Menu Zavřít

COMMUNICATION WEDNESDAY

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

Archiv akcí COMMUNICATION WEDNESDAY

3.  dubna  2013

Média na mobilech a tabletech

Noviny a časopisy se stále více přesouvají z papírové podoby do elektronické, to víme všichni. Zajímavé to začíná být tam, kde nejde o běžnou webovou stránku, ale o podobu speciálně určenou pro tablet či mobilní telefon.

13.  února  2013

E-komerce v mobilu

Rádi bychom vás upozornili, že došlo ke změně místa konání. Setkání se uskuteční v hotelu Adria, Václavské nám. 26.
 

Nakupování přes web není trend, ale samozřejmost. Trend je nakupování a placení z mobilu, a brzy se stane také samozřejmostí. Jste v této oblasti na výši? Jestli váš e-shop nemá plnohodnotnou mobilní verzi, máte nejvyšší čas. Letos je poslední rok, kdy se tento nedostatek ještě částečně odpouští. Za rok bude pozdě. Seznamte se s tím, co musíte udělat! 

21.  listopadu  2012

Digitální a propojená domácnost

Dnešní průměrná domácnost disponuje výpočetním výkonem kosmického střediska nedávné minulosti. Osobní počítače, chytré telefony, spotřební elektronika, bezpečnostní zařízení, termostaty, chůvičky, dálková ovládání, wi-fi sítě, internet v elektrické zásuvce… ale to je všechno jen začátek cesty k opravdové digitální domácnosti, která předvídá vaše potřeby, šetří energií, kde přístroje komunikují mezi sebou bez vašeho prostřednictví. Takové bydlení bude standardem po větší část 21. století, ale z velké části jej můžete mít už dnes, když víte, jak na to. Přijďte se podívat, co všechno se dá dnes dělat s telekomunikační a výpočetní technikou pro lepší bydlení.

13.  června  2012

Mobilní aplikace roku 2012- vyhlášení

I v roce 2012 samozřejmě proběhne anketa hledající nejlepší české mobilní aplikace. A třetí setkání COMMUNICATION WEDNESDAY bude přehlídkou vítězů.

4.  dubna  2012

Hry na mobilech a tabletech

Mobil jako herní platforma tvrdě konkuruje počítačům a konzolím. Je klidně možné, že brzy budou výrobci klasických mobilních konzolí zapomenuti jako dinosauři. Společně se podíváme na zajímavé nové hry, zejména z české produkce. Dozvíme se, jak se taková mobilní hra dělá. A rozebereme si hit mezi novými obchodními modely – in-app sales. S tím souvisí i zajímavý trend s nepěkným názvem: gamifikace, přenos herních prvků a metod do neherních aplikací. Berte hry vážně! A přijďte si hrát!

22.  února  2012

Mobilní marketing jinak: jak se dostat lidem ve městě do kapsy

REGISTRACE UZAVŘENA Z DŮVODU NAPLNĚNÍ KAPACITY SÁLŮ


Nebojte, nezahajujeme kursy pro kapsáře. Namísto toho se podíváme, jak žije, co dělá a co potřebuje člověk, který se pohybuje městem s chytrým telefonem v kapse. Jak se mu do té kapsy dostat se svými nabídkami, produkty, službami?

30.  listopadu  2011

Souboj mobilních platforem

Apple, Android, Nokia/Windows Phone, Blackberry, Java… je tam ještě někdo? Co nového nám která z nich přinese? Jak se má orientovat uživatel?

1.  června  2011

Mobilní aplikace roku 2011

SLAVNOSTNÍ VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ ANKETY MOBILNÍ APLIKACE ROKU 2011. 

6.  dubna  2011

Dobrodružství s mapami v mobilu

Slavnostně přísahám, že jsem připraven ke každé špatnosti. Čtenáři knih o Harrym Potterovi vědí, že tímhle zaklínadlem se otevírá Pobertův plánek, tedy kouzelná mapa, kde jsou vidět nejen všechny cesty a cestičky, ale také kdo po nich zrovna jde a kde přesně se nachází.

16.  února  2011

Sjednocená komunikace mění pravidla spolupráce uvnitř podniku

Pracovník informační éry už nevystačí jen s e-mailovou schránkou a telefonem. Musí zároveň komunikovat s podnikovými informačními systémy, s klienty, s kolegy a někdy také s veřejností prostřednictvím sociálních sítí. To vše pokud možno rychle, bez chyb a jednotným způsobem.

1.  prosince  2010

Call centra, telemarketing, CATI

Víte, že 2 % obyvatel Evropy pracuje jako operátoři call center? Call centra jsou důležitou součástí fungování mnoha firem, zajímavou outsourcingovou komoditou a rovněž místem, kde se odehrává mnoho důležitých technologických inovací.

9.  června  2010

Správa spektra a broadbandová strategie - dobrodružná cesta

Dokončením přechodu na digitální zemské vysílání televize vznikl volný prostor ve spektru – digitální dividenda. Kdo ji bude smět zaplnit a čím, o tom rozhodne ČTÚ – jak a proč? Tato otázka budí velký zájem byznysu, politiky a měla by zajímat také uživatele. Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo novou broadbandovou strategii Digitální Česko. Co nám přinese? A co na to Brusel?

14.  dubna  2010

On-line hrozby

Nové technologie přinášejí nová rizika. K aktuálním hrozbám on-line světa nadále patří viry, trojské koně a phishing, to vše i v mobilním provedení. Jsou tu však také nová nebezpečí: zneužití RFID dokladů a s ním související krádeže identity, útoky na čipové karty včetně SIM, akce organizovaného zločinu v kyberprostoru. Co je důležité vědět a jak se bránit?

24.  února  2010

Bitva o supertelefon a superaplikace v roce 2010

Podívejte se do kapsy nebo kabelky: před pěti lety jste v ní nosili jednoduchý velký telefon, dnes s sebou berete multifunkční tenký supertelefon – multifunkční jako švýcarský nůž. A to se týká jak hardware, tak software. „Supertelefony“ (ano, nový buzzword) napomáhají trhu aplikací, zvyšují datové přenosy, způsobily návrat tabletů … Na prvním COMMUNICATION WEDNESDAY v roce 2010 budeme mluvit o frmolu kolem supertelefonů – co znamenají pro váš život a pro váš byznys.

Součástí večera je také slavnostní vyhlášení výsledků výroční soutěže CREATIVE COMMUNICATION AWARD o nejlepší telekomunikační aplikace.

11.  listopadu  2009

Mobilní marketing 2010: Co na něj říkají klienti?

Mobilnímu marketingu jsme se na COMMUNICATION WEDNESDAY věnovali již dvakrát (2007 a 2008). Musíme si připustit: na mobilní marketing jsme se jako na nový obor dívali s růžovými brýlemi. Dnes chceme po našich vystupujících, aby byli realističtí s konkrétními příklady a čísly a hlavně, abychom vyslechli, co říkají KLIENTI.
Jsme velmi rádi, že na listopadovém COMMUNICATION WEDNESDAY přivítáme Paula Berneyeho, výkonného ředitele pro Evropu Mobile Marketing Association.

Partneři akce

Partneři akce

Mediální partner

Organizátor

Produkce