Menu

MARKETING MONDAY

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

Archiv akcí MARKETING MONDAY

4.  listopadu  2019

Rebranding

Přemýšlíte nad omlazením své značky? Potřebujete svému byznysu vdechnout nový život? Na dalším dílu MARKETING MONDAY se zaměříme na rebranding.

16.  září  2019

Video marketing

Podzimní sezónu s MARKETING MONDAY zahájíme dílem zaměřeným na video marketing. Jaké jsou jeho výhody? A v čem pomůže vašemu byznysu? Odpověď nabídnou hned čtyři řečníci.

3.  června  2019

Management of Online Reputation

Třetí díl pravidelných večerů MARKETING MONDAY se tentokrát zaměří na téma Management of online reputation. Staráte se o svou online reputaci? 

29.  dubna  2019

Content marketing

Relevantní a kvalitní obsah toho umí pro váš byznys udělat hodně. Pomůže přilákat pozornost, vygeneruje potenciální zákazníky rozšíří stávající zákaznickou základnu. Zvýší povědomí o značce a přidá důvěryhodnost. A ano, dokáže i zvýšit objem prodeje. Na dubnovém dílu MARKETING MONDAY probereme vše okolo obsahu. A budeme si povídat i o nejvyšší metě content marketingu, a to o tom, když se z firemního videa stane virál. 

25.  února  2019

Efektivní marketingové kanály

Letošní první díl MARKETING MONDAY odstartujeme s tématem Efektivní marketingové kanály. O marketingových kanálech bylo napsáno mnoho. My se ale podíváme na ty nejaktuálnější a zejména pak na to, jak je efektivně využít v roce 2019. S námi za konkurencí nezaostanete.

26.  listopadu  2018

Instastories, influenceři a instagram

Základní pojmy, které dnes ovládá kdejaký markeťák. My se ale podíváme opravdu hluboko pod povrch této sociální sítě, která, pokud víte, jak na to, vystřelí váš byznys do závratných výšin. Vše, co jste chtěli vědět o Instagramu a báli jste se zeptat, s královnou Instagramu Aki Votrubovou.

22.  října  2018

Jak se z textu stane copy

Otto Bohuš v hlavní roli, tentokrát na téma Jak se z textu stane copy. Víme to totiž všichni. Content marketing je jako ideální partner. Když promluví, cítíte, že si rozumíte. Že máte spoustu společného. Rozesměje vás, musíte na něj pořád myslet a hned o něm musíte všem říct. Koupíte si produkt a víte, že tady to bude klapat. Je ale takový i váš content marketing?

17.  září  2018

Videa jako nástroj pro budování značky

V září se podíváme na zub důležitosti video obsahu pro komunikaci značky.

16.  dubna  2018

Fake news v marketingu

MARKETING MONDAY se tentokrát podívá pod povrch fenoménu současné doby. Pomůžeme vám, abyste se i vy mohli poučit z chyb jiných a sami se nenechali nachytat.

19.  března  2018

Tohle je váš zákazník. Nevěříte? Vaše chyba!

Opravdu víte, co vaši zákazníci chtějí? Jste si jistí? A pokud ano, umíte se jim přizpůsobit nebo se je pouze snažíte silou přesvědčit, že jste ta nejlepší volba? Možná dokážete mnohem víc, než si myslíte.

4.  prosince  2017

Jak vytvářet marketingově významné dny

Současný obchod i marketing již nevystačí se dny v roce, které se objevují v kalendáři takříkajíc přirozeně, ať jsou to Vánoce či Velikonoce. Vznikají uměle vytvořené eventy, které jak se ukázalo, dokáží stejným způsobem zatřást s nákupními zvyky lidí. A právě o takových akcích bude náš další, letošní poslední MARKETING MONDAY. A na závěr si společně připijeme…

9.  října  2017

Jak marketing ovlivní umělá inteligence?

Využití umělé inteligence je horkým tématem. Schopnost napodobovat lidské myšlení nebo rozhodování může výrazně zlepšit relevanci reklamy pro konkrétního uživatele a také spotřebitelskou zkušenost na cestě k nákupu. V říjnu na dalším MARKETING MONDAY nahlédneme do (blízké) budoucnosti.

19.  června  2017

Influencer Marketing

Jak zapojit influencery i do vašeho komunikačního arzenálu a jaká úskalí a výhody to přináší si přijďte poslechnout na červnové MARKETING MONDAY.

27.  března  2017

B2B komunikace v čase sociálních sítí

B2B komunikace hraje v podnikání celé řady společností nezastupitelnou roli. I ona se ale mění v závislosti na rozvoji komunikačních technologií a především na měnících se komunikačních zvyklostech.

27.  února  2017

Mluvení se zákazníky

Marketingoví odborníci představí na únorovém MARKETING MONDAY své případové studie na téma, jak mluvit se zákazníky na sociálních sítích i v jiném prostředí, jak je zapojit do svých plánů, ještě než se s nimi jde na světlo, i jak reagovat na případnou kritiku.

První strana
Předchozí strana
1 2 3
Partneři akce

Partneři akce

Generální partner

Organizátor

Produkce