Menu

MARKETING MONDAY

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

Archiv akcí MARKETING MONDAY

5.  prosince  2016

Reklamní srdcovky roku 2016

Jaké reklamy nás letos dojaly, rozesmály a donutily sáhnout do peněženky? Kdo naopak přestřelil? Na prosincové MARKETING MONDAY jsme pozvali speakery, kteří české i zahraniční reklamy sledovali celý rok za vás a vyberou ty nejpovedenější.

17.  října  2016

Televize vs. internet

Na dalším MARKETING MONDAY budeme porovnávat klasickou televizní reklamu a investice do online reklamy. Kde TV stále drží pozice a kde ji internet dohání?

16.  května  2016

Behaviorální cílení obsahu - má smysl?

Cílení reklamy už se v marketingových plánech zabydlelo natrvalo. Stane se cílení obsahu stejně důležitou strategií ve světě médií?

21.  března  2016

Marketing na sociálních sítích

Kam kráčíte, sociální sítě?

Co se letos děje zajímavého na sociálních sítích ve velkém celku i velkém detailu vám přiblíží Adam Zbiejczuk, Petr Podolinský, Marek Šoth a Tomáš Votruba. Nenechte si ujít!

1.  února  2016

Novinky v PPC a v Skliku

Sklik již dávno nejsou jen textové inzeráty ve vyhledávání na Seznam.cz. Co vše skrývá se dozvíte na prvním MARKETING MONDAY.

7.  prosince  2015

Newslettery a e-mail marketing

Na prosincovém MARKETING MONDAY podíváme na zoubek newsletterům. Kdy se vůbec do rozesílání pouštět? Jaký nasadit tón?A jak to celé testovat a měřit?

12.  října  2015

Vlogeři vs. značky

Blog se dnes nepíše, blog se přece natáčí! Přijďte se také přiučit a sdílet vlastní zkušenosti s vlogy, vlogery a s jejich využitím v marketingu a byznysu.

1.  června  2015

Komunitní marketing

Jsme národ kutilů, pejskařů a muzikantů. Vytváříme stovky komunit, ze kterých se na internetu stává silný marketingový nástroj. Na dalším MARKETING MONDAY si budeme povídat o tom, jak se „svými“ komunitami pracovat a získat je na svou stranu.

20.  dubna  2015

Videoreklama: Pohyblivé obrázky, které prodávají

Videoreklama je tradiční žánr, existuje tak dlouho jako televize. Internetové prostředí však změnilo pravidla hry, a ne jednou. Mění je neustále. Měli byste používat videoreklamu? Kdo vám ji vyrobí a za kolik? Jak měřit její účinnost? Jaké kanály zvolit? Čím se liší internetový spot od televizního? O tom si budeme povídat se zástupci zákazníků, mediálních agentur i tvůrců..

9.  února  2015

Jak online marketing pomáhá offline firmám

Na prvním letošním MARKETING MONDAY uslyšíte příběhy o tom, jak vynalézavé online aktivity pomohly prodeji zcela tradičního zboží. Jaké to je, když se tímto způsobem doslova postaví značka založená na řemeslné důkladnosti? A co teprve, když se zapomenuté ctnosti devatenáctého století propojí s těmi nejlepšími dovednostmi naší doby? Přijďte si pro inspiraci, jak posílit vaše vlastní podnikání.

8.  prosince  2014

Reklama, naše láska

Přiznejme si to: reklamu milujeme. Ale ne ledajakou. Máme rádi vtipnou, vynalézavou, tvořivou reklamu, která dovede zasáhnout, okouzlit a prodat v jediné úderné zkratce. Máme prostě rádi skvělou reklamu. Přijďte se podívat na zasvěceně komentované ukázky nejlepších kampaní z ČR i ze zahraničí a diskutovat s lidmi, kteří reklamu vymýšlejí a umisťují i s těmi, kdo ji platí.

15.  září  2014

Data v online reklamě

Internet je plný reklamy. Některá funguje skvěle, některá ne. Rozdíl stále častěji spočívá ve znalosti zákazníka — plošné kampaně až na výjimky patří minulosti. Přijďte si poslechnout, co je v práci s daty v reklamě nového, co byste měli znát a co všechno dnes můžete vyžadovat od svých dodavatelů. Akce je určena agenturám, zadavatelům reklamy i širší odborné veřejnosti.

19.  května  2014

Cílení a retargeting

Většina činností potenciálních zákazníků na webu nekončí nákupem. To však neznamená, že by informace o nich byly bezcenné, naopak — dají se skvěle marketingově zhodnotit, když se ví, jak na to. Přijďte se proto seznámit s postupy retargetingu a novými trendy v této oblasti.

7.  dubna  2014

Vítejte ve světě moderních značek

Dubnové MARKETING MONDAY se bude věnovat značkám. Značka, to ale není jen logo nebo vizuální styl. Znamená mnohem víc. Nejenže ztělesňuje charakter Vaší firmy, ale především vytváří její skutečnou obchodní hodnotu. Abyste mohli značku jako strategické firemní aktivum dobře vytěžit, musíte ji dobře řídit.

17.  února  2014

Trendy v digitálním marketingu

Internet se stále mění a proto se mění i digitální marketing. V loňském roce změnil své hlavní algoritmy Facebook i Google, uživatelé Twitteru začali dostávat reklamní sdělení, vzrostla role richmedia formátů, streamingu a internetového videa vůbec, smartphony se staly běžným přístrojem používaným širokou populací... Co z toho vyplývá pro digitální marketing v roce 2014?

Partneři akce

Partneři akce

Generální partner

Organizátor

Produkce