Přihlaste se k odběru novinek

* povinná položka

Archiv akcí MARKETING MONDAY

12. října 2015

Vlogeři vs. značky

Blog se dnes nepíše, blog se přece natáčí! Přijďte se také přiučit a sdílet vlastní zkušenosti s vlogy, vlogery a s jejich využitím v marketingu a byznysu.

Více informací
1. června 2015

Komunitní marketing

Jsme národ kutilů, pejskařů a muzikantů. Vytváříme stovky komunit, ze kterých se na internetu stává silný marketingový nástroj. Na dalším MARKETING MONDAY si budeme povídat o tom, jak se „svými“ komunitami pracovat a získat je na svou stranu.

Více informací
20. dubna 2015

Videoreklama: Pohyblivé obrázky, které prodávají

Videoreklama je tradiční žánr, existuje tak dlouho jako televize. Internetové prostředí však změnilo pravidla hry, a ne jednou. Mění je neustále. Měli byste používat videoreklamu? Kdo vám ji vyrobí a za kolik? Jak měřit její účinnost? Jaké kanály zvolit? Čím se liší internetový spot od televizního? O tom si budeme povídat se zástupci zákazníků, mediálních agentur i tvůrců..

Více informací
9. února 2015

Jak online marketing pomáhá offline firmám

Na prvním letošním MARKETING MONDAY uslyšíte příběhy o tom, jak vynalézavé online aktivity pomohly prodeji zcela tradičního zboží. Jaké to je, když se tímto způsobem doslova postaví značka založená na řemeslné důkladnosti? A co teprve, když se zapomenuté ctnosti devatenáctého století propojí s těmi nejlepšími dovednostmi naší doby? Přijďte si pro inspiraci, jak posílit vaše vlastní podnikání.

Více informací
8. prosince 2014

Reklama, naše láska

Přiznejme si to: reklamu milujeme. Ale ne ledajakou. Máme rádi vtipnou, vynalézavou, tvořivou reklamu, která dovede zasáhnout, okouzlit a prodat v jediné úderné zkratce. Máme prostě rádi skvělou reklamu. Přijďte se podívat na zasvěceně komentované ukázky nejlepších kampaní z ČR i ze zahraničí a diskutovat s lidmi, kteří reklamu vymýšlejí a umisťují i s těmi, kdo ji platí.

Více informací
15. září 2014

Data v online reklamě

Internet je plný reklamy. Některá funguje skvěle, některá ne. Rozdíl stále častěji spočívá ve znalosti zákazníka — plošné kampaně až na výjimky patří minulosti. Přijďte si poslechnout, co je v práci s daty v reklamě nového, co byste měli znát a co všechno dnes můžete vyžadovat od svých dodavatelů. Akce je určena agenturám, zadavatelům reklamy i širší odborné veřejnosti.

Více informací
19. května 2014

Cílení a retargeting

Většina činností potenciálních zákazníků na webu nekončí nákupem. To však neznamená, že by informace o nich byly bezcenné, naopak — dají se skvěle marketingově zhodnotit, když se ví, jak na to. Přijďte se proto seznámit s postupy retargetingu a novými trendy v této oblasti.

Více informací
7. dubna 2014

Vítejte ve světě moderních značek

Dubnové MARKETING MONDAY se bude věnovat značkám. Značka, to ale není jen logo nebo vizuální styl. Znamená mnohem víc. Nejenže ztělesňuje charakter Vaší firmy, ale především vytváří její skutečnou obchodní hodnotu. Abyste mohli značku jako strategické firemní aktivum dobře vytěžit, musíte ji dobře řídit.

Více informací
17. února 2014

Trendy v digitálním marketingu

Internet se stále mění a proto se mění i digitální marketing. V loňském roce změnil své hlavní algoritmy Facebook i Google, uživatelé Twitteru začali dostávat reklamní sdělení, vzrostla role richmedia formátů, streamingu a internetového videa vůbec, smartphony se staly běžným přístrojem používaným širokou populací... Co z toho vyplývá pro digitální marketing v roce 2014?

Více informací
9. prosince 2013

Co jsme našli pod Křišťálovou Lupou

Zveme vás na poslední MARKETING MONDAY v letošním roce. Čeká nás inspirativní předvánoční setkání s lidmi, jejichž tvorbu znáte, ale je samotné zatím ne. Nebude chybět vánoční cukroví, svařák, tombola a možná přijde i kouzelník!

Více informací
9. září 2013

Využití videa v on-line marketingu

Obrázek řekne víc než tisíc slov. Kolik slov řekne, když se navíc ještě pohybuje a mluví? Video v marketingu sice není novinka, ale hodně věcí se mění díky novým technologiím i novým kreativním nápadům.

Více informací
13. května 2013

Inbound Marketing

Jak skutečně naplno využít návštěvnost webu získanou z míst, za které nemusíte platit, proč je tak efektivní a jak navíc lze využít jejich společnou sílu?

Více informací
18. března 2013

Direct mail - jeho možnosti a úskalí

Mailing je potřeba nejen dobře napsat, ale také správně odeslat - v pravý čas a těm správným adresátům. O své zkušenosti se s vámi podělí ti, kdo mají s mailingem rozsáhlé zkušenosti.

Více informací
28. ledna 2013

Reklama očima zadavatele

Když se koná nějaká konference o reklamě, potkáme se na ní zpravidla s těmi, které živí - tedy s odborníky z reklamních a mediálních agentur. Jejich pohled je jistě důležitý. Ale co to jednou zkusit jinak a zeptat se naopak těch, kteří za reklamu platí? Přesně to jsme se rozhodli udělat.

Více informací
12. listopadu 2012

Jak zacházet s novináři

„Žurnalistiku udržují v chodu lůzři bez pořádného vzdělání, outsideři, diletanti, frustrovaní právníci, nestydatí alkoholici a - ano - kreativní psychopati.“ (Jack Shafer). Předpokladem k žurnalistické práci skutečně bývá neklid, neschopnost soustředit se dlouhodobě na jednu věc, až chorobná zvědavost, grafomanie a egocentrismus. Mírněji řečeno, novináři mívají nejrůznější vzdělání a předchozí profesní zkušenosti. Jak s takovými lidmi vycházet v dobrém a získat je na svou stranu? To se dozvíte na listopadovém MARKETING MONDAY.

Více informací

Partneři MARKETING MONDAY

  • Hlavní partner

  • Organizátor

  • Produkce

Partneři TUESDAY Business Network

  • Produkce