Proběhlé akce

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

11.  června  2014

Content First 2014

Lidé ho sdílejí, marketéři uctívají, vyhledávače zbožňují. Obsah je král, to už víte. Ale jak mu vytvořit království? Propojte copywriting, strategii, UX, SEO a sociální sítě do konkurenční výhody.

Přijďte na 1. konferenci o firemním fungujícím obsahu.

3.  června  2014

Success Stories

Jsou úspěšní, dosáhli v podnikání svého cíle, mají se čím chlubit. Ale jak se jim to povedlo? Příběhy podnikatelů jsou tím nejlepším zdrojem poučení pro každého, kdo se sám pokouší uspět. Ti opravdu dobří se poznají také podle toho, že se rádi podělí o své zkušenosti — jak pozitivní, tak negativní.

29.  května  2014

E-Business Akademie - Trendy v online platbách

Na dalším setkání E-Business Akademie se budeme věnovat trendům a novinkám v oblasti online plateb. Podíváme se, jak jsme na tom ve srovnání se zahraničím, jaké trendy můžeme v blízké době očekávat, co je aktuální na českém trhu a co si o tom myslí samotní obchodníci.

28.  května  2014

NetClub „setkání s MITON Boys“

Na květnovém NetClubu se setkáte se zakladateli MITONU:

  • Tomášem Hodboděm
  • Tomášem Matějčkem
  • Ondřejem Raškou
  • Milanem Zemánkem
27.  května  2014

In-Comms Forum 2014 - Jak na interní komunikaci?

Jak zaujmout kolegy a zvýšit čtenost interních komunikačních kanálů? Jak citlivě komunikovat změny? Připadáte si jako spojka mezi CEO, marketingovým a personálním ředitelem a Vašimi ostatními kolegy, z nichž každý má o fungování IK zcela jinou představu? Poslechněte si zkušenosti z praxe, inspirujte se aktuálními trendy v interní komunikaci a popovídejte si s kolegy z oboru na konferenci In-Comms Forum.

21.  května  2014

UX konference 2014

Ověřeno: Příjemný prožitek vás u zákazníků zařadí před konkurenci. Na největší UX konferenci v Česku zjistíte, jak uživatelský přístup trvale prosazovat a zlepšovat i ve vaší firmě. Odhalte skryté potřeby, probuďte správné emoce a překonávejte očekávání klientů. UX je nový standard.

19.  května  2014

Cílení a retargeting

Většina činností potenciálních zákazníků na webu nekončí nákupem. To však neznamená, že by informace o nich byly bezcenné, naopak — dají se skvěle marketingově zhodnotit, když se ví, jak na to. Přijďte se proto seznámit s postupy retargetingu a novými trendy v této oblasti.

13.  května  2014

INNOVATION DAY - rozhlas v 21. století

Konference INNOVATION DAY se bude zabývat blízkou budoucností digitalizace rozhlasového vysílání v ČR. A to ze všech hledisek: tvorbou obsahu a nových služeb, propojení rozhlasu s Internetem, dostupností digitálních rozhlasových přijímačů, vysílacími technologiemi a také regulačními a právními předpoklady pro rozvoj DAB vysílání. Přijďte se seznámit s rozhlasem pro 21. století a s tím, jak souvisí s vaším internetovým byznysem!

24.  dubna  2014

Internet Advertising Conference 2014

7. ročník zásadní konference o stavu českého mediálního a inzertního trhu by měl přinést světlo do řady žhavých témat dneška.


 

16.  dubna  2014

TVCON 2014

Internet a televize vstupují do manželství po italsku: milují se, potřebují se a pořádně to mezi nimi jiskří. Byla by věčná škoda neprozkoumat ten vztah hlouběji. Hlavně proto, že právě na takových místech vznikají nové úžasné věci a druhy byznysu.

11.  dubna  2014

Základy efektivního vyjednávání a strategie

Naučte se efektivně zvolit a připravit strategii vyjednávání. Získejte významnou konkurenční výhodu v obchodním, osobním, společenském i politickém jednání.

9.  dubna  2014

E-Business Akademie - Logistika e-shopů

E-business Akademie je další ze série setkání určených majitelům e-shopů a všem zájemcům o elektronické obchodování. Jak logistika ovlivňuje Customer Experience? Jak získat levnou a kvalitní dopravu? Automatizace logistiky a napojení na softwarová řešení.

7.  dubna  2014

Vítejte ve světě moderních značek

Dubnové MARKETING MONDAY se bude věnovat značkám. Značka, to ale není jen logo nebo vizuální styl. Znamená mnohem víc. Nejenže ztělesňuje charakter Vaší firmy, ale především vytváří její skutečnou obchodní hodnotu. Abyste mohli značku jako strategické firemní aktivum dobře vytěžit, musíte ji dobře řídit.

25.  března  2014

Internet a cestovní ruch

Chcete maximalizovat přímý prodej přes váš web? Zajímá vás jak ušetřit díky online platbám? Jak efektivně využít internetový marketing a zorientovat se v stále se měnícím světě sociálních sítí? Pak si určitě nenechte ujít konferenci Internet a Cestovní ruch!

19.  března  2014

Soumrak hotovosti, nebo platebních karet?

Rok 2014 může být pro používání platebních karet v tuzemsku zlomový. Podaří se vytlačit hotovost, anebo zákazníci budou platební karty používat jen pro případ náhlého, vyššího nákupu?

Přečtěte si

Vytaženo z blogu

Zobrazit všechny články

Pavel Ungr na WebTop100: Nastal konec starých pořádků. Z…

20 let konference Czech Internet Forum o marketingu: AI,…

AI proměňuje digitální marketing. WebTop100 2025 u­káže,…

Ohlédnutí za 15. ročníkem konference Cyber Security 2025

Právě odstartovalo hlasování ve 20. ročníku ankety…