Proběhlé akce

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

10.  května  2012

Finanční gramotnost 2012

2. ročník konference o finanční gramotnosti vám pomůže zorientovat se v nepřehledných nabídkách, dokázat se účinně bránit a najít cestu, jak z případných problémů ven. Ale zároveň vám ukáže, že společně s rozumným a odpovědným používáním finančních produktů a služeb můžete hodně získat.

24.  dubna  2012

UX konference 2012

User Experience – buzzword, které najednou chtějí a řeší všichni. A co teprve trend mobilních verzí, aplikací pro smartphony či tablety – bez toho to prý nejde. Téměř každý říká, že UX taky umí a dělá. Nenechte se strhnout navoněnou prázdnou bublinou, nenechte se opít rohlíkem, inspirujte se k věcem, které vám pomohou investovat čas a peníze do správných UX aktivit.


Z kapacitních důvodů je registrace uzavřena.

18.  dubna  2012

NetClub s Pavlem Doležalem

V dubnu v červené sedačce přivítáme Pavla Doležala, v současné době působícího ve společnosti Falanxia.

12.  dubna  2012

Internet Advertising Conference

12. dubna 2012 se v hotelu Clarion v Praze koná již 5. ročník výroční celodenní konference Sdružení pro internetovou reklamu Internet Advertising Conference 2012.

4.  dubna  2012

Hry na mobilech a tabletech

Mobil jako herní platforma tvrdě konkuruje počítačům a konzolím. Je klidně možné, že brzy budou výrobci klasických mobilních konzolí zapomenuti jako dinosauři. Společně se podíváme na zajímavé nové hry, zejména z české produkce. Dozvíme se, jak se taková mobilní hra dělá. A rozebereme si hit mezi novými obchodními modely – in-app sales. S tím souvisí i zajímavý trend s nepěkným názvem: gamifikace, přenos herních prvků a metod do neherních aplikací. Berte hry vážně! A přijďte si hrát!

19.  března  2012

Text, který prodává: Problémy, postupy a pravidla copywritingu

Smyslem velké části internetového obsahu je prodat zboží či službu. A velká část této velké části nefunguje. Jak se tedy mají psát dobré texty pro web? Kde se bere tolik samozvaných „zkušených copywriterů“? Jak poznat dobrého? Kolik co stojí? Jak s copywriterem spolupracovat, co děláte vy a co on?

14.  března  2012

NetClub s Janem Šedivým

V březnu do červené sedačky usedne Jan Šedivý z ČVUT FEL, kde se věnuje výzkumu v oblasti Cloud Computingu.

Tentokrát začínáme výjimečně v 9.00 h!

6.  března  2012

Tipy a triky pro lepší život v práci i doma

Je spousta věcí, které by vám zjednodušily život, kdybyste o nich věděli. Naučit se dají snadno a rychle, ušetří spoustu starostí a času... ale kde je hledat? Přijďte se o nich dozvědět na BUSINESS TUESDAY!

1.  března  2012

Trendy v internetové bezpečnosti

Jsou konference, na nichž se dozvíte to, co jste už věděli. Nemusí to být špatné. Opakování je koneckonců matka moudrosti. A pak jsou konference, kde se dozvíte, co jste ještě nevěděli. Tohle je jedna z nich. Jste připraveni?

22.  února  2012

Mobilní marketing jinak: jak se dostat lidem ve městě do kapsy

REGISTRACE UZAVŘENA Z DŮVODU NAPLNĚNÍ KAPACITY SÁLŮ


Nebojte, nezahajujeme kursy pro kapsáře. Namísto toho se podíváme, jak žije, co dělá a co potřebuje člověk, který se pohybuje městem s chytrým telefonem v kapse. Jak se mu do té kapsy dostat se svými nabídkami, produkty, službami?

15.  února  2012

NetClub s Erikem Taberym

Únorové setkání poctil svojí návštěvou šéfredaktor týdeníku Respekt ERIK TABERY.

7.  února  2012

Tvorba cen a věrnostní programy: dva klíčové nástroje obchodního úspěchu

Zahajujeme nepravidelný seriál vzdělávání pro podnikatele, zejména pro startupy – ale zástupci větších zaběhnutých firem by jej také neměli přehlédnout! Seriál bude mít formu workshopu, pořádá se v rámci řady BUSINESS TUESDAY, ale jeho formát bude pracovnější, než tomu na BUSINESS TUESDAY obvykle bývá, přineste si proto blok, barevné tužky a neunavený mozek.

7.  února  2012

ACTA - mýty a fakta (panelová diskuze)

Panelová diskuze "ACTA- mýty a fakta" je věnována aktuálnímu tématu smlouvy ACTA, která si klade za cíl bojovat proti porušování autorských práv na internetu.

23.  ledna  2012

Jak se dělá reklama: od zadání po vyhodnocení kampaně

REGISTRACE UZAVŘENA Z DŮVODU NAPLNĚNÍ KAPACITY SÁLŮ


Všichni žijeme s reklamou – jako příslušníci cílové skupiny, ale také občas jako její zadavatelé, poskytovatelé obsahu, který je pak nosičem reklamy – anebo i jako spolutvůrci v některé části řetězce, který reklamu vyrábí. Rozumíme ale všem jejím aspektům, nebo žijeme v nepřesných a zastaralých představách?

21.  ledna  2012

New Media Inspiration 2012

První ročník Konference New Media Inspiration 2012 se uskutečnil v hlavní budově Filozofické fakulty Univerzity Karlovy na Palachově náměstí v Praze pod vedením Jána Simkaniče a Josefa Šlerky a Petra Koubského. Konference byla otevřena jak akademickým pracovníkům, tak studentům i zástupcům komerčního sektoru.

Přečtěte si

Vytaženo z blogu

Zobrazit všechny články

Mít SEO specialistu nestačí. Naučte se psát pro AI…

Content First: Dobrý obsah leží v datech, autenticitě i…

AI transformace: Umělá inteligence jako nová ropa

Firemní ambasadoři na LinkedInu fungují a AI je…

BRANDstorming: hledání zlatého grálu v brand buildingu