Přihlaste se k odběru novinek

* povinná položka
24. dubna 2018

TVCON 2018

Konference se zabývá možnostmi komerčního využití aplikací pro chytré televize (SmartTV), vývojem aplikací a jejich propojením s mobilními telefony, HbbTV, tzv. second screenu, OTT a dalšími tématy v oblasti zpřístupnění multimediálního obsahu konzumentům televizní zábavy.
 

  

Více informací
18. dubna 2018

Sdílený business: Lidé vs. regulace

Jak tuto oblast vnímají tradiční společnosti a živnostníci působící v segmentu služeb? Jak je snadné nebo naopak náročné spustit P2P projekt a dostat jej mezi lidi? Tato témata budeme diskutovat na konferenci, která bude v roli nestraníka tiše pozorovat všechny zástupce.

Více informací
16. dubna 2018

Fake news v marketingu

MARKETING MONDAY se tentokrát podívá pod povrch fenoménu současné doby. Pomůžeme vám, abyste se i vy mohli poučit z chyb jiných a sami se nenechali nachytat.

Více informací
10. dubna 2018

Klubový večer WebTop100: Moderní SEO v roce 2018

Čtyři špičkoví odborníci vám prozradí jak na optimalizaci webu pro vyhledávače v roce 2018.

Více informací
5. dubna 2018

Internet Advertising Conference 2018

11. ročník největší konference o internetové reklamě v ČR. Pojďte se podívat, co vás letos čeká.

    

Více informací
28. března 2018

ICT ve školství 2018

8. ročník odborné konference a doprovodné výstavy o informačních a komunikačních technologiích ve školství.

Více informací
22. března 2018

Marketing v transformaci

Ojedinělá série čtyř diskusních setkání nad dobrou kávou s admanem a marketingovým guru Josefem Havelkou.

Od března do června probereme nejzásadnější výzvy dnešního marketingu, který se pod tlakem nových technologií mění stejně dramaticky jako celá společnost. Jako vždy přežije ten, kdo se nejlépe přizpůsobí.

Více informací
19. března 2018

Tohle je váš zákazník. Nevěříte? Vaše chyba!

Opravdu víte, co vaši zákazníci chtějí? Jste si jistí? A pokud ano, umíte se jim přizpůsobit nebo se je pouze snažíte silou přesvědčit, že jste ta nejlepší volba? Možná dokážete mnohem víc, než si myslíte.

Více informací
14. března 2018

BRANDstorming 2018

Hledáte krůčky k tomu, aby se z vaší značky stal lovebrand? Pojďte hledat s námi na čtvrtém ročníku konference BRANDstorming.

Více informací
3. března 2018

New Media Inspiration 2018

Sedmý ročník konference ovládne téma umělé inteligence. Dozvíme se, komu pomůže a koho naopak zničí. Na New Media Inspiration máme dveře otevřené jak zástupcům komerčního sektoru, tak i studentům a akademickým pracovníkům a baví nás propojovat svět všech tří.

Více informací
15. února 2018

Cyber Security 2018

Kybernetická bezpečnost pod tlakem moderního ICT a legislativy: Tradiční konference zaměřená na nejrychleji se rozvíjející oblasti kybernetické bezpečnosti. Rozebírá aktuální trendy, nejnovější hrozby, možné dopady na byznys a efektivní způsoby ochrany.

Více informací
6. února 2018

GDPR v kostce aneb Zachovejte chladnou hlavu

Co jsou to osobní údaje? Co konkrétně znamená zpracování? Kdo je správce a kdo zpracovatel? Proč je potřeba to vůbec znát? S jakými povinnostmi bude potřeba se vypořádat? Jak zasáhne GDPR marketing? A co dělat jako první v případě kontroly?

Přijďte na přednášku Petry Dolejšové z AK eLegal. Bez odpovědí na všechny tyto otázky domů nepůjdete.

Více informací
11. prosince 2017

GDPR II. Jste na něj připraveni?

Pro velký zájem opakujeme.

Může se zdát, že ještě máme dostatek času… Nová legislativa EU o ochraně osobních údajů General Data Protection Regulation neboli GDPR platit začíná platit „AŽ“ od 25. května 2018. V jakém stavu příprav se ale nacházíme? Nebude se všechno dohánět na poslední chvíli? Jak je na tom státní správa a jak se připravují podnikatelé? Na BUSINESS TUESDAY se zanoříme do problematiky ochrany dat.

Více informací
6. prosince 2017

Klubový večer WebTop100: Retence a loajalita

Klubový večer WebTop100 napoví, jak navázat, udržet a dlouhodobě rozvíjet vztah se zákazníky v online prostředí, kde si se zákazníkem místo úsměvu můžete vyměnit maximálně tak transakční e-mail.

Více informací
4. prosince 2017

Jak vytvářet marketingově významné dny

Současný obchod i marketing již nevystačí se dny v roce, které se objevují v kalendáři takříkajíc přirozeně, ať jsou to Vánoce či Velikonoce. Vznikají uměle vytvořené eventy, které jak se ukázalo, dokáží stejným způsobem zatřást s nákupními zvyky lidí. A právě o takových akcích bude náš další, letošní poslední MARKETING MONDAY. A na závěr si společně připijeme…

Více informací