CEO & Founder

ShopSys Framework

Petr Svoboda

Petr v roce 2003 založil Shopsys, předního českého shopdevelopera, který na vlastní platformě vyvíjí českým a slovenským klientům e-shopy. Na zkušenostech získaných během 14 let se stavbou více než 800 e-shopů dnes staví startup Shopsys Framework, open-source platforma pro stavbu velkých e-shopů, který Petr založil a vede. Shopsys Framework rychle roste i díky podpoře 15 milionů korun od strategických investorů Incomming Ventures Michala Mičky a Reflex Capital Ondřeje Fryce. Na podzim pustí do světa svou první ostrou verzi.

17:05

Předpokládaný závěr konference a následná afterparty

Raisův sál

10:45 - 11:15

COFFEE BREAK

11:10 - 11:15

Zahájení programu

Matěj Novák Matěj Novák

ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

11:15 - 11:35

Nákupní chování v Evropě

Jako přední přepravce v České republice i v Evropě vám přinášíme zajímavá data o nákupním chování Čechů a jiných národů, která vychází z našeho celoevropského průzkumu E-shopper Barometer. Překvapivá čísla a srovnání o zvyklostech nakupování online napříč evropskými státy představí Miloš Malaník, generální ředitel DPD CZ a regionální manažer DPD Group CEE. Dozvíte se nejen jaké jsou nejoblíbenější možnosti doručení, ale také podle čeho lidé vybírají e-shop, kde nakoupí, jaká kritéria jsou pro ně nejhodnotnější nebo naopak co je odradí. Nabídneme vám tak unikátní pohled do světa nákupů optikou vašich zákazníků.

Miloš Malaník Miloš Malaník

Generální ředitel

Direct Parcel Distribution CZ

Miloš Malaník

Miloš Malaník je generálním ředitelem DPD CZ a regionálním manažerem DPD Group CEE. Vystudoval ekonomiku a řízení strojírenství, ale od 90. let se pohybuje v mezinárodním zasilatelství, dopravě a logistice. Působil například v DHL Express, UPS Supply Chain Solutions nebo CEVA Logistics, posledně pak v přepravní společnosti TNT Express, kde byl generálním ředitelem pro ČR. Pro DPD CZ pracuje od dubna roku 2016. Společnost pod jeho vedením podnikla významné kroky směrem k budoucnosti logistiky a rozšířila svoje aktivity v oblasti mezinárodní přepravy. DPD je inovátorem také v oblasti e-commerce a svým klientům nabízí služby nad rámec doručování.

Miloš se volném čase věnuje horskému kolu a skialpinismu - dává přednost absolutní volnosti pohybu než předem nalajnovaným sjezdovkám. Má rád zvířata - s manželkou vlastní dva psy, a je přes tři roky veganem.

11:40 - 12:00

Marketingové nástrahy při zahraniční expanzi

Na příběhu největšího českého e-shopu s dětským zbožím Feedo ukážeme taktiky marketingového plánování, priority i bariéry při vstupu na zahraniční trh. Společně s marketingovým ředitelem Štěpánem Jandlem se zaměříme na odlišnosti jednotlivých trhů, kde Feedo působí. Dozvíte se, co čekat na polském, slovenském a ukrajinském trhu, a jak oslovit správnou cílovou skupinu.

Štěpán Jandl Štěpán Jandl

marketingový manažer

Feedo

Štěpán Jandl

Štěpán má ve Feedo® na starosti marketing - zaštiťuje veškeré marketingové aktivity na všech trzích, kde je Feedo® aktivní. Zároveň se podílí na hledání nových příležitostí ke strategickému růstu společnosti. Do firmy se dostal přes e-shop Bestgolf, kde se věnoval online marketingu. Štěpán má vystudovanou pražskou VŠE se specializací na marketing.

David Vurma David Vurma

Senior E-commerce Consultant

ACOMWARE

David Vurma

David je vedoucím oddělení PPC a digitálních médií v konzultační společnosti ACOMWARE. Zodpovídá za správu marketingových strategií a mediálních plánů našich významných klientů. Stěžejní součástí jeho práce je i rozvoj a vzdělání specialistů. Věnuje se také přípravě dat o online a mediálním trhu.

12:05 - 12:25

20 chyb, kterým se vyhnout při expanzi do zahraničí

Přednáška přinese ukázku typických chyb, kterých se dopouštějí majitelé a management českých e-shopů při expanzi do zahraničí. Často jsou to chyby drobné, které však přinášejí velké náklady. Na jasných příkladech si ukážeme, co jsou klíčové věci pro úspěšnou expanzi do zahraničí.

Jakub Šulák Jakub Šulák

CEO

Shockworks

Jakub Šulák

Jakub je e-commerce konzultant, investor do zajímavých online projektů a vlastník agentury Shockworks. Poslední 4 roky se zabývá především expanzí e-shopů do zahraničí a budováním e-shopů napříč Evropou. V posledních 12 měsících se mu podařilo expandovat jeden projekt na celkem 10 nových trhů, především ve východní Evropě.

12:30 - 13:30

LUNCH

13:30 - 13:50

Jak zapojit chatbota do firemní strategie?

Naprogramovat si bota je pro nás stále něco nového. Společnost Gartner předpovídá, že do roku 2020 bude 85 % veškeré zákaznické komunikace s firmou bez interakce s člověkem. V uplynulých letech se zvýšil zájem o chatboty pro účely zákaznické podpory a využívá je také marketing, obchodní oddělení či HR. Ukážu vám, jak jsme tvořili chatbota pro značku Ahmad Tea. A to od samotné myšlenky přes programování až po výsledky kampaně. Účelem bylo zvednout povědomí o sáčkovém čaji, který se rozpouští ve studené vodě. Chatbot oslovil klíčovou cílovou skupinu zákazníků.

