Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pozvaní řečníci na Klubovém večeru WebTop100 tentokrát rozklíčují, zda a za jakých okolností je možné nastolení skutečně efektivní spolupráce marketingového, digitálního a produktového oddělení uvnitř společnosti.
Mít na starosti interní komunikaci je radost, protože i vy děláte své kolegy šťastnějšími. Přijďte si pro tipy na 4. ročník In-Comms Fora, ať vám práce nezevšední.
Opuštěný košík je nešvarem poslední doby. Počet situací, kdy zákazníci nechávají stát košík před platebními branami, stoupá. Co s tím se dozvíte 24. 5. na naší konferenci.
BUSINESS TUESDAY se tentokrát zaměří na to, jaké je to rozjet podnikání s malým dítětem a přinese zkušenosti těch, které si tím samy prošly.
Největší česká konference o přínosu UX pro business přináší praktické rady, případové studie, výsledky výzkumů a poslední trendy. Třešničkou na dortu jsou dva zahraniční hosté a výstava Pohled za pixely, která celou konferenci dotváří.
Žijeme v době, ve které se postupně vše zrychluje. Digitální technologie čím dál více zasahují i do našich soukromých životů a co víc, s mobilem v ruce jsme dobrovolně neustále online. Můžeme okamžitě reagovat, okamžitě provést platbu nebo okamžitě uzavřít smlouvu.
10. ročník Internet Advertising Conference se konal 19. dubna tradičně v hotelu Clarion v Praze.
Konkurenční analýza je atraktivním tématem, o kterém se paradoxně příliš často nemluví. Přitom svou konkurenci někdy analyzoval každý a kdo tvrdí, že ne, analyzuje dodnes.
Snem každého startupu je raketový růst. Jenže když na něj přijde, objevuje se jako “vedlejší účinek” i růst počtu kolegů a procesů.
B2B komunikace hraje v podnikání celé řady společností nezastupitelnou roli. I ona se ale mění v závislosti na rozvoji komunikačních technologií a především na měnících se komunikačních zvyklostech.
TVCON 2017 se opět sejdou všichni ti, které spojuje zájem o nejnovější technologie v televizním vysílání.
7. ročník odborné konference a doprovodné výstavy o informačních a komunikačních technologiích ve školství.
Hledáte krůčky k tomu, aby se z vaší značky stal lovebrand? Pojďte hledat s námi na třetí ročník konference Brandstorming.
Marketingoví odborníci představí na únorovém MARKETING MONDAY své případové studie na téma, jak mluvit se zákazníky na sociálních sítích i v jiném prostředí, jak je zapojit do svých plánů, ještě než se s nimi jde na světlo, i jak reagovat na případnou kritiku.
Kolem svobodného internetu se stahuje smyčka státních regulací. Co vše to znamená či může znamenat probereme s Davidem Slížkem, šéfredaktorem serveru Lupa.cz a jeho hosty.