Přihlaste se k odběru novinek

* povinná položka

MARKETING MONDAY

MARKETING MONDAY nabízí příležitost k pravidelnému setkávání profesionálů z marketingu, médií a reklamy, s odborníky z internetových, telekomunikačních a obecně z technologických firem. Definuje aktuální trendy v oblastech marketingu, médií a nových technologií, spojuje dosud oddělené subjekty na trhu.

Přátelská atmosféra vybízí k utužování vztahů se starými známými, nebo naopak navazování nových vztahů. MARKETING MONDAY nabízí pohled na aktuální témata pojatá z různých úhlů pohledu, inspirující přednášky, vášnivé debaty, sdílení informací a zkušeností.

Pro koho je MARKETING MONDAY? Mezi účastníky jsou především zástupci mediálních agentur, zadavatelé reklamy, poskytovatelé obsahu, marketéři, specialisté nebo investoři.

Jaké osobnosti přednášely na MARKETING MONDAY? Jan Kufel z  Internet Mall a.s., Petr Rubáček z Remembership, Martin Ježek z Inspiro Solutions, Vladimír Zikmund ze Zaraguzy, Petr Fryš ze Seznam.cz, Lucie Šperková z Amoeba, Jaroslav Bengl z Google a nebo Tomáš Baldýnský z CET 21.

          
   

22. října 
pozítří

Jak se z textu stane copy

Otto Bohuš v hlavní roli, tentokrát na téma Jak se z textu stane copy. Víme to totiž všichni. Content marketing je jako ideální partner. Když promluví, cítíte, že si rozumíte. Že máte spoustu společného. Rozesměje vás, musíte na něj pořád myslet a hned o něm musíte všem říct. Koupíte si produkt a víte, že tady to bude klapat. Je ale takový i váš content marketing?

Více informací
  • Vyprodáno
  • Program
  • Základní cena 578 Kč bez DPH
  • Premium člen TUESDAY Zdarma

Archiv akcí MARKETING MONDAY

17. září 

Videa jako nástroj pro budování značky

V září se podíváme na zub důležitosti video obsahu pro komunikaci značky.

Více informací
16. dubna 

Fake news v marketingu

MARKETING MONDAY se tentokrát podívá pod povrch fenoménu současné doby. Pomůžeme vám, abyste se i vy mohli poučit z chyb jiných a sami se nenechali nachytat.

Více informací
19. března 

Tohle je váš zákazník. Nevěříte? Vaše chyba!

Opravdu víte, co vaši zákazníci chtějí? Jste si jistí? A pokud ano, umíte se jim přizpůsobit nebo se je pouze snažíte silou přesvědčit, že jste ta nejlepší volba? Možná dokážete mnohem víc, než si myslíte.

Více informací
4. prosince 2017

Jak vytvářet marketingově významné dny

Současný obchod i marketing již nevystačí se dny v roce, které se objevují v kalendáři takříkajíc přirozeně, ať jsou to Vánoce či Velikonoce. Vznikají uměle vytvořené eventy, které jak se ukázalo, dokáží stejným způsobem zatřást s nákupními zvyky lidí. A právě o takových akcích bude náš další, letošní poslední MARKETING MONDAY. A na závěr si společně připijeme…

Více informací
9. října 2017

Jak marketing ovlivní umělá inteligence?

Využití umělé inteligence je horkým tématem. Schopnost napodobovat lidské myšlení nebo rozhodování může výrazně zlepšit relevanci reklamy pro konkrétního uživatele a také spotřebitelskou zkušenost na cestě k nákupu. V říjnu na dalším MARKETING MONDAY nahlédneme do (blízké) budoucnosti.

Více informací
19. června 2017

Influencer Marketing

Jak zapojit influencery i do vašeho komunikačního arzenálu a jaká úskalí a výhody to přináší si přijďte poslechnout na červnové MARKETING MONDAY.

Více informací
27. března 2017

B2B komunikace v čase sociálních sítí

B2B komunikace hraje v podnikání celé řady společností nezastupitelnou roli. I ona se ale mění v závislosti na rozvoji komunikačních technologií a především na měnících se komunikačních zvyklostech.

Více informací
27. února 2017

Mluvení se zákazníky

Marketingoví odborníci představí na únorovém MARKETING MONDAY své případové studie na téma, jak mluvit se zákazníky na sociálních sítích i v jiném prostředí, jak je zapojit do svých plánů, ještě než se s nimi jde na světlo, i jak reagovat na případnou kritiku.

Více informací
5. prosince 2016

Reklamní srdcovky roku 2016

Jaké reklamy nás letos dojaly, rozesmály a donutily sáhnout do peněženky? Kdo naopak přestřelil? Na prosincové MARKETING MONDAY jsme pozvali speakery, kteří české i zahraniční reklamy sledovali celý rok za vás a vyberou ty nejpovedenější.

Více informací
17. října 2016

Televize vs. internet

Na dalším MARKETING MONDAY budeme porovnávat klasickou televizní reklamu a investice do online reklamy. Kde TV stále drží pozice a kde ji internet dohání?

Více informací
16. května 2016

Behaviorální cílení obsahu - má smysl?

Cílení reklamy už se v marketingových plánech zabydlelo natrvalo. Stane se cílení obsahu stejně důležitou strategií ve světě médií?

Více informací
21. března 2016

Marketing na sociálních sítích

Kam kráčíte, sociální sítě?

Co se letos děje zajímavého na sociálních sítích ve velkém celku i velkém detailu vám přiblíží Adam Zbiejczuk, Petr Podolinský, Marek Šoth a Tomáš Votruba. Nenechte si ujít!

Více informací
1. února 2016

Novinky v PPC a v Skliku

Sklik již dávno nejsou jen textové inzeráty ve vyhledávání na Seznam.cz. Co vše skrývá se dozvíte na prvním MARKETING MONDAY.

Více informací
7. prosince 2015

Newslettery a e-mail marketing

Na prosincovém MARKETING MONDAY podíváme na zoubek newsletterům. Kdy se vůbec do rozesílání pouštět? Jaký nasadit tón?A jak to celé testovat a měřit?

Více informací
12. října 2015

Vlogeři vs. značky

Blog se dnes nepíše, blog se přece natáčí! Přijďte se také přiučit a sdílet vlastní zkušenosti s vlogy, vlogery a s jejich využitím v marketingu a byznysu.

Více informací

Partneři MARKETING MONDAY

  • Hlavní partner

  • Organizátor

  • Produkce

Partneři TUESDAY Business Network

  • Produkce