Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Mailing je potřeba nejen dobře napsat, ale také správně odeslat - v pravý čas a těm správným adresátům. O své zkušenosti se s vámi podělí ti, kdo mají s mailingem rozsáhlé zkušenosti.
E-business Akademie je další ze série setkání, které je určeno pro vás, majitele e-shopů a pro všechny, kteří se zajímají o E-commerci. Tentokrát se zaměříme na téma elektronických plateb. Přímo pod nos vám nachystáme kompletní přehled o trhu a prozradíme vám, co je nejlepší pro váš e-shop. Další část setkání bude věnována cenotvorbě. Dozvíte se, jak zvýšit marži e-shopu až o 20%!
TVCON 2013 je největší konference v oblasti televizních technologií pro koncové uživatele pořádaná ve střední Evropě.
Na únorovém setkání NetClubu usedne do křesla Marek Prokop, zakladatel společnosti PROKOP software.
Nakupování přes web není trend, ale samozřejmost. Trend je nakupování a placení z mobilu, a brzy se stane také samozřejmostí. Jste v této oblasti na výši? Jestli váš e-shop nemá plnohodnotnou mobilní verzi, máte nejvyšší čas. Letos je poslední rok, kdy se tento nedostatek ještě částečně odpouští. Za rok bude pozdě. Seznamte se s tím, co musíte udělat!
Přijďte na seminář na téma Fúze a akvizice a získejte informace např. od Michaela Rostock - Poplara o tom jak úspěšně prodat či koupit firmu, důvody proč ji prodat nebo koupit, nebo jak zvednout její hodnotu.
Před deseti lety tohle sousloví neznamenalo nic. Před pěti lety znamenalo dotazník spokojenosti na webu nebo v mailu. Před rokem znamenalo, že vám někdo strašlivě vynadá na Facebooku, právem či neprávem. Co znamená nyní?
Když se koná nějaká konference o reklamě, potkáme se na ní zpravidla s těmi, které živí - tedy s odborníky z reklamních a mediálních agentur. Jejich pohled je jistě důležitý. Ale co to jednou zkusit jinak a zeptat se naopak těch, kteří za reklamu platí? Přesně to jsme se rozhodli udělat.
První setkání NetClubu v roce 2013 zahájí Miroslav Motejlek, provozovatel motejlek.com
New Media Inspiration 2013 je druhý ročník konference, která se uskuteční 19. ledna 2013 pod vedením Petra Koubského, Jána Simkaniče a Josefa Šlerky.
Na posledním setkání NetClubu v tomto roce se setkáme s Lucií Tvarůžkovou z Hospodářských novin.
Jak známo, z Brna do Prahy je mnohem blíž než z Prahy do Brna. Díky tomu máme tu čest přivítat skupinu báječných hostů z akademického hlavního města republiky, z města, kde to žije, kde se vymýšlejí nové věci a kde se lidé u toho navíc ještě baví tak dobře, jak se o tom nám cajzlům ani nezdá. Využijte příležitost seznámit se s tím nejlepší z brněnské podnikatelské, kulturní, technologické a intelektuální scény - na jednom místě a v jednom čase, což se vám nepoštěstí ani přímo v Brně!
Dnešní průměrná domácnost disponuje výpočetním výkonem kosmického střediska nedávné minulosti. Osobní počítače, chytré telefony, spotřební elektronika, bezpečnostní zařízení, termostaty, chůvičky, dálková ovládání, wi-fi sítě, internet v elektrické zásuvce… ale to je všechno jen začátek cesty k opravdové digitální domácnosti, která předvídá vaše potřeby, šetří energií, kde přístroje komunikují mezi sebou bez vašeho prostřednictví. Takové bydlení bude standardem po větší část 21. století, ale z velké části jej můžete mít už dnes, když víte, jak na to. Přijďte se podívat, co všechno se dá dnes dělat s telekomunikační a výpočetní technikou pro lepší bydlení.
V listopadovém setkání NetClubu se setkáme výjimečně se dvěma hosty najednou.
„Žurnalistiku udržují v chodu lůzři bez pořádného vzdělání, outsideři, diletanti, frustrovaní právníci, nestydatí alkoholici a - ano - kreativní psychopati.“ (Jack Shafer). Předpokladem k žurnalistické práci skutečně bývá neklid, neschopnost soustředit se dlouhodobě na jednu věc, až chorobná zvědavost, grafomanie a egocentrismus. Mírněji řečeno, novináři mívají nejrůznější vzdělání a předchozí profesní zkušenosti. Jak s takovými lidmi vycházet v dobrém a získat je na svou stranu? To se dozvíte na listopadovém MARKETING MONDAY.