Menu Zavřít

Proběhlé akce

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

12.  září  2018

PR Summit

Jak dlouhodobě budovat dobré jméno společnosti prostřednictvím PR a jak ho využít pro efektivnější získávání nových zaměstnanců a snadnější udržení těch stávajících.
 

 

14.  června  2018

Co čeká marketing v tavicím kotli digitalizace?

Technologie mění svět. Mění i svět marketingu. Přísliby marketingového digitálního ráje vzbuzují velká očekávání – sen o přesně cílené, individuálně podané, kontextově zobrazené, vysoce efektivní komunikaci s ideálními metrikami, transparentní cenotvorbou a extrémně vysokým ROI, to všechno samozřejmě dokonale změřené a zanalyzované, nemůže být lákavější. Otázkou jen zůstává, jak dlouho tento sen vydrží.

12.  června  2018

Content First 2018

Letošní konference se zaměří na aktuální trendy v obsahovém marketingu a přinese nápady, jak na lepší a efektivnější firemní obsah.

7.  června  2018

Klubový večer WebTop100: Nábor do digitálních týmů

Jak řešit kritický nedostatek lidí v digitálních týmech.

31.  května  2018

Otevřené cesty

Proč se složitě překlikávat do různých internetových platforem pro ovládání účtu, když vše dokáže zařídit jedna? Kam nás dovedou otevřené cesty, které chce po finančních institucích legislativa?

29.  května  2018

In-Comms Forum 2018

Mít na starosti interní komunikaci je radost, protože i vy děláte své kolegy šťastnějšími.

24.  května  2018

Smart Data 2018

Znamená více platforem pouze více dat nebo i více informací? Jak namixovat ideální kombinaci jednotlivých platforem, aby získaná data znamenala lepší znalost zákaznického chování?

22.  května  2018

Zákaznická zkušenost: nový svatý grál pro značky a byznys?

Zákaznická zkušenost se v době zaměnitelnosti produktů a služeb jeví jako další velká příležitost, jak se odlišit od konkurence a využít při tom moderní nástroje a technologie.

16.  května  2018

E-shop jako zážitek

Česká republika má zhruba 36 tisíc e-shopů. V obrovské konkurenci je třeba se odlišit a nabídnout zákazníkovi něco navíc. Nakolik je důležité přívětivé prostředí? Ocení kupující vtipné texty? Jak by měl vypadat ideální uživatelský zážitek a co vlastně znamená peak-end rule v praxi? To vše a mnohem více na první letošní E-Business Akademii.

15.  května  2018

Kam kráčíš, obchode, ve 3. tisíciletí?

Digitalizace a technologické novinky ovlivňují všechny profese – obchod nevyjímaje. Zajímá Vás, jaké budou nároky na obchodní zástupce ve třetím tisíciletí, jak je správně vybírat a řídit? Chcete se dozvědět, jak je možné automatizovat obchodní proces a zda v době digitální opravdu nebudeme potřebovat obchodníky? Na konferenci Vám obchodní manažeři a konzultanti představí pohled na obchod a obchodní zástupce. Zároveň se můžete těšit na zákaznické case study, zapojení Internet of Things pro sales engagement a automatizaci obchodního procesu.

26.  dubna  2018

ICT ve zdravotnictví 2018

Již 11. ročník odborné konference a výstavy o elektronickém zdravotnictví se zaměří na další vývoj informačních systémů, jejich vzdálenému přístupu a obecně technologií pro nemocnice, zdravotnická zařízení, farmaceutické společnosti a pojišťovny. Tematicky obsáhne eHealth a využití ICT pro efektivní organizaci zdravotnictví, prevenci, diagnostiku, léčbu a monitorování zdravotního stavu pacienta, ale také ICT bezpečnost a ochranu dat kvůli rostoucím útokům a blízké účinnosti GDPR.

25.  dubna  2018

Jsou dnes značky „zajatci“ digitálu?

Druhé setkání věnujeme problematice značek v novém digitálním světě. Probereme, co dnes představuje značka, jaká je její role a význam, jak se může prosadit, jaký problémům a rizikům čelí a jak může rozvinout příležitosti, který tento nový svět nabízí.

24.  dubna  2018

TVCON 2018

Konference se zabývá možnostmi komerčního využití aplikací pro chytré televize (SmartTV), vývojem aplikací a jejich propojením s mobilními telefony, HbbTV, tzv. second screenu, OTT a dalšími tématy v oblasti zpřístupnění multimediálního obsahu konzumentům televizní zábavy.
 

  

18.  dubna  2018

Sdílený business: Lidé vs. regulace

Jak tuto oblast vnímají tradiční společnosti a živnostníci působící v segmentu služeb? Jak je snadné nebo naopak náročné spustit P2P projekt a dostat jej mezi lidi? Tato témata budeme diskutovat na konferenci, která bude v roli nestraníka tiše pozorovat všechny zástupce.

16.  dubna  2018

Fake news v marketingu

MARKETING MONDAY se tentokrát podívá pod povrch fenoménu současné doby. Pomůžeme vám, abyste se i vy mohli poučit z chyb jiných a sami se nenechali nachytat.

Přečtěte si

Vytaženo z blogu

Zobrazit všechny články

UX design, výzkumy a inovace: Konference UX Day se blíží

Na konferenci BRANDstorming se sejdeme s odborníky na značky

24 konferencí, 270 spíkrů, 3 400 účastníků: taková byla…

Co náš tým chystá v roce 2024? Zaměříme se na AI, tvorbu…

Křišťálová Lupa 2023: hattrick pro Těhotného kuchaře,…