E-Business Forum

Asociace pro elektronickou komerci a TUESDAY Business Network společně pořádají konferenci zaměřenou na problematiku e-commerce, online prodej a eshopová řešení. Jde o nejdůležitější oborovou akci pro všechny, kdo to s e-shopem myslí vážně. Na konferenci vás čeká řada výjimečných českých i zahraničních hostů, které jen tak snadno nepotkáte, ale nenabízíme jen velká jména, E-Business Forum je hodnotná především tematicky.
S kým se na E-Business Foru můžete potkat? S internetovými obchodníky, manažery internetových společností, právníky, dodavateli služeb pro obchody, marketingovými specialisty a konzultanty.
Jaké osobnosti na konferenci přednášely? Tomáš Braverman, Heureka.cz; Vít Endler, MALL.pl; Jan Vraný, Google; Peter Irikovský, Exponea; Tomáš Čupr, Rohlik.cz; Kateřina Malinová, Stario; Štepán Jandl, Feedo; Eliška Hutníková, Ataxo Interactive a mnoho dalších.
Archiv akcí E-Business Forum
E-Business Forum 2019
Nejdůležitější oborová akce pro všechny, kdo to s e-shopem myslí opravdu vážně. Špičky české e-commerce a jejich příběhy. Budování zákaznických zkušeností, posilování brandu, HR, růst firmy – to jsou naše letošní témata.
E-Business Forum 2018
Těšit se můžete na významné osobnosti české e-commerce. Nebudou chybět ani inovace a inspirace. Konference má letos desáté narozeniny, APEK pak slaví dvacáté. Kde jinde to oslavit, než na konferenci #EBF18.
E-Business Forum 2017
Expandujte a vydejte se vstříc úspěchům. Plánujete vstup do zahraničí, nový sortiment nebo fúzi? Poradíme vám, jakým směrem vykročit.
E-Business Forum 2016
Úspěšný e-shop potřebuje loajální zákazníky. Ale co vlastně taková loajalita obnáší? Vyplatí se dávat zákazníkům slevy, dárky a bonusy? A je lepší zaměřit se na ty stávající, nebo získávat nové? Jak se vztah se zákazníkem buduje?
E-Business Forum 2015
7. ročník odborné e-commerce konference přinese řadu významných řečníků z Čech i zahraničí, které jen tak někde jinde nepotkáte. Podíváme se na konkrétní případy, představíme nové a zajímavé e-shopy a poslechneme si více i méně úspěšné případové studie.
E-Business Forum 2014
6. ročník největší odborné akce pro internetové obchodníky je tady. Letos odhalíme, co nejde vykoukat z webu ani statistik. Jak největší obchody fungují doopravdy? Kde leží příležitosti pro expanzi? Co většina e-shopů neví o nové legislativě? Proč se daří menším projektům? Potkáte známé prodejce, kteří dosáhli úspěchu a navíc ho dokázali zopakovat. Přijďte a inspirujte svůj online business.
E-Business Forum 2013
23. září 2013 proběhl 5. ročník konference E-Business Forum, nejdůležitější oborové akce pro všechny, kdo to s e-shopem myslí vážně. Loňský ročník byl skutečnou událostí – větší než kdykoli předtím. Akci navštívila řada výjimečných českých i zahraničních hostů, které jen tak snadno nepotkáte, nicméně E-Business Forum bylo hodnotné především tematicky.
E-Business FORUM 2012
Asociace pro elektronickou komerci a TUESDAY Business Network společně pořádají 4. ročník klíčové konference zaměřené na problematiku e-commerce, online prodej a eshopová řešení E-Business FORUM.
Členové APEK 1500 Kč bez DPH.
Paralelně s hlavním programem jsme pro vás připravili i poutavé workshopy!
E-Business Forum 2011
Letošní konference E-Business Forum je stejně jako v předchozích letech zaměřena na aktuální problémy, výzvy a příležitosti v oblasti elektronického obchodování v ČR.
E-Business Forum 2010
Druhý ročník úspěšné konference o internetovém obchodu byl zaměřen na všechna témata, jež se týkala praktického provozování e-businessu. Patřily k nim platební metody, logistika, sklady, bezpečnost transakcí, výzkum zákaznického chování, právní otázky fungování e-shopů, otázky marketingu a cenových srovnání, vztah kamenných a internetových obchodů – jako spolupráce i jako konkurence.
E-Business Forum 2009
E-Business Forum 2009 je konferencí o elektronickém obchodu (nejen) v České republice, kterou pořádá Asociace pro elektronickou komerci (APEK) společně s TUESDAY Business Network.
Konference je určena internetovým obchodníkům, dodavatelům služeb pro obchody, managerům internetových společností, marketingovým specialistům, právníkům, konzultantům a dalším.