Kateřina Malinová Kateřina Malinová

Creative Director

Stario

Kateřina Malinová

Kateřina je spoluzakladatelka digitální agentury Stario, kde působí jako Creative Director. Marketingu se věnuje 7 let a prošla firmami jako je L'Oréal či Digimind (francouzská obdoba Social Bakers), kde vedla marketingové oddělení s pobočkami v USA, Singapuru, Francii či Maroku.

13:55 - 14:15

Co všechno prozradí oči vašich zákazníků? Seznamte se s Eye-Trackingem

V rámci letošního Českého košíku roku jsme si pro vás připravili přednášku, na které se dozvíte, jak vylepšit váš business pomocí Eye-Trackingu. Mimo jiné se seznámíte s technologií oční kamery, která snímá nákupní chování vašich zákazníků. Podíváme se očima testerů na to, proč některé e-shopy vyhrávají, jaká jsou nejčastější úskalí nákupních procesů, kde se zákazníci ztrácejí a na co se naopak zaměřují. Součástí přednášky bude také vizualizace nákupního chování a praktické ukázky, které vám pomohou lépe pochopit možnosti Eye-Trackingu.

Jan Daněček Jan Daněček

Business Development Director

Twisto Payments

Jan Daněček

Honza v Twistu zastává pozici Business Developement Directora od jeho vzniku, tedy roku 2013. Kromě akvizice nových partnerů se Honza stará hlavně o ladění komunikace Twista v košíku, bezchybný průchod nákupním procesem a přípravu interní i externí marketingové podpory. Před svým nástupem do Twista působil ve slevovém serveru Amplion.cz, který pomohl založit a následně jej po obchodní stránce řídil. Amplion.cz se stal za doby působení Honzy jednou z klíčových vertikál pro celou skupinu kolem Centrum.cz. Ve volném čase se věnuje sportu, cestování a svému labradorovi.

14:20 - 14:40

Analýza rozšíření sortimentu e-shopu a jak na ni

Jak zjistit, které podkategorie zboží aktuálně nejvíce rostou a je v nich nejmenší konkurence? Vyplatí se vám rozšířit nabídku svých produktů a jakým směrem se vydat? Ukáži vám, jak na analýzu konkurence a potenciálu rozšíření záběru vašeho e-shopu. Přidám zajímavá data o nejrychleji se rozvíjejících podkategoriích, které můžete vyzkoušet. Zjistíte nejen aktuální informace o českém trhu, ale naučíte se také, jak je sami získat.

Jan Mayer Jan Mayer

Business & Development

DATAWEPS

Jan Mayer

Honza vede vývoj datových nástrojů pro online retail v Datawepsu. Soustředí se především na TrendLucid pro analýzu konkurence a Beed pro automatické bidování na cenových srovnávačích. Ve volných chvílich učí na MUNI analytiku a školí PowerBI.

14:45 - 15:10

GDPR jako příležitost

Jaké příležitosti přináší nové nařízení o ochraně osobních údajů z pohledu internetových obchodníků? Co se změní k lepšímu oproti stávající regulaci?

Josef Aujezdský Josef Aujezdský

partner

Advokátní kancelář Mašek, Kočí, Aujezdský

Josef Aujezdský


Absolvoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy a je spolutvůrcem systému eAdvokacie umožňujícího poskytování právních služeb prostřednictvím internetu. Je zapsán v seznamu advokátů České advokátní komory a patří mezi zakládající partnery advokátní kanceláře Mašek, Kočí, Aujezdský. Ve své praxi se věnuje zejména právní úpravě nehmotných statků (se zaměřením na autorské právo, ochranné známky, doménová jména a ochranu databází), obchodním závazkovým vztahům (včetně nekalé soutěže) a právním aspektům podnikání v prostředí internetu, a to i v případech, kdy tyto vztahy obsahují mezinárodní prvek či souvisí s aplikací komunitárního práva. K těmto otázkám se pravidelně vyjadřuje také v mediích.

15:15 - 15:45

COFFEE BREAK

15:50 - 16:10

Jak jsme vyvinuli bota pro Amazon

Jednou z technologií, která využívá nejnovější algoritmy z oblasti umělé inteligence jsou inteligentní boty. Jedním z řady těchto zařízení je Amazon Echo. V loňském roce Amazon vyhlásil soutěž pro univerzitní týmy Alexa Prize, jejímž cílem je vývoj sociálního bota. Tým studentů z ČVUT vyvinul bota Alquvist a postoupil mezi tři finalisty. Přednáška seznámí s touto technologií a upozorní na její možnosti pro eBusiness.
Jan Šedivý Jan Šedivý

ČVUT CIIRC

Jan Šedivý

Jan Šedivý v současnosti pracuje na ČVUT CIIRC a vyučuje předměty Vývoj internetových aplikací a Big Data Technologies. Vede skupinu doktorandů a studentů, která pracuje v oblasti machine learning. V letech 1992 – 2000 pracoval v IBM, T. J. Watson Research, NY, v USA. Od roku 2000 do roku 2008 pracoval jako manažer výzkumné skupiny v IBM ČR. V letech 2008 – 2010 byl manažerem vývojářů v Googlu ve Švýcarsku. V průběhu své praxe vedl mnoho projektů v oblasti rozpoznávání řeči, internetových aplikací, mobilních aplikací, návrhu uživatelských rozhranní atd. Účastnil se několika evropských projektů a sám jeden vedl. Je autorem 19 amerických patentů a řady publikací.