Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pro velký zájem opakujeme.
Může se zdát, že ještě máme dostatek času… Nová legislativa EU o ochraně osobních údajů General Data Protection Regulation neboli GDPR platit začíná platit „AŽ“ od 25. května 2018. V jakém stavu příprav se ale nacházíme? Nebude se všechno dohánět na poslední chvíli? Jak je na tom státní správa a jak se připravují podnikatelé? Na BUSINESS TUESDAY se zanoříme do problematiky ochrany dat.
Klubový večer WebTop100 napoví, jak navázat, udržet a dlouhodobě rozvíjet vztah se zákazníky v online prostředí, kde si se zákazníkem místo úsměvu můžete vyměnit maximálně tak transakční e-mail.
Současný obchod i marketing již nevystačí se dny v roce, které se objevují v kalendáři takříkajíc přirozeně, ať jsou to Vánoce či Velikonoce. Vznikají uměle vytvořené eventy, které jak se ukázalo, dokáží stejným způsobem zatřást s nákupními zvyky lidí. A právě o takových akcích bude náš další, letošní poslední MARKETING MONDAY. A na závěr si společně připijeme…
Výsledky vyhlásíme 30. 11. v Divadle Archa. Chcete být u toho? Máme pro vás 20 vstupenek.
Může se zdát, že ještě máme dostatek času… Nová legislativa EU o ochraně osobních údajů General Data Protection Regulation neboli GDPR platit začíná platit „AŽ“ od 25. května 2018. V jakém stavu příprav se ale nacházíme? Nebude se všechno dohánět na poslední chvíli? Jak je na tom státní správa a jak se připravují podnikatelé? Na BUSINESS TUESDAY se zanoříme do problematiky ochrany dat.
Nechte se oslnit vítěznými projekty 16. ročníku soutěže WebTop100.
Konference nabitá inspirací pro váš digitální marketing. Ve dvou sálech zazní případové studie, aktuální trendy, expertní analýzy i vize předních odborníků na témata, která nejvíce rezonují dnešním trhem.
Kam kráčí mobilní web? Nahradí ho aplikace? Kdo vyhraje v 5G revoluci? Co přinesou NB-IoT sítě? Desáté Mobile Internet Forum vás zavede na skok do budoucnosti.
Dobírka pomalu opouští trůn platebních způsobů. Má však stále svůj význam. Otázkou je, jak uživatelsky zjednodušit platbu, aby konzervativní Češi získali více důvěry k moderním platebním metodám? Probereme způsoby, jak zlepšovat spotřebitelskou srozumitelnost elektronických metod platby a jaká úskalí je nutné řešit.
Jak hybridní televize ovlivní televizní svět v nejbližší budoucnosti?
Díváme se do budoucnosti
Na mediálním trhu se dějí velké věci. Vznikají ambiciózní projekty, mění se byznys modely, objevují nové přístupy, zkoušejí inovativní technologie. Která z cest bude ta pravá?
Využití umělé inteligence je horkým tématem. Schopnost napodobovat lidské myšlení nebo rozhodování může výrazně zlepšit relevanci reklamy pro konkrétního uživatele a také spotřebitelskou zkušenost na cestě k nákupu. V říjnu na dalším MARKETING MONDAY nahlédneme do (blízké) budoucnosti.
Podzimní klubový večer WebTop100 se zaměří na to, jakým způsobem nastavit své mediální plánování tak, aby efektivně využívalo synergie televizní a internetové reklamy.
Expandujte a vydejte se vstříc úspěchům. Plánujete vstup do zahraničí, nový sortiment nebo fúzi? Poradíme vám, jakým směrem vykročit.
Jak získat pozornost a vliv ve stále se měnícím světě? Má-li být vaše firma úspěšná, musí dostat komunikaci do své DNA. Přijďte a dozvíte se, jak to dokázali jiní a co všechno je letos v PR a firemní komunikaci nového